Eerste keer dat ik het niet erg vind.quote:Op maandag 1 april 2013 19:04 schreef Latert het volgende:
Herhaaaling...herhaaaling...herhaaaling.....
Deze man!!!!111EINZ!!!!quote:
Het is een dom wijf!quote:Op maandag 1 april 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
Die lerares snapt ook geen kut van verdacht zijn.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:07 schreef Latert het volgende:
"Ik wil gewoon dat het opgelost wordt. Dus ik ga Raaf erbij naaien! Ik ben gewoon een goede vriend...ha-ha-ha-ha"
sterk staaltje over-acting ja.quote:Op maandag 1 april 2013 19:08 schreef theycouldbewrong het volgende:
Tinco kan goed boos acteren, chapeau.
Ze heeft hem leren neuken.quote:Op maandag 1 april 2013 19:09 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Miss madge was ooit zijn leraars hoe oud moet ze dan wel niet zijn?
Over de 60 zoietsquote:Op maandag 1 april 2013 19:09 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Miss madge was ooit zijn leraars hoe oud moet ze dan wel niet zijn?
Deze ook hoor, dat zie je toch aan die kop.quote:
Net als Aldert... hmm wat hebben deze personen met elkaar gemeen...?quote:Op maandag 1 april 2013 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze ook hoor, dat zie je toch aan die kop.
Rickazio ben jij dat?quote:Op maandag 1 april 2013 19:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Net als Aldert... hmm wat hebben deze personen met elkaar gemeen...?
Tinco hoort er dan ook bij.quote:Op maandag 1 april 2013 19:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Net als Aldert... hmm wat hebben deze personen met elkaar gemeen...?
Dat is het leven van de straat. Jeweet.quote:Op maandag 1 april 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
En die figuranten keken niet eens op toen er een ruit in ging.
Ze wil niet opvallen wanneer ze met Charlie in de bosjes ligt te scharen.quote:Op maandag 1 april 2013 19:15 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft ze een halve struik aan d'r oren hangen?
quote:Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze wil niet opvallen wanneer ze met Charlie in de bosjes ligt te scharen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |