Niemand heeft pillen nodig om te feesten, wel om die troep die jij uit je draaitafel schudt aan te horen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef RamteamJax het volgende:
Als je pillen nodig hebt om te feesten of die muziek leuk te vinden, dan spoor je niet (dus 80% van de uitgaande mensen ook niet).
Ik heb een leuke draaitafel staan en ik draai dié muziek en ik doe geen drugs.
Nooit gedaan, zal het ook nooit doen.
zonde dat je bepaalde ervaringen bij voorbaat afdoet door de foute beeldvorming van tegenwoordigquote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef RamteamJax het volgende:
Als je pillen nodig hebt om te feesten of die muziek leuk te vinden, dan spoor je niet (dus 80% van de uitgaande mensen ook niet).
Dit.quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Techno en minimal hebben een heel andere structuur dan veel andere soorten muziek. Daar moet je aan wennen en leren luisteren. Dan valt je pas op dat het helemaal geen eentonige bagger is.
Ditquote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Techno en minimal hebben een heel andere structuur dan veel andere soorten muziek. Daar moet je aan wennen en leren luisteren. Dan valt je pas op dat het helemaal geen eentonige bagger is.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
VInd ik meer iets voor thuis op de bank met een biertje.quote:
kan toch, alsof je echt los kunt gaan op minimal lol..quote:Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
VInd ik meer iets voor thuis op de bank met een biertje.
Niet?quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Shalimar het volgende:
[..]
kan toch, alsof je echt los kunt gaan op minimal lol..
Vroeger wel, tegenwoordig is het een hipster-aangelegenheid.quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Onzinquote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Vroeger wel, tegenwoordig is het een hipster-aangelegenheid.
alsof je dat niet kan met dub techno, vandaar mijn reactiequote:
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Shalimar het volgende:
[..]
alsof je dat niet kan met dub techno, vandaar mijn reactie
verder is t subjectief dus vanaf nu wie de hipster wil uithangen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
begin
Misschien word ik een oude lul ofzo, maar toen minimal net populair (2004/2005/2006) werd heb ik veel feestjes gehad waar het lekker los ging, daarna namen de hipsters het over met hun moeilijke zonnebrillen en Arafat-sjaaltjes en werd het 1 groot theekransje.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef RamteamJax het volgende:
quote:
Arafat-sjaaltje?quote:Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Misschien word ik een oude lul ofzo, maar toen minimal net populair (2004/2005/2006) werd heb ik veel feestjes gehad waar het lekker los ging, daarna namen de hipsters het over met hun moeilijke zonnebrillen en Arafat-sjaaltjes en werd het 1 groot theekransje.
The Wizard.quote:
Euhh, nee, techno/minimal bestaat juist niet uit couplet refrein etc.quote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]het is nog steeds intro couplet refrein couplet refrein. anders kan een dj het ook niet draaien, wat een bullshit met al die mafketels die je nog gelijk geven ook.
stop nou maar met praten, je praat poep.quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh, nee, techno/minimal bestaat juist niet uit couplet refrein etc.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]het is nog steeds intro couplet refrein couplet refrein. anders kan een dj het ook niet draaien, wat een bullshit met al die mafketels die je nog gelijk geven ook.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef MPC60 het volgende:
mdma sowieso bestequote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef zovty het volgende:
Mensen die muziek nodig om van pillen te genieten..
mdma en het geknars van m'n eigen tanden, meer heb ik niet nodig om de vrijdagavonden door te komen.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef zovty het volgende:
JIJ vindt het troep. Het ís geen troep.quote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Niemand heeft pillen nodig om te feesten, wel om die troep die jij uit je draaitafel schudt aan te horen.
Want pilletjes slikken is goed ? Geeft je een kick ? Geeft je een beter leven ?quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
zonde dat je bepaalde ervaringen bij voorbaat afdoet door de foute beeldvorming van tegenwoordig
Ach joh het is repetitieve zooi gemaakt voor mensen die uit hun pannetje zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
JIJ vindt het troep. Het ís geen troep.
Kijk, dat JIJ naar eurotrance en K3 luistert, is helemaal niet erg hoor. Dat je ook homoseksueel bent, is ook niet erg. Ik snap het wel. Je ouders waarschijnlijk niet, maar ik snap je, gozer !
Niet iedereen zit thuis op de bank met een biertje en een touw om z'n middel heen dat wordt vastgehouden door zijn/haar vriend(in) naar minimal te luisteren hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Dat is -precies- wat het doet.quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Want pilletjes slikken is goed ? Geeft je een kick ?
jij bent toch die gozer die zo tegen pillen is enzoquote:Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Niet iedereen zit thuis op de bank met een biertje en een touw om z'n middel heen dat wordt vastgehouden door zijn/haar vriend(in) naar minimal te luisteren hoor.
Als je een keer op Curaçao bent ga dan een keer naar Club Cartouch!
Heerlijke minimal aldaar, dan ga je echt los
Je moet ook niet alleen naar de commerciële troep luisteren, deep minimal en deep techno zijn de BOM daar
Ja, ik vind het nogal zielig, die pilletjes.quote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Shalimar het volgende:
[..]
jij bent toch die gozer die zo tegen pillen is enzo
Waarom? Het is toch alleen maar mooi dat mensen lol maken?quote:Op maandag 1 april 2013 22:59 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nogal zielig, die pilletjes.
waarom? omdat je het zelf niet aankunt zekerquote:Op maandag 1 april 2013 22:59 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nogal zielig, die pilletjes.
Mensen kunnen blijkbaar geen lol meer maken zonder spul. Dat vind ik raar.quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch alleen maar mooi dat mensen lol maken?
Nee, ik moet geen drugs in m'n lijf. Da's raar gedrag.quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef Shalimar het volgende:
[..]
waarom? omdat je het zelf niet aankunt zeker
tuurlijk welquote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Mensen kunnen blijkbaar geen lol meer maken zonder spul. Dat vind ik raar.
Nou leuk joh. Allemaal agressieve gasten door de pillen...quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch alleen maar mooi dat mensen lol maken?
Dat je af en toe pilletjes gebruikt betekent niet dat je ze per se nodig hebt om lol te maken. Het is slechts een leuk hulpmiddel, net zoals de meeste mensen alcohol gebruiken. Alleen pillen hebben helaas een slechtere reputatie. Jammer, want het kan hartstikke leuk zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ik neem vanwege je PI aan dat dit niet serieus bedoeld is, maar voor de zekerheid: Pillen word je juist niet aggressief van.quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef JetLife het volgende:
[..]
Nou leuk joh. Allemaal agressieve gasten door de pillen...
Je kletst echt uit je nek, en dat weet je zelf ook wel. XTC is een leuk extraatje, een waardevolle toevoeging. Niet meer dan dan. En als je het daar niet mee eens bent, zeg dan gewoon: "mensen kunnen geen lol meer maken zonder drank/eten/muziek/vriendschap/liefde/seks/zonlicht/mensen etc.quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
http://www.residentadvisor.net/review-view.aspx?id=12400quote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand wat voorbeelden van minimal? Ik ken alleen de 'klassieke' minimal, maar dat zal hier niet mee bedoeld worden denk ik.
Een avond met dit geweld zie ik wel zitten andersquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:50 schreef MouzurX het volgende:
Maar feesten waar puur techno/minimal wordt gedraaid zijn wel een beetje muah..
Luister ik het liever gewoon alleen.
Ditquote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Veel nummers uit deze muzikale hoek (ben zelf geneigd om techhouse, minimal, deephouse en huiskamervriendelijke vormen van techno op één hoop te gooien) zijn vrij subtiel, inderdaad. Stukken genuanceerder dan het gemiddelde 'van dik hout zaagt men planken' anabolenhouse-nummer, maar daardoor mogelijk lastiger te vatten voor mensen die daarvan houden - en dat zijn er nogal veel. Ik gebruik het meer als luistermuziek dan om lekker op te gaan dansen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:46 schreef MouzurX het volgende:
Je luistert bij techno/minimal juist naar de kleine veranderingen die wel continu optreden. (om de 2 maten meestal)
mdma en het geknars van m'n eigen tanden, meer heb ik niet nodig om de vrijdagavonden door te komen.
Hartstikke gezellig juist die pillenkoppen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:13 schreef habitue het volgende:
Techno, heerlijkJe kan er zo lekker in op gaan.
En voor alle gelegenheden is er weer andere techno![]()
Snoeihard dansen met bv Speedy J of Klock, Dettmann
Buiten in het zonnetje met bv Gui Boratto of Dominic Eulberg
Afteparty met wat lekkere dubtechno van bv Deepchord
Lekkere deephouse ben ik ook niet vies van![]()
Desalniettemin mogen die sukkels als TS wegblijven van technofeesten. Zij verpesten namelijk de sfeer gigantisch.
Beter gewoon de minimum leeftijd omhoog naar 24.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:13 schreef habitue het volgende:
Desalniettemin mogen die sukkels als TS wegblijven van technofeesten. Zij verpesten namelijk de sfeer gigantisch.
Niet die pillenkoppen die alleen gefocussed zijn op "hoe hard en lekker"ze wel niet gaan. En dat aan iedereen elke 5 min moeten meedelen en echt geen flauw benul hebben van de muziek.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig juist die pillenkoppen.
Puik planquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beter gewoon de minimum leeftijd omhoog naar 24.
Maar maakt het nou eigenlijk echt uit hoeveel iemand met die muziek heeft? Zolang ze maar komen om lol te maken en los te gaan toch? Ik heb persoonlijk ook echt 0,0 met vrijwel al die elektronische muzieksoorten en daar ben ik heel eerlijk in. Maar ik heb daar eigenlijk nog nooit negatieve reacties op gehad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Niet die pillenkoppen die alleen gefocussed zijn op "hoe hard en lekker"ze wel niet gaan. En dat aan iedereen elke 5 min moeten meedelen en echt geen flauw benul hebben van de muziek.
Zou jij graag bij een concert staan bij een van je favoriete bands, waar alleen mensen staan die echt helemaal niks met die band hebben?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar maakt het nou eigenlijk echt uit hoeveel iemand met die muziek heeft? Zolang ze maar komen om lol te maken en los te gaan toch? Ik heb persoonlijk ook echt 0,0 met vrijwel al die elektronische muzieksoorten en daar ben ik heel eerlijk in. Maar ik heb daar eigenlijk nog nooit negatieve reacties op gehad.
Dat sowieso, maar een leek kan wel de muziek ook echt wel waarderen. Ik ben zo vaak van die studentjes tegen gekomen die compleet van de kaart zijn en geen flauw benul hebben wat voor muziek er gedraaid wordt. Die komen alleen maar om keihard te spacen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb liever een leek die los gaat dan een liefhebber die staat te instagrammen.
Studenten storen mij sowieso.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar een leek kan wel de muziek ook echt wel waarderen. Ik ben zo vaak van die studentjes tegen gekomen die compleet van de kaart zijn en geen flauw benul hebben wat voor muziek er gedraaid wordt.
Dat stoort mij.
Ligt aan hun houding natuurlijk, maar mensen die komen om te spacen komen meestal ook gewoon om er een geweldig feest van te maken. Ik zie het bij reggae ook in mindere mate, dat mensen het vooral waarderen omdat ze blowen, maar persoonlijk erger ik me daar totaal niet aan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou jij graag bij een concert staan bij een van je favoriete bands, waar alleen mensen staan die echt helemaal niks met die band hebben?
Doe mij maar een kleinschalig technofeest waar alleen liefhebbers op afkomen
Trouw is een hipstertent, kom ik niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:56 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
En bedankt he! ik zal je wel storen met villalobos in trouw.
Mensen die ook echt los kunnen gaan op de muziek vind ik prima.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt aan hun houding natuurlijk, maar mensen die komen om te spacen komen meestal ook gewoon om er een geweldig feest van te maken. Ik zie het bij reggae ook in mindere mate, dat mensen het vooral waarderen omdat ze blowen, maar persoonlijk erger ik me daar totaal niet aan.
niet naar villalobos? too bad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Trouw is een hipstertent, kom ik niet.
Hehe als je het zo beschrijft snap ik je wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Mensen die ook echt los kunnen gaan op de muziek vind ik prima.Ik stoor me meer aan de mensen die er heen gaan omdat het "hip" is en willen spacen, vervolgens compleet van de kaart rondlopen en dan op facebook posten hoe geweldig het feest wel niet was. Dan denk ik dude, je had het waarschijnlijk op de plaatselijke camping net zo leuk gehad.
Alleen als je de echte naam van Zip weet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:58 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
niet naar villalobos? too bad.
Krijg ik "als student zijnde" wel meer respect als ik naar Rhadoo & Zip en Arpiar in de Robert Johnson club ben geweest?
Thomas Franzmanquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen als je de echte naam van Zip weet.
Zingen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
haha wat deed hij in de muziek voordat hij DJ was?
Zal je wel een keer in het producerstopic ofzo gezien hebben dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:05 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
oh en trouwens, je volgt me op soundcloud
jup, en het technotopicquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zal je wel een keer in het producerstopic ofzo gezien hebben dan?
Je kan ze ook in je anus stoppen, werkt ook gewoon.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
je moet ook niet op de pillen zitten maar ze slikken
Werkt beter zelfs.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan ze ook in je anus stoppen, werkt ook gewoon.
Sinds die tamponhype prop ik alle middelen er zo in.quote:
3x jaquote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Want pilletjes slikken is goed ? Geeft je een kick ? Geeft je een beter leven ?
Ga fietsen man ..
Je polsen opensnijden kan ook een flinke rush geven inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:12 schreef wiwalean het volgende:
TechnoRepetitieve muziek an sich
Drugsgebruikers
Dit is muziek
Ik denk dat het bij techno juist gaat om het loslaten van structuur dingen die je in popmuziek vindt. Daardoor heb je de vrijheid om tracks te maken die bijvoorbeeld alleen bestaan uit een kick en een bliebje. Nu kan je gaan zeiken dat het geen muziek is of saai, maar als DJ is het heel relaxed om creatief bezig te gaan met loops, 4 decks en je eigen 'collage' te maken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:47 schreef MPC60 het volgende:
5xmaar niemand die kan uitleggen hoe anders de stuctuur en opbouw dan echt is.
Weet je dit kun je voor alle geneugten in het leven wel aanhalen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Want pilletjes slikken is goed ? Geeft je een kick ? Geeft je een beter leven ?
Ga fietsen man ..
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
'Technofeesten zijn echt toppie.
gr gr Wilma en Bert'
Sensation Whitequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr Wilma en Bert'
boeiend,laat die mensen ook hun feesten hebben. Dance valley komen bijv. genoeg ouderen,dat weet je van te voren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:11 schreef Keith_Bakker het volgende:
40+ers moeten zich gewoon beperken tot een keer per jaar wooferland
geen gezicht om een tripper te zien die je pa had kunnen zijn
coupletten en refreinen in technoquote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef MPC60 het volgende:
quote:
waar bmeoei je je meequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar waarom klagen al die mensen hier over teveel mensen onder de 20 die naar techno gaan. Teveel 40+ die naar techno gaan. Teveel hipsters die naar techno gaan. Teveel studenten die naar techno gaan.
Zoek gewoon een paar vrienden die ervan houden en wees verder niet zo intolerant naar het volk om je heen zou ik zeggen.
je moet juist van alles wat hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar waarom klagen al die mensen hier over teveel mensen onder de 20 die naar techno gaan. Teveel 40+ die naar techno gaan. Teveel hipsters die naar techno gaan. Teveel studenten die naar techno gaan.
Zoek gewoon een paar vrienden die ervan houden en wees verder niet zo intolerant naar het volk om je heen zou ik zeggen.
Goeie tetten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr Wilma en Bert'
Niet echt mnml.quote:
Zowieso! Heerser. Heb jij die toevallig op mp3? Zoek ik al tijden zonder resultaatquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef JetLife het volgende:
[..]![]()
. Verdomme wat blijft die set goed hé!
eerder techno is terminaalquote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat een kut muziek is dat, als je niet op de pillen zitIk snap niet hoe mensen kunnen genieten van 1 beat de hele tijd, gewoon letterlijk elk liedje klinkt ongeveer hetzelfde
Als ik op de pillen zit kan ik er alleen maar van genieten, omdat ik dan juist behoefte heb aan patronen, maar zonder de pillen is het een grote kanker voor mijn oren...
Juist niet, 16-20ers maken het kapot.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:08 schreef Nikmans het volgende:
40+ers op dit soort parties maakt het meestal wel kapot ja
dat. ben het zelf ook geweest, maar kan me niet herinneren dat ik me zo aansteldequote:Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, 16-20ers maken het kapot.
Waar je vroeger naar een feest ging om (jawel!) te feesten, gaan massas mensen tegenwoordig vooral om te zien en gezien te worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat. ben het zelf ook geweest, maar kan me niet herinneren dat ik me zo aanstelde
Bij techno hoort dat blijkbaar een beetje. Bekakte R en dan denken beter te zijn in je suffe v halsje en dito coupe de kut.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |