Nee vind ik niet. Het is er of het is er niet. Je kunt luisteren en dan zeggen van ja ik hoor het zelf. Of gewoon niet. Lijkt me niet subjectief.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je het wilt horen, kun je het eruit halen ja.
Verder:
Nee maar zoals de intepretatie van bepaalde symbolen/ uitspraken enz dat is subjectief. Je kunt er zeg maar een eigen waardeoordeel/ conspiracy aan verbinden. Maar met die liedjes is het toch gewoon zo dat je iets hoort of niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef genakt het volgende:
nee hetzelfde als naar wolken kijken dat je er iets in ziet. Je hersenen zoeken naar iets bekends wat je ziet of hoort. Kan het niet goed uitleggenmaar het is niet waar iedegeval
Je moet ze ook niet luisteren, terwijl de tekst door je beeld vliegt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:42 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Het is er of het is er niet. Je kunt luisteren en dan zeggen van ja ik hoor het zelf. Of gewoon niet. Lijkt me niet subjectief.
|quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee maar zoals de intepretatie van bepaalde symbolen/ uitspraken enz dat is subjectief. Je kunt er zeg maar een eigen waardeoordeel/ conspiracy aan verbinden. Maar met die liedjes is het toch gewoon zo dat je iets hoort of niet?
Het gaat om de tekst hé niet de betekenis of intepretatie van diezelfde tekst.
Daar heb je wel een punt. Maar er zijn ook clips zonder tekst en dan hoor je het ook duidelijk. Probleem alleen is dat mijn Engels niet van een dusdanig niveau is dat ik alles klakkeloos kan verstaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet luisteren, terwijl de tekst door je beeld vliegt.
Omdat je het al weet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar er zijn ook clips zonder tekst en dan hoor je het ook duidelijk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef _Led_ het volgende:
Als je dat tupac-ding had geluisterd voordat je er over had gehoord had je het er nooit in gehoord.
Ja, als je weet wat er komt, of in ieder geval in welke richting je moet denken, dan kun je er wel iets uit halen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef Pacmaniac het volgende:
Idd Pink Floyd en het nummer van Led is overduidelijk . Ook een aantal lachwekkende zoals die van Britney Spears over sex.
Gast ik hoor wat ik hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, als je weet wat er komt, of in ieder geval in welke richting je moet denken, dan kun je er wel iets uit halen.
Je hersenen houden je gewoon voor de gek. Niks ernstigs, gebeurt all the time. Je moet je er alleen van bewust zijn DAT ze dat doen, dan kun je normaal verder leven, zonder je over dit soort onnozele zaken druk te maken.
Je hebt me overtuigd hoor! Ik ga meteen mijn hele collectie in reverse afspelen! Heather Nova, Acda en de Munnik en REM, ik heb ze nu door! Hun evil ideeen zullen via mij de wereld overnemen! moehahahahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef Pacmaniac het volgende:
Dus het gebeurt wel. Maar jij bent ervan overtuigt dat het allemaal hersenspinsels en vocaal bedrog is. Er zijn wel degelijk artiesten die met dat reverse trucje hun explicit of politiek gevaarlijke boodschap verspreiden. Denk maar eens aan China of Iran. Zo vreemd is het allemaal ook weer niet.
Goedzo jochiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd hoor! Ik ga meteen mijn hele collectie in reverse afspelen! Heather Nova, Acda en de Munnik en REM, ik heb ze nu door! Hun evil ideeen zullen via mij de wereld overnemen! moehahahahaha
Anyway
Iets zegt me dat jij niet eens hebt geluisterd naar, bijvoorbeeld, die van Pink Floyd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, als je weet wat er komt, of in ieder geval in welke richting je moet denken, dan kun je er wel iets uit halen.
Je hersenen houden je gewoon voor de gek. Niks ernstigs, gebeurt all the time. Je moet je er alleen van bewust zijn DAT ze dat doen, dan kun je normaal verder leven, zonder je over dit soort onnozele zaken druk te maken.
En het mooiste is dat die gasten van Pink Floyd het zelf hebben toegegeven . Niks geheims of raars verder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij niet eens hebt geluisterd naar, bijvoorbeeld, die van Pink Floyd.
Het is glashelder. Opzettelijk, overduidelijk...wat wil je nog meer?
Denk je dat het technisch onmogelijk is ofzo? lol... Ik deed dat soort dingen al toen ik zes was.
Nha ja, 3 posts terug had je het, met betrekking daarop, nog over je hersenen die je voor de gek houden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
En het mooiste is dat die gasten van Pink Floyd het zelf hebben toegegeven . Niks geheims of raars verder.
Ik heb het daar helemaal niet over gehad manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha ja, 3 posts terug had je het, met betrekking daarop, nog over je hersens die je voor de gek houden.!
Beetje willekeurig lijkt me.
edit
Anyway:
Verborgen boodschappen in liedjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:59 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb het daar helemaal niet over gehad man
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Verborgen boodschappen in liedjes.
Toch wel, maar je bent misschien te lui om te lezen wat je zelf hebt gequote. Ach ja, het is dinsdag zullen we maar zeggen.
quote:[b]Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef spijkerbroek
sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
[..]
Persoon die het over de hersenen had = Spijkerbroek
Ik = Pacmaniac
Wel op blijven letten graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |