abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126254607
Ik vraag me af waarom celebrities dit soort handgebaren maken eigenlijk. Is het onbedoeld, of is het tegenwoordig stoer als je dit doet? :?

★★★
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:20:52 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126254878
Het teken van Roc, het label van Jay-Z:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=roc%20sign

En uiteraard lekker controversieel ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126254943
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:20 schreef Copycat het volgende:
Het teken van Roc, het label van Jay-Z:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=roc%20sign

En uiteraard lekker controversieel ...
Ah, kijk. Dat verklaart het.
★★★
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 13:18:50 #104
249559 crew  Lavenderr
  donderdag 9 mei 2013 @ 13:21:58 #105
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_126259941
quote:
Dankje.

Het komt bijzonder vaak voor. In sommige dingen moet je het er maar in willen zien/horen. Maar leuk gevonden. :D
★★★
pi_126259981
quote:
15s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vraag me af waarom celebrities dit soort handgebaren maken eigenlijk. Is het onbedoeld, of is het tegenwoordig stoer als je dit doet? :?

[ afbeelding ]
Dat is al ergens sinds eind jaren 80 stoer in de hiphopwereld.
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 13:44:33 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_126260029
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dankje.

Het komt bijzonder vaak voor. In sommige dingen moet je het er maar in willen zien/horen. Maar leuk gevonden. :D
Marketing, marketing en marketing denk ik bij die artiesten en hun management.
pi_126260307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is al ergens sinds eind jaren 80 stoer in de hiphopwereld.
De hiphopwereld heeft zoveel handgebaren, deze was mij ontgaan ;) :+

quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Marketing, marketing en marketing denk ik bij die artiesten en hun management.
Tegenwoordig draait alles inderdaad op marketing en geld. Heel illuminati is een marketing als het aan mij ligt.
★★★
pi_126263097
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:

marketing en geld
alles draait alleen nog maar om geld, in alles
we're screwed
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:21:49 #111
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126270702
quote:
15s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef ajacied4lf het volgende:

[ afbeelding ]
Volgens mij is symboliek bedoelt om de volgende reden.
- ze geloven dat het hun kracht geeft
- het is ook om geld te verdienen want als beroemde mens iets doen wordt het vaak een rage.
- zo heeft satan stiekem een heleboel volgers. al die jongeren met hun duivels handgebaren en andere duisters symboliek.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126270915
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Volgens mij is symboliek bedoelt om de volgende reden.
- ze geloven dat het hun kracht geeft
Ik denk dat het slimmere negers zijn dan dat.
quote:
- het is ook om geld te verdienen want als beroemde mens iets doen wordt het vaak een rage.
Handgebaren is iets van alle jaren en er wordt maar weinig geld aan verdient. Het is niets anders dan laten zien bij wat voor groep je hoort, kernachtig samengevat.
quote:
- zo heeft satan stiekem een heleboel volgers. al die jongeren met hun duivels handgebaren en andere duisters symboliek.
Satan bestaat niet.
Conscience do cost.
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:36:40 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_126271434
je zou kunnen stellen dat geld een slechte geest(gesteldheid) betreft en dus komt het wel overeen met de mythe van shaitan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_126277341
quote:

[..]

Laten we het maar hierbij houden. Het is 'stoer' en je wilt ermee laten zien dat je bij een bepaalde groep hoort. Net als Eastcoast en Westcoast, en ik denk dat het toevallig is dat het ook iets met illuminati te maken heeft.

Eastcoast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westcoast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:11:17 #115
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_126321660
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:

Laten we het maar hierbij houden. Het is 'stoer' en je wilt ermee laten zien dat je bij een bepaalde groep hoort. Net als Eastcoast en Westcoast, en ik denk dat het toevallig is dat het ook iets met illuminati te maken heeft.
Denk je dan dat Eastcoast en Westcoast ook toevallig zijn, en niets met geografische oriëntatie te maken hebben?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:14:36 #116
371032 GoedeVraag
pi_126321825
quote:
het is ook om geld te verdienen want als beroemde mens iets doen wordt het vaak een rage.
Hoe verdien je dan geld aan een handgebaar?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 08:50:27 #117
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126338234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:14 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:14 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Je verdient geld met een handgebaar omdat meer mensen het gaan doen. En wordt dan een rage. Je wordt nog beroemder dus je verdient nog meer geld. Snap je het.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 09:11:35 #118
371032 GoedeVraag
pi_126338414
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 08:50 schreef tribalwars het volgende:

Je verdient geld met een handgebaar omdat meer mensen het gaan doen. En wordt dan een rage. Je wordt nog beroemder dus je verdient nog meer geld. Snap je het.
Je verdient toch pas geld als mensen naar je concert komen? Komen die dan vanwege het handgebaar? En hoe zit het met bijvoorbeeld de opgestoken duim of middelvinger? Wie verdienen daar dan geld aan?
pi_126338698
Het feit dat jullie en met jullie vele anderen geloven dat het geheime symboliek is, is al een reden om het te gebruiken. De illusie creeeren dat er een organisatie als de Illuminati bestaat is gewoon een van de marketing elementen die voor bepaalde doelgroepen werkt.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:06:14 #120
371032 GoedeVraag
pi_126339039
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:37 schreef Beathoven het volgende:
Het feit dat jullie en met jullie vele anderen geloven dat het geheime symboliek is, is al een reden om het te gebruiken. De illusie creeeren dat er een organisatie als de Illuminati bestaat is gewoon een van de marketing elementen die voor bepaalde doelgroepen werkt.
Hoe zie je dat dan? Er worden enorme bedragen in reclamecampagnes voor concerten gestoken, de singles van grote artiesten worden overal geplugged en hebben wereldwijde exposure op radio en tv, maar dan zou het ook nog nodig zijn om met een aantal gekke symbolen en een relatief ingewikkeld complotverhaal de paar duizend bezoekers van sites als BNW er bij te trekken? En denk je dan serieus dat de mensen die topics als deze lezen nu naar rapconcerten gaan of CD's van Rihanna kopen?
pi_126339452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:06 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Hoe zie je dat dan? Er worden enorme bedragen in reclamecampagnes voor concerten gestoken, de singles van grote artiesten worden overal geplugged en hebben wereldwijde exposure op radio en tv, maar dan zou het ook nog nodig zijn om met een aantal gekke symbolen en een relatief ingewikkeld complotverhaal de paar duizend bezoekers van sites als BNW er bij te trekken? En denk je dan serieus dat de mensen die topics als deze lezen nu naar rapconcerten gaan of CD's van Rihanna kopen?
Dat jij er in deze context over schrijft (over rihanna nog wel) geeft al aan dat je een target group bent. Het geeft de inhoud een meerwaarde. Het is net dat kleine detail dat wellicht 1 miljoen mensen (hoe groot schat je de groep illuminati-fans / onderzoekers hier op internet?) extra over de streep trekt die over de artiest spreken alsof 't bere-interessant is en met een beetje geluk nog t album kopen ook om t te "analyseren". :) je tuint erin waar je bijstaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 11-05-2013 10:53:13 ]
pi_126340415

Duidelijker kan niet, denk ik
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:28:41 #123
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126340513
Maar met de symboliek kunnen die artiesten ook aangeven dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht. En dus bij de illuminatie horen. En het feit dat mensen het cool vinden. Is omdat hun idolen Het doen zo gaan ze het van zelf ook na doen. Zo ontstaat er ook een soort rage rondom duivels symboliek. dus het gebeurt om drie reden.
- ze laten mensen zien dat ze bij de illuminatie horen.
- ze verdienen er geld mee omdat mensen hun idolen nadoen. omdat mensen het stoer vinden worden ze zo populairder en verdienen ze dus meer geld.
- onbewust gaan mensen satan aanbidden. dus dat vinden ze ook geen probleem.
pi_126341057
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:28 schreef tribalwars het volgende:
Maar met de symboliek kunnen die artiesten ook aangeven dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht. En dus bij de illuminatie horen.
Even iets in de context zeten.

1). De illuminati was een bijnaam voor splintergroeperingen in het verleden, "Illuminated" betekent verlicht. De wereld verlichten staat gelijk aan vergaren van kennis om de wereld "beter" te maken. Streven naar kennis. Progressief.

Iets wat lijnrecht tegen het conservatisme staat waar dit een voorbeeld van is:

2) Je ziel aan "de duivel" verkopen is niet jezelf verlichten, tenzij het de gelovigen zijn die iets 't werk van de duivel noemen en dat in sommige kringen al snel zo'n beetje alles wat vernieuwend is. Maar in de context van duivelsaanbidding is dit verre van verlicht zijn.

3) De moderne illuminati als wereldwijde organisatie die we niet kunnen zien is een illusie en een marketing-instrument, bepaalde artiesten doen alles behalve de wereld verlichten maar dwepen met de symboliek van verschillende komaf dat moet doen lijken alsof er iets is.. maar dat is er niet. Het wordt gedaan omdat het verkoopt en het bewijs dat het werkt is dit topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 11-05-2013 12:01:30 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:57:01 #125
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126341356
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Even iets in de context zeten.

1). De illuminati was een bijnaam voor splintergroeperingen in het verleden, "Illuminated" betekent verlicht. De wereld verlichten staat gelijk aan vergaren van kennis om de wereld "beter" te maken. Streven naar kennis, aanhangen van de wetenschap.. tegenhanger van Godsdiensten die de wereld verdonkeren. Ik weet niet hoe je daar aankomt maar het klopt voor geen kant vast disinformatie. De illuminati=verlichters De illuminati geloven in lucifer ook wel satan. Ook al doen ze je geloven dat ze daar niet in geloven. De sterkste kracht van de duivel is mensen geloven dat hij niet bestaat.

2) Je ziel aan "de duivel" verkopen is niet jezelf verlichten maar het nog erger verdonkeren dan het aanhangen van een religieuze beweging.
dat maak jij ervan. waarom ben je trouwens zo anti geloof slecht ervaring met de kerk of zo.
3) De moderne illuminati als wereldwijde organisatie die we niet kunnen zien is een illusie en een marketing-instrument, bepaalde artiesten doen alles behalve de wereld verlichten maar dwepen met de symboliek omdat het verkoopt en het bewijs dat het werkt is dit topic.
Dat komt omdat niet iedereen popster wordt. Die mensen worden uitgekozen. Alleen domme mensen worden meestal popsterren. Die zijn makkelijk te leiden en die hebben geen probleem met allerlei rituelen en handgebaren op het podium te maken. Wist je dat de Rotschild(illuminati) de muziekindustrie financiert. Dus die bepalen ook wat voor muziek er gepromoot wordt. Zodat die muziek populair is.
Dus om kort te zijn de muziek industrie wordt volledig bestuurt door de illuminatie de illuminatie bepaalt welke muziek populair wordt en bepaalt ook wie er popsterren worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')