Gewoon, seizoen afgelopen en tijd om bij te komen van de ergernissen \o/quote:Op maandag 1 april 2013 15:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarom dat zo en waarom zou je spoileren.....
"VERBODEN OM HET WOORD BOEK TE NOEMEN"quote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef Kirov het volgende:
[..]
Gewoon, seizoen afgelopen en tijd om bij te komen van de ergernissen \o/ *boek*
Ik heb het woord *boek* niet gezegdquote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
"VERBODEN OM HET WOORD BOEK TE NOEMEN"
Dusss
Dat bepaal ik zelf wel, desondanks doe ik dat tochquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef Khaleesi het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHHHHHEEEEEEEEEERRRREEEEEE IISSSSSSS MYYYYYYYYYYY TOPPICCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In the house of the undyingquote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef Khaleesi het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHHHHHEEEEEEEEEERRRREEEEEE IISSSSSSS MYYYYYYYYYYY TOPPICCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!
+ de rest van onsquote:Op maandag 1 april 2013 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Als ik tijd heb zal ik speciaal voor franknfurter een nieuwe tt maken
Trouwens, zeik niet zo.. had je zelf ook niet gedaan vorige topic!quote:
Great injustice has befallen me, the true heir to this topic, but I will take back what is mine with fire and blood. That I promise...quote:
Het zijn die verdraaide warlocks weer.quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Great injustice has befallen me, the true heir to this topic, but I will take back what is mine with fire and blood. That I promise...
quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Great injustice has befallen me, the true heir to this topic, but I will take back what is mine with fire and blood. That I promise...
Minstens ja.quote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef Franknfurter het volgende:
Niet alleen heb je het topic gekaapt, je hebt er ook geen nieuwe tt van gemaakt dus ik vind dat we je aan de draken moeten voeren.
Well done, first ontopic postquote:Op maandag 1 april 2013 16:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga vanavond wel eerst de laatste aflevering kijken van seizoen 2. Nog even inkomen en daarna de nieuwe aflevering. Damn kan niet wachten.
Dat ie geen kik gaf, wil ik nog wel geloven, maar dat zijn lijf helemaal geen reflex reactie gaf, vond ik wat minderquote:Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef Discombobulate het volgende:
Vette aflevering
Toen die vent zo'n Unsullied zijn tepel afsneed en hij geen kick gaf.. Whaa
Apart volk die Unsullied.
Zeker.quote:Op maandag 1 april 2013 16:07 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen, depressief omdat Arya niet in ep1 zat?
Denk eerder dat het gewoon bij d'r plan hoorde. Die reactie van Cersei aan tafel zei genoeg.quote:Op maandag 1 april 2013 16:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die Margeary is wel een verademing trouwens de meeste andere vrouwen met een beetje macht in deze serie zijn of bitches. Zoals Dany en Cersei. Of achterlijk zoals Brienne en Sansa.
Cersei is nogal dom dus als je haar iets hoort beweren weet je dat er vrijwel zeker iets anders gaande is dat zij niet begrijpt. Zij ziet altijd alleen wat iets lijkt.quote:Op maandag 1 april 2013 16:18 schreef Funzel het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gewoon bij d'r plan hoorde. Die reactie van Cersei aan tafel zei genoeg.
Cersei dom, ja? Dat betwijfel ik. Ik prefereer het woord paranoïde.quote:Op maandag 1 april 2013 16:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Cersei is nogal dom dus als je haar iets hoort beweren weet je dat er vrijwel zeker iets anders gaande is dat zij niet begrijpt. Zij ziet altijd alleen wat iets lijkt.
Ze maakt altijd plannen die iedereen gelijk doorziet. En denkt dan vervolgens dat deze plannen echt geweldig doortrapt zijn. Dat vind ik dom ja.quote:Op maandag 1 april 2013 16:27 schreef Funzel het volgende:
[..]
Cersei dom, ja? Dat betwijfel ik. Ik prefereer het woord paranoïde.
Ja Varys of LF bijvoorbeeld zijn wel een andere categorie ja, maar dat zijn ook echt meesterbreinen hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 16:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze maakt altijd plannen die iedereen gelijk doorziet. En denkt dan vervolgens dat deze plannen echt geweldig doortrapt zijn. Dat vind ik dom ja.
Voor slim in dat opzicht moet je zijn bij Varys, Littlefinger, Tywin of Tyrion.
Waar was Varys trouwens in deze aflevering
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Varys staat ook nog wel een stukje boven LF.. Idd jammer dat we Varys niet gezien hebben.. heb het gevoel dat de makers te kort hebben aan een uurquote:Op maandag 1 april 2013 16:34 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja Varys of LF bijvoorbeeld zijn wel een andere categorie ja, maar dat zijn ook echt meesterbreinen hoor.
Waarom staat Varys boven LF? Varys heeft gewoon meer informatie terwijl LF naar mijn idee sluwer is.quote:Op maandag 1 april 2013 17:00 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Varys staat ook nog wel een stukje boven LF.. Idd jammer dat we Varys niet gezien hebben.. heb het gevoel dat de makers te kort hebben aan een uur
Meh, vind Varys gewoon slimmer ogen.. LF is niet eens zoveel sluwer hoor. Varys zorgt dat die iedereen aan zijn zijde heeft en ondertussen slaat die kneiterhard toequote:Op maandag 1 april 2013 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom staat Varys boven LF? Varys heeft gewoon meer informatie terwijl LF naar mijn idee sluwer is.
Varys heeft die hypnotiserende stem.quote:Op maandag 1 april 2013 17:26 schreef Tanin het volgende:
LF > Varys
LF heeft ballen, en de zelfcontrole ze niet te gebruiken, hoe slim moet je zijn?
Eens. Varys heeft geen ballen meer maar toont ze wel af en toe.quote:Op maandag 1 april 2013 17:26 schreef Tanin het volgende:
LF > Varys
LF heeft ballen, en de zelfcontrole ze niet te gebruiken, hoe slim moet je zijn?
1. Dat hoort bij hun magie denk ik,quote:Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef Fabss het volgende:
Eindelijk weer begonnen!
Vond het inderdaad een 'rustige' start, maar ook wel logisch. Dus heb me er niet heel erg aan gestoord.
Ik vroeg me alleen een paar dingetjes af, die misschien zijn weggezakt sinds het einde van seizoen 2 maar:
1. Dat meisje met die bal, was dus zo'n creap van de stad waar ze eerst bijna haar draken kwijt was? Maar wat kunnen deze wezens/mensen dan precies? Ze kunnen dus ieders gedaante aannemen als ik me niet vergis, maar hoe verplaatsen ze zich zo snel?
2. Hoe komt Deany überhaupt aan geld voor een leger? Tot nu toe kreeg ze alleen mensen mee omdat ze draken had als ik me niet vergis, maar daar heeft zo'n handelaartje weinig mee te maken. (en was er trouwens nog een logica waarom die fijne vent zo minderwaardig deed, of was dit het gezellige karakter gewoon van 'm ;-) )
Ik moet zeggen dat ik vooral benieuwd ben naar de verhaallijn van John. Apart ook met die reuzen. En waar John aan refereerde met die kinderen die aan 'the others' werden gegeven, dat weren zeker onze neon blauwe vrienden van het einde van seizoen 2? Die inruil daarvoor de aanwezigheid van die man met z'n harem tolereerde?
Verder hoop ik eigenlijk dat Cersei nog eens van zich gaat afbijten, ik had wat meer van het personage verwacht. Maar ze komt nu een beetje als een spartelend schaapje over. Ookal zit ze tamelijk in de tang door haar vader en d'r etterige zoon.
1. Dat was idd zo'n warlock, maar wat ze precies kunnen: geen idee. Is Carice ook zo'n warlock? of valt zij weer in een andere categorie?quote:Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef Fabss het volgende:
Eindelijk weer begonnen!
Vond het inderdaad een 'rustige' start, maar ook wel logisch. Dus heb me er niet heel erg aan gestoord.
Ik vroeg me alleen een paar dingetjes af, die misschien zijn weggezakt sinds het einde van seizoen 2 maar:
1. Dat meisje met die bal, was dus zo'n creap van de stad waar ze eerst bijna haar draken kwijt was? Maar wat kunnen deze wezens/mensen dan precies? Ze kunnen dus ieders gedaante aannemen als ik me niet vergis, maar hoe verplaatsen ze zich zo snel?
2. Hoe komt Deany überhaupt aan geld voor een leger? Tot nu toe kreeg ze alleen mensen mee omdat ze draken had als ik me niet vergis, maar daar heeft zo'n handelaartje weinig mee te maken. (en was er trouwens nog een logica waarom die fijne vent zo minderwaardig deed, of was dit het gezellige karakter gewoon van 'm ;-) )
Ik moet zeggen dat ik vooral benieuwd ben naar de verhaallijn van John. Apart ook met die reuzen. En waar John aan refereerde met die kinderen die aan 'the others' werden gegeven, dat weren zeker onze neon blauwe vrienden van het einde van seizoen 2? Die inruil daarvoor de aanwezigheid van die man met z'n harem tolereerde?
Verder hoop ik eigenlijk dat Cersei nog eens van zich gaat afbijten, ik had wat meer van het personage verwacht. Maar ze komt nu een beetje als een spartelend schaapje over. Ookal zit ze tamelijk in de tang door haar vader en d'r etterige zoon.
Snape, DIE heeft een hypnotiserende stem. Sherlock ook tot op zekere hoogte, de rest nietquote:
Snape van Harry Potterquote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef Funzel het volgende:
Snape ken ik niet.
En Carice is geen warlock, nee.
Dit inderdaad, vond het wel prima om zo weer terug in het verhaal te komen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:35 schreef DeParo het volgende:
Ah goede aflevering, de dialogen waren prima en er gebeurde niet al te veel, uitstekende aflevering om even rustig bij te komen en alles tegelijk terug te zoeken wat er ook alweer gebeurde.
Ah die films kijk ik niet.quote:Op maandag 1 april 2013 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Snape van Harry Potter.
[..]
Dit inderdaad, vond het wel prima om zo weer terug in het verhaal te komen.
Zal wel een kamp zijn voor (krijgs)gevangenen van de Lannister/Stark oorlog.quote:Op maandag 1 april 2013 17:35 schreef DeParo het volgende:
Maar ik kom me niet meer helemaal herinneren hoe die 200 Northmen in dat slot waren omgekomen, ik wist wel dat het een soort gevangenis was, maar hoe kwamen die Northmen daar ook alweer?
Maar hoe kwamen ze daar ook alweer in de eerste plaats.quote:Op maandag 1 april 2013 17:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
The Mountain heeft ze bij zijn vertrek allemaal laten ombrengen.
quote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef Funzel het volgende:
[..]
1. Dat hoort bij hun magie denk ik,
2. Die vent is gewoon een eikel. En ze heeft natuurlijk wat meegenomen uit Qarth he. Hoe ze verder die Unsullied mee gaat krijgen kom je nog wel achter.
Merci! dit was even weggezakt.quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef Tanin het volgende:
[..]
1. Dat was idd zo'n warlock, maar wat ze precies kunnen: geen idee. Is Carice ook zo'n warlock? of valt zij weer in een andere categorie?
2. Die 2 mafkezen in Qarth hadden de rest uitgemoord, Daeny heeft vervolgens die 2 aangepakt, dus ik denk dat ze met hun geld ervandoor is gegaan, maar dat was mij ook niet helemaal duidelijk.
3. Ja, dat zijn de White Walkers, hij noemde ze ook bij naam.
[..]
Pardon?quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Trouwens, zeik niet zo.. had je zelf ook niet gedaan vorige topic!
Er was een vergadering in Qarth in S2 waar er tenminste 13 warlocks waren die alle 13 deelnemers aan die vergadering vermoordde, hoeveel het er precies zijn weet ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 17:54 schreef Fabss het volgende:
[..]
[..]
Merci! dit was even weggezakt.
Hoeveel van die Warlocks zijn er dan of moet het gezien worden als een 'klein volk'? Want diegene waar deany mee te maken had is dood gegaan. Vond het zo een opmerkelijk los 'eindje' in de episode. Wel werd daardoor de ex aanvoerder zo mooi geïntroduceerd.
Schiet me trouwens opeens te binnen, wat is dan het verschil met een Warlock en Jaqen H'ghar. Ookal zijn de eerste meer magiërs/illusionisten, laatst genoemde kan ook van identiteit veranderen. Of zit het verschil erin dat Warlocks alleen de 'suggestie' van een identiteit opwekken (het lijkt of er een meisje is, maar die is er niet).
Overigens de Wiki is ook weer bijgwerkt van GoT. Geeft soms ook nog wat leuke achtergronden
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Valar_Dohaeris
Volgens mij klopt dat inderdaad!quote:Op maandag 1 april 2013 17:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er was een vergadering in Qarth in S2 waar er tenminste 13 warlocks waren die alle 13 deelnemers aan die vergadering vermoordde, hoeveel het er precies zijn weet ik niet.
Jaqen is een faceless men en een Braavosi, die warlocks zijn een heel ander ras/volk. De identiteit van warlocks kan nog wel gezien worden als hij verandert in iets anders, bij een faceless men niet, dacht ik.
In de laatste aflevering zag je het aan d'r tanden en het geluid wat gemaakt werd waardoor dat meisje moest verdwijnen, faceless men kunnen voor goed veranderen volgens mij.
Meen je dat joh?quote:Op maandag 1 april 2013 17:59 schreef fratsman het volgende:
Woei! Goed begin van 't nieuwe seizoen.Maar wederom het slaapverwekkendste stuk; Jon Snow.
Met z'n huilgezicht.
![]()
Ja inderdaad, hopelijk gaat er dit seizoen verbetering in komen, en inderdaad, die Giant!quote:Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef Funzel het volgende:
[..]
Meen je dat joh?Ik vond Jon's stuk wel tof dit seizoen. Giant gezien en de introductie van 2 personages met veel potentie.
Ik kan hem ook niet uitstaan, de bastard.quote:Op maandag 1 april 2013 17:59 schreef fratsman het volgende:
Woei! Goed begin van 't nieuwe seizoen.Maar wederom het slaapverwekkendste stuk; Jon Snow.
Met z'n huilgezicht.
![]()
Ik denk ook dat die Margaery echt niet zo'n schatje is.quote:Op maandag 1 april 2013 16:18 schreef Funzel het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gewoon bij d'r plan hoorde. Die reactie van Cersei aan tafel zei genoeg.
quote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef Kyubey het volgende:
Selmy is net Obi-Wan trouwensVolgende episode zegt hij "This is not the Khaleesi you're looking for"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem juist wel weer toffer dit seizoen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:59 schreef fratsman het volgende:
Met z'n huilgezicht.
![]()
Repostquote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef Kyubey het volgende:
Selmy is net Obi-Wan trouwensVolgende episode zegt hij "This is not the Khaleesi you're looking for"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, want we hebben al uren beeldmateriaal van hemquote:Op maandag 1 april 2013 18:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel weer toffer dit seizoen.
Ja, want je kunt hier niet aan zien dat dit veel meer actie op gaat leveren dan vorig seizoenquote:Op maandag 1 april 2013 18:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja, want we hebben al uren beeldmateriaal van hem
quote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Ugjerke het volgende:
Heeft iemand dit al gezien?
Peter Dinklage vervangen in seizoen 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:
Toen begon het te dagen.quote:The producers also noted that, in an effort to maintain continuity, Warwick Davis’ face will be digitally transposed over Mr. Dinklage’s in all future releases of Game of Thrones on DVD and Blu-Ray.
Ik zag dit ook ja, eigenlijk is dat toch keiweinig???quote:Op maandag 1 april 2013 20:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Deze episode heeft het wel weer goed gedaan zie ik. 4,40 U.S. viewers (million)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |