abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66406525
Ging net een beetje oude nummers luisteren omdat er best wat goeie shit tussen zat. En je kent dat wel dan ben je een beetje aan het klikken en ja hoor. Ze zijn er nog steeds. Mensen die geloven dat Tupac leeft

Anyway dus beetje verder gekeken en (volgens diezelfde mensen) zouden er verborgen boodschappen zitten in de teksten van bepaalde nummers.
Maar zeggen ze erbij. Je moet de nummers wel achterstevoren draaien anders werkt het niet.

Nu vraag ik me af kan een scheldende + meer in de gevangenis zittende dan los lopende rappende neger zo slim zijn? En waarom zou je dingen in je songs achterstevoren zetten. Volgens mij zijn ze net zo leip als de mensen die geloven dat Elvis nog leeft.

Maar omdat ik het stiekem toch wel interessant vind dan maar dit topic.Beetje kijken wat jullie van de fragmenten vinden die ik op Youtube tegen kwam:

Maar laten we het niet alleen over die dode neger hebben. Ook met een hoop andere artiesten (Led Zeppelin etc) krijg je de meest vreemde shit als je het backwards draait.

Satanische boodschap in een track van System of a down

Check deze eens:

Nummers van Pink Floyd , The Beatles , Eagles, Eminem enz

En zelfs in disney songs

Er zitten toch tamelijk vreemde dingen tussen. En dan is er nog de mogelijke parallel die gelegd wordt met
de New World order en Illuminati (volgens aanhangers een manier om door geleidelijke hersenspoeling via symboliek en verborgen boodschappen ons klaar te maken voor een alles overheersende macht)

Ik weet het niet. Deels geloof ik allemaal geen reet van maar toch intrigeert het wel op een bepaalde manier . Eerst maar eens koffie
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66406694
Als je het wilt horen, kun je het eruit halen ja.
Verder:
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_66406831
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je het wilt horen, kun je het eruit halen ja.
Verder:
Nee vind ik niet. Het is er of het is er niet. Je kunt luisteren en dan zeggen van ja ik hoor het zelf. Of gewoon niet. Lijkt me niet subjectief.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:46:26 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_66406985
nee hetzelfde als naar wolken kijken dat je er iets in ziet. Je hersenen zoeken naar iets bekends wat je ziet of hoort. Kan het niet goed uitleggen maar het is niet waar iedegeval
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_66407193
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef genakt het volgende:
nee hetzelfde als naar wolken kijken dat je er iets in ziet. Je hersenen zoeken naar iets bekends wat je ziet of hoort. Kan het niet goed uitleggen maar het is niet waar iedegeval
Nee maar zoals de intepretatie van bepaalde symbolen/ uitspraken enz dat is subjectief. Je kunt er zeg maar een eigen waardeoordeel/ conspiracy aan verbinden. Maar met die liedjes is het toch gewoon zo dat je iets hoort of niet?

Het gaat om de tekst hé niet de betekenis of intepretatie van diezelfde tekst.
pi_66407368
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:42 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Nee vind ik niet. Het is er of het is er niet. Je kunt luisteren en dan zeggen van ja ik hoor het zelf. Of gewoon niet. Lijkt me niet subjectief.
Je moet ze ook niet luisteren, terwijl de tekst door je beeld vliegt.
pi_66407448
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:51 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Nee maar zoals de intepretatie van bepaalde symbolen/ uitspraken enz dat is subjectief. Je kunt er zeg maar een eigen waardeoordeel/ conspiracy aan verbinden. Maar met die liedjes is het toch gewoon zo dat je iets hoort of niet?

Het gaat om de tekst hé niet de betekenis of intepretatie van diezelfde tekst.
|

Zoals ze zeggen : Zoek en gij zult vinden.

Je luistert over het algemeen niet de liedjes achterstevoren. Op het moment dat je dat wel doet en je gaat kijken of je er zinnen van kan maken, zijn je hersens inderdaad iets herkenbaars aan het zoeken.
pi_66407483
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Je moet ze ook niet luisteren, terwijl de tekst door je beeld vliegt.
Daar heb je wel een punt. Maar er zijn ook clips zonder tekst en dan hoor je het ook duidelijk. Probleem alleen is dat mijn Engels niet van een dusdanig niveau is dat ik alles klakkeloos kan verstaan.

Reversed of niet
pi_66407700
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Maar er zijn ook clips zonder tekst en dan hoor je het ook duidelijk.
Omdat je het al weet.

Ik heb net wat van die fragmentjes van jou beluisterd, met m'n ogen dicht. Ik kon er geen chocola van maken. Ik hoorde alleen soms iets dat vaag op satan moet lijken, maar daar was ik dan ook op voorbereid.

Pas als ik het daarna met de tekst terugkijk, hoor ik pas de woorden die er staan.
pi_66408596
je hoort gewoon wat je wilt horen.
Ts is een satan-aanhanger.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:31:20 #11
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_66408669
Haha, Pink Floyd - Emty Spaces had tenminste een echte:

"Congratulations, you have found the secret message.
Please send your answer to Old Pink in care of the Funny Farm."
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:31:46 #12
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66408687
Als je dat tupac-ding had geluisterd voordat je er over had gehoord had je het er nooit in gehoord.
zzz
pi_66409827
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef _Led_ het volgende:
Als je dat tupac-ding had geluisterd voordat je er over had gehoord had je het er nooit in gehoord.

Geen flauw idee. Engels is niet mijn moedertaal dus sowieso is het soms al moeilijk om teksten te verstaan. Ook in hun oorspronkelijke hoedanigheid.

Idd Pink Floyd en het nummer van Led is overduidelijk . Ook een aantal lachwekkende zoals die van Britney Spears over sex.
pi_66409992
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef Pacmaniac het volgende:
Idd Pink Floyd en het nummer van Led is overduidelijk . Ook een aantal lachwekkende zoals die van Britney Spears over sex.
Ja, als je weet wat er komt, of in ieder geval in welke richting je moet denken, dan kun je er wel iets uit halen.
Je hersenen houden je gewoon voor de gek. Niks ernstigs, gebeurt all the time. Je moet je er alleen van bewust zijn DAT ze dat doen, dan kun je normaal verder leven, zonder je over dit soort onnozele zaken druk te maken.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_66410530
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, als je weet wat er komt, of in ieder geval in welke richting je moet denken, dan kun je er wel iets uit halen.
Je hersenen houden je gewoon voor de gek. Niks ernstigs, gebeurt all the time. Je moet je er alleen van bewust zijn DAT ze dat doen, dan kun je normaal verder leven, zonder je over dit soort onnozele zaken druk te maken.
Gast ik hoor wat ik hoor Niet wat ik wil horen , of wat jij denkt dat ik mogelijk zou moeten horen.

En ik maak me niet druk. Ik vind het gewoon geinig . Bovendien heb ik hier een dvd met toelichting en making of van Achtung baby waarin Bono zelf zegt ook bij 2 nummers een "message" in reverse in de tekst te hebben gezet. Puur als grap om te kijken of te kijken of er gasten zouden zijn die het zouden merken of dat niemand het opmerkte.

Dus het gebeurt wel. Maar jij bent ervan overtuigt dat het allemaal hersenspinsels en vocaal bedrog is. Er zijn wel degelijk artiesten die met dat reverse trucje hun explicit of politiek gevaarlijke boodschap verspreiden. Denk maar eens aan China of Iran. Zo vreemd is het allemaal ook weer niet.
pi_66410919
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef Pacmaniac het volgende:
Dus het gebeurt wel. Maar jij bent ervan overtuigt dat het allemaal hersenspinsels en vocaal bedrog is. Er zijn wel degelijk artiesten die met dat reverse trucje hun explicit of politiek gevaarlijke boodschap verspreiden. Denk maar eens aan China of Iran. Zo vreemd is het allemaal ook weer niet.
Je hebt me overtuigd hoor! Ik ga meteen mijn hele collectie in reverse afspelen! Heather Nova, Acda en de Munnik en REM, ik heb ze nu door! Hun evil ideeen zullen via mij de wereld overnemen! moehahahahaha

Anyway

pi_66411064
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je hebt me overtuigd hoor! Ik ga meteen mijn hele collectie in reverse afspelen! Heather Nova, Acda en de Munnik en REM, ik heb ze nu door! Hun evil ideeen zullen via mij de wereld overnemen! moehahahahaha

Anyway

Goedzo jochie
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:41:53 #18
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_66411286
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Iets zegt me dat jij niet eens hebt geluisterd naar, bijvoorbeeld, die van Pink Floyd.
Het is glashelder. Opzettelijk, overduidelijk...wat wil je nog meer?
Denk je dat het technisch onmogelijk is ofzo? lol... Ik deed dat soort dingen al toen ik zes was.
pi_66411497
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:41 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Iets zegt me dat jij niet eens hebt geluisterd naar, bijvoorbeeld, die van Pink Floyd.
Het is glashelder. Opzettelijk, overduidelijk...wat wil je nog meer?
Denk je dat het technisch onmogelijk is ofzo? lol... Ik deed dat soort dingen al toen ik zes was.
En het mooiste is dat die gasten van Pink Floyd het zelf hebben toegegeven . Niks geheims of raars verder.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:50:32 #20
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66411562
Primum non nocere
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:56:26 #21
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_66411742
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:48 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

En het mooiste is dat die gasten van Pink Floyd het zelf hebben toegegeven . Niks geheims of raars verder.
Nha ja, 3 posts terug had je het, met betrekking daarop, nog over je hersenen die je voor de gek houden. !
Beetje willekeurig lijkt me.

edit

Anyway:

[ Bericht 4% gewijzigd door Odysseuzzz op 24-02-2009 16:25:13 ]
pi_66411844
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:56 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Nha ja, 3 posts terug had je het, met betrekking daarop, nog over je hersens die je voor de gek houden. !
Beetje willekeurig lijkt me.

edit

Anyway:

Ik heb het daar helemaal niet over gehad man
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:03:03 #23
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_66411958
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:59 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ik heb het daar helemaal niet over gehad man
Verborgen boodschappen in liedjes.

Toch wel, maar je bent misschien te lui om te lezen wat je zelf hebt gequote. Ach ja, het is dinsdag zullen we maar zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Odysseuzzz op 24-02-2009 16:25:36 ]
pi_66412322
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:03 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Verborgen boodschappen in liedjes.

Toch wel, maar je bent misschien te lui om te lezen wat je zelf hebt gequote. Ach ja, het is dinsdag zullen we maar zeggen.
quote:
[b]Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef spijkerbroek

Persoon die het over de hersenen had = Spijkerbroek
Ik = Pacmaniac

Wel op blijven letten graag
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:24:13 #25
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_66412678
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

[..]

Persoon die het over de hersenen had = Spijkerbroek
Ik = Pacmaniac

Wel op blijven letten graag
sorry .