SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah ok, ik was hem alweer een beetje vergeten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij heeft wel films gemaakt in 2012 maar daar ben ik niet mee bekend . De laatste was met Sarah Jessica Parker 2009.
En er komt schijnbaar een derde bridget jones waar die weer in mee doet , bridget jones baby volgens IMDBOok met zo'n geluid wat lijkt alsof er iemand in een microfoon ademt erbij, overal was aan gedacht.quote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, in je oor lijkt me ook niet zo fijn.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik heb lang niet gepost zeg.. Damn
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens Game of Thrones kijken en kwijlen over Kit.
![]()
![]()
Ik bedoelde meer op Fok! In het algemeenquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Daar werd je vast hitsig van?quote:Op maandag 1 april 2013 22:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah ok, ik was hem alweer een beetje vergeten.
[..]
Ook met zo'n geluid wat lijkt alsof er iemand in een microfoon ademt erbij, overal was aan gedacht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
nou als een mooie vrouw iets in mijn oor fluistert gevolgd door een kus daar in de buurt hoor je mij echt niet klagenquote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, in je oor lijkt me ook niet zo fijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Niet erg, toch?quote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben ook een rustige man (verleden, bla bla, meer info vragen mag), en het is altijd even aftasten bij een eerste date.. Ik ga echt niet meteen aan iemand plukken of zoenen.. Dat heeft bij mij tijd nodig.. Soms dan voelt het goed en dan probeer ik het wel.. En of ik daarna los kom, tja, zover is het nog niet gekomen.
![]()
Zolang je er zelf geen problemen mee hebt dan...Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Daar doelde ik op, er zijn mensen die alleen maar komen posten als ze iets te klagen hebben of wanneer ze iets dwars zit.quote:Op maandag 1 april 2013 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op Fok! In het algemeenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Meisje waar ik voor het eerst mee gezoend had...quote:Op maandag 1 april 2013 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou als een mooie vrouw iets in mijn oor fluistert gevolgd door een kus daar in de buurt hoor je mij echt niet klagen
Die zoende eerst mij heel lekker in mijn nek, bedenk ik me nu door jouw woorden
Geweldig...Was ik een soort van vergeten eigenlijk.Rustig aan.![]()
Ik ben dus een tijdje terug begonnen bij mn nieuwe baan. Hier heb ik sinds dag 1 een onwijjjjjsssssss goede klik met een jongen, wat bij ons beide uitgelopen is tot hele sterke gevoelens.. Alleen, deze jongen woon samen met zijn vriendin.. zuchtquote:.. Ik weet dus niet wat ik ermee aan moet.. Neem ik afstand en probeer ik mn gevoelens te vergeten of ga ik zo'n kutwijf zijn die iemand anders zn relatie kapotmaakt om mn eigen hart niet te breken
Ohwww neuh hoor.. Ik had gewoon een drukke periode door examens..quote:Op maandag 1 april 2013 22:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar doelde ik op, er zijn mensen die alleen maar komen posten als ze iets te klagen hebben of wanneer ze iets dwars zit.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Zie je het uberhaupt als optie?quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben dus een tijdje terug begonnen bij mn nieuwe baan. Hier heb ik sinds dag 1 een onwijjjjjsssssss goede klik met een jongen, wat bij ons beide uitgelopen is tot hele sterke gevoelens.. Alleen, deze jongen woon samen met zijn vriendin.. zucht.. Ik weet dus niet wat ik ermee aan moet.. Neem ik afstand en probeer ik mn gevoelens te vergeten of ga ik zo'n kutwijf zijn die iemand anders zn relatie kapotmaakt om mn eigen hart niet te breken
Rustig aan.![]()
Ok dan.quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohwww neuh hoor.. Ik had gewoon een drukke periode door examens..With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Welke van de twee opties bedoel je?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat is ook niet erg, buiten het feit dat ik soms na de date wel zoiets heb van crap had ik het maar wel gedaan.. En dan beginnen de problemenquote:Op maandag 1 april 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet erg, toch?![]()
Zolang je er zelf geen problemen mee hebt dan...![]()
.
Ik vind het heel lastig om een vrouw in te schatten / aan te voelen en daarop te handelen..![]()
Afstand nemen kan ook maar beperkt, omdat je collega's bent. Kut wel.quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben dus een tijdje terug begonnen bij mn nieuwe baan. Hier heb ik sinds dag 1 een onwijjjjjsssssss goede klik met een jongen, wat bij ons beide uitgelopen is tot hele sterke gevoelens.. Alleen, deze jongen woon samen met zijn vriendin.. zucht.. Ik weet dus niet wat ik ermee aan moet.. Neem ik afstand en probeer ik mn gevoelens te vergeten of ga ik zo'n kutwijf zijn die iemand anders zn relatie kapotmaakt om mn eigen hart niet te breken
sowieso wachten, of je moet een kutwijf willen zijn natuurlijk. en goed nadenken want collega.quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
![]()
De 2e, iemands vriendje afpakken? Zie je dat uberhaupt als optie?quote:Op maandag 1 april 2013 22:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Welke van de twee opties bedoel je?Rustig aan.![]()
Doelbewust stoken is niet echt netjes, maar als hij jou leuker vindt dan z'n vriendin zou het wel goed kunnen komen. Mits hij die stap durft te zetten...quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
![]()
Dus hij staat al helemaal paraat los te gaan in je bed?quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Altijd riskant.quote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso wachten, of je moet een kutwijf willen zijn natuurlijk. en goed nadenken want collega.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Raar eigenlijk, ik kan me niet voorstellen dat ik zoveel voor een collega zou gaan voelen als ik weet dat de ander al een partner heeft.quote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso wachten, of je moet een kutwijf willen zijn natuurlijk. en goed nadenken want collega.
Rustig aan.![]()
Ik zou persoonlijk rillingen over mijn rug krijgen als een vrouw zo aan mijn oor zou gaan likken.quote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet deze move weleens om iemand te versieren?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 1 april 2013 22:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk rillingen over mijn rug krijgen als een vrouw zo aan mijn oor zou gaan likken.
Rustig aan.![]()
Ik hoorde laatst over een onderzoek dat zelfs een groot deel van de arbeidsbevolking wel (milde) gevoelens heeft voor een collega.quote:Op maandag 1 april 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, ik kan me niet voorstellen dat ik zoveel voor een collega zou gaan voelen als ik weet dat de ander al een partner heeft.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 1 april 2013 22:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg, buiten het feit dat ik soms na de date wel zoiets heb van crap had ik het maar wel gedaan.. En dan beginnen de problemen![]()
.
Ik vind het heel lastig om een vrouw in te schatten / aan te voelen en daarop te handelen..![]()
Inschatten en aanvoelen is ook verdomd lastig, je weet nooit wat de ander denkt. Dat hebben de meeste mensen, gedachten lezen kan je niet. Ja, invullen, maar of dat nou zo handig is
Tante minthy!! O+
Lijkt me helemaal niet raar. Gevoelens heb je niet onder controle.quote:Op maandag 1 april 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, ik kan me niet voorstellen dat ik zoveel voor een collega zou gaan voelen als ik weet dat de ander al een partner heeft.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
ach zo heb ik ook wel een aantal keren gehad dat ik met een vrouw aan de tequila ging. Ze likt de zout van haar hand tikt het shotje achterover haalt haar citroen langs mijn hals en likt die langzaam op en pakt me volledig op mijn bek.quote:Op maandag 1 april 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meisje waar ik voor het eerst mee gezoend had...
Die zoende eerst mij heel lekker in mijn nek, bedenk ik me nu door jouw woorden
Geweldig...Was ik een soort van vergeten eigenlijk.
Nou kan je heel lastig doen over plakken de nek enz, maar daar hoor je mij op dat moment niet over hoor. Net als een "gemorst" druppeltje tequila op haar borst
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Lijkt mij wel raar, en tot zekere hoogte heb ik die helemaal wel onder controle.quote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niet raar. Gevoelens heb je niet onder controle.Rustig aan.![]()
Tja, ik heb altijd gezegd dat ik dat nooit zou doen. Maar dus ook nooit verwacht dat ik gevoelens zou krijgen voor iemand met een vriendin. En het kutte is, de gevoelens zijn wederzijds en hij denkt er zelf ook overna om bij zn vriendin weg te gaan.. Als het alleen van mijn kant kwam dan zou het denk ik een stuk makkelijker zijn om afstand te nemen..quote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De 2e, iemands vriendje afpakken? Zie je dat uberhaupt als optie?
Ik voel me echt schuldig
Mwa, dat is op zich al een teken dat het al niet lekker loopt. Daar kun jij niks aan doen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tja, ik heb altijd gezegd dat ik dat nooit zou doen. Maar dus ook nooit verwacht dat ik gevoelens zou krijgen voor iemand met een vriendin. En het kutte is, de gevoelens zijn wederzijds en hij denkt er zelf ook overna om bij zn vriendin weg te gaan.. Als het alleen van mijn kant kwam dan zou het denk ik een stuk makkelijker zijn om afstand te nemen..
Ik voel me echt schuldigWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Er vanuit gaan dat ze je leuk vind. Altijd. No matter what. Ze kan altijd nog weglopen of boos worden/nee zeggen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg, buiten het feit dat ik soms na de date wel zoiets heb van crap had ik het maar wel gedaan.. En dan beginnen de problemen![]()
.
Ik vind het heel lastig om een vrouw in te schatten / aan te voelen en daarop te handelen..Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ja, jij wel uiteraard.quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel raar, en tot zekere hoogte heb ik die helemaal wel onder controle.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik zou nooit doelbewust stoken, ik voel me juist heel schuldig, maar ik kan ook moeilijk mn gevoelens negerenquote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doelbewust stoken is niet echt netjes, maar als hij jou leuker vindt dan z'n vriendin zou het wel goed kunnen komen. Mits hij die stap durft te zetten...Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
is dat omdat je het onder controle hebt of er weinig is om te controlerenquote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel raar, en tot zekere hoogte heb ik die helemaal wel onder controle.![]()
niet raar natuurlijk. het is onderzocht dat mensen die veel tijd met elkaar doorbrengen elkaar vaker aantrekkelijk gaan vinden en op het werk zie je elkaar doorgaans veel en vaak.quote:Op maandag 1 april 2013 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst over een onderzoek dat zelfs een groot deel van de arbeidsbevolking wel (milde) gevoelens heeft voor een collega.![]()
En toen likte je het van haar borst af?quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ach zo heb ik ook wel een aantal keren gehad dat ik met een vrouw aan de tequila ging. Ze likt de zout van haar hand tikt het shotje achterover haalt haar citroen langs mijn hals en likt die langzaam op en pakt me volledig op mijn bek.
Nou kan je heel lastig doen over plakken de nek enz, maar daar hoor je mij op dat moment niet over hoor. Net als een "gemorst" druppeltje tequila op haar borstExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
"Is die barbecue nou nog niet aan? Shit zeg!"quote:
Ja, slecht en zo.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Schuldig waarvoor? Je doet toch niks verder?quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zou nooit doelbewust stoken, ik voel me juist heel schuldig, maar ik kan ook moeilijk mn gevoelens negeren![]()
Daarom ja, je zit er toch vaak en veel mee opgescheept.quote:Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
niet raar natuurlijk. het is onderzocht dat mensen die veel tijd met elkaar doorbrengen elkaar vaker aantrekkelijk gaan vinden en op het werk zie je elkaar doorgaans veel en vaak.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
nee ik pakte een servetje en maakte het schoonquote:Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En toen likte je het van haar borst af?![]()
JA wat denk jij dan
tuurlijk. hij "denkt erover na", oftewel, hij vindt jou niet zo leuk als jij hem anders hoefde hij niet na te denken. of hij houdt je aan het lijntje en speelt ondertussen mooi weer bij zijn vriendin.quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tja, ik heb altijd gezegd dat ik dat nooit zou doen. Maar dus ook nooit verwacht dat ik gevoelens zou krijgen voor iemand met een vriendin. En het kutte is, de gevoelens zijn wederzijds en hij denkt er zelf ook overna om bij zn vriendin weg te gaan.. Als het alleen van mijn kant kwam dan zou het denk ik een stuk makkelijker zijn om afstand te nemen..
Ik voel me echt schuldig![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik pakte een servetje en maakte het schoon![]()
JA wat denk jij dan
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Ik gok het eerste, en anders is het nogal triest dat ik emotioneel afgestompt zou zijn, maar dat zou zomaar kunnen hoor... Dat ik niet in staat ben op te gaan in mijn gevoel en het een beetje afstomp.quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat omdat je het onder controle hebt of er weinig is om te controleren
Hoe dan ook, als ik niet naar iemand kijk als ''potentieel relatie materiaal'' dan zal ik er niet verliefd op worden.
Overigens las ik daarover nog een onderzoek vandaag op nu.nl dat mannen de vriendin van de beste vriend ook niet als ''relatie materiaal'' zien... Het testosteron spiegel daalt zelfs bij de vriendin van een goede vriend.
Dit werkt allemaal gewoon psychologisch.Rustig aan.![]()
Dat is wat hij me ook steeds zegt. Dat hij degene is die zich schuldig moet voelen en niet ik.. Maar toch voel ik me behoorlijk kut.. Er is zeg maar ook een kind in het spel.. Niet zijn kind, maar zijn vriendin heeft een kind uit een vorige relatie.. Omdat ik zelf een zoontje heb weet ik hoe erg het is als een kind gewend is aan een man en hij opeens weg is..quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, dat is op zich al een teken dat het al niet lekker loopt. Daar kun jij niks aan doen.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oh god, een en al drama. Heerlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wat hij me ook steeds zegt. Dat hij degene is die zich schuldig moet voelen en niet ik.. Maar toch voel ik me behoorlijk kut.. Er is zeg maar ook een kind in het spel.. Niet zijn kind, maar zijn vriendin heeft een kind uit een vorige relatie.. Omdat ik zelf een zoontje heb weet ik hoe erg het is als een kind gewend is aan een man en hij opeens weg is..Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Je denkt wel veel aan anderen in je overwegingen. Wellicht is dat kind zelfs de reden dat het niet helemaal wil boteren daar.quote:Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wat hij me ook steeds zegt. Dat hij degene is die zich schuldig moet voelen en niet ik.. Maar toch voel ik me behoorlijk kut.. Er is zeg maar ook een kind in het spel.. Niet zijn kind, maar zijn vriendin heeft een kind uit een vorige relatie.. Omdat ik zelf een zoontje heb weet ik hoe erg het is als een kind gewend is aan een man en hij opeens weg is..With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
We kennen elkaar nog niet zo heel erg lang.. Dus ik begrijp hem wel, er spelen dan nog wel meer dingen. Hij is bij haar ingetrokken.. Dus waar gaat hij wonen wanneer hij bij haar weggaat? Zulk soort praktische dingen waar eerst echt goed over nagedacht moet wordenquote:Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. hij "denkt erover na", oftewel, hij vindt jou niet zo leuk als jij hem anders hoefde hij niet na te denken. of hij houdt je aan het lijntje en speelt ondertussen mooi weer bij zijn vriendin.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Gedachte lezen, als dat nu eens zou kunnen.. Onee, toch maar niet, krijg je weer teveel informatiequote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Inschatten en aanvoelen is ook verdomd lastig, je weet nooit wat de ander denkt. Dat hebben de meeste mensen, gedachten lezen kan je niet. Ja, invullen, maar of dat nou zo handig is.
En dat weglopen / wegduwen en schreeuwen heb ik inderdaad al eens gehad ja..quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat ze je leuk vind. Altijd. No matter what. Ze kan altijd nog weglopen of boos worden/nee zeggen..
![]()
Ik zit nu zelfs te denken:quote:
Was het maar niet zo. Alsof het fijn is om die karakter eigenschap te hebben...Rustig aan.![]()
wat de niet neuk, ik hou deze reeks niet meer bij![]()
*leest ff bij*| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
hij voelt zich dus niet schuldig?quote:Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wat hij me ook steeds zegt. Dat hij degene is die zich schuldig moet voelen en niet ik.. Maar toch voel ik me behoorlijk kut.. Er is zeg maar ook een kind in het spel.. Niet zijn kind, maar zijn vriendin heeft een kind uit een vorige relatie.. Omdat ik zelf een zoontje heb weet ik hoe erg het is als een kind gewend is aan een man en hij opeens weg is..
laat gaan laat gaan, klinkt als een hoop drama en gezeik.![]()
Juist omdat ik de situatie van die vriendin maar al te goed ken, ik denk dat ik het daarom extra kut vindquote:Op maandag 1 april 2013 22:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je denkt wel veel aan anderen in je overwegingen. Wellicht is dat kind zelfs de reden dat het niet helemaal wil boteren daar.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Of vind je het eerder jammer dat hij al een vriendin heeft?quote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Juist omdat ik de situatie van die vriendin maar al te goed ken, ik denk dat ik het daarom extra kut vindWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit nu zelfs te denken:
Was het maar niet zo. Alsof het fijn is om die karakter eigenschap te hebben...![]()
![]()
Zal wel meevallen. 'Even' je vriendin dumpen voor een ander gebeurt niet zo vaak denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. hij "denkt erover na", oftewel, hij vindt jou niet zo leuk als jij hem anders hoefde hij niet na te denken. of hij houdt je aan het lijntje en speelt ondertussen mooi weer bij zijn vriendin.![]()
Dat sowieso ook.. Anders was er totaal geen probleemquote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of vind je het eerder jammer dat hij al een vriendin heeft?
Ik zou er niet te veel op ingaan, hij moet maar duidelijk maken wat hij wil en niet half-half aan de gang gaan.quote:Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat sowieso ook.. Anders was er totaal geen probleemWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik heb bij sommige vrouwen het idee dat ze op zoek zijn naar drama en daar stiekem intens van genieten.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Als er geen problemen zijn, zijn er altijd wel een paar die het er dan wel even bij verzinnen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij sommige vrouwen het idee dat ze op zoek zijn naar drama en daar stiekem intens van genieten.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik weet overigens ook niet hoe het met jullie zit..
Maar ik ken eigenlijk een soort van bewust verliefdheid ''triggeren''
Door gewoon aan iemand te denken etc...
Daar begin je toch echt een keertje mee... En of je daarin meegaat is het 2e vind ik echt.Rustig aan.![]()
Hihi, heb best wel gelijk denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij sommige vrouwen het idee dat ze op zoek zijn naar drama en daar stiekem intens van genieten.![]()
Gevoelens en handelingen staan inderdaad apart van elkaar.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
Daar begin je toch echt een keertje mee... En of je daarin meegaat is het 2e vind ik echt.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij sommige vrouwen het idee dat ze op zoek zijn naar drama en daar stiekem intens van genieten.![]()
Precies.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom voorlopig geen (vrouwen met) kindjesWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Vrouwen willen vaak een spannende vent hequote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
![]()
Oh, zo werkt dat bij mij niet.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
Daar begin je toch echt een keertje mee... En of je daarin meegaat is het 2e vind ik echt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Beetje bad boy.quote:Op maandag 1 april 2013 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen willen vaak een spannende vent heRustig aan.![]()
En onbewust is het misschien wel extra aantrekkelijk dat het een onmogelijke situatie lijkt, al wil je emotionele hersenhelft het uiteraard datgene nooit toegeven omdat het dan de romantiek eruit haalt door het rationaliseren hiervanMet als logisch gevolg dat als hij zijn vriendin dumpt dat hij ineens te toegankelijk en opdringerig bleek te worden, waardoor iedereen met legen handen komt te staan, inclusief zijn kind
![]()
Hoeft niet perse hoorHet is zeker geen aanname, je moet gewoon gaan waarvoor je wilt gaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Of juist compleet het tegenovergestelde, zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen willen vaak een spannende vent heWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat heb ik ook. Kan ik in de fokdm weer verhalen ophangenquote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij sommige vrouwen het idee dat ze op zoek zijn naar drama en daar stiekem intens van genieten.Anders is het ook maar zo saai.
![]()
Meestal gaat er dan een soort lichtje branden van: hey, eigenlijk is zij wel heel leuk.quote:Het moet wel van haar afkomen, ik kan het niet triggeren door veel aan haar te denken.
Mja... Maar dat lichtje kan gaan branden doordat je gedachtes even naar haar afdwalen..quote:Op maandag 1 april 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meestal gaat er dan een soort lichtje branden van: hey, eigenlijk is zij wel heel leuk.Het moet wel van haar afkomen, ik kan het niet triggeren door veel aan haar te denken.
Dan heb je toch nog gewoon de controle om daarin mee te gaan of niet?
Tword sterker als ik erin meega, dat bedoel ik meer met verliefdheid triggeren.
Als ik er niet in meega dan is het gelijk weer klaar.Rustig aan.![]()
Bij sommige mensen heb ik echt het idee dat ze zonder facebook kunnen. Alleen maar om aandacht te genereren voor hun persoontjeZo sad.
![]()
Ze kunnen dus wel zonder facebook?quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef debeterebob het volgende:
Bij sommige mensen heb ik echt het idee dat ze zonder facebook kunnen. Alleen maar om aandacht te genereren voor hun persoontjeZo sad.
Wat zijn goede apps voor een smartphone om wat te chatten als je verveeld bent met dames in de buurt?"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
dat zeggen mensen alleen maar om hun zelf een excuus te gunnen. Een vrouw is helemaal niet op zoek naar een foute vent of een bad boy.quote:
Ze willen een vent die midden in het leven staat, onafhankelijk is en van dingen ondernemen houd.
Niet iemand die geen beslissingen kan maken, geen leuke dingen zelf kan verzinnen en dus alles van haar laat afhangen.
Bovenstaande type mensen komen 9 van de 10 keer dat vrouwen een bad boy type zoeken.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Je moet het gewoon eens meemaken. Misschien gebeurt dat wel als je depressie over is.quote:Op maandag 1 april 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja... Maar dat lichtje kan gaan branden doordat je gedachtes even naar haar afdwalen..
Dan heb je toch nog gewoon de controle om daarin mee te gaan of niet?
Tword sterker als ik erin meega, dat bedoel ik meer met verliefdheid triggeren.
Als ik er niet in meega dan is het gelijk weer klaar.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja, wist ik ook wel.quote:Maar je hebt een punt.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeggen mensen alleen maar om hun zelf een excuus te gunnen. Een vrouw is helemaal niet op zoek naar een foute vent of een bad boy.
Ze willen een vent die midden in het leven staat, onafhankelijk is en van dingen ondernemen houd.
Niet iemand die geen beslissingen kan maken, geen leuke dingen zelf kan verzinnen en dus alles van haar laat afhangen.
Bovenstaande type mensen komen 9 van de 10 keer dat vrouwen een bad boy type zoeken.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
ik denk dat hij bedoeld dat ze niet zonder kunnenquote:
Dat hadden we onderling al opgehelderd.quote:Op maandag 1 april 2013 23:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoeld dat ze niet zonder kunnen
Misschien heb ik een depressie omdat ik serieus maar beperkt gevoel kan hebben voor dingen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens meemaken. Misschien gebeurt dat wel als je depressie over is.
Toen ik venlafaxine slikte vond ik opeens een paar meisjes gewoon bijzonder... Nooit gehad.
Dat duurde overigens ook maar 1 avond... Zo gaat dat bij mij.Rustig aan.![]()
Bingoquote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeggen mensen alleen maar om hun zelf een excuus te gunnen. Een vrouw is helemaal niet op zoek naar een foute vent of een bad boy.
Bovenstaande type mensen komen 9 van de 10 keer dat vrouwen een bad boy type zoeken.
Tante minthy!! O+
Dit is best hard zo.quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens meemaken. Misschien gebeurt dat wel als je depressie over is.![]()
Je was als kind ook nooit heel enthousiast over bepaalde dingen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien heb ik een depressie omdat ik serieus maar beperkt gevoel kan hebben voor dingen?
Toen ik venlafaxine slikte vond ik opeens een paar meisjes gewoon bijzonder... Nooit gehad.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Heb ik ook vaak zat gehad, heeft niks met medicamenten of zo te maken.quote:Op maandag 1 april 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien heb ik een depressie omdat ik serieus maar beperkt gevoel kan hebben voor dingen?
Toen ik venlafaxine slikte vond ik opeens een paar meisjes gewoon bijzonder... Nooit gehad.
Dat duurde overigens ook maar 1 avond... Zo gaat dat bij mij.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
ik snap dat gezeik op facebook nooit zo. Wat is er erg aan dat iemand sociale contacten onderhoud op facebook? Is dat zooooo erg ja? Of is het eerder een stukje jaloezie dat zij wel het wel hebben en ze piepende mensen het niet hebben maar het oh zo graag willen?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Neehoor.quote:Ik kan het me slecht herinneren...quote:Op maandag 1 april 2013 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je was als kind ook nooit heel enthousiast over bepaalde dingen?Rustig aan.![]()
Van mij mogen ze gerust hun gang gaan, ik heb er alleen niet zoveel mee.quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef ook_gek het volgende:
ik snap dat gezeik op facebook nooit zo. Wat is er erg aan dat iemand sociale contacten onderhoud op facebook? Is dat zooooo erg ja? Of is het eerder een stukje jaloezie dat zij wel het wel hebben en ze piepende mensen het niet hebben maar het oh zo graag willen?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ja voor jou niet dus, voor mij allicht wel.quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak zat gehad, heeft niks met medicamenten of zo te maken.Rustig aan.![]()
badoo? al zijn er veel fake profielenquote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn goede apps voor een smartphone om wat te chatten als je verveeld bent met dames in de buurt?![]()
maargoed, die herken je aan de veel te mooie foto's/dames| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Iedereen kan weleens voor een avond helemaal over zijn toeren zijn door een vrouw.quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja voor jou niet dus, voor mij allicht wel.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
kan dit niet komen door een placebo effect?quote:Op maandag 1 april 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat duurde overigens ook maar 1 avond... Zo gaat dat bij mij.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Allicht?quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja voor jou niet dus, voor mij allicht wel.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb het alleen meegemaakt op AD, toevallig vaker dan 1x... 3x meegemaakt en verder nog nooit.quote:Op maandag 1 april 2013 23:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen kan weleens voor een avond helemaal over zijn toeren zijn door een vrouw.Rustig aan.![]()
Nog wat anders?quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef marcel-o het volgende:
[..]
badoo? al zitten er veel fake profielen"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Nee.. Ik slik nu een andere AD en dit werkt duidelijk negatief..quote:Op maandag 1 april 2013 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan dit niet komen door een placebo effect?
Dat werkte gewoon duidelijk positief. Het effect lijkt me te sterk om placebo te noemen.Rustig aan.![]()
De één wat sneller en vaker dan de ander.quote:Op maandag 1 april 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het alleen meegemaakt op AD, toevallig vaker dan 1x... 3x meegemaakt en verder nog nooit.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, misschien maak ik een keer iets anders mee, maar het is nooit voorgekomen en op AD toevallig in 3 maanden tijd 3x... dat vind ik nogal een significant verschil.quote:Rustig aan.![]()
facebook?quote:weet t anders ook niet verder
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
wat mij opvalt KT is dat je alles altijd op medicijn gebruik afschuift.
Maar is dat wel terechtAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Pff, word zelf depri van kt.
er zijn er zelfs die er in blijven hangen en er een compleet drama van gaan makenquote:Op maandag 1 april 2013 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
zelfs vrouwen gaan weleens een avond door het lint om een kerel
Ik denk dat het heel terecht is dat ik onder gelijke omstandigheden onder medicijn gebruik meer gevoelens kreeg / had dan zonder.quote:Op maandag 1 april 2013 23:10 schreef ook_gek het volgende:
wat mij opvalt KT is dat je alles altijd op medicijn gebruik afschuift.
Maar is dat wel terechtRustig aan.![]()
Oh, yes please! Maandenlangquote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
er zijn er zelfs die er in blijven hangen en er een compleet drama van gaan maken
Tante minthy!! O+
niet doen, slaat nergens op. Zonde van je tijd. Kom doe eens vrolijk. Waar gaan we heen?quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Zie je nogal eens in het uitgaansleven.quote:Op maandag 1 april 2013 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
zelfs vrouwen gaan weleens een avond door het lint om een kerelWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Apart dat er geen app is waar je random mensen kan ontmoeten, lijkt me dat het wel handel moet zijn"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Zou kunnen, werkt bij iedereen anders. En of dat gevoel nu placebo is of niet, punt is dat je ervaring nu anders is dan zonder medicatie.quote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel terecht is dat ik onder gelijke omstandigheden onder medicijn gebruik meer gevoelens kreeg / had dan zonder.
Hoe komt het denk je dat je interesse nooit langer duurt dan een dag?![]()
In mijn jongere jaren was ik daarin een puur drama, complete ruzies en schreeuw partijen en toen werd ik ouder en wijzer en toen was ik meer ok en ging ik daarna gewoon weer lekker door. In het begin is het einde van de wereld als een kerel je dumpt later denk je oh ok .quote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
er zijn er zelfs die er in blijven hangen en er een compleet drama van gaan maken![]()
Moeten we al een app krijgen om willekeurige mensen te ontmoeten?quote:Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Apart dat er geen app is waar je random mensen kan ontmoeten, lijkt me dat het wel handel moet zijnWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Je kunt toch gewoon op omegle ofzo gaan, of random chatsites of zoiets?quote:Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Apart dat er geen app is waar je random mensen kan ontmoeten, lijkt me dat het wel handel moet zijn
Bestaan er zat van, als je niet bang bent voor rukkende kerels.![]()
Als je daar behoefte aan hebt op een bepaald moment welquote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeten we al een app krijgen om willekeurige mensen te ontmoeten?"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Leuk voor je?quote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon op omegle ofzo gaan, of random chatsites of zoiets?
Bestaan er zat van, als je niet bang bent voor rukkende kerels."We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Je kunt ook gewoon naar buiten gaan en iets tegen een willekeurig iemand zeggen toch?quote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je daar behoefte aan hebt op een bepaald moment wel![]()
Je ziet alleen maar rukkende kerels is mijn ervaring.quote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon op omegle ofzo gaan, of random chatsites of zoiets?
Bestaan er zat van, als je niet bang bent voor rukkende kerels.
Je voelt je goed <-- wegens medicijnenquote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel terecht is dat ik onder gelijke omstandigheden onder medicijn gebruik meer gevoelens kreeg / had dan zonder.
je voelt je slecht <-- wegens medicijnen
je vind vrouwen leuker <--- wegens medicijnen
Je vind vrouwen niks <-- wegens medicijnen
Je wilt van alles doen <-- wegens medicijnen
Je hebt nergens zin in <-- wegens medicijnen.
Alles positief of negatief komt volgens je eigen zeggen door medicijnen.
Dus je bent nooit je zelf en je word altijd gestuurd door medicijnen?Ja en dan marco en trijntje luisteren met ik leef niet meer voor jouw. En adele luisteren met een grote mok thee en chocola heel veel chocola. En dan later de man om wie het gaat de schuld geven van de extra kilo's die je bent aangekomen wegens het liefdesverdriet vreet festijn.quote:
Om vervolgens een tijdelijke alle mannen zijn kut gemeen vreemd gaande klootzakken periode.
En dan eindigen met en shop till you drop middag en je zelf optutten en verwennen![]()
En dan begint alles weer op nieuw
Te weinig nummers gevraagd en opnieuw afgesproken / mijn verzoek op een date afgewezen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou kunnen, werkt bij iedereen anders. En of dat gevoel nu placebo is of niet, punt is dat je ervaring nu anders is dan zonder medicatie.
Hoe komt het denk je dat je interesse nooit langer duurt dan een dag?
Van die 3...
1 gebeld, nam niet op... via vriend gehoord dat ze me te jong vond.
2... Geen nummer gevraagd nooit meer gezien.
3... Weet ik even niet te herinneren.Rustig aan.![]()
Ik ga meestal uit of spreek wat mensen in de straat aan of zo.quote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je daar behoefte aan hebt op een bepaald moment welWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Mwah, een op de twintig ofzo is normaalquote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar rukkende kerels is mijn ervaring.![]()
![]()
Erg breed geschat.quote:Op maandag 1 april 2013 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, een op de twintig ofzo is normaalWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik zag een keer een vrouw vingeren op Omegle. Ik dacht dat het fake was, totdat ze (terwijl ik 5 minuten niets deed) op een gegeven moment met haar hand richting de camera ging en ze daadwerkelijk weg was. Kwam er toen pas achter dat het echt wasquote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar rukkende kerels is mijn ervaring.
Zoals? Hey, ga je mee een bak koffie drinken hier om de hoek?quote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar buiten gaan en iets tegen een willekeurig iemand zeggen toch?"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Ja of kerels die vragen of je je tieten wilt laten zien.quote:Op maandag 1 april 2013 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, een op de twintig ofzo is normaalMaar goed, wel een hele tijd geleden dat ik op zo'n chatsite zat.
Jij weet hetquote:Op maandag 1 april 2013 23:16 schreef ook_gek het volgende:
Ja en dan marco en trijntje luisteren met ik leef niet meer voor jouw. En adele luisteren met een grote mok thee en chocola heel veel chocola. En dan later de man om wie het gaat de schuld geven van de extra kilo's die je bent aangekomen wegens het liefdesverdriet vreet festijn.
Om vervolgens een tijdelijke alle mannen zijn kut gemeen vreemd gaande klootzakken periode.
En dan eindigen met en shop till you drop middag en je zelf optutten en verwennen![]()
En dan begint alles weer op nieuw![]()
Je vergeet alleen het krassen, het haten van alles en iedereen om je heen en nog meer chocola
Tante minthy!! O+
Al het negatieve komt door depressie, feit is dat ik vorig jaar een tijdje succesvol in het leven heb gestaan voor mijn doen en dat voelde heel goed... Dat komt sowieso wel (deels) door medicijnen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je voelt je goed <-- wegens medicijnen
Alles positief of negatief komt volgens je eigen zeggen door medicijnen.Rustig aan.![]()
Niets trijntje en marco , maar hele donkere duistere dagen ik haat de wereld , agressieve films kijken, Amy Winehouse luisteren want oh ja die weet van liefdesverdriet ( vooral love is a loosing game ) en ja ik heb schijnbaar een vleugje van veel dramatiek.quote:Op maandag 1 april 2013 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je voelt je goed <-- wegens medicijnen
Alles positief of negatief komt volgens je eigen zeggen door medicijnen.
Dus je bent nooit je zelf en je word altijd gestuurd door medicijnen?
[..]
Ja en dan marco en trijntje luisteren met ik leef niet meer voor jouw. En adele luisteren met een grote mok thee en chocola heel veel chocola. En dan later de man om wie het gaat de schuld geven van de extra kilo's die je bent aangekomen wegens het liefdesverdriet vreet festijn.
En dan begint alles weer op nieuw![]()
k zie in de playstore "chatnow" staan...quote:Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Apart dat er geen app is waar je random mensen kan ontmoeten, lijkt me dat het wel handel moet zijn
random chat, staat er bij.. of dat in je omgeving is, weet k niet
-edit-
laat maar, heeft veel 1ster
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ga in een dorp wonen, ik ken echt meer dan de helft van de mensen die ik op straat tegenkom van gezichtquote:Op maandag 1 april 2013 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals? Hey, ga je mee een bak koffie drinken hier om de hoek?
Dan zijn dat soort dingen normaal.![]()
En via die mensen leer je weer andere mensen kennen. Gaat een beetje vanzelf op die manier.quote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga in een dorp wonen, ik ken echt meer dan de helft van de mensen die ik op straat tegenkom van gezicht
Dan zijn dat soort dingen normaal.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ach joh, als je autistisch bent wordt je hier op handen en voeten gedragen, maar als het wat anders is dan is het ineens van FOEI!quote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al het negatieve komt door depressie, feit is dat ik vorig jaar een tijdje succesvol in het leven heb gestaan voor mijn doen en dat voelde heel goed... Dat komt sowieso wel (deels) door medicijnen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Moet je horen wie het zegtquote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ach joh, als je autistisch bent wordt je hier op handen en voeten gedragen, maar als het wat anders is dan is het ineens van FOEI!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik wilde jullie vrouwen een beetje sparenquote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij weet het![]()
Je vergeet alleen het krassen, het haten van alles en iedereen om je heen en nog meer chocolaOf jij schuift je eigen falen en niet durven af op depressie, en gebruik je het als excuus, net als dat je dat doet met medicatie. Dat is ook een optie.quote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al het negatieve komt door depressie, feit is dat ik vorig jaar een tijdje succesvol in het leven heb gestaan voor mijn doen en dat voelde heel goed... Dat komt sowieso wel (deels) door medicijnen.Ja ik heb het vrij breed gehouden met muziek keuzenquote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niets trijntje en marco , maar hele donkere duistere dagen ik haat de wereld , agressieve films kijken, Amy Winehouse luisteren want oh ja die weet van liefdesverdriet ( vooral love is a loosing game ) en ja ik heb schijnbaar een vleugje van veel dramatiek.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |