DMquote:Op woensdag 3 april 2013 09:19 schreef 1517 het volgende:
Allemaal alpjes hier.
Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een :Laser Produro einddemper weten te bemachtigen tegen een zacht prijsje.
Waar kan ik een verloopstuk bemachtigen?
Uh, niks ernstigs hoop ik?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanmiddag tussen nog 2 andere Alp rijders gereden. Helaas waren ze wit/blauw/rood en met fluoriserend geel pak
Neuh, ik kwam per toeval tussen hun in rijden, want rechts heeft voorrangquote:
Ahquote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neuh, ik kwam per toeval tussen hun in rijden, want rechts heeft voorrang
De eerste motormuis negeerde mij, maar die 2e zag het tenminste nog. En daar reed ik tussen 2 motormuizen in![]()
Ik moet zeggen, het zag er ook wel een beetje raar uit.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:46 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
AhIk dacht al dat je geëscorteerd werd
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef BlackLining het volgende:
Rijden die op Alpjes ja?
Dan kan ik voortaan dus veilig wegrijden als er één achter me aan zit, moet geen probleem zijn
Hier in de regio rijden ze met 650 Alpjes, voornamelijk in de stad en buitenaf(lees: 60km wegen). Maar dan wel met straatbandenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef BlackLining het volgende:
Rijden die op Alpjes ja?
Dan kan ik voortaan dus veilig wegrijden als er één achter me aan zit, moet geen probleem zijn
Noh, dat win je op de weg ook wel met een beetje sportfietsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hier in de regio rijden ze met 650 Alpjes, voornamelijk in de stad en buitenaf(lees: 60km wegen). Maar dan wel met straatbandenDus mocht het nodig zijn, dan rij ik ze wel weg in de blubber
Sjiek hendig in de stad zo'n Alpje hoor. Ik laat de ricers mijn uitlaatpijpje zien in de stadquote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Noh, dat win je op de weg ook wel met een beetje sportfiets[/overmoedig]
Dacht dat die alleen maar op BMW rondreden.
bezuinigingen zeker![]()
Die planning staat hier ook. Nu moet ik eerst op zoek naar zijkoffers en beugels voor een schappelijke prijs, maar dat valt nog niet mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef BlackLining het volgende:
En nou krijg ik door het kijken naar dat soort fietsen dus weer zin om met de motor op vakantie te gaan.. Moet er echt maar eens van komen.
Binnenkort eens kijken hoeveel ik in twee sporttassen kan frotten. Want dat heb ik wel eens vaker achterop gehad, gaat prima met spanbanden.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die planning staat hier ook. Nu moet ik eerst op zoek naar zijkoffers en beugels voor een schappelijke prijs, maar dat valt nog niet mee.
Jaquote:
Hele investering inderdaad, maar is het toch waardquote:Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die planning staat hier ook. Nu moet ik eerst op zoek naar zijkoffers en beugels voor een schappelijke prijs, maar dat valt nog niet mee.
Oh man, hou op. Tussen Pijnacker en R'dam Noord zit een hele rits van die rotondes. Even terugschakelen, klappende uitlaat, en hopquote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Yreal het volgende:
Wat ik ook altijd gruwelijk lekker vind is mensen inhalen op van die dubbele rotondes![]()
Precies daar ja ! Dat rij ik nu dagelijksquote:Op woensdag 3 april 2013 20:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh man, hou op. Tussen Pijnacker en R'dam Noord zit een hele rits van die rotondes. Even terugschakelen, klappende uitlaat, en hop
Munitiekisten zijn alleen erg zwaar, dat is een groot nadeel.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:09 schreef BlackLining het volgende:
Ik kwam trouwens bij het zoeken naar bagageoplossingen net zo'n keizerlijke Bonneville T100 tegen met van die oude munitiekisten van het leger voor bagageKan hem alleen niet meer vinden
Browserhistory even uitpluizen
Ha, grappig! Usually neem ik de A13 gewoon, maar aan het eind van de week na een dag werken wil ik die route wel eens nemen, puur voor de entertainment.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies daar ja ! Dat rij ik nu dagelijks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |