Dan zullen ze blij zijn dat jij bent begonnen de betekenis uit te leggen. Al jarenlang denkt iedereen dat het een teken is van een of andere occulte club die niet veel goeds met de mensheid voorheeft, en al die tijd blijkt het een gebaar van liefde te zijn geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naar wie? Naar de burgers (waaronder doven) naar wie anders?
Of het geeft liefde voor satan aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:58 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Dan zullen ze blij zijn dat jij bent begonnen de betekenis uit te leggen. Al jarenlang denkt iedereen dat het een teken is van een of andere occulte club die niet veel goeds met de mensheid voorheeft, en al die tijd blijkt het een gebaar van liefde te zijn geweest.
Gelukkig maar.
Jij bent vanaf nu mijn favoriete userquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:58 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Dan zullen ze blij zijn dat jij bent begonnen de betekenis uit te leggen. Al jarenlang denkt iedereen dat het een teken is van een of andere occulte club die niet veel goeds met de mensheid voorheeft, en al die tijd blijkt het een gebaar van liefde te zijn geweest.
Gelukkig maar.
Zoiets schijn je ook met een heel simpel handgebaar te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu mijn favoriete user
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:52 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Zoiets schijn je ook met een heel simpel handgebaar te kunnen zeggen.
quote:ILY sign is sometimes confused with this gesture because many users tend to do the "horns" improperly by extending their thumb.
Het is de mediterraanse equivalent van de middelvinger.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef DeMolay het volgende:
Dio's oma maakte dit gebaar all langer
http://en.wikipedia.org/wiki/Sign_of_the_horns
[..]
F******* driehoekjes! Of all shapes! Is er dan niets meer taboe, waar gaat t heen met deze wereld.quote:
Ah, thanks DeMolay. Het komt van de Fransen dus;quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:26 schreef DeMolay het volgende:
nee de middelvinger is van Agincourt.
De Fuck You
http://urbanlegends.about.com/library/bl-pluck-yew.htm
Anders lees je de rest ook even:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, thanks DeMolay. Het komt van de Fransen dus;
'The body part which the French proposed to cut off of the English after defeating them was, of course, the middle finger, without which it is impossible to draw the renowned English longbow. This famous weapon was made of the native English yew tree, and so the act of drawing the longbow was known as "plucking yew". Thus, when the victorious English waved their middle fingers at the defeated French, they said, "See, we can still pluck yew! PLUCK YEW!"'
quote:Analysis: Pay no attention to the pseudo-academic bluster about pheasant pluckers, labiodental fricatives and the English longbow; this is a clever and amusing spoof, not to be taken seriously.
Jesse Sheidlower, author of "The F-Word" (Random House: 1999), says the "totally ludicrous" tale erroneously conflates the etymology of the word fuck with an older bit of folklore, itself questionable, purporting to trace the origin of the European "two-finger salute" (roughly analagous to "flipping the bird" in America) back to the taunts of British archers against the French during the Hundred Years' War.
Etymologists say fuck found its way into the English language from Dutch or Low German during the 14th century and made its first written appearance around 1500. The word pluck, on the other hand, is of Latin derivation and there is no known linguistic connection between the two English words. It's doubtful the expression "Pluck yew" was ever uttered before 1996, when this apocryphal story first went into circulation online.
The middle-finger gesture, which has apparently had phallic connotations in every culture in which it has been used, is much older. We know it dates back to ancient Greece, at least, where it was referenced in "The Clouds," a play written by Aristophanes in 423 B.C. It was also well known to the Romans, who referred to it variously as digitus infamis ("infamous finger") and digitus impudicus ("indecent finger"). In all likelihood its origins were prehistoric.
Is ook leuk. Het probleem van selectief quoten is dat het voor de mensen die te lui zijn om de link te volgen waarheid wordt. Bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelezen, maar ik vond deze quote gewoon leuk om er uit te pikken.
Ik snap niet wat hij bedoelt. Is cherrypicking goed en de rest van de bron fout?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja verdorie, je hebt dat allemaal niet voor niets lopen copy-pasten..
Klopt. Lui is my middlenamequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef UL34 het volgende:
[..]
Is ook leuk. Het probleem van selectief quoten is dat het voor de mensen die te lui zijn om de link te volgen waarheid wordt. Bijvoorbeeld:
[..]
Ik snap niet wat hij bedoelt. Is cherrypicking goed en de rest van de bron fout?
Het was dan ook vooral de reactie van Beathoven die me knorrig maakte. En die ik nog altijd niet niet begrijp,quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Lui is my middlename
Verder kan iedereen toch gewoon de link aanklikken en alles lezen?
ik reageerde alleen op het deel dat je jezelf een beetje druk maakte omdat een deel van het copy-paste stukje niet werd gelezen. Als je 't nu zelf had lopen tikken ok maar nu ach.. in elk geval is de bron ok, goed werkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef UL34 het volgende:
[..]
Is ook leuk. Het probleem van selectief quoten is dat het voor de mensen die te lui zijn om de link te volgen waarheid wordt. Bijvoorbeeld:
[..]
Ik snap niet wat hij bedoelt. Is cherrypicking goed en de rest van de bron fout?
4x een Alziend Oog!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
F******* driehoekjes! Of all shapes! Is er dan niets meer taboe, waar gaat t heen met deze wereld.
Alsof ze er opgeschilderd zijn. Geweldigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben heel vaak te laat voor m'n bus, dan moet ik met de auto naar m'n stage, dan kom ik altijd langs deze bomen. Moet meteen aan BNW denken.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is een Egyptische berk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben heel vaak te laat voor m'n bus, dan moet ik met de auto naar m'n stage, dan kom ik altijd langs deze bomen. Moet meteen aan BNW denken.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, thanks DeMolay. Het komt van de Fransen dus;
'The body part which the French proposed to cut off of the English after defeating them was, of course, the middle finger, without which it is impossible to draw the renowned English longbow. This famous weapon was made of the native English yew tree, and so the act of drawing the longbow was known as "plucking yew". Thus, when the victorious English waved their middle fingers at the defeated French, they said, "See, we can still pluck yew! PLUCK YEW!"'
Dit was oorspronkelijk de belediging, van wat ik ooit heb meegekregen:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:26 schreef DeMolay het volgende:
nee de middelvinger is van Agincourt.
De Fuck You
http://urbanlegends.about.com/library/bl-pluck-yew.htm
Deze alziende ogen kijken alleen een beetje stoned naar boven..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leer is Nederlands..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hoezo omdat deze mensen anders denken dan de meeste mensen. ik zeg dat de meeste mensen het fout hebben. jij weet niet hoe de illuminati werkt.
ze gebruiken tv om mensen dom te houden. en om ze trouw en dom burgers te maken. waar veel geld aan valt te verdien.
wees is kritisch kijk verder dan je neus lang is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |