En die hebben wel een contract? Dat is behoorlijk zuur dan. Zeker omdat ze beweren dat ze je zo hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juh, maar het klinkt wel stom. En sowieso: ineens zijn er 4 nieuwe medewerkers. Waarom kan ik dan géén contract krijgen
Goed ideequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef MaJo het volgende:
@nem misschien kunnen we samen een cadeau bedenken? Weet ook nog niks
Kijk zo af en toe maar zie weinig interessants. Of ik ken het niet.quote:En nog gekeken voor leuke concerten? Moeten we ook nog even uitzoeken
Wat voor taartmix en hoe ga je m versieren?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb, lichtelijk lui, een Dr. Oetker basismix voor taart gehaald. Ik ga verdorie een taart maken en versieren die wel lukt![]()
Ah, tof! Die zag ik vandeweek ook staan jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, redelijk nieuw nog. En ik ga er wil 'm doorsnijden en dan jam er tussen doen, afwerken met botercreme en dan fondant eroverheen, verder weet ik het nog niet![]()
Weet niet eens of het deze week gaat lukken, maar dan heb ik het in elk geval in huis
Geen idee! Maar als je het lekkerder vindt zou ik fondant doen jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Fondant is ook van Dr. Oetker, maakt dat nog uit? Ik vind marsepein zelf niet zo lekker, daarom heb ik fondant genomen.
You go girl!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb, lichtelijk lui, een Dr. Oetker basismix voor taart gehaald. Ik ga verdorie een taart maken en versieren die wel lukt![]()
SPOILER: ingelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wonen hier nu al zes jaar en er hangt nog steeds niets aan de muur. Nu maar hopen dat Vriend het ook iets vindt.
Weer eens iets anders dan een moddergevecht. We zien de foto's wel verschijnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Dat zekerik zie mezelf al vechten met de fondant namelijk
Doe het dan met botercrème, dat glijdt beter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan een moddergevecht. We zien de foto's wel verschijnen.
Ik durf bijna niet te vragen of je dat uit ervaring weet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe het dan met botercrème, dat glijdt beter.
Ik weet uit ervaring het verschil tussen botercrème en fondant ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen of je dat uit ervaring weet?![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring het verschil tussen botercrème en fondant ja.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net deze set kaarten besteld![]()
[ afbeelding ]Gaaf. A Clockwork Orange springt er uit. Ga je ze allemaal inlijsten?SPOILER: ingelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wonen hier nu al zes jaar en er hangt nog steeds niets aan de muur maar hopen dat Vriend het ook iets vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |