quote:
Dan ga ik maar een broodje etenquote:
Laat het arme jong eens met rust, jij cyberbullyquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot SC niet.. Nee laat maar
Knop op je radioquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Twee keer zo'n kapotgedraaid nummer binnen een kwartier is gewoon om te
mompelt iets over werk en prive gescheiden houdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
Waarom doet Ekdom die primeur en niet haar neukertje?
Knopjes!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Twee keer zo'n kapotgedraaid nummer binnen een kwartier is gewoon om te
twitter:Domien twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 13:35:40“Meneer, wilt u uw tas even openen, alstublieft?” - Ja, natuurlijk.“Wat is dit, meneer?”- Dat.. is een kazoo.True story. #schiphol reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 13:35:40“Meneer, wilt u uw tas even openen, alstublieft?” - Ja, natuurlijk.“Wat is dit, meneer?”- Dat.. is een kazoo.True story. #schiphol reageer retweet
![]()
Ik vond het mooi!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Google zoekmachine vandaag!
[ afbeelding ]
Afgelopen weken al gedaan (nouja, collega stelde stream zelf op Q-Music in)... Qua muziek ernstig weinig verschil te horen...quote:
Q vind ik nog wat meer heppydepeppy, na een paar uur rol ik al kotsend het kantoor uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afgelopen weken al gedaan (nouja, collega stelde stream zelf op Q-Music in)... Qua muziek ernstig weinig verschil te horen...
Verschil is dan dat je in het Q-Music-topic moet posten ipv hierquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afgelopen weken al gedaan (nouja, collega stelde stream zelf op Q-Music in)... Qua muziek ernstig weinig verschil te horen...
Hebben die ook een eigen topic?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verschil is dan dat je in het Q-Music-topic moet posten ipv hier
Schiet er maar weer snel uit dan. Muziekje is zo weer voorbij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
Ik schiet hier gelijk weer in m'n kerstdepressie.
Ik heb hier in die tijd veel minder gepostquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verschil is dan dat je in het Q-Music-topic moet posten ipv hier
Ja maar Just Breathe óók nog!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Schiet er maar weer snel uit dan. Muziekje is zo weer voorbij.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb hier in die tijd veel minder gepost.
Normaal vind ik het skitterondquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:49 schreef themauster het volgende:
Pearl Jam over depressiemuziek gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |