quote:
Dan ga ik maar een broodje etenquote:
Laat het arme jong eens met rust, jij cyberbullyquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot SC niet.. Nee laat maar
Knop op je radioquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Twee keer zo'n kapotgedraaid nummer binnen een kwartier is gewoon om te
mompelt iets over werk en prive gescheiden houdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
Waarom doet Ekdom die primeur en niet haar neukertje?
Knopjes!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Twee keer zo'n kapotgedraaid nummer binnen een kwartier is gewoon om te
twitter:Domien twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 13:35:40“Meneer, wilt u uw tas even openen, alstublieft?” - Ja, natuurlijk.“Wat is dit, meneer?”- Dat.. is een kazoo.True story. #schiphol reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 13:35:40“Meneer, wilt u uw tas even openen, alstublieft?” - Ja, natuurlijk.“Wat is dit, meneer?”- Dat.. is een kazoo.True story. #schiphol reageer retweet
![]()
Ik vond het mooi!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Google zoekmachine vandaag!
[ afbeelding ]
Afgelopen weken al gedaan (nouja, collega stelde stream zelf op Q-Music in)... Qua muziek ernstig weinig verschil te horen...quote:
Q vind ik nog wat meer heppydepeppy, na een paar uur rol ik al kotsend het kantoor uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afgelopen weken al gedaan (nouja, collega stelde stream zelf op Q-Music in)... Qua muziek ernstig weinig verschil te horen...
Verschil is dan dat je in het Q-Music-topic moet posten ipv hierquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afgelopen weken al gedaan (nouja, collega stelde stream zelf op Q-Music in)... Qua muziek ernstig weinig verschil te horen...
Hebben die ook een eigen topic?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verschil is dan dat je in het Q-Music-topic moet posten ipv hier
Schiet er maar weer snel uit dan. Muziekje is zo weer voorbij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
Ik schiet hier gelijk weer in m'n kerstdepressie.
Ik heb hier in die tijd veel minder gepostquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verschil is dan dat je in het Q-Music-topic moet posten ipv hier
Ja maar Just Breathe óók nog!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Schiet er maar weer snel uit dan. Muziekje is zo weer voorbij.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb hier in die tijd veel minder gepost.
Normaal vind ik het skitterondquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:49 schreef themauster het volgende:
Pearl Jam over depressiemuziek gesproken.
zit er ook een knop op het winterweer?quote:
Wel een knop op je muis (hihi muisquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zit er ook een knop op het winterweer?
ik heb geen muisquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel een knop op je muis (hihi muis) om een reis te boeken naar landen met mooi weer.
Zeg héquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot SC niet.. Nee laat maar
Het voelt meer als een vrije dinsdag eigenlijk.quote:
Als een vrije maandag eerderquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het voelt meer als een vrije dinsdag eigenlijk.
Ai...quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klussen vanavond, dus dat wordt minimaal 0u dat ik in bed lig
Hier niet, volgens mij heb ik een vroege dienst. Geen idee eigenlijk, vanavond eens kijkenquote:
quote:
Zekers! Wel nog iets te fris om lekker een rondje te gaan fietsen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een berg gezeur in dit topic.
Lekker zonnetje buiten
Waar gezeur?!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een berg gezeur in dit topic.
Lekker zonnetje buiten
Die nieuwe zanger is idd heel goed. Relaxte kerel ook volgens mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef henkde_j het volgende:
Di-rect. Te weinig gedraaid op 3FM![]()
Tegenwoordig een prima band
Dat wel, maar hij spoort echt voor geen meterquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die nieuwe zanger is idd heel goed. Relaxte kerel ook volgens mij
DJ Tiesto?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij spoort echt voor geen meter![]()
Collega van me is DJ en zat ergens op Sziget met hun een drankje te doen, wel toffe kerel idd, maar zo gek als een deur
Valt wel meequote:
Okequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valt wel mee
Over m'n ex geen kwaad woord hoor
Of bedoel je m'n Belgische ex toen ik 18 wasquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of bedoel je m'n Belgische ex toen ik 18 was
Die bitch ging vreemd
Maar ze was wel lekker
Dat accent
Oke nou zijn we door m'n wat serieuzere exen heenquote:
Succes met alles op een rijtje zetten he.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke nou zijn we door m'n wat serieuzere exen heen
Nee die bedoelen we nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of bedoel je m'n Belgische ex toen ik 18 was
Die bitch ging vreemd
Maar ze was wel lekker
Dat accent
Gaat niet zozeer om vrouwen hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Succes met alles op een rijtje zetten he.
Heb je het ook met mannen gedaan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om vrouwen hoor
Maar bedankt heOuwe trollert
Ik weet dat je interesse hebt, maar ik vrees dat ik je teleur moet stellenquote:
Ouwe trollert.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet dat je interesse hebt, maar ik vrees dat ik je teleur moet stellen
Samsung. Welk type?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Samsung of Sony voor een nieuwe gsm?
Daar was ik nog niet over uit. MAar veel Samsung toestellen tot 200 draaien op android 2.3 terwijl Sony onder 200 4.0 draait.quote:
Applequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun je niet vergelijken imo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet over uit. MAar veel Samsung toestellen tot 200 draaien op android 2.3 terwijl Sony onder 200 4.0 draait.
Daarbij is mijn laptop van Sony en dat bevalt ook wel mbt kwaliteit.
als jij betaalt! Neem ik graag een iphonequote:
nee, wantquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
als jij betaalt! Neem ik graag een iphone
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef JaneDoe het volgende:
wheheh, liet net de staigiair googlen op 'beth ditto' omdat hij dit zo'n goed nummer vindt
arm kindquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef JaneDoe het volgende:
wheheh, liet net de staigiair googlen op 'beth ditto' omdat hij dit zo'n goed nummer vindt
met zo'n hijgende verkoper in je nekquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan ook het beste even langs een winkel gaan en ze uitproberen he
Geef je die een klap.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
met zo'n hijgende verkoper in je nek![]()
mss doe ik dat binnenkort wel ffsies, lekker 10 km fietsen naar de dichtstbijzijnde Mediamarkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef je die een klap.
Of ga naar de MediaMarkt.
Daar vallen ze je ook wel eens lastig "kan ik u misschien helpen????///"quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef je die een klap.
Of ga naar de MediaMarkt.
Je kan toch gewoon zeggen dat je alleen even kijkt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
met zo'n hijgende verkoper in je nek![]()
nee dan wil ik ook waar voor mijn geld en ga ik hem precies uitleggen wat ik wil hebben! En daarna minstens een half uur twijfelen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat je alleen even kijkt?
Zeker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mompelt iets over werk en prive gescheiden houden
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee dan wil ik ook waar voor mijn geld en ga ik hem precies uitleggen wat ik wil hebben! En daarna minstens een half uur twijfelen.
heb ik ook gedaan toen ik wasmachine moest kopen hier voor het studentenhuis, terwijl ik eigenlijk wel wist wat ik ging kopen.quote:
Niet haten op lieve katjes en poesjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:24 schreef henkde_j het volgende:
Vind het een beetje een katzenjammer plaat
Wat vond jij nou eigenlijk gezeur?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op lieve katjes en poesjes
POM POM POM!quote:
Nieuwe jingle van RabRadio die ze net binnen hadden gekregen. Men was alleen vergeten DJ2 off-air te halen...quote:
Wel handig, heb je niet dat gedoe bij de garderobes, niet buiten in de rij staan maar chillen in je eigen ruimtequote:
Dat wel, het klonk alleen zo vaagquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Wel handig, heb je niet dat gedoe bij de garderobes, niet buiten in de rij staan maar chillen in je eigen ruimte
Tis wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Voor Piet Jan Mongool me de tering gelopen om de bus te halen. Ding kwam uit eindelijk zes minuten te laat
En portfolio mist nog een onderdeel maar deadline is al geweest, heerlijke dag.
[/dagboek]
*aai over de bol*quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Voor Piet Jan Mongool me de tering gelopen om de bus te halen. Ding kwam uit eindelijk zes minuten te laat
[/dagboek]
ok manquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[/dagboek]
Bedankt namens Piet Jan Mongoolquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[/dagboek]
Ik gok op Krystlquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:52 schreef FZN05 het volgende:
Wie wil met (tegen) mij wedden dat Thicke de nieuwe megahit wordt?
Ik wed niet met gekken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:52 schreef FZN05 het volgende:
Wie wil met (tegen) mij wedden dat Thicke de nieuwe megahit wordt?
Dat zou inderdaad ook wel kunnen, hij klonk leuk vanmiddag. En met die bril in de vergaderruimte heeft ze sowieso al één stem.quote:
"Ik wed niet met gekken hmememe"quote:
Wedden van niet?quote:
Twee keer gehoord, ik ben niet onder de indruk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:55 schreef FZN05 het volgende:
Dat zou inderdaad ook wel kunnen, hij klonk leuk vanmiddag. En met die bril in de vergaderruimte heeft ze sowieso al één stem.
Stomquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Twee keer gehoord, ik ben niet onder de indruk.
ga voor een Nokia Lumiaquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm windows phone?quote:
Samsung bevalt hier al een aantal jaren meer dan primaquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wrm windows phone?
al hoewel ik nu ook een Nokia heb
het is af en toe wel leuk om eens iets anders te doen. Iedereen loopt al rond met een Apple of Samsung. Ik heb zelf nu een Lumia vanaf vorig jaar december en bevalt me primaquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wrm windows phone?
al hoewel ik nu ook een Nokia heb
ik vind zelf de Sony telefoons wel leuk, iig leuker dan de samsung dingen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is af en toe wel leuk om eens iets anders te doen. Iedereen loopt al rond met een Apple of Samsung. Ik heb zelf nu een Lumia vanaf vorig jaar december en bevalt me prima
Als je Sony leuker vindt dan Samsung, waarom twijfel je dan nog?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vind zelf de Sony telefoons wel leuk, iig leuker dan de samsung dingen.
en daarbij doe ik altijd al anders. Nu wil ik gewoon een foon waarop de meeste apps het gewoon doen
vind het een dure aankoop, en stiekem ben ik nog steeds bereikbaar enzo, maar ik wil gewoon meer met mijn foon kunnen. Het is dus meer voor de heb dan noodzaak.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je Sony leuker vindt dan Samsung, waarom twijfel je dan nog?
greed is goodquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
nd het een dure aankoop, en stiekem ben ik nog steeds bereikbaar enzo, maar ik wil gewoon meer met mijn foon kunnen. Het is dus meer voor de heb dan noodzaak.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vind het een dure aankoop, en stiekem ben ik nog steeds bereikbaar enzo, maar ik wil gewoon meer met mijn foon kunnen. Het is dus meer voor de heb dan noodzaak.
Hier niet gelukkigquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
daarnaast zonder fatsoenlijke smartphone is er ook helemaal niets te doen als de hele familie bijelkaar zit, want die zitten allemaal naar hun foon te staren
quote:Wij willen natuurlijk graag weten wat jij van 3FM vindt. Daarom moeten we af en toe onderzoek doen. Wil jij ons hierbij helpen? Geef je dan snel op!
We hebben je hulp nodig!
Luister jij vaak naar 3FM? Voor een onderzoek zijn we op zoek naar luisteraars die ons willen helpen!
Doe mee aan het onderzoek!
Via de enquete in onderstaande link kun je aangeven of jij mee wil doen aan het onderzoek en of je op één van de onderzoeksdagen kunt.
De onderzoeksdagen zijn op:
Maandag 22 april
Dinsdag 23 april
Woensdag 24 april
Donderdag 25 april
Kun jij één van deze dagen en ben je dan in staat om naar Hilversum te komen? Meld je dan aan. Mensen die uiteindelijk mee doen aan het onderzoek krijgen hiervoor een vergoeding
Dat is sowieso niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
ik geef de zoektocht voor een nieuwe foon op.
Leuke en goede sony foon gevonden kan er geen sd kaart in![]()
Ga wel een keer naar de Media Markt koekeloeren.
Gaan ze MIJN CENTEN nou uitdelen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Evertjan het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/355345/We-hebben-je-hulp-nodig%21
[..]
Om te weten wat het publiek wil en dus een goede publieke omroep te zijn, moet je datzelfde publiek natuurlijk wel te spreken krijgen.quote:
Ik vul al wel eens enquetes in over radio etc.. via GFK intomart, krijg je ook geld voor..quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Evertjan het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/355345/We-hebben-je-hulp-nodig%21
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef Evertjan het volgende:
ik heb zo vermoeden wat de MH gaat worden
??twitter:
Hoeveul?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vul al wel eens enquetes in over radio etc.. via GFK intomart, krijg je ook geld voor..
1 of 2 euro per enquete van 5 minuten... af en toe krijg ik zo''n mailtje heb nu iets van ¤11 opgespaard kan ik dan doneren aan een goed doel of een bol.com code krijgen ofzo..quote:
Aangemeldquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1 of 2 euro per enquete van 5 minuten... af en toe krijg ik zo''n mailtje heb nu iets van ¤11 opgespaard kan ik dan doneren aan een goed doel of een bol.com code krijgen ofzo..
Timoooooquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Unfinished Sympathy![]()
![]()
![]()
![]()
Goed planquote:
quote:
quote:
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
The Following is een beetje raar geworden en niet meer leuk om te kijken.
Dan jullie maar weer vervelen
maar geiten en naakte vrouwenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:54 schreef henkde_j het volgende:
Ze gaan weer eens een plaatje overdreven hypen
Die naakte geitquote:
Die op 1:19quote:
Tis wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:57 schreef FZN05 het volgende:
Die vergadering is morgen al voorbij voor Holy Moly.
Hier:quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
Ik hoop dat ze dan ook iets van Metallica gaat draaien
Je houdt ECHT van me!!quote:
James is wel wat aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je houdt ECHT van me!!![]()
Tof, maar wat een mensenmassa![]()
En James lijkt hier op de huidige Eric Corton
Absoluut vet, maar ik hoef er niet tussen te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
James is wel wat aantrekkelijker(komt door z'n kleinere ogen)
Maar vet he![]()
maar ik wil niet en nog niet moe.quote:
Oh is dat hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar ik wil niet en nog niet moe.
Zomertijd
Herkenbaar, ik lig de laatste dagen steeds een uur te laat op bed. Dit, terwijl ik meestal al na 2u erin lag. Topritme, ik heb hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar ik wil niet en nog niet moe.
Zomertijd
naast het feit dat ik muziek luister, aan het stuiteren ben en niet veel actiefs gedaan heb vandaag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh is dat het
heb er ook last van
Stuiteren doe ik ook... Wordt nog leuk, m'n wekker gaat om 6:15quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
naast het feit dat ik muziek luister, aan het stuiteren ben en niet veel actiefs gedaan heb vandaag.
En het bed is koud.
ik verstik me bijna in mijn tandpastaquote:
Serieus, da's een country nummerquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik verstik me bijna in mijn tandpasta
filmpje?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Serieus, da's een country nummermaar wel echt zo'n smerige foute
1-2 was beter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef FZN05 het volgende:
[..]
2-2 in Parijs is een goede uitgangspositie
Getverrdemmequote:
Te fout ditquote:
lekkere sound, lekkere banjo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te fout dit
Als muzikant moet ik toch zeggen: lekkere productie
Ik mag het stiekem wel, die artiesten die zichzelf niet te serieus nemenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
lekkere sound, lekkere banjo.
maar voor de rest
DIt ken je vast ook welquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik mag het stiekem wel, die artiesten die zichzelf niet te serieus nemen
Toby Keith is ook 'zo'n figuur
Slaap lekker, Muisje!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik ga ff heel zen mijn afwasje doen en dan maar naar bed.
Trusten cowboys, voetbalfans, poesen, supervogels, boomstamvreters en Henkies.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef FZN05 het volgende:
[..]
ja zo ken ik er nog wel meer 0-10 was nog beter onee 0-20 nog beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een heldenquote:
Hmja. Het is behoorlijk ingezakt ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
The Following is een beetje raar geworden en niet meer leuk om te kijken.
Dan jullie maar weer vervelen
HOE IS HET?quote:
Ik bel je wel wakker om 6:30. Gedeelde smart is immers halve smart.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja.
Ik hoef 11.30 pas op Windesheim te zijn
Prima.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bel je wel wakker om 6:30. Gedeelde smart is immers halve smart.
Ik zet m'n telefoon 's nachts altijd op compleet stil omdat ik anders 's ochtends wakker word door allerlei WA-meukquote:
Groot gelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zet m'n telefoon 's nachts altijd op compleet stil omdat ik anders 's ochtends wakker word door allerlei WA-meuk.
GroepsWA. 'Mogguh', 'Goedemorgen' enzoquote:Op woensdag 3 april 2013 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Waarom WhatsAppen mensen toch zo vroeg?
Afknallen, dat volk...quote:Op woensdag 3 april 2013 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GroepsWA. 'Mogguh', 'Goedemorgen' enzo
Vroeg op moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |