Gevoelens en handelingen staan inderdaad apart van elkaar.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet overigens ook niet hoe het met jullie zit..
Maar ik ken eigenlijk een soort van bewust verliefdheid ''triggeren''
Door gewoon aan iemand te denken etc...
Daar begin je toch echt een keertje mee... En of je daarin meegaat is het 2e vind ik echt.
dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij sommige vrouwen het idee dat ze op zoek zijn naar drama en daar stiekem intens van genieten.
Precies.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom voorlopig geen (vrouwen met) kindjes
Vrouwen willen vaak een spannende vent hequote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij sommige vrouwen het idee dat ze op zoek zijn naar drama en daar stiekem intens van genieten.
Oh, zo werkt dat bij mij niet.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet overigens ook niet hoe het met jullie zit..
Maar ik ken eigenlijk een soort van bewust verliefdheid ''triggeren''
Door gewoon aan iemand te denken etc...
Daar begin je toch echt een keertje mee... En of je daarin meegaat is het 2e vind ik echt.
Beetje bad boy.quote:Op maandag 1 april 2013 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen willen vaak een spannende vent he
Of juist compleet het tegenovergestelde, zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen willen vaak een spannende vent he
Dat heb ik ook. Kan ik in de fokdm weer verhalen ophangenquote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Meestal gaat er dan een soort lichtje branden van: hey, eigenlijk is zij wel heel leuk.quote:
Mja... Maar dat lichtje kan gaan branden doordat je gedachtes even naar haar afdwalen..quote:Op maandag 1 april 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meestal gaat er dan een soort lichtje branden van: hey, eigenlijk is zij wel heel leuk.Het moet wel van haar afkomen, ik kan het niet triggeren door veel aan haar te denken.
Ze kunnen dus wel zonder facebook?quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef debeterebob het volgende:
Bij sommige mensen heb ik echt het idee dat ze zonder facebook kunnen. Alleen maar om aandacht te genereren voor hun persoontjeZo sad.
dat zeggen mensen alleen maar om hun zelf een excuus te gunnen. Een vrouw is helemaal niet op zoek naar een foute vent of een bad boy.quote:
Je moet het gewoon eens meemaken. Misschien gebeurt dat wel als je depressie over is.quote:Op maandag 1 april 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja... Maar dat lichtje kan gaan branden doordat je gedachtes even naar haar afdwalen..
Dan heb je toch nog gewoon de controle om daarin mee te gaan of niet?
Tword sterker als ik erin meega, dat bedoel ik meer met verliefdheid triggeren.
Als ik er niet in meega dan is het gelijk weer klaar.
Ja, wist ik ook wel.quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeggen mensen alleen maar om hun zelf een excuus te gunnen. Een vrouw is helemaal niet op zoek naar een foute vent of een bad boy.
Ze willen een vent die midden in het leven staat, onafhankelijk is en van dingen ondernemen houd.
Niet iemand die geen beslissingen kan maken, geen leuke dingen zelf kan verzinnen en dus alles van haar laat afhangen.
Bovenstaande type mensen komen 9 van de 10 keer dat vrouwen een bad boy type zoeken.
ik denk dat hij bedoeld dat ze niet zonder kunnenquote:
Dat hadden we onderling al opgehelderd.quote:Op maandag 1 april 2013 23:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoeld dat ze niet zonder kunnen
Misschien heb ik een depressie omdat ik serieus maar beperkt gevoel kan hebben voor dingen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens meemaken. Misschien gebeurt dat wel als je depressie over is.
Bingoquote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeggen mensen alleen maar om hun zelf een excuus te gunnen. Een vrouw is helemaal niet op zoek naar een foute vent of een bad boy.
Ze willen een vent die midden in het leven staat, onafhankelijk is en van dingen ondernemen houd.
Niet iemand die geen beslissingen kan maken, geen leuke dingen zelf kan verzinnen en dus alles van haar laat afhangen.
Bovenstaande type mensen komen 9 van de 10 keer dat vrouwen een bad boy type zoeken.
Dit is best hard zo.quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens meemaken. Misschien gebeurt dat wel als je depressie over is.
Je was als kind ook nooit heel enthousiast over bepaalde dingen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien heb ik een depressie omdat ik serieus maar beperkt gevoel kan hebben voor dingen?
Toen ik venlafaxine slikte vond ik opeens een paar meisjes gewoon bijzonder... Nooit gehad.
Heb ik ook vaak zat gehad, heeft niks met medicamenten of zo te maken.quote:Op maandag 1 april 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien heb ik een depressie omdat ik serieus maar beperkt gevoel kan hebben voor dingen?
Toen ik venlafaxine slikte vond ik opeens een paar meisjes gewoon bijzonder... Nooit gehad.
Dat duurde overigens ook maar 1 avond... Zo gaat dat bij mij.
Neehoor.quote:
Ik kan het me slecht herinneren...quote:Op maandag 1 april 2013 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je was als kind ook nooit heel enthousiast over bepaalde dingen?
Van mij mogen ze gerust hun gang gaan, ik heb er alleen niet zoveel mee.quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef ook_gek het volgende:
ik snap dat gezeik op facebook nooit zo. Wat is er erg aan dat iemand sociale contacten onderhoud op facebook? Is dat zooooo erg ja? Of is het eerder een stukje jaloezie dat zij wel het wel hebben en ze piepende mensen het niet hebben maar het oh zo graag willen?
Ja voor jou niet dus, voor mij allicht wel.quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak zat gehad, heeft niks met medicamenten of zo te maken.
badoo? al zijn er veel fake profielenquote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn goede apps voor een smartphone om wat te chatten als je verveeld bent met dames in de buurt?
Iedereen kan weleens voor een avond helemaal over zijn toeren zijn door een vrouw.quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja voor jou niet dus, voor mij allicht wel.
kan dit niet komen door een placebo effect?quote:Op maandag 1 april 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat duurde overigens ook maar 1 avond... Zo gaat dat bij mij.
Allicht?quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja voor jou niet dus, voor mij allicht wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |