quote:
Ik gok het eerste, en anders is het nogal triest dat ik emotioneel afgestompt zou zijn, maar dat zou zomaar kunnen hoor... Dat ik niet in staat ben op te gaan in mijn gevoel en het een beetje afstomp.quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat omdat je het onder controle hebt of er weinig is om te controleren
Dat is wat hij me ook steeds zegt. Dat hij degene is die zich schuldig moet voelen en niet ik.. Maar toch voel ik me behoorlijk kut.. Er is zeg maar ook een kind in het spel.. Niet zijn kind, maar zijn vriendin heeft een kind uit een vorige relatie.. Omdat ik zelf een zoontje heb weet ik hoe erg het is als een kind gewend is aan een man en hij opeens weg is..quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, dat is op zich al een teken dat het al niet lekker loopt. Daar kun jij niks aan doen.
Oh god, een en al drama. Heerlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wat hij me ook steeds zegt. Dat hij degene is die zich schuldig moet voelen en niet ik.. Maar toch voel ik me behoorlijk kut.. Er is zeg maar ook een kind in het spel.. Niet zijn kind, maar zijn vriendin heeft een kind uit een vorige relatie.. Omdat ik zelf een zoontje heb weet ik hoe erg het is als een kind gewend is aan een man en hij opeens weg is..
Je denkt wel veel aan anderen in je overwegingen. Wellicht is dat kind zelfs de reden dat het niet helemaal wil boteren daar.quote:Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wat hij me ook steeds zegt. Dat hij degene is die zich schuldig moet voelen en niet ik.. Maar toch voel ik me behoorlijk kut.. Er is zeg maar ook een kind in het spel.. Niet zijn kind, maar zijn vriendin heeft een kind uit een vorige relatie.. Omdat ik zelf een zoontje heb weet ik hoe erg het is als een kind gewend is aan een man en hij opeens weg is..
We kennen elkaar nog niet zo heel erg lang.. Dus ik begrijp hem wel, er spelen dan nog wel meer dingen. Hij is bij haar ingetrokken.. Dus waar gaat hij wonen wanneer hij bij haar weggaat? Zulk soort praktische dingen waar eerst echt goed over nagedacht moet wordenquote:Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. hij "denkt erover na", oftewel, hij vindt jou niet zo leuk als jij hem anders hoefde hij niet na te denken. of hij houdt je aan het lijntje en speelt ondertussen mooi weer bij zijn vriendin.
Gedachte lezen, als dat nu eens zou kunnen.. Onee, toch maar niet, krijg je weer teveel informatiequote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Inschatten en aanvoelen is ook verdomd lastig, je weet nooit wat de ander denkt. Dat hebben de meeste mensen, gedachten lezen kan je niet. Ja, invullen, maar of dat nou zo handig is
En dat weglopen / wegduwen en schreeuwen heb ik inderdaad al eens gehad ja..quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat ze je leuk vind. Altijd. No matter what. Ze kan altijd nog weglopen of boos worden/nee zeggen.
Ik zit nu zelfs te denken:quote:
hij voelt zich dus niet schuldig?quote:Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Juist omdat ik de situatie van die vriendin maar al te goed ken, ik denk dat ik het daarom extra kut vindquote:Op maandag 1 april 2013 22:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je denkt wel veel aan anderen in je overwegingen. Wellicht is dat kind zelfs de reden dat het niet helemaal wil boteren daar.
Of vind je het eerder jammer dat hij al een vriendin heeft?quote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Juist omdat ik de situatie van die vriendin maar al te goed ken, ik denk dat ik het daarom extra kut vind
quote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit nu zelfs te denken:
Was het maar niet zo. Alsof het fijn is om die karakter eigenschap te hebben...
Zal wel meevallen. 'Even' je vriendin dumpen voor een ander gebeurt niet zo vaak denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. hij "denkt erover na", oftewel, hij vindt jou niet zo leuk als jij hem anders hoefde hij niet na te denken. of hij houdt je aan het lijntje en speelt ondertussen mooi weer bij zijn vriendin.
Dat sowieso ook.. Anders was er totaal geen probleemquote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of vind je het eerder jammer dat hij al een vriendin heeft?
Ik zou er niet te veel op ingaan, hij moet maar duidelijk maken wat hij wil en niet half-half aan de gang gaan.quote:Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat sowieso ook.. Anders was er totaal geen probleem
Als er geen problemen zijn, zijn er altijd wel een paar die het er dan wel even bij verzinnen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij sommige vrouwen het idee dat ze op zoek zijn naar drama en daar stiekem intens van genieten.
Hihi, heb best wel gelijk denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij sommige vrouwen het idee dat ze op zoek zijn naar drama en daar stiekem intens van genieten.
Gevoelens en handelingen staan inderdaad apart van elkaar.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet overigens ook niet hoe het met jullie zit..
Maar ik ken eigenlijk een soort van bewust verliefdheid ''triggeren''
Door gewoon aan iemand te denken etc...
Daar begin je toch echt een keertje mee... En of je daarin meegaat is het 2e vind ik echt.
dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
Precies.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom voorlopig geen (vrouwen met) kindjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |