Heb je een leuke verjaardag gehad?quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef sararaats het volgende:
ik was gisteren jarig en vandaag beetje verbrand
ja hoor, ik ben gaan shoppen in Roosendaal en donderdag naar Rotterdam.quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je een leuke verjaardag gehad?Het was wel mooi weer gisteren maar vandaag ook.
Hoi. Welke agenda heb jij?quote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef Ezell het volgende:
jaja
en ook hallo René met een streepje op de laatste e
Owquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Ik liep te klooien in JNG.. was ff in de war
Lemme zienquote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb wel een heul erg mooie agenda hoor.
Op de eerste pagina naast Justin Bieber, because I'm a belieber. Zou Anne Frank nog wat van kunnen leren.quote:
Ja, maar weet je hoe dat ging? Zijn CD stond in de boekenkast. Dat was de geheime hendel. Immers: wie pakt die CD nou. NOU! Dat deden die stomme mensen die haar ophaaldenquote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op de eerste pagina naast Justin Bieber, because I'm a belieber. Zou Anne Frank nog wat van kunnen leren.
Bewijst maar weer eens dat tijdreizigers bestaan.quote:Op maandag 15 april 2013 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoe dat ging? Zijn CD stond in de boekenkast. Dat was de geheime hendel. Immers: wie pakt die CD nou. NOU! Dat deden die stomme mensen die haar ophaalden
Baby baby baby oooooooohquote:Op maandag 15 april 2013 21:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat tijdreizigers bestaan.![]()
![]()
dag liefquote:
gewaagde facebookposts van jou vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |