Ah, kijk. Dat verklaart het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:20 schreef Copycat het volgende:
Het teken van Roc, het label van Jay-Z:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=roc%20sign
En uiteraard lekker controversieel ...
Dankje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
Zie dit topic
BNW / Verborgen boodschappen in liedjes.
en
BNW / Illuminati boodschappen in clips/films etc
Dat is al ergens sinds eind jaren 80 stoer in de hiphopwereld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vraag me af waarom celebrities dit soort handgebaren maken eigenlijk. Is het onbedoeld, of is het tegenwoordig stoer als je dit doet?![]()
[ afbeelding ]
Marketing, marketing en marketing denk ik bij die artiesten en hun management.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje.
Het komt bijzonder vaak voor. In sommige dingen moet je het er maar in willen zien/horen. Maar leuk gevonden.
De hiphopwereld heeft zoveel handgebaren, deze was mij ontgaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is al ergens sinds eind jaren 80 stoer in de hiphopwereld.
Tegenwoordig draait alles inderdaad op marketing en geld. Heel illuminati is een marketing als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Marketing, marketing en marketing denk ik bij die artiesten en hun management.
alles draait alleen nog maar om geld, in allesquote:
Volgens mij is symboliek bedoelt om de volgende reden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vraag me af waarom celebrities dit soort handgebaren maken eigenlijk. Is het onbedoeld, of is het tegenwoordig stoer als je dit doet?![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het slimmere negers zijn dan dat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Volgens mij is symboliek bedoelt om de volgende reden.
- ze geloven dat het hun kracht geeft
Handgebaren is iets van alle jaren en er wordt maar weinig geld aan verdient. Het is niets anders dan laten zien bij wat voor groep je hoort, kernachtig samengevat.quote:- het is ook om geld te verdienen want als beroemde mens iets doen wordt het vaak een rage.
Satan bestaat niet.quote:- zo heeft satan stiekem een heleboel volgers. al die jongeren met hun duivels handgebaren en andere duisters symboliek.
Laten we het maar hierbij houden. Het is 'stoer' en je wilt ermee laten zien dat je bij een bepaalde groep hoort. Net als Eastcoast en Westcoast, en ik denk dat het toevallig is dat het ook iets met illuminati te maken heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
- het is ook om geld te verdienen want als beroemde mens iets doen wordt het vaak een rage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Westcoast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Denk je dan dat Eastcoast en Westcoast ook toevallig zijn, en niets met geografische oriëntatie te maken hebben?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we het maar hierbij houden. Het is 'stoer' en je wilt ermee laten zien dat je bij een bepaalde groep hoort. Net als Eastcoast en Westcoast, en ik denk dat het toevallig is dat het ook iets met illuminati te maken heeft.
Hoe verdien je dan geld aan een handgebaar?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef tribalwars het volgende:
het is ook om geld te verdienen want als beroemde mens iets doen wordt het vaak een rage.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:14 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hoe verdien je dan geld aan een handgebaar?
Je verdient geld met een handgebaar omdat meer mensen het gaan doen. En wordt dan een rage. Je wordt nog beroemder dus je verdient nog meer geld. Snap je het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:14 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hoe verdien je dan geld aan een handgebaar?
Je verdient toch pas geld als mensen naar je concert komen? Komen die dan vanwege het handgebaar? En hoe zit het met bijvoorbeeld de opgestoken duim of middelvinger? Wie verdienen daar dan geld aan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:50 schreef tribalwars het volgende:
Je verdient geld met een handgebaar omdat meer mensen het gaan doen. En wordt dan een rage. Je wordt nog beroemder dus je verdient nog meer geld. Snap je het.
Hoe zie je dat dan? Er worden enorme bedragen in reclamecampagnes voor concerten gestoken, de singles van grote artiesten worden overal geplugged en hebben wereldwijde exposure op radio en tv, maar dan zou het ook nog nodig zijn om met een aantal gekke symbolen en een relatief ingewikkeld complotverhaal de paar duizend bezoekers van sites als BNW er bij te trekken? En denk je dan serieus dat de mensen die topics als deze lezen nu naar rapconcerten gaan of CD's van Rihanna kopen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:37 schreef Beathoven het volgende:
Het feit dat jullie en met jullie vele anderen geloven dat het geheime symboliek is, is al een reden om het te gebruiken. De illusie creeeren dat er een organisatie als de Illuminati bestaat is gewoon een van de marketing elementen die voor bepaalde doelgroepen werkt.
Dat jij er in deze context over schrijft (over rihanna nog wel) geeft al aan dat je een target group bent. Het geeft de inhoud een meerwaarde. Het is net dat kleine detail dat wellicht 1 miljoen mensen (hoe groot schat je de groep illuminati-fans / onderzoekers hier op internet?) extra over de streep trekt die over de artiest spreken alsof 't bere-interessant is en met een beetje geluk nog t album kopen ook om t te "analyseren".quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:06 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? Er worden enorme bedragen in reclamecampagnes voor concerten gestoken, de singles van grote artiesten worden overal geplugged en hebben wereldwijde exposure op radio en tv, maar dan zou het ook nog nodig zijn om met een aantal gekke symbolen en een relatief ingewikkeld complotverhaal de paar duizend bezoekers van sites als BNW er bij te trekken? En denk je dan serieus dat de mensen die topics als deze lezen nu naar rapconcerten gaan of CD's van Rihanna kopen?
Even iets in de context zeten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:28 schreef tribalwars het volgende:
Maar met de symboliek kunnen die artiesten ook aangeven dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht. En dus bij de illuminatie horen.
Dat komt omdat niet iedereen popster wordt. Die mensen worden uitgekozen. Alleen domme mensen worden meestal popsterren. Die zijn makkelijk te leiden en die hebben geen probleem met allerlei rituelen en handgebaren op het podium te maken. Wist je dat de Rotschild(illuminati) de muziekindustrie financiert. Dus die bepalen ook wat voor muziek er gepromoot wordt. Zodat die muziek populair is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Even iets in de context zeten.
1). De illuminati was een bijnaam voor splintergroeperingen in het verleden, "Illuminated" betekent verlicht. De wereld verlichten staat gelijk aan vergaren van kennis om de wereld "beter" te maken. Streven naar kennis, aanhangen van de wetenschap.. tegenhanger van Godsdiensten die de wereld verdonkeren. Ik weet niet hoe je daar aankomt maar het klopt voor geen kant vast disinformatie. De illuminati=verlichters De illuminati geloven in lucifer ook wel satan. Ook al doen ze je geloven dat ze daar niet in geloven. De sterkste kracht van de duivel is mensen geloven dat hij niet bestaat.
2) Je ziel aan "de duivel" verkopen is niet jezelf verlichten maar het nog erger verdonkeren dan het aanhangen van een religieuze beweging.
dat maak jij ervan. waarom ben je trouwens zo anti geloof slecht ervaring met de kerk of zo.
3) De moderne illuminati als wereldwijde organisatie die we niet kunnen zien is een illusie en een marketing-instrument, bepaalde artiesten doen alles behalve de wereld verlichten maar dwepen met de symboliek omdat het verkoopt en het bewijs dat het werkt is dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |