Ja idd.. ik kijk nu eigenlijk tegen wil en dank op autotrader of autotrack...quote:Op maandag 16 december 2013 01:56 schreef silenthill het volgende:
Banners werken gelukkig niet meer zoals vroeger.
Google eens op banner blindness.
Banners zijn zo irritant.
Mee eens. Vind autoweek er ook op achteruit gegaan. :-(
Autoblog kende ik nog niet.. welke internationale websites bekijk je? Misschien zit er ook wat voor mij tussenquote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef BRooster het volgende:
Autoweek vind ik sowieso matig. Voor nieuws of leuke artikelen kijk ik wel op autoblog of Internationale websites.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:35 schreef Kater79 het volgende:
[..]
al geinstalleerd.. werkt helaas niet goed
Het zal waarschijnlijk aan de instellingen hebben gelegen.. ik zie nu ik hem heb geinstalleerd dat hij idd nu aardig gevuld wordt met crap! Thanks!quote:
Jalopnik is leuk, verder kijk ik tegenwoordig voornamelijk op Youtube. /DRIVE, EVO TV en Autocar vind ik daar wel leuke kanalen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:37 schreef Kater79 het volgende:
[..]
Autoblog kende ik nog niet.. welke internationale websites bekijk je? Misschien zit er ook wat voor mij tussen
Thanks!quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:21 schreef BRooster het volgende:
[..]
Jalopnik is leuk, verder kijk ik tegenwoordig voornamelijk op Youtube. /DRIVE, EVO TV en Autocar vind ik daar wel leuke kanalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |