oh my god . Verdiep in de ClimateGate en de uitgelekte e-mails. Echt hè.quote:
Doe dat eerst zelf maar eensquote:Op woensdag 3 april 2013 12:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh my god . Verdiep in de ClimateGate en de uitgelekte e-mails. Echt hè.
De regering Bush --je weet wel, die achter de aanslagen van 9/11 zaten en verantwoordelijk waren voor de Irak-leugen-- hebben hun hele regeringsperiode beweerd dat global warming een hoax is. Hoe verklaar jij dat?quote:
Global warming, local warming is veel belangrijker.. ik wil NU weten of ik een trui aan moet doen waar ik NU ben, niet aan de andere kant van de wereld over 10 jaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat om de global warming te bewijzen dat bijvoorbeeld thermometers boven verwarmingen geplaatst zijn.
En dat is het die hele bullshit rondom CO2 en warming berust op belastingen.quote:Er zal hoe dan ook belasting worden betaald
In Engeland is een soort klimaatoorlog uitgebarsten na een artikel dat verscheen in de The Daily Mail waarin kortemetten werd gemaakt met de wereldwijde opwarming.
Omdat de waarheid niet echt strookt met de belangen van de elite om nog meer belastingen te heffen wordt nu de aanval op de krant ingezet.
De regeringswaakhond die de Engelse overheid adviseert op het gebied van klimaat(problemen) heeft nu een felle aanval ingezet op de krant. Het artikel in The Mail liet zien dat hoewel computermodellen nog steeds een schatting maken dat de temperatuur op de wereld verder zal stijgen, de werkelijkheid is dat er de afgelopen 16 jaar geen temperatuurstijging heeft plaatsgevonden.
Ondanks dat De Mail zegt dat haar gegevens afkomstig zijn van gerespecteerde wetenschappers, houdt de waakhond, The Committee on Climate Change, vast aan de foutieve computermodellen. Dan krijg je een boze Lord, Sir Brian Hoskins, die namens The Committee zegt dat het langetermijn risico voor het klimaat hoog blijft ondanks de nieuwe bewijzen en dat er nog steeds grote beperkingen dienen te worden opgelegd binnen de CO2 uitstoot. Hij zegt ook dat de Mail de waarde van de computermodellen niet goed heeft begrepen.
[..]
En zo worden overheden nog steeds zwaar beïnvloed door officiële klimaatorganen die (bewust) gebruikmaken van computermodellen die verkeerde informatie voorspiegelen. Vervolgens worden op die wel of niet bewust verstrekte foutieve informatie allerlei belastingen in het leven geroepen die de bevolking nog verder uitknijpen.
bron
Bron?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
De regering Bush --je weet wel, die achter de aanslagen van 9/11 zaten en verantwoordelijk waren voor de Irak-leugen-- hebben hun hele regeringsperiode beweerd dat global warming een hoax is. Hoe verklaar jij dat?
Op welke database van temperaturen is deze grafiek gebaseerd?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:01 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En dat is het die hele bullshit rondom CO2 en warming berust op belastingen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:46 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Flora en fauna spelen inderdaad een grote rol. Jullie hebben het vooral over de gevolgen, zullen we weer terug naar de oorzaken en de hoofdvraag: klimaatopwarming feit of fabel?
Allemaal in een rij gaan staan.
Go to school, get a job, go to work, consume and die. Now repeat after me, i am free!
De tering.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:40 schreef Lambiekje het volgende:
HAARP kan weldegelijk het weer besturen. Waaarom dacht je dat er gechemtraild wordt? Naast weer manipulatie is men ook in staat om aardbeveningen aan te wakkeren.
Regingeringen beschuldigen elkaar ervan... Dus dan kun jij wel denken wat een quatsch.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tering.![]()
![]()
![]()
![]()
Gauw weg uit deze ONZ 2.
Met een beetje moeite en ontwikkeling kan HAARP vast wel je boterham smerenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tering.![]()
![]()
![]()
![]()
Gauw weg uit deze ONZ 2.
Er is niet n Kwade Genius,er is 'n groepje rijk en powerful mensen en corporaties die spelen met mensen levens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dus volgens jou wordt er 1) fraude gepleegd met klimaatdata en 2) controleert de Kwade Genius via chemtrails en HAARP het klimaat. Dit lijken me twee tegenstrijdige beweringen. Als de Kwade Genius immers het klimaat opwarmt dan hoeft er ook geen fraude gepleegd te worden met de cijfers.
Dat denk ik dan JUIST!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Regingeringen beschuldigen elkaar ervan... Dus dan kun jij wel denken wat een quatsch.
En wat is je punt ?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
het is natuurlijk niet meer het zelfde als 10 jaar terug he, toen was het gewoon nagenoeg onbetaal baar
Jij wist dit niet??? Met name Cheney (en GOP-strategist Frank Luntz, bekend van zijn fameuze memo waarin hij Republikeinen instrueerde het woord global warming niet in de mond te nemen) was de drijvende kracht achter de klimaatontkenning. Bush was een felle tegenstander van iedere vorm van emissiehandel of belastingen. Hoe kan het dat zij hier 'the good fight' aan het vechten waren?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bron?
Als het zo zijn dan heeft het met waar het meest geld te halen valt. De hele gedoe rondom het klimaar berust op belastingen
Al Gore heeft 'n leuke baan gekregen als kadotje voor throwing the election.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
De regering Bush --je weet wel, die achter de aanslagen van 9/11 zaten en verantwoordelijk waren voor de Irak-leugen-- hebben hun hele regeringsperiode beweerd dat global warming een hoax is. Hoe verklaar jij dat?
buiten ... verwarming?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat om de global warming te bewijzen dat bijvoorbeeld thermometers boven verwarmingen geplaatst zijn.
Ik gebruik de term Kwade Genius als containerbegrip, om het simpel te houden.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is niet n Kwade Genius,er is 'n groepje rijk en powerful mensen en corporaties die spelen met mensen levens.
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag? Verklaar eens waarom de regering Bush hetzelfde standpunt erop nahield als jij en Lambiekje en de andere BNW'ers.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Al Gore heeft 'n leuke baan gekregen als kadotje voor throwing the election.
Oh ok - I thought you were trying to be funny.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik gebruik de term Kwade Genius als containerbegrip, om het simpel te houden.
Dat speelt ook mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ok - I thought you were trying to be funny.
Naast het weer "manipuleren" ze ook jouw spelling, zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:27 schreef Tingo het volgende:
Ach ja - die technologie bestaat wel om het weer te manipuleren....militaire van veel landen zijn bezig met t ontwikkeling van zoiets voor 5 decennia.
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh my god . Verdiep in de ClimateGate en de uitgelekte e-mails. Echt hè.
Iedereen aan de bruine bonen en ruften maar, dan hebben we een local warming van een paar graden zo te pakken.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Global warming, local warming is veel belangrijker.. ik wil NU weten of ik een trui aan moet doen waar ik NU ben, niet aan de andere kant van de wereld over 10 jaar.
Nee dat zijn ze niet . Met je abbonnement maakt het duur heel duur.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
En wat is je punt ?
mobieltjes waren ook duur - nu zijn ze(bijna) gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |