Tuinhek IS wetenschapper.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
maar je standpunten zijn van de oude media over genomen. je bent dus totaal beinvloed door de oude media. af en toe lees je waarschijnlijk van de wetenschaps site's die totaal gemanipuleerd zijn door de illuminati. je bent al wat kritisch dan de normaal nederlander. maar niet meer

Nee, mijn standpunten zijn vergelijkbaar met wat die oude media (wat dat ook mogen zijn) roepen. Dat betekent niet dat ik ze daar uit over heb genomen. Kan bijvoorbeeld ook betekenen dat de oude media ze van mensen heeft die gebaseerd op de wetenschappelijke info tot dezelfde conclusies zijn gekomen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
maar je standpunten zijn van de oude media over genomen. je bent dus totaal beinvloed door de oude media. af en toe lees je waarschijnlijk van de wetenschaps site's die totaal gemanipuleerd zijn door de illuminati. je bent al wat kritisch dan de normaal nederlander. maar niet meer

Internationaal onderzoek ftwquote:Op donderdag 4 april 2013 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je met mij onderzoek doen als ik volgend jaar een PhD-plek weet te bemachtigen, tuinhek?
Doen we internationaal onderzoek.

-edit-quote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Matig je toon eens een beetje zeg en neem de gewone beleefdheidsregels in acht.

1. omdat boven die groep wetenschappers illuminati en elite staan.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, twee vragen:
1. Waarom maakt samenwerken met internationale wetenschappers (hoe bedoel je die term eigenlijk? Mensen in het buitenland? Buitenlanders die hier werken?) me automatisch totaal onbetrouwbaar?
2. Wat is jouw definitie van een onafhankelijke wetenschapper?

M'n prof kwam juist met het idee om die paper af te fakkelenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:16 schreef sunjanus het volgende:
[..]
je bedoelt de wc’s die wel eens eerder mogen worden schoongemaakt?
kom nou man, je zit de hele dag/nacht te fokken, neem je zootje in de maling
[..]
stel dat het zo is wat je beweert, ok, je baasjes geven je het idee dat je een paper tot de grond mag af fakkelen..laat hem maar even klooien zullen ze gedacht hebben. als het serieus wordt heb je niks meer te vertellen.
dat is de echte wereld
 De analyse die ze doen slaat nergens op, en dat heb ik ondertussen al heel elegant kunnen bewijzen op wat van mijn eigen data.
 De analyse die ze doen slaat nergens op, en dat heb ik ondertussen al heel elegant kunnen bewijzen op wat van mijn eigen data.

voor feedback kun je hier BNW / [FEEDBACK] Ethische discussies zijn de bron van het kwaad terechtquote:

dan heeft de illuminati geen vat op je werkt.dan is je werk betrouwbaarder.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben onderzoeker, kies zelf mijn eigen onderzoeksthema's uit en gebruik phenomenological research methods (kwalitatief). En nu? In hoeverre hebben de illuminatie vat op mijn onderzoek?

Waarom is dat alleen zo met internationale wetenschappers? Zit die elite niet in NL of zo?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. omdat boven die groep wetenschappers illuminati en elite staan.
Helemaal alleen werken lijkt me een erg slecht idee. Het is juist heel nuttig om feedback te krijgen van collega's, samen te kunnen werken met mensen die expertise hebben die je zelf mist etc etc. Ik heb bijvoorbeeld veel ervaring binnen het centrum waar ik werk met een bepaalde tak van data analyse. Daardoor komen mensen vaak naar mij toe met vragen daarover, en kan ik vaak met mensen samen werken op hun project. Is voor mij ook positief, want ik kom dan weer op papers te staan als auteur.quote:2. dan ben je een wetenschapper die helemaal alleen werkt. zonder die groep internationale wetenschappers.

quote:Op donderdag 4 april 2013 18:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dan heeft de illuminati geen vat op je werkt.dan is je werk betrouwbaarder.

yay
 yay

met de meeste wetenschappers die samen werken met andere groepjes wetenschappers hebben vaak bedrijven om zich heen. die van de elite of illuminati zijn. of die daar banden mee hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom is dat alleen zo met internationale wetenschappers? Zit die elite niet in NL of zo?
[..]
Helemaal alleen werken lijkt me een erg slecht idee. Het is juist heel nuttig om feedback te krijgen van collega's, samen te kunnen werken met mensen die expertise hebben die je zelf mist etc etc. Ik heb bijvoorbeeld veel ervaring binnen het centrum waar ik werk met een bepaalde tak van data analyse. Daardoor komen mensen vaak naar mij toe met vragen daarover, en kan ik vaak met mensen samen werken op hun project. Is voor mij ook positief, want ik kom dan weer op papers te staan als auteur.
Dat mis je allemaal als je wetenschappers in totale isolatie laat werken. Denk je echt dat dat een goed idee is?

heb je een baas boven je staan. of ben je onafhankelijk wetenschapper.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben natuurwetenschapper werkzaam in het bedrijfsleven en ben dagelijks bezig met voorspellende modellen. Ben ik beinvloed door de Illuminati (wie of wat dat dan ook moge zijn)?
Volgens mij hoor ik in dit topic bij uitstek thuis.
Antwoord op meth en Tuinhek volgt vanavond. Er moet ook gewerkt worden.

Wij werken niet samen met bedrijven. En nu?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
met de meeste wetenschappers die samen werken met andere groepjes wetenschappers hebben vaak bedrijven om zich heen. die van de elite of illuminati zijn. of die daar banden mee hebben.
ja je kunt ook met meerdere onafhankelijk wetenschappers samen werken. zonder dat je gesteunt wordt door bedrijven. dan ben je pas betrouwbaar.

laboratorium techniek niveau 4. ik weet nog niet wat ik hier na ga doen. of ik ga werken of door leren naar de HBO.quote:Op donderdag 4 aplril 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, wat doe je zelf voor opleiding en wat wil je hierna gaan doen, tribalwarts?

staan er geen internationale bureau's boven jullie?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wij werken niet samen met bedrijven. En nu?

ja denk het wel. daar ga ik nog niet over nadenken is te ver weg.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Een universitaire opleiding is dus uitgesloten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |