ook als je gewoon een gezonde relatie hebt hoorquote:
Seks mag als beide partijen er voor open staanquote:
Singapore*quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
Huh ik snap er niks van. Soms post een meisje dat ze in Signapore is en dan is ze weer in het boerendorp hiernaast.![]()
:S :S :S:S:S:S:S::S S:S vet raar
oh sorry.quote:
ohquote:
Mits getrouwdquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Seks mag als beide partijen er voor open staan
Maar dan is het binnen het huwelijk ook strafbaar, snap je ount nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mits getrouwd
Want er kan ook sprake zijn van verkrachting binnen het huwelijk
Nou ja, misschien heb ik dat dan wel nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar dan is het binnen het huwelijk ook strafbaar, snap je ount niet
Huwelijk is overbodig, als je van elkaar houd is dat genoeg vind ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mits getrouwd
Want er kan ook sprake zijn van verkrachting binnen het huwelijk
Okay DJquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huwelijk is overbodig, als je van elkaar houd is dat genoeg vind ik
Vind ik ook wel, maar het is toch wel iets wat toch een soort punt in je leven is waarvoor je echt voor elkaar kiest, een memorabel moment.quote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huwelijk is overbodig, als je van elkaar houd is dat genoeg vind ik
Ja en die kun je zelf niet bedenkenquote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar het is toch wel iets wat toch een soort punt in je leven is waarvoor je echt voor elkaar kiest, een memorabel moment.
En samenwonen en kinderen krijgen dan? Heeft persoonlijk veel meer betekenis denk ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar het is toch wel iets wat toch een soort punt in je leven is waarvoor je echt voor elkaar kiest, een memorabel moment.
mwa, ja.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En samenwonen en kinderen krijgen dan? Heeft persoonlijk veel meer betekenis denk ik
En zo nog hosselen, lekkahhhquote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo sta ik ook altijd in de club
haha dan sta je er wel mooi in de club bij danquote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo sta ik ook altijd in de club
Jammuuurquote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
nou ok dan, geen FOK!-bruiloft van VA en sof.
Zo rol ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En zo nog hosselen, lekkahhh
nopequote:
SLAAP LEKKER GRquote:
Ja ik kijk al Malaikaquote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
anders kijk je eerst een afl. die nieuwe rtl5serie
jaquote:
?quote:
Ja echt stomquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
cheat on me staat er nog niet op, kutrtl.
Nee wil ik wel doenquote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
pff ja. heb je ook dat nieuwe programma op ned3 gekeken?
We hebben het wel over hetzelfde toch?quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
het is opzich wel weg te kijken, niet superspetterend leuk.
gaan we duits praten?quote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Trollscience het volgende:
du dudududuuudududu
du dudududuuudududu
du dudududuuudududu
du dudududuuudududu
du duduuuuuuuuuuuduuuuuuuuduuuuuuuuuuu
Natuurlijkquote:
quote:
lolz XDquote:Op maandag 1 april 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
ik praat toch liever NLs
jij jijijijijijjijijijijijijijijijijiji
jij ijijijijijijijijijiji
Dat zal straks vanzelf duidelijk wordenquote:
hoezo, ik wil het nu weten ! ! ! ! !! !quote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal straks vanzelf duidelijk worden
Doe ik ook altijd, gewoon de titel van de paragraaf en de eerste opdracht; 1a, en verder niks of heel veel gekras.quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Top.
Ik zou vandaag wiskunde maken, maar heb alleen "1" opgeschreven.
Ja hequote:
oke nog twee minuten!quote:
Jij hebt aan een half woord genoegquote:
quote:
Hoezo zouden jullie niet veilig zijn?quote:
Kijk je al?quote:
weenie denk vraag het maarquote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo zouden jullie niet veilig zijn?
Dit, wie achtervolgt jullie?quote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo zouden jullie niet veilig zijn?
okquote:
huh ik snap het nietquote:
enge Tax is een aandachtshoer die uit het raam helikoptert nuquote:Op maandag 1 april 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, wie achtervolgt jullie?
Een hoertjequote:Op maandag 1 april 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, wie achtervolgt jullie?
zeg ff een tijd dan. 22.43 oké?quote:
Ly2quote:Op maandag 1 april 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even met mijn broertje de nieuwe Game of Thrones kijken![]()
![]()
Hou van jullie
Hou ook van jouquote:Op maandag 1 april 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
Hou van jullie
is goot hoihoooooooooooiquote:Op maandag 1 april 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
Hou van jullie
stuur doorquote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ly2
Omg, een vriend stuurt me een video waarin een man een kip neukt![]()
quote:
?quote:Op maandag 1 april 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Oke mijne is precies 43 aangegaan. doe jij dan 44.13
over 13 seconde aandoenquote:
Ik zie 13quote:Op maandag 1 april 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Oke mijne is precies 43 aangegaan. doe jij dan 44.13
Over een programma.quote:
Postsquote:Op maandag 1 april 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Over een programma.
waar heb jij het over?
Ik ben nu bij 3.15quote:
nee ik blijf weg badboyyquote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
Moeten jullie morgen allemaal weer naar school
Werken van 12.15-17.quote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
Nee ben vrij morgenquote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
Dus je hoeft niet vroeg op te staanquote:
wanneer moet ie aan bij mijquote:
Ja NUquote:
is leukquote:
Ik ken die lui nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
omg stephanie en tony worden wel ontmaskerd nu
ik denk dat mensen op roos en jamie gaan stemmenquote:Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
omg stephanie en tony worden wel ontmaskerd nu
ja of sandy en die gastquote:Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
i
[..]
ik denk dat mensen op roos en jamie gaan stemmen
Ik kijk geen shitquote:
ik ook nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk geen shit
Ik wil spelletjes spelen
Hoiquote:
ja echt welquote:
wat?quote:
ja 1 sec daarnaquote:
oke en nu? hij staat op pauze bij mijquote:
Cheat on mequote:
Ik kijk geen TV maar Jerry en Super kijken rommelquote:
Ff kijken wat dat isquote:
Is het de moeite om te gaan kijken wat het programma inhoud? Of is het zo slecht?quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV maar Jerry en Super kijken rommel
het is wel heel slecht/ordinair hoor, maar als je het wil gaan volgen moet je beginnen bij afl 1.quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is het de moeite om te gaan kijken wat het programma inhoud? Of is het zo slecht?
Ik heb de trailer ervan gezien en ik vraag me af hoe mensen zulke dingen bedenken... (Ik houd niet echt van dat soort programmas)quote:Op maandag 1 april 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
het is wel heel slecht/ordinair hoor, maar als je het wil gaan volgen moet je beginnen bij afl 1.
en je moet er de tijd voor willen nemen.
maar toch wel grappig, zeker als je van rtl5-rommel houdt
Ik heb in alle eerlijkheid geen ideequote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is het de moeite om te gaan kijken wat het programma inhoud? Of is het zo slecht?
Heb net een trailer opgezocht, niet echt mijn dingquote:
ja omgquote:
Het klinkt mij ook niet aantrekkelijk in de orenquote:Op maandag 1 april 2013 23:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb net een trailer opgezocht, niet echt mijn ding
ik ben daar nog nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
tering sof,
'dit had ik altijd al een keer willen doen'
_____!!!!
le 1 april facequote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haha XD hoooi
je veter zit los XDDDD
Ik heb ook een keer: "Britt en Imke geven antwoord gezien" een meisje uit mijn klas raadde het aan. Was ook niet echt iets voor mij.quote:Op maandag 1 april 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt mij ook niet aantrekkelijk in de oren
maar dat is ook echt saai!quote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer: "Britt en Imke geven antwoord gezien" een meisje uit mijn klas raadde het aan. Was ook niet echt iets voor mij.
Ik ken die NL programma's nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer: "Britt en Imke geven antwoord gezien" een meisje uit mijn klas raadde het aan. Was ook niet echt iets voor mij.
HAHAHAHAquote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh.. maar ze verraadt zich wel een beetje. iig als je het toch al weet als kijker
jaquote:
ik snap je echt nietquote:
Hoe kun je zo'n duidelijk hint niet begrijpenquote:
15 1april grappen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n duidelijk hint niet begrijpen
neequote:Op maandag 1 april 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n duidelijk hint niet begrijpen
En die twee zijn heel erg dom.quote:
Ohja, natuurlijk. Geen nederlandse zenders in londen.quote:
Slecht geschreven en niet grappigquote:
bericht verwijderdquote:
En ik kijk ook nauwelijks TVquote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
En die twee zijn heel erg dom.
[..]
Ohja, natuurlijk. Geen nederlandse zenders in londen.
ja omgquote:
Ik kijk ook bijna geen tv, af en toe CSI of iets wat er op lijktquote:
CSI en NCIS keek ik vroeger best vaakquote:Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik kijk ook bijna geen tv, af en toe CSI of iets wat er op lijkt
Ja, ik wilde het eigenlijk ook wel lezenquote:
Het was niet bijzonderquote:Op maandag 1 april 2013 23:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het eigenlijk ook wel lezen
Die programma's zijn ook best leuk vind ikquote:
Gelukkig, dan heb ik niets gemistquote:
jaquote:Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Oeh sof je hebt dingen van mij gereblogd![]()
Vond ik ook leukquote:Op maandag 1 april 2013 23:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die programma's zijn ook best leuk vind ik
Law & Order keek ik ook ja en die andere ken ik nietquote:
niks zeggen!!quote:
Leuk ook voor anderen om dit te volgenquote:
Idd!quote:Op maandag 1 april 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk ook voor anderen om dit te volgen
quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Law & Order keek ik ook ja en die andere ken ik niet![]()
quote:Cold Case was een Amerikaanse politieserie van de tv-zender CBS over een team agenten die, naar aanleiding van nieuw bewijsmateriaal of getuigenverklaringen, oude onopgeloste zaken weer oppakt. Kenmerkend voor de serie is het gebruik van meerdere acteurs voor dezelfde rol, als deze een grote tijdsperiode bestrijkt. Verder is de muziek altijd uit de tijdsperiode waarin zich de aflevering afspeelt.
achjoh wat maakt t uitquote:Op maandag 1 april 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Idd!(Is een persoonlijke chat ergens voor die twee geen optie?
)
Pure bagger die opmerkingenquote:Op maandag 1 april 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Idd!(Is een persoonlijke chat ergens voor die twee geen optie?
)
moet je ook maar kijkenquote:Op maandag 1 april 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk ook voor anderen om dit te volgen
Was het wel leuk? Klinkt vreemd met dezelfde acteursquote:
Eerst mocht ik haar niet, maar nu welquote:
Ja hoorquote:Op maandag 1 april 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was het wel leuk? Klinkt vreemd met dezelfde acteurs
Ja ik ookquote:
Ik ken haar nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst mocht ik haar niet, maar nu wel
Niet erg veel, maar ze slaan nergens op omdat wij het niet volgenquote:
Ja, Toen de schoen de boom strikte maakt net zoveel sense als wat zij zeggenquote:
Moet ik maar eens doen dan jaquote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoorer staan gewoon volle afleveringen op YouTube, kan je een keertje proberen
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niet erg veel, maar ze slaan nergens op omdat wij het niet volgen
[..]
Ja, Toen de schoen de boom strikte maakt net zoveel sense als wat zij zeggen(Speciaal een engels woord voor je in de zin gestopt
(Was nederlandse woord vergeten
))
Mja dan lees je eroverheen tochquote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niet erg veel, maar ze slaan nergens op omdat wij het niet volgen
[..]
Ja, Toen de schoen de boom strikte maakt net zoveel sense als wat zij zeggen(Speciaal een engels woord voor je in de zin gestopt
(Was nederlandse woord vergeten
))
Liefjequote:
Goeie tipquote:
Heb jij dat nooit?quote:
Dan nietquote:
Ik probeer hem nu binnen te halen, maar whapp doet kutquote:
Nee is liev, maar we hebben nog niet eens gemeetquote:
Jawelquote:Op maandag 1 april 2013 23:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Goeie tipdoe ik
[..]
Heb jij dat nooit?
Ik ben de hele dag binnen geblevenquote:Op maandag 1 april 2013 23:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
LondenaarAl het OV ligt plat hoorde ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |