dit denk ik dus ook atlijdquote:Op maandag 1 april 2013 19:52 schreef Trollscience het volgende:
FUCK YOU CAUSE I'VE ROTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEADSAAERTRYHG DVCSRXRACSVDTATCCD
Is wel grappig manquote:Op maandag 1 april 2013 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik wilde eerst Stuart eet (een) Chinees doen![]()
watquote:Op maandag 1 april 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
drftghyuoikplgtrehujgtipreogear[lgpeETGETRGMIKERFP[LW
niet alleen je ogen ;-) ;-) ;-) ;-)quote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn ogen waren groter dan mijn maag
Dat heb ik ook vaakquote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn ogen waren groter dan mijn maag
wat nog meer danquote:Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet alleen je ogen ;-) ;-) ;-) ;-)
Dat zeker jaquote:Op maandag 1 april 2013 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aw
hebje al met sof afgesproken
[..]
Hard leven hebben we ook
...quote:Op maandag 1 april 2013 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aw
hebje al met sof afgesproken
[..]
Hard leven hebben we ook
Okay, thanks 4 playing though en sorry dat je je zo rot voeltquote:Op maandag 1 april 2013 20:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Stu ik kap er ff mee, voel me echt niet lekker
Ik hoop het voor je!quote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga me eens douchen en vol gooien met paracetamol, kijken of dat helpt
vind je dat positief of negatiefquote:Op maandag 1 april 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
de hele dag nog niks gehoord van bmw boii
wat
Wanneer en wat is jullie volgende date eigenlijk?quote:Op maandag 1 april 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat
Hit and runquote:Op maandag 1 april 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat
aan de ene kant wel fijnquote:
Ergens aan het eind van de week, film kijken bij hemquote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer en wat is jullie volgende date eigenlijk?
Oh dump hem hij is wanhopigquote:Op maandag 1 april 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol hij heeft nog niks ge'hit' en hij was juist de wanhopige dus wat is er aan de hand
Als ie dan geen actie onderneemt is ie hommoquote:Op maandag 1 april 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aan de ene kant wel fijn
aan de andere kant denk ik meteen dat er iets mis is
[..]
Ergens aan het eind van de week, film kijken bij hem
hij zou zo homo kunnen zijn eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ie dan geen actie onderneemt is ie hommo
Hij is gewoon heel onzekerquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
En dan denkt ie natuurlijk DV is chick /w dick
seems legit
onzekere jongensquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel onzeker
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
vergeten dat je makeup op hebt en dan ineens in je ogen wrijven
sucks
vrouwenstrugglesquote:Op maandag 1 april 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
vergeten dat je makeup op hebt en dan ineens in je ogen wrijven
sucks
Als hij de hele dag aan je denkt omdat hij opslag verliefd geraakt is kan het. Anders is het fucked up ongemakkelijkquote:Op maandag 1 april 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
is het raar om bij iemand zn kamer langs te gaan om zn nummer te vragen![]()
hij heeft alleen gezegd waar hij woont
ik ben zn naam vergeten en achteraf gezien was hij best leuk
#liefdagboek
quote:
Ik zou het fucking retarded vindenquote:Op maandag 1 april 2013 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik zou me best vereerd voelen als iemand die ik heb ontmoet bij het uitgaan ineens langskomt omdat ie me mist
Daar heb je een puntquote:Op maandag 1 april 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als hij de hele dag aan je denkt omdat hij opslag verliefd geraakt is kan het. Anders is het fucked up ongemakkelijk
Wat heb je werkelijk te verliezen als je naar zijn kamer zou gaan?quote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
de autist in mij komt omhoog
Situatie 1: Ik doe niks en vergeet hem.
Nadeel: Hier kan ik spijt van krijgen.
Voordeel: Geen stalker gedrag
Situatie 2: Ik ga z'n kamer zoeken en we ontwikkelen wat moois.
Nadeel: Straks meende hij het niet.
Voordeel: We gaan leuk met elkaar om.
Waardigheidquote:Op maandag 1 april 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb je werkelijk te verliezen als je naar zijn kamer zou gaan?
dit denk ik dus ookquote:Op maandag 1 april 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb je werkelijk te verliezen als je naar zijn kamer zou gaan?
Really? Ik vind het juist wel van lef getuigen eigenlijk. Als je iets denkt te willen en een afwachtende houding gaat aannemen omdat anderen menen dat het zo hoort bereik je nietsquote:
Gewoon doen en als het op niets uitloopt dan maar niet.quote:Op maandag 1 april 2013 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit denk ik dus ooknee heb je, ja kan je krijgen
Dit weekend ben ik er toch vlakbij dus maar even kijken of meneer thuis is.quote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon doen en als het op niets uitloopt dan maar niet.
Achteraf roepen 'had ik maar' heeft geen zin
Zou ik ook doen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit weekend ben ik er toch vlakbij dus maar even kijken of meneer thuis is.
doenquote:Op maandag 1 april 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit weekend ben ik er toch vlakbij dus maar even kijken of meneer thuis is.
GIJ LEUGENAARquote:Op maandag 1 april 2013 21:15 schreef Stuart het volgende:
Het is trouwens even een 7up geworden voor tussendoor
Ik ben een slecht mensquote:Op maandag 1 april 2013 21:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eerst liegen over bier maar dan toch stiekem een 7up nemen
Moet je ook vroeg opstaan of kun je uitslapen?quote:Op maandag 1 april 2013 21:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah, het wordt vroeg slapen vandaag
Ik kan slapen tot 8 uur ongeveerquote:Op maandag 1 april 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je ook vroeg opstaan of kun je uitslapen?
Eigenlijk niets bijzonders gedaan. Jijquote:
Ja bij familie geweest, vriendin was mee, ja was wel gezelligquote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk niets bijzonders gedaan. Jij
picsquote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zit nu in pyjama [ afbeelding ]
Douchen op 42+ graden jwz
Wat achterlijk heetquote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zit nu in pyjama [ afbeelding ]
Douchen op 42+ graden jwz
Gelukkig heb je het leuk gehadquote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja bij familie geweest, vriendin was mee, ja was wel gezellig
Ik zeg toch 42+ (daar begin ik op) je kan dat niet aflezen op dat dingquote:Op maandag 1 april 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pics
zooooooooooooooooo rebel
45 of niks sucker
Ik lees inderdaad genoeg andere verhalen op het forumquote:Op maandag 1 april 2013 21:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja thank god, 't zou toch wat zijn als dat niet zo zou zijnn[ afbeelding ]
IKquote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
castol gaston wie geeft een neuk
Wat dan?quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees inderdaad genoeg andere verhalen op het forum
Ik heb geen pyjamaquote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zeg toch 42+ (daar begin ik op) je kan dat niet aflezen op dat ding
Is een badstoffen pyjama trouwenste lui voor pics
Pinch punch 1st day of the month no returnsquote:
kquote:
PICSSSSSquote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zeg toch 42+ (daar begin ik op) je kan dat niet aflezen op dat ding
Is een badstoffen pyjama trouwenste lui voor pics
niemand xdquote:Op maandag 1 april 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
Wie heeft vanmiddag het luchtalarm gehoord![]()
Ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
Ach ja, als je het hebt waarom nietquote:Op maandag 1 april 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sporadisch doe ik er wel eens een aan
Neinquote:Op maandag 1 april 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
Ik heb hem ook meestal boven staan hoorquote:Op maandag 1 april 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
deze 2 gluurders betrap ik regelmatig op spieken
[ afbeelding ]
reveal yourself
inb4 haten op mijn mega handige taakbalk
Hoeveel wil je hebben?quote:
high fivequote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem ook meestal boven staan hoor
op mijn tumblr staan genoeg foto'squote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oeke eerst foto anders vertrouw ik nie
van je pyjama asdfgsdghjquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
op mijn tumblr staan genoeg foto's
omg jaquote:
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
nee ik wil manieren hoe ik geld verdien zonder dat ik weer in de cel moet
betere tactiek zodat popo je niet paktquote:Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Aandacht van de meisjesquote:
Zie hierquote:
Niet gepakt wordenquote:Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee is gewoon leukquote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aandacht van de meisjes
[..]
Zie hier
Ik heb het nog nooit gehad en het lijkt me gewoon erg leukquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets met gips gehad, nooit wat gebroken of wat dan ook
o m gquote:
Geld heb jij alleen maar nodig voor blikjes energy. Wacht gewoon tot je 15 bent en dan supermarkten afgaan.quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
14, maar werk vinden zit er hier om 1 of andere reden niet in..
Ik lus dat niet eensquote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geld heb jij alleen maar nodig voor blikjes energy. Wacht gewoon tot je 15 bent en dan supermarkten afgaan.
Nou dan. Gewoon geduld hebben, had ik ookquote:
ja maar waar moet ik sigaretten van kopen danquote:Op maandag 1 april 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou dan. Gewoon geduld hebben, had ik ook
WA ze danquote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moet ik foto's van mijn telefoon weer overzetten op laptop blabla teveel werk
Gewoon niet rokenquote:Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar waar moet ik sigaretten van kopen dan
Laten maken danquote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn broek is trouwens kapot maar hij is leuk
Misschien maar als je ergens gehecht aan bentquote:Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
kost dat niet zoveel dat je net zo goed een nieuwe kan maken :S
zoiesoquote:
Gewoon aan je piemel trekkenquote:Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo ik heb niks anders te doen
Roken is niet coolquote:Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo ik heb niks anders te doen
Dan 4 weken rouwen en daarna weggooienquote:
Wat een duur woordquote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik jouw nummer heb
Ja maar jij schreef het dus zoquote:
Je bent toch niet zo 1 die overdreven hoest als iemand rookt?quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roken is niet cool![]()
Dan gaat Stuart hoesten![]()
Jawel en daar kan ik niets aan doen gvdquote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo 1 die overdreven hoest als iemand rookt?
Laten we elke dag een duur woord lerenquote:
Maar dan is het toch niet express?quote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel en daar kan ik niets aan doen gvd
Vergeven.quote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja sorry dom foutje
wil je het mij vergeven![]()
![]()
heb je cheat on me al gekeken?
heb je astma?quote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel en daar kan ik niets aan doen gvd
ja is goed heb toch niks te doenquote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Vergeven.
Ik ben toch nooit boos op jou
Nee nog nietZullen we straks tegelijk kijken?
Nee, is niet express neequote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet express?
Oke even nog wat dingen doen. Hoe laat wil jij beginnen?quote:
vraag m danquote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik jouw nummer heb
Nee man. jer en ik zijn fbffquote:
Dat slaat nergens op inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan vind ik het niet erg, maar sommige mensen hoesten heel erg nep als iemand rookt
quote:
22.00?quote:Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke even nog wat dingen doen. Hoe laat wil jij beginnen?
Oh, sterktequote:
Jaquote:
Ik weet niet beter joh heb het mijn hele leven alquote:
We verbeteren je alleen johquote:
Lijkt me echt kut, kun je ook niet normaal sporten enzo of wel?quote:Op maandag 1 april 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet beter joh heb het mijn hele leven al
rustig aan grote gastquote:Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We verbeteren je alleen joh
Super en VA hebben samen wat en hebben samen een kindjequote:
Morgen de volgende!quote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we elke dag een duur woord leren
Leef jij 3 jaar vooruit ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Super en VA hebben samen wat en hebben samen een kindje
Jawel maar ik moet dan wel van tevoren mijn inhaler gebruiken. Maar op school was ik vroeger wel slecht met gym etc. omdat ik vaak en snel benauwd werdquote:Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut, kun je ook niet normaal sporten enzo of wel?
Werden ze boos op je?quote:Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel maar ik moet dan wel van tevoren mijn inhaler gebruiken. Maar op school was ik vroeger wel slecht met gym etc. omdat ik vaak en snel benauwd werd
quote:Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Super en VA hebben samen wat en hebben samen een kindje
In de tussentijd is dit mijn zoontjequote:
Nee, dat niet. Maar ik geloof dat het niet helemaal werd begrepen maar soitquote:
Wanneer is de 1e date dan?quote:Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
In de tussentijd is dit mijn zoontje
ik doe ook nooit mee met gym, onzin vak. maar wel veel zeikerds, maar zeik wat je wil mij boeit het nietquote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik geloof dat het niet helemaal werd begrepen maar soit
Het was bij mij de leraar die zeurde, niet mijn klasgenotenquote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik doe ook nooit mee met gym, onzin vak. maar wel veel zeikerds, maar zeik wat je wil mij boeit het niet
oh lolquote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was bij mij de leraar die zeurde, niet mijn klasgenoten
Welterusten manquote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oh lol
hehe maa rik ga slapen dus morgen weer bay bay
Trustenquote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oh lol
hehe maa rik ga slapen dus morgen weer bay bay
zoiets jaquote:
quote:
Ik heb over drie jaar echt nog geen kind hoorquote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Over drie jaar zitten jullie samen met de kleine spruit in het midden op de bank, te FOK!ken.
Oke dan vieren jullie je bruiloft op FOK! over 3 jaar.quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb over drie jaar echt nog geen kind hoor
3 jaar en 2 wekenquote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb over drie jaar echt nog geen kind hoor
Ik vind trouwen niks tbhquote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan vieren jullie je bruiloft op FOK! over 3 jaar.
Ik ga niet trouwenquote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan vieren jullie je bruiloft op FOK! over 3 jaar.
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar sof wel, en sof is de baas in huis weet je toch.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar sof wel, en sof is de baas in huis weet je toch.
quote:
Waar gaan we heen danquote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
Dan geef ik het geld liever uit aan een mooie reis ofzo![]()
Je moet anders kun je je spulen inladen en het huis uitquote:
Die van haar is wel mooier hoorquote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan niet he. vind je VA's achternaam te lelijk ofzo
En aan 100 regenpakken ipv een suffe trouwjurk die je 1 dag draagtquote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
Dan geef ik het geld liever uit aan een mooie reis ofzo![]()
Dat kan ook zonder trouwenquote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet anders kun je je spulen inladen en het huis uit
Australie ofzoquote:
oh okee, maar jij kan ook haar achternaam aannemnquote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die van haar is wel mooier hoor
Nee dat niet. Maar ik wil gewoon niet trouwen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan niet he. vind je VA's achternaam te lelijk ofzo
Nope, we gaan gewoon niet trouwenquote:Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh okee, maar jij kan ook haar achternaam aannemn
NEE. Ik koop wel die cloak voor jouquote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
En aan 100 regenpakken ipv een suffe trouwjurk die je 1 dag draagt
oke dan niet he, dan kan je ook geen mrs. genoemd worden, maar alleen ms. nanaquote:Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik wil gewoon niet trouwen.
En VS okequote:
miss klinkt toch veel mooierquote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke dan niet he, dan kan je ook geen mrs. genoemd worden, maar alleen ms. nana[ afbeelding ]
de seks gaat dood als je op elkaar uitgekeken bent, dat raak je ook als je niet gaat trouwen en gewoon een normale relatie hebt 60 jaar lang.quote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoor altijd dingen van trouwen zorgt er voor dat de seks dood gaat dus dan maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |