Hoe is dat dan per definitie een illuminati symbool?quote:Op maandag 1 april 2013 19:52 schreef Spinosaurus het volgende:
De piramides met all seeing eye in het begin in de bovenhoeken van de lift.
Leuk nummer trouwens
Het peace-teken met de binnenkant van je hand naar jezelf toegekeerd is in het Verenigd Koninkrijk een belediging of bedreiging. Het staat symbool voor de houding van de hand die een boogschutter maakt richting zijn doelwit.quote:
Dat is wel een wetenswaardigheid !quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Het peace-teken met de binnenkant van je hand naar jezelf toegekeerd is in het Verenigd Koninkrijk een belediging of bedreiging. Het staat symbool voor de houding van de hand die een boogschutter maakt richting zijn doelwit.
Dank je, weet ik voortaan hoe ik die fish 'n chips zionisten moet begroetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Het peace-teken met de binnenkant van je hand naar jezelf toegekeerd is in het Verenigd Koninkrijk een belediging of bedreiging. Het staat symbool voor de houding van de hand die een boogschutter maakt richting zijn doelwit.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Dank je, weet ik voortaan hoe ik die fish 'n chips zionisten moet begroeten
quote:
Ik heb in de OP dan ook gezet, of de illuminati nou wel of niet bestaat, de bedoeling van dit topic is dan ook niet 'ontmaskering van de illuminati', maar een soort centraal topic om alle symboliek die we kunnen vinden bij elkaar te zetten als bezoekers, omdat het zeer boeiend is om altijd al die symboliek te zien en vinden in van alles.quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:52 schreef Beathoven het volgende:
De piramide met het oogje op het dollar biljet staat voor de natie onder één God. The All Seeing Eye.
De piramide eronder symboliseert dat je hogerop kan komen in t land. Er is geen kaste-systeem. Iedere boerenlul kan bv president worden maar niet de positie van God bereiken. Daarom "zweeft" Gods oog ook in de piramide erboven. Dit voor een geheime wereldorde ontwerpen met een ongrijpbare positie in de symboliek is niet zo spannend.
Iedere president zegent Amerika. Amerika is met God en God zij met Amerika. Wij hebben m op de euro in tekst. Het oogje in de piramide / oogje aan de top is de meest eenvoudige manier om God uit te beelden tenzij je een replica van Zeus erop wilt. Als iemand een beter symbool weet, stel t voor
Artiesten nemen nog weleens een loopje met krachtige symboliek, daarom heet t ook Art. Producers van muzikanten kennen de mythes die rondgaan op t internet, stoppen wat van die Easter Eggs in de muziek, de dansen en de clips.
Dan is t een kwestie van afwachten om te zien dat lady gaga niet alleen de 16 jarigen bereikt maar ook de samenzweerders op t internet en de kunstliefhebbers. Men discussieert en merkt op t internet op "eigenlijk is lady gaga net als andy warhol" men beaamt het en daar is je markt. Fora posters worden in de gaten gehouden door producers.
Nieuwe doelgroepen worden aangeboort. Het is pure upselling. De producer van the Beatles deed om die reden een muzikale move van zoete popliedjes naar progressieve muziek en weer terug. Toen ze gestopt waren hadden ze fans bij de mainstream en bij de alternatieve muziekliefhebbers. Een goede band heeft een doelgroep een wereldband heeft er meer.
Grijp daar de kunstliefhebbers bij en je pakt steeds meer hokjes en potentiele kopers. De wereld wordt veroverd en de esthetische waarde van je product stijgt. Ze doen t voor t publiek, voor de kunst en de portemonnee.
To "generate a buzz" in marketing.
hoezo omdat deze mensen anders denken dan de meeste mensen. ik zeg dat de meeste mensen het fout hebben. jij weet niet hoe de illuminati werkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:33 schreef Beathoven het volgende:
Het onderwijs is ook niet meer wat het geweest is.
Ja, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen hequote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hoezo omdat deze mensen anders denken dan de meeste mensen. ik zeg dat de meeste mensen het fout hebben. jij weet niet hoe de illuminati werkt.
ze gebruiken tv om mensen dom te houden. en om ze trouw en dom burgers te maken. waar veel geld aan valt te verdien.
wees is kritisch kijk verder dan je neus lang is
maar heb het al uitgebreid onderzocht ben zeker van mijn zaak. dus ik hoef niet alle argumenten door te lezen. bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen he![]()
Misschien zou je ook eens wat beter de reacties van andere users kunnen lezen? Hun argumenten? Misschien steek je daar ook wel wat van op. Niet alleen alles van Niburu halen.
Waar zie jij iets van denken, ik zie alleen een blinde copy paste in de post boven mn post die je nu quotequote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hoezo omdat deze mensen anders denken dan de meeste mensen. ik zeg dat de meeste mensen het fout hebben. jij weet niet hoe de illuminati werkt.
ze gebruiken tv om mensen dom te houden. en om ze trouw en dom burgers te maken. waar veel geld aan valt te verdien.
wees is kritisch kijk verder dan je neus lang is
ik heb je betekenis al gelezen over de driehoek. dat is fout betekenis. het driekhoekje betekent.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waar zie jij een mening? Ik zie alleen wat gecopy-paste.
Lees mn hierboven post over de betekenis van t driehoekje. Wat jij verder wilt 'geloven' moet je zelf weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |