Abellio Lint? Waar zijn die treinen dan voor?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef greavy het volgende:
De eerste nieuwe Abellio LINT is inmiddels afgeleverd ...
[ afbeelding ]
Weet ik veel? Misschien wel voor trajecten waar Abellio rijdt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Abellio Lint? Waar zijn die treinen dan voor?
Ik dacht even: 'Wat zijn dat voor radar dingen op het dak van die trein?' Maar het bleek gelukkig perron verlichting te zijn..quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:24 schreef greavy het volgende:
De eerste nieuwe Abellio LINT is inmiddels afgeleverd ...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik dacht even: 'Wat zijn dat voor radar dingen op het dak van die trein?' Maar het bleek gelukkig perron verlichting te zijn..
Het was trouwens best een aardige gelegenheid geweest om eens wat met ISO te spelen idd. Gewoon eens kijken tot waar het acceptabel blijft. Heb deze cam nog niet zo lang..quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Als het donker is kun je de ISO best omhoog gooien, 200 is niet zo heel hoog
zo te zien voor RB47 die ze vanaf december dit jaar gaan berijdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef greavy het volgende:
Dat vraag ik mij ook af. Ik dacht dat Abellio alleen nog maar Flirts had besteld de afgelopen jaren.
Rijdt hij al in de dienstregeling? Zat vanmorgen nog in zo'n oude kreng.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef Bitlord het volgende:
Hadden we hier al goede foto's van?
[ afbeelding ]
Eehm JA, volgens onze collegae van Somda is hij vanmiddag in elk geval gezien in de pendel Amersfoort - Barneveld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Rijdt hij al in de dienstregeling? Zat vanmorgen nog in zo'n oude kreng.
het stel vervangt het stelletje Plan V dat nog op de Kippenlijn rijdtquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef o.us2.0 het volgende:
Zou jammer als die GTW de Protos zou vervangen. Ik vind de Protos oprecht een zeer mooie trein (van binnen en buiten). Jammer dat FTD failliet is gegaan.
Er reed nog een Plan V bij Connexxion (eentje). Die ene wordt nu vervangen door de GTW.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef o.us2.0 het volgende:
Zou jammer als die GTW de Protos zou vervangen. Ik vind de Protos oprecht een zeer mooie trein (van binnen en buiten). Jammer dat FTD failliet is gegaan.
Maar kan er dan uberhaubt nog een onderhoudsschema gedraaid worden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het stel vervangt het stelletje Plan V dat nog op de Kippenlijn rijdt
Door dat vee'tje wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar kan er dan uberhaubt nog een onderhoudsschema gedraaid worden?
Vanwege de plaats waar die GTW onderhouden moet worden? Want er verandert verder toch niet wezenlijk iets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar kan er dan uberhaubt nog een onderhoudsschema gedraaid worden?
Heuy, in dat treinstel heb ik de reis van Zwolle naar Nijverdal op de terugweg gemaakt. Hij is dus al vanuit Nijverdal met vertraging vertrokken. Op de terugweg ook al +5 te pakken.quote:
Dankzij de extra bak dezelfde capaciteit. Een 2-delige GTW is nogal kort vergeleken met een Protos dus moest er een bakje bij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Bitlord het volgende:
[..]
De 2-delige protos heeft trouwens 170 zitplaatsen, de 3-delige GTW (152+19 klapzittingen=) 17 zitplaatsen. Ondanks de extra bak dus dezelfde capaciteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |