explain....... zo te zien zijn er meer reageerders die last van de reclame hebben...quote:
Ja idd.. ik kijk nu eigenlijk tegen wil en dank op autotrader of autotrack...quote:Op maandag 16 december 2013 01:56 schreef silenthill het volgende:
Banners werken gelukkig niet meer zoals vroeger.
Google eens op banner blindness.
Banners zijn zo irritant.
Mee eens. Vind autoweek er ook op achteruit gegaan. :-(
Autoblog kende ik nog niet.. welke internationale websites bekijk je? Misschien zit er ook wat voor mij tussenquote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef BRooster het volgende:
Autoweek vind ik sowieso matig. Voor nieuws of leuke artikelen kijk ik wel op autoblog of Internationale websites.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:35 schreef Kater79 het volgende:
[..]
al geinstalleerd.. werkt helaas niet goed
Het zal waarschijnlijk aan de instellingen hebben gelegen.. ik zie nu ik hem heb geinstalleerd dat hij idd nu aardig gevuld wordt met crap! Thanks!quote:
Jalopnik is leuk, verder kijk ik tegenwoordig voornamelijk op Youtube. /DRIVE, EVO TV en Autocar vind ik daar wel leuke kanalen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:37 schreef Kater79 het volgende:
[..]
Autoblog kende ik nog niet.. welke internationale websites bekijk je? Misschien zit er ook wat voor mij tussen
Thanks!quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:21 schreef BRooster het volgende:
[..]
Jalopnik is leuk, verder kijk ik tegenwoordig voornamelijk op Youtube. /DRIVE, EVO TV en Autocar vind ik daar wel leuke kanalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop