>> Met de Studenten OV-Chipkaart in internationale (hogesnelheids-)treinen reizenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Reizen over de HSL-ZuidSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Intercity's Den Haag - BrusselSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Reizen met Kruidvatkaartjes en andere (actie-)dagkaartenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Afkortingen en treinserienummersSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Geldigheid Studenten OV-chipkaart, Voordeelurenkaart, etc. op feestdagenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Waarom rijdt die kuttrein zo langzaam?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Hoeveel kilometer heb ik met de trein gereden?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> TripreportsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Achter de schermenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is hier?quote:
tussen Almelo en Mariënbergquote:
wat is daar de laatste tijd toch een heisa over, over dat lijntje... Of in die hoek..quote:
dat lijntje gaat vanaf komende zondag over van connexxion (uitgevoerd door Syntus) naar Arriva. Er zal door Arriva een strakke 30 minuten dienstregeling worden gereden, maar daarvoor sneuvelt wel het o zo belangrijke station Geerdijk. Nu wordt er nog gekruist te Vroomshoop of Vriezenveen en straks blijft er maar een kruisingsstation over.quote:Op zondag 1 december 2013 13:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
wat is daar de laatste tijd toch een heisa over, over dat lijntje... Of in die hoek..
Heb ik iets gemist?
Geerdijk... Dat gaat dan overgeslagen worden?quote:Op zondag 1 december 2013 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat lijntje gaat vanaf komende zondag over van connexxion (uitgevoerd door Syntus) naar Arriva. Er zal door Arriva een strakke 30 minuten dienstregeling worden gereden, maar daarvoor sneuvelt wel het o zo belangrijke station Geerdijk. Nu wordt er nog gekruist te Vroomshoop of Vriezenveen en straks blijft er maar een kruisingsstation over.
zeker. Het is jammer, want het is een station waar eigenlijk intercity's zouden moeten stoppenquote:Op zondag 1 december 2013 13:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Geerdijk... Dat gaat dan overgeslagen worden?
Hebben ze niet nog ergens een paar weense trammetjes staan ofzo...of ben ik nou heel erg naief?quote:Op zondag 1 december 2013 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
Voor die paar reizigers per dag? Nee, daar is de aanschaf van nieuw materieel op dit moment te duur voor. Juist door een strakke dienstregeling en goede aansluitingen in Mariënberg kan het lijntje wel een boost krijgen, al moet je niet gaan verwachten dat de treinen er stamp en stamp vol zullen gaan zitten met het beperkte achterland dat er is.
Almelo - Marienberg is de duurste lijn van Nederland toch? Als in, moet het meeste geld worden bijgelegd. Heb wel eens voorbij zien komen dat voor elke euro die wordt uitgegeven 80 cent wordt bijgedragen door de overheid?quote:Op zondag 1 december 2013 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
Voor die paar reizigers per dag? Nee, daar is de aanschaf van nieuw materieel op dit moment te duur voor. Juist door een strakke dienstregeling en goede aansluitingen in Mariënberg kan het lijntje wel een boost krijgen, al moet je niet gaan verwachten dat de treinen er stamp en stamp vol zullen gaan zitten met het beperkte achterland dat er is.
die lopen niet op dieselquote:Op zondag 1 december 2013 13:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hebben ze niet nog ergens een paar weense trammetjes staan ofzo...of ben ik nou heel erg naief?Die accelereerden als de brandweer , althans in Rotterdam!
en ik maar denken dat het dit jaar al zo ver zou zijn ...quote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef ReisT het volgende:
Geerdijk is in 2014 nog gewoon in gebruik.
Kamervragen! Mastwijkisme zou hier hoogtij moeten vieren! Directe uurlijkse trienen van Geerdijk naar Parijs, Moskou, Kiev, Isfahan en Hoogeveen!quote:Op zondag 1 december 2013 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker. Het is jammer, want het is een station waar eigenlijk intercity's zouden moeten stoppen
Ik kan met mn nederlandse maestro pas gewoon nog een ticket halen en zelfs abbonementen kopen. Dus ik weet niet waar het fout gaat? Tuurlijk kan het zijn dat er iemand een boterham met pindakaas in die gleuven heeft gepropt, maar dan werkt mijn franse kaart ook niet...quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef _serial_ het volgende:
Zeg, Darkwing_Duck, jij klaagt altijd (terecht) over de NS automaten en creditcards. Maar een stel vrienden van mij kwam afgelopen week ook van een koude kermis thuis bij de RER, alle vormen van Nederlandse creditcards werden geweigerd, en muntgeld slikten ze niet meer, loketten waren ook gesloten.
Je hebt het vast een keer verteld, maar hoe zat het ook alweer ?
Primaquote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik kan met mn nederlandse maestro pas gewoon nog een ticket halen en zelfs abbonementen kopen. Dus ik weet niet waar het fout gaat? Tuurlijk kan het zijn dat er iemand een boterham met pindakaas in die gleuven heeft gepropt, maar dan werkt mijn franse kaart ook niet...
Stelt dit antwoord je tevreden of wou je iets anders weten hoe het zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop