He bah, wel even gedouched toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:32 schreef Salatrel het volgende:
Deka ik voel me vies.... ik heb gisteren op de r1200gsa van de buurman gereden en het reed best lekker
Wacht maar tot je spaken hebt... dan zijn die dingen helemaal niet bruikbaar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Tankstation bij mij op de hoek is gratis. Helaas is de pomp al 2 maanden defect![]()
Valt mij vaker op, een gratis pomp is vaak defect. Die met 50 cent doen het altijd..
Transalp, spaakvelgen present! Heb alleen soms moeite met de achterbandquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wacht maar tot je spaken hebt... dan zijn die dingen helemaal niet bruikbaar.
Thuis een compressortje.
Voor gaat ook wel soms.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Transalp, spaakvelgen present! Heb alleen soms moeite met de achterband
Ik zou meteen even laten testen op SOA's, voordat je je Yammie besmetquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:32 schreef Salatrel het volgende:
Deka ik voel me vies.... ik heb gisteren op de r1200gsa van de buurman gereden en het reed best lekker
Jeuzes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef 1517 het volgende:
Deka, welke aanpassingen heb jij allemaal op je alp?
Boel besproken met SD gisteravondquote:
Dat komt dan eerder door de remschijf die dan in de weg zit, waardoor de hoek net te groot is voor de pomp om 'm erop te kunnen zetten. Draag daar standaard een verloopventiel voor mee in m'n motorjas.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Transalp, spaakvelgen present! Heb alleen soms moeite met de achterband
Oh ja, die krengen zijn helemaal ouweschool ja. Hebbie daar wat aan trouwens?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Deka, ik heb een '90er PD06 met (t)rommelrem achter.
Neuh, gebruik m nooit, tenzij ik iets te enthousiast de bocht door ga. Veur de rest is het leuk om eens een rubberstreepje op het asfalt te leggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh ja, die krengen zijn helemaal ouweschool ja. Hebbie daar wat aan trouwens?
Welkom. Watvoor fiets heb je?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Bokitoo het volgende:
Ah een motortopic! In oktober m'n rijbewijs gehaald, even volgen dus!
Danku dankuquote:
Persoonlijk vind ik dit een echt kleurenschema voor een Alp die goed staat (behalve dan de gele tape, dat vloekt een beetjequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Apart kleurenschema ook, zie je niet veel
Best mooi plaatjes schieten met dit weer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Apart kleurenschema ook, zie je niet veel
[ afbeelding ]
Ook even duit in het zakje doen
Overmorgenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waar blijft trouwens de foto van jouw Alp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |