Lekker boeiend. Als ik gezien kan worden op een T100 met die kisten eraan maakt dat gewicht me ook niet zoveel meer uitquote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Munitiekisten zijn alleen erg zwaar, dat is een groot nadeel.
Dan liever van die leren tassenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als ik gezien kan worden op een T100 met die kisten eraan maakt dat gewist me ook niet zoveel meer uit
Ja, dat kan ookquote:
ik moet van zoetermeer naar rotterdam, dus dat is voor mij veel praktischerquote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Munitiekisten zijn alleen erg zwaar, dat is een groot nadeel.
[..]
Ha, grappig! Usually neem ik de A13 gewoon, maar aan het eind van de week na een dag werken wil ik die route wel eens nemen, puur voor de entertainment.
Ik denk dat ik de beugels maar zelf maak. Dan moet ik alleen ergens nog alukisten op de kop tikkenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hele investering inderdaad, maar is het toch waard
bij die Roemenen van SD 300,- voor een setje nieuwquote:Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de beugels maar zelf maak. Dan moet ik alleen ergens nog alukisten op de kop tikken
Ben nog een beginner, dus redelijk langzaam door de bocht, maar dan wel lekker optrekken om in te voegen, die zijn lekker jaquote:Op woensdag 3 april 2013 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
..
En tevens van die invoegbochten bij de snelweg
vraag mij af of ze een beetje betrouwbaar zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij die Roemenen van SD 300,- voor een setje nieuw
Op het motorforum bestelt men er genoeg en vinden ze de kwaliteit meevallen, dus..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
vraag mij af of ze een beetje betrouwbaar zijn
Veel oefenenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ben nog een beginner, dus redelijk langzaam door de bocht, maar dan wel lekker optrekken om in te voegen, die zijn lekker ja
Kan ook wel genieten van inhalen, even goed gas en er even snel omheen
Ik vergeet nooit meer mijn instucteur die in mijn oren tetterdequote:
De piloot die mij in de stad bijhoudt op een reezert moet nog geboren worden, en al helemáál als ik niet wíl dat hij me bijhoudtquote:Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sjiek hendig in de stad zo'n Alpje hoor. Ik laat de ricers mijn uitlaatpijpje zien in de stadNa de 80km/h houd het dan wel weer op en word ik alle kanten opgeblazen.
Een zomerheldquote:Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef Yreal het volgende:
Ik reed maandag ook met zo'n kerel die de meest simpele bocht kruipend door ging maar dan wel keihard ging gassen op het rechte stuk
Dat klinkt wel een beetje als mijquote:Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef Yreal het volgende:
Ik reed maandag ook met zo'n kerel die de meest simpele bocht kruipend door ging maar dan wel keihard ging gassen op het rechte stuk
Dat deed ik ook weleens toen, maar dat vond mijn instructeur dan weer primaquote:Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef Gummiebeer het volgende:
KIJK EENS OP JE TELLER GUMMIEBEER, JE VOEGT IN MET 160 VERDOMME!!!
Dat soort mooie rotondes heb je hier helaas nietquote:Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
Hier heb je best een mooie, daar ging ik vanmorgen ook met 80 rond
https://maps.google.nl/?l(...)p=12,261.99,,0,11.23
Dan voel je je wel erg lekker als je zo alle andere forenzen in hun saaie 14% gebakjes achter je laat.
Als die aan de andere kant gereguleerd is met verkeerslichten, durf ik dat nog wel een beetje harderquote:Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
Hier heb je best een mooie, daar ging ik vanmorgen ook met 80 rond
https://maps.google.nl/?l(...)p=12,261.99,,0,11.23
Dan voel je je wel erg lekker als je zo alle andere forenzen in hun saaie 14% gebakjes achter je laat.
je kan gewoon rond in een keer. En lekker boeiend, het is rondquote:Op woensdag 3 april 2013 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als die aan de andere kant gereguleerd is met verkeerslichten, durf ik dat nog wel een beetje harderDa's trouwens ook geen rotonde; da's een fokking verkeersplein
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De piloot die mij in de stad bijhoudt op een reezert moet nog geboren worden, en al helemáál als ik niet wíl dat hij me bijhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |