Mooi man!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
Dan ga ik hem in de ochtend ophalenZin an.
Watvoor kleur istie eigenlijk? Blauw vind ik die 650jes altijd het mooist.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
Dan ga ik hem in de ochtend ophalenZin an.
Zwartquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Watvoor kleur istie eigenlijk? Blauw vind ik die 650jes altijd het mooist.
Op die topkoffer na zitten er verder geen extra's bijquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zitten er nog extra's / verbouwingen op?
Genoeg ruimte om zelf te doen dus. Te beginnen met valbeugeltsquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op die topkoffer na zitten er verder geen extra's bij
Dat is wel een van m'n wensen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Genoeg ruimte om zelf te doen dus. Te beginnen met valbeugelts
Idd, anders krijg je tape acties zoals mijn Alp.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Genoeg ruimte om zelf te doen dus. Te beginnen met valbeugelts
Mijn vangreelzen hebben me van vele honderden euro's aan schade gered tot op hedenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Idd, anders krijg je tape acties zoals mijn Alp.
Bedankt! Ik heb tot nu toe alleen nog maar gehuurd. Ben nu opzoek naar een eigen motor. Denk aan een Kawasaki ER5.quote:
welk jaar?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Verdorie!![]()
Ik kreeg vanmiddag een setje beugels in de handen gedrukt voor zijkoffers, zomaar, mocht ik voor nop overnemen. Helaas waren ze voor een Tenere
Geen idee, verder niet naar gevraagd. Ik ga morgen weer even kijken of ik ze op 1 of andere manier passend kan maken. Zoniet, dan zal ik ff fotootje makenquote:
Kawasaki's zijn tof. Ik heb zelf op de ER-6n gelest, ik wil zo een nog steeds kopen. Zijn lekker wendbaar, licht en zien er ook nog eens leuk uit. Rijd nu op een GSX600f, maar ik vind hem eigenlijk iets te groot/zwaar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:16 schreef Bokitoo het volgende:
[..]
Bedankt! Ik heb tot nu toe alleen nog maar gehuurd. Ben nu opzoek naar een eigen motor. Denk aan een Kawasaki ER5.
de persoon van wie je ze kreeg zal het wel weten toch? Als ze voor 2008-nu zijn en je kan er niks mee heb ik wel interessequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Geen idee, verder niet naar gevraagd. Ik ga morgen weer even kijken of ik ze op 1 of andere manier passend kan maken. Zoniet, dan zal ik ff fotootje maken
Die zal het vast ook wel weten. Ik zal aan je denkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de persoon van wie je ze kreeg zal het wel weten toch? Als ze voor 2008-nu zijn en je kan er niks mee heb ik wel interesse
ER-6n is ook vet. Alleen de ER-5 ligt iets dichter bij m'n studentenbudget, ghehe.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Kawasaki's zijn tof. Ik heb zelf op de ER-6n gelest, ik wil zo een nog steeds kopen. Zijn lekker wendbaar, licht en zien er ook nog eens leuk uit. Rijd nu op een GSX600f, maar ik vind hem eigenlijk iets te groot/zwaar.
topquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die zal het vast ook wel weten. Ik zal aan je denken
quote:Schade aan uw motor door anderen
Dit geldt alleen voor schade door vliegtuigen die neerstorten. Of onderdelen van vliegtuigen die uit de lucht vallen
Er staan toch wel meer Divjes in de buurt te koop? Gewoon even een ander adresje zoeken en dan daar een proefrit maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:25 schreef yurian het volgende:
Tweede Paasdag, lekker veel motorwinkels open! Ik had m'n zinnen gezet op een Yamaha XJ900s diversion. Lowbudget, praktisch voor woon-werk, leuke beginnersbike voor mij (1m86 en 90 kg) dacht ik zo. Ik dus op pad, helm, broek, laarzen, handschoenen, jas en vriendin mee, maar ik kan 'm niet vinden in de showroom. Blijkt er al iemand een proefrit op dat ding te maken...
Dus even roken, komt ie aanzetten. Meneer was heel positief over de motor, nou ja prima, ik gun iedereen een fijn Pasen en een fijne motor, maar ik viste dus achter het net. Die meneer was minstens 50-plus... okee!
Ik wil nu gaan voor plan B, een Yamaha TDM 850. Qua budget zal het wel het eerste model worden. Wat is jullie mening over een TDM? Is zo'n twin wel handig als eerste motor enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |