En om dat te bereiken is de marketingstrategie als volgt gegaan:quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:10 schreef ajacied4lf het volgende:
vb. Iemand zoekt naar artiesten die iets met de illuminati hebben... Hij komt een dikke neger tegen waar hij nooit van heeft gehoord... Dus hij zoekt hem op en begint naar zijn muziek te luisteren...Met een beetje geluk houdt hij er van en is Jay Z weer een paar centjes rijker...
Je kan in elk geval niet zeker weten dat groepen als 'de illuminati' enkel maar naar macht zouden streven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
O zeker, ik zie ook niet wat jij nu aan t doen bent. Maar het lijkt me ook wat verspilling van tijd om dat te gaan raden.
ze nemen ook kooklessen op zondag, wat is daarop tegen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Je kan in elk geval niet zeker weten dat groepen als 'de illuminati' enkel maar naar macht zouden streven.
Het kan toch dat het de illuminati om macht gaat om iets anders te realiseren? Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ze nemen ook kooklessen op zondag, wat is daarop tegen?
omdat de illuminati niet bestaatquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:44 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Het kan toch dat het de illuminati om macht gaat om iets anders te realiseren? Waarom zou dat niet kunnen?
Je komt alweer aanzetten met Bush, dus dan nogmaals mijn vraag, bedoel je dit?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
En om dat te bereiken is de marketingstrategie als volgt gegaan:
Eerst een verhaal over illuminati verzinnen. Vervolgens allemaal bekende mensen - waaronder bijvoorbeeld George Bush - op foto's krijgen waarin ze illuminati-symbolen etc. gebruiken. Hele complotten daarom beschrijven en die op internetzetten. En dan, na jaren voorbereiding Jay Z daar ook aan linken, hem symbolen laten maken in zijn clips etc, met tot doel te zorgen dat mensen die uiteindelijk - op basis van het verzonnen complot - op illuminati gaan zoeken, dan Jay Z (of een andere artiest) tegenkomen om vervolgens CDs te kopen.
Ja dat bedoel ik (onder andere).quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je komt alweer aanzetten met Bush, dus dan nogmaals mijn vraag, bedoel je dit?
[ afbeelding ]
spock?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je komt alweer aanzetten met Bush, dus dan nogmaals mijn vraag, bedoel je dit?
[ afbeelding ]
De mensen op onderstaande foto's proberen te 'I love you' te zeggen? Het wordt vaak anders uitgelegd. Waarom gebruiken ze daar zo'n slechtbegrepen gebaar voor dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Gebaar hierboven betekent overigens 'I love you'.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:26 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
De mensen op onderstaande foto's proberen te 'I love you' te zeggen? Het wordt vaak anders uitgelegd. Waarom gebruiken ze daar zo'n slechtbegrepen gebaar voor dan?
Wat een geloofwaardig verhaal...quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al zie ik dat ze het niet allemaal goed doen.
Gebaar van de duivel en ILY zijn bijna gelijk. Maar blijf vooral geloven dat Bush iets met illuminati te maken heeft, ik hou je niet tegenquote:
quote:
Wou net zeggen, konden we gelijk dit hele topic sluiten als, ze dat bedoelden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Er zou weinig van BNW overblijven als we niet in ongeloofwaardigheid handelen
En ILY komt van?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gebaar van de duivel en ILY zijn bijna gelijk. Maar blijf vooral geloven dat Bush iets met illuminati te maken heeft, ik hou je niet tegen
De gebarentaal die die letters zou uitdrukken. En wat zou de noodzaak zijn van al die mensen die het gebaar maken; aan wie is dat gericht?quote:
Joh, ik bedenk deze gebaren niet zelf. Maar dit is destijds (begin 1900) bedacht voor doven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
De gebarentaal die die letters zou uitdrukken. En wat zou de noodzaak zijn van al die mensen die het gebaar maken; aan wie is dat gericht?
En toen hebben George Bush, Bill Clinton, Ahmedinejad en nog een hele zwik andere mensen zich daar in verdiept zodat ze af en toe ILY kunnen flashen. Ja dat is wel logisch op zich. De vraag blijft dan alleen: naar wie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Joh, ik bedenk deze gebaren niet zelf. Maar dit is destijds (begin 1900) bedacht voor doven.
Algemene kennis, daar hoef je je niet echt in te verdiepen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
En toen hebben George Bush, Bill Clinton, Ahmedinejad en nog een hele zwik andere mensen zich daar in verdiept zodat ze af en toe ILY kunnen flashen. Ja dat is wel logisch op zich. De vraag blijft dan alleen: naar wie?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef GoedeVraag het volgende:
De vraag blijft dan alleen: naar wie?
Als het dan algemene kennis is, dan kun je de vraag toch wel even beantwoorden? Kleine moeite niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Algemene kennis, daar hoef je je niet echt in te verdiepen...
Naar wie? Naar de burgers (waaronder doven) naar wie anders?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
[..]
Als het dan algemene kennis is, dan kun je de vraag toch wel even beantwoorden? Kleine moeite niet?
Achmedinejad lijkt t vooral naar God te doen op de foto. Tenzij z'n publiek boven 'm zit, wat niet heel erg gebruikelijk is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
En toen hebben George Bush, Bill Clinton, Ahmedinejad en nog een hele zwik andere mensen zich daar in verdiept zodat ze af en toe ILY kunnen flashen. Ja dat is wel logisch op zich. De vraag blijft dan alleen: naar wie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |