Hard rijden is geen kwestie van bakken met power; hard rijden is een kwestie van niet remmen, en binnen de kom heb jij helemaal geen reet te vertellen met die lompe Niggasledquote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij hebt het vermogen niet om iets te willen
die is eindbaas jaquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef BlackLining het volgende:
Mwa die rotondes kom ik ook niet zoveel tegen. Maar toen ik nog twee keer per week op en neer reed van Leiden naar Den Bosch/Tilburg was er wel één bocht bij knooppunt Ypenburg die veel goedmaakte voor 150km snelweg enkele reis
https://maps.google.com/m(...)bp=12,225.15,,0,6.49
Niet zo heel scherp tot je er met 170 doorheen gingPerfect asfalt en zo heerlijk verkant
Mijn baas kwam vanmorgen ook al binnen dat hij een busa wilde kopenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hard rijden is geen kwestie van bakken met power; hard rijden is een kwestie van niet remmen, en binnen de kom heb jij helemaal geen reet te vertellen met die lompe Niggasled
Die rij ik dagelijksquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef BlackLining het volgende:
Mwa die rotondes kom ik ook niet zoveel tegen. Maar toen ik nog twee keer per week op en neer reed van Leiden naar Den Bosch/Tilburg was er wel één bocht bij knooppunt Ypenburg die veel goedmaakte voor 150km snelweg enkele reis
https://maps.google.com/m(...)bp=12,225.15,,0,6.49
Niet zo heel scherp tot je er met 170 doorheen gingPerfect asfalt en zo heerlijk verkant
dat is dezelfde?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die rij ik dagelijks
Ik vind echter de bocht van de A20 richting de A4 gaver, puur ook vanwege die brug die erin zitadvies snelheid 80, man dat kan veul sneller
Mooi, het lag niet aan mij dusquote:
die bochten zijn bazig jaquote:Op woensdag 3 april 2013 21:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Link nu gefikst, niet de goeie geplakt
Die ken ik niet, ziet er ook wel lekker uit. Zeker als je zou weten dat ie helemaal vrij zou zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die rij ik dagelijks
Ik vind echter de bocht van de A20 richting de A4 gaver, puur ook vanwege die brug die erin zitadvies snelheid 80, man dat kan veul sneller
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 april 2013 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
Make sure, dat als jullie hierheen komen, dat je de A73 over de Waalbrug pakt, daarna krijg je de eindbaas aller bochten, nieuw, glad asfalt, mooie glooiing, hellingshoek perfect, en ik denk dat hij 300 graden doordraait, en daarna een mooie flauwe de andere kant op.
Ik ken heel veel bochten en fly-overs in nl, maar deze is echt helemaal debiel, zo mooi![]()
![]()
Helaas staat 'ie nog niet in Gmaps
Alstublieft.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef BlackLining het volgende:
Eigenlijk zou er ergens een lijstje moeten zijn met mooiste bochten voor de motor in Nederland heaTe sorteren op hoek, asfalt en politie aanwezigheid..
Ben wel van plan eerdaags eens naar Zuid Limburg te rijden om wat van de aarzelende glooiingen daar mee te pakken
Asfalt willen we zien. Mooi, glad, donker, hellend asfaltquote:
Ook ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Asfalt willen we zien. Mooi, glad, donker, hellend asfalt
ik sluit me bij jullie aanquote:Op woensdag 3 april 2013 20:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is dat ik geen kerel ben, anders had ik mij ook aangesproken kunnen voelen..
Het koud hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef handboek het volgende:
Wat doen jullie trouwens tegen bevroren knieen na het rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |