Ach,de laatste tijd is het wel opvallend.quote:Op zondag 1 december 2013 11:07 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is het altijd zo geweest.. Altijd wel plek voor een trolletje en lolletje. Anders wordt het wel een heel erg serieus forum en krijgen we dat Toppers-topic nooit vol.
en jij denkt serieus dat mensen die dan bewust uit zetten op FOK!, uit piëteit ofzo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Vraag:
In dit topic: PTA / Autoweek website vernaggeld door reclame banners, zijn blijkbaar alle posts die verwijzen naar een ad-blocker geëdit of verwijderd. Why? Zo lang je die op Fok niet gebruikt, is er toch niets aan de hand?
Nee, omdat je op Fok niet fatsoenlijk kan browsen zonder adblocker. Althans, dat was een tijd terug zo dus ik heb 'm uit staanquote:Op woensdag 18 december 2013 07:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en jij denkt serieus dat mensen die dan bewust uit zetten op FOK!, uit piëteit ofzo?
Is gewoon een kuttopic, en daarom issie nu dicht ook.
uhhuh, en nu zónder te lachenquote:Op woensdag 18 december 2013 08:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nee, omdat je op Fok niet fatsoenlijk kan browsen zonder adblocker. Althans, dat was een tijd terug zo dus ik heb 'm uit staan
Huh, wat? Help mij eens herinneren? Ik heb geen flauw idee waar het over ging/gaat.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:23 schreef borderlinedancer het volgende:
Waarom zou het op voorhand verwijderd moeten worden ?? Omdat het buiten het ref.kader van de moderator ligt? Anne in dit geval, die gewoon een hekel aan me had omdat ik Saabs afzeik. Jammer, want er waren leuke discussies bij en er zijn heel mooie foto's verwijderd. Als ik me moet bewijzen, dan anderen ook !!
Dan had je me kunnen bannen, ipv interessante gesprekken weghalen omdat je pissig bent. Dat is geen modereren. Maar goed, het voelt vast fijn om hier en daar wat te deleten van iemand die je niet aanstaat. Lekker professioneel.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Huh, wat? Help mij eens herinneren? Ik heb geen flauw idee waar het over ging/gaat.
Aah, na het lezen van je notes zie ik het. Dat gaat over iets uit juni vorig jaar, waar je in een fototopic Saabs bleef afzeiken en je door bleef gaan na een twee waarschuwingen, dat was dus de reden. Niet omdat je een auto hebt gepost (van mij > persoonlijk < hoef je verder ook niks te bewijzen; wat andere users daar van vinden, kan ik niks aan doen).
Dat betekent verder ook niet dat ik een hekel aan je heb hoor. Genoeg is gewoon genoeg. Zeker in een fototopic.
Beetje vreemd dat je dat daar aanhaalt, terwijl het om 2 verschillende dingen gaat in deze.
Oh kan me dat niet herinneren ? Zal weinig indruk gemaakt hebben dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:07 schreef Anne het volgende:
Die ban heb je dan ook gehad.
Maar verdraai alles lekker op een manier dat het jou het beste uitkomt.
Als ik waarde zou hechten aan Fok zou ik over je klagen idd. Het heeft met het fototopic niks te maken; je was me gewoon zat en dat maakt je ongeschikt om voor moderator door te gaan .quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Anne het volgende:
Omdat het een > foto < topic is (dat staat notabene in de topic titel). Daar horen foto's thuis, geen discussies over Saab of iets anders, dat wordt dus beperkt (en niet verboden). En als je dan na 2 waarschuwingen doorgaat, worden de posts op een gegeven moment gewoon verwijderd.
Als je slim was geweest, had je na de eerste waarschuwing gewoon een nieuw topic geopend waarin je je ei kwijt had gekund.
Je verdere klachten over mij kun je bij de FA's kwijt: forum@fok.nl
Als je er geen waarde aan zou hechten, zou je niet zo piepen. Ga je moeder pesten.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Als ik waarde zou hechten aan Fok zou ik over je klagen idd. Het heeft met het fototopic niks te maken; je was me gewoon zat en dat maakt je ongeschikt om voor moderator door te gaan .
Boeit me geen hol. Een moderator moet professsioneel blijven.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.professioneel Ijnp maandag 13 januari 2014 17:42 schreef 2cv het volgende:[/b]
Zelfs ik vind je nu al een irritant mannetje.
Kun je lekker roepen veilig thuis achter je toetsenbordjequote:Op maandag 13 januari 2014 17:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je er geen waarde aan zou hechten, zou je niet zo piepen. Ga je moeder pesten.
Tja.. Ik leg je uit waarom ik iets heb gedaan. Jij roept dan daarna dat het niet waar is en dat ik dingen heb verwijderd omdat ik een hekel aan je zou hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:21 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Boeit me geen hol. Een moderator moet professsioneel blijven.
Ja, heb je helemaal gelijk in. Maar Duvel heeft wel/ook gelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Kun je lekker roepen veilig thuis achter je toetsenbordje
Fijn voor je. Ben weg hier stelletje losers.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, heb je helemaal gelijk in. Maar Duvel heeft wel/ook gelijk.
Jammer, het was leuk geweest als je nog even gebleven was.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ben weg hier stelletje losers.
We helpen je wel aan je belofte te houden mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ben weg hier stelletje losers.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jammer, het was leuk geweest als je nog even gebleven was.
Misschien blijf ik nog wel even speciaal voor jou arm sukkeltje. Denk dar je iets.minder grote bek zou hebben als je naast me stondquote:Op maandag 13 januari 2014 18:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
We helpen je wel aan je belofte te houden mocht dat nodig zijn.
Weet iemand waar deze grapjas woont? Vast wel. Ik zeg t je jongen als je mij.boos weet te krijgen ben jij degene met n probleem.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef 2cv het volgende:
Jij zou weg zijn en had geen voorwaarden gesteld, moven dus !
Niet om het een of ander he, maar dit is weer geen sterk staaltje van je...quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet om het een of ander he, maar dit is weer geen sterk staaltje van je...
Mir egal, ik ben niet van plan om als een mongooltje de hele avond die bagger van meneer kingtoppie te blijven verwijderen tot het bedtijd is voor hem; ik verwijder net 9 posts op rij van hem, het houdt een keertje op heah.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet om het een of ander he, maar dit is weer geen sterk staaltje van je...
Over het wel of niet geldig zijn van het dichtgooien ga ik het niet hebben, verwijderde posts zie ik niet en er zal vast wel een goede reden zijn, maar... Ik geloof heilig dat het in dit geval echt beter was geweest een andere mod, des noods een admin, erbij te roepen om het even dicht te gooien en even te temperen. Dit, omdat je zelf ook mee deed in de discussie, ook met kingtoppie. Je komt nu over alsof je iemand bent die niet wil verliezen en daarom het topic dicht gooit. Nu hang ik langer dan vandaag hier rond, maar toch... Heel erg tactisch is het niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mir egal, ik ben niet van plan om als een mongooltje de hele avond die bagger van meneer kingtoppie te blijven verwijderen tot het bedtijd is voor hem; ik verwijder net 9 posts op rij van hem, het houdt een keertje op heah.
Daarbij is het topic al een heel tijdje verworden tot een 'zeik iedereen die een irritatie post eens lekker af-topic'. Gaat wel weer open, maar nu effe niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |