abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139690923
quote:
Dus als we gassen uitstoten dat warmte vasthouden op aarde heeft dit geen effect op de gemiddelde temperatuur?
Dus als ik en de winter een geïsoleerd en een niet geïsoleerd huis neem en ik stook in beide huizen even hard dan zal de temperatuur in beide huizen gelijk zijn?
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:53:35 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139691207
quote:
Explained for dummies, by dummies of niet?
Voorbeeldje: De niet-natuurlijke uitstoot van CO2 is een paar procent van de natuurlijke uitstoot. So far so good. Het probleem is dat deze CO2 normaal gesproken buiten de kortere cycli zit, waardoor de balans verstoord wordt.
En dingen als die CO2 lagging in ice cores... Dat was gebaseerd op een rekenfout die later gecorrigeerd is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_139935296

Lord Monckton zegt het ze, Alex Jones maakt er weer een te groot angstverhaal (stage gelopen bij Al Gore? :D ) van, maar goed. Ook over de zonneactiviteit maakt Monckton nog een paar fouten, maar het algemene verhaal van carbon tax is goed. Dat jullie dat niet inzien, werkelijk ongelooflijk.

Ik heb de wetenschap uitgelegd, als jullie bij een Gore verhaaltje willen blijven, ga je gang, denk niet na, bekijk de Aarde niet eens wat beter, het maakt mij niet uit.

Jullie betalen aan die onzin, de zakken van Enron, JP Morgan, Al Whore en big Oil (vergeet dat niet!) vullend... _O- _O- _O-

Nog iets over die "world class" wetenschappers die zogenaamd het UN IPCC instituut zouden steunen. Dat waren veelal studentjes... :N zielige scam, heel erg schadelijk voor de wetenschap.

Ha, en zie: big Oil profiteert van deze carbon tax. :D :D Weet wie je steunt jongens, weet wie je steunt. :*

[ Bericht 13% gewijzigd door El_Matador op 14-05-2014 06:40:41 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139935614
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 06:09 schreef El_Matador het volgende:

Lord Monckton zegt het ze, Alex Jones maakt er weer een te groot angstverhaal (stage gelopen bij Al Gore? :D ) van, maar goed. Ook over de zonneactiviteit maakt Monckton nog een paar fouten, maar het algemene verhaal van carbon tax is goed. Dat jullie dat niet inzien, werkelijk ongelooflijk.

Ik heb de wetenschap uitgelegd, als jullie bij een Gore verhaaltje willen blijven, ga je gang, denk niet na, bekijk de Aarde niet eens wat beter, het maakt mij niet uit.

Jullie betalen aan die onzin, de zakken van Enron, JP Morgan, Al Whore en big Oil (vergeet dat niet!) vullend... _O- _O- _O-

Nog iets over die "world class" wetenschappers die zogenaamd het UN IPCC instituut zouden steunen. Dat waren veelal studentjes... :N zielige scam, heel erg schadelijk voor de wetenschap.

Ha, en zie: big Oil profiteert van deze carbon tax. :D :D Weet wie je steunt jongens, weet wie je steunt. :*

Lord monckton, de man met geen enkele opleiding op het gebied van klimaat, die liegt over dat hij lord is en een nobel prijs heeft gewonnen en niet verder komt dan professors die tegen zijn stellingen met betrekking tot climate change ingaan uit te maken voor nazi zie je als een goede bron?
pi_139935977
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 07:37 schreef kipknots het volgende:

[..]

Lord monckton, de man met geen enkele opleiding op het gebied van klimaat, die liegt over dat hij lord is en een nobel prijs heeft gewonnen en niet verder komt dan professors die tegen zijn stellingen met betrekking tot climate change ingaan uit te maken voor nazi zie je als een goede bron?
Hij legt naadloos de zinloosheid van het opslaan van CO2 en de grote bedrijven die daarvan profiteren bloot. En hij presenteert andere, betrouwbaardere temperatuurdata.

Wiskunde is de basis van alle natuurwetenschappen. Hij laat ook goed zien dat de voorspelbaarheid van zelfs het meest conservatieve klimaatmodel van het IPCC niet de realiteit volgt. Wat het per definitie (matematica, geologie, klimatologie) een incorrect model maakt.

Zijn persoonlijke leven interesseert me niet, dat is niet van belang. Het gaat om de feiten en de (natuur)wetenschap die op het spel staat.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 13:09:48 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_139943266
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 07:37 schreef kipknots het volgende:

[..]

Oh een jokkebrok?
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:25:39 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139943839
Eens in de zoveel tijd op deze planeet is er een groot tempratuur verschil, En eens in de paar honderd jaar zijn er kleinere verschillen, meen dat de laatste keer dat we een groot verschilhadden in jaar 1000 a 1100 was.
Met de huidige Brandstof verknoeiingen denk ik dat het ook wel iets meespeelt maar minder als word beweert
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')