Ga je er nog mee naar Groningen? Kunnen we meedoen met een carmeet met hele stoere bois.quote:
zware libiquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:32 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ey, wtf G mang ik had het al op de kalender gezet en nu blijf je daar nog twee weken rare
ja maar anders kan ik nergens slapen want mijn onderhuurder is er de eerste week van juni nogquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:32 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ey, wtf G mang ik had het al op de kalender gezet en nu blijf je daar nog twee weken rare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:41 schreef Ezell het volgende:
O god, ben nu ruim dertig uur wakker. Wat doe ik mezelf aan.
Nounou, snotaap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He !quote:
Heb je een leuke verjaardag gehad?quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef sararaats het volgende:
ik was gisteren jarig en vandaag beetje verbrand
ja hoor, ik ben gaan shoppen in Roosendaal en donderdag naar Rotterdam.quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je een leuke verjaardag gehad?Het was wel mooi weer gisteren maar vandaag ook.
Hoi. Welke agenda heb jij?quote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef Ezell het volgende:
jaja
en ook hallo René met een streepje op de laatste e
Owquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Ik liep te klooien in JNG.. was ff in de war
Lemme zienquote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb wel een heul erg mooie agenda hoor.
Op de eerste pagina naast Justin Bieber, because I'm a belieber. Zou Anne Frank nog wat van kunnen leren.quote:
Ja, maar weet je hoe dat ging? Zijn CD stond in de boekenkast. Dat was de geheime hendel. Immers: wie pakt die CD nou. NOU! Dat deden die stomme mensen die haar ophaaldenquote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op de eerste pagina naast Justin Bieber, because I'm a belieber. Zou Anne Frank nog wat van kunnen leren.
Bewijst maar weer eens dat tijdreizigers bestaan.quote:Op maandag 15 april 2013 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoe dat ging? Zijn CD stond in de boekenkast. Dat was de geheime hendel. Immers: wie pakt die CD nou. NOU! Dat deden die stomme mensen die haar ophaalden
Baby baby baby oooooooohquote:Op maandag 15 april 2013 21:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat tijdreizigers bestaan.![]()
![]()
dag liefquote:
gewaagde facebookposts van jou vandaagquote:
Ja, deed ik er omquote:Op maandag 15 april 2013 21:07 schreef leeell het volgende:
[..]
gewaagde facebookposts van jou vandaag
gekkiequote:
Omdat ze dan leren voor hun rolquote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Ezell het volgende:
Even een vraagje: hoe komt het dat roltrappen vaak niet werken?
quote:
balade sowieso welquote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
enige genot is natuurlijk ricky genot
quote:
nou ja zegquote:
volgende keer in Utrecht moet ik me dan maar bewijzenquote:
De hoeren zitten een paar straten verderop.quote:Op maandag 15 april 2013 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
volgende keer in Utrecht moet ik me dan maar bewijzen
daar doe ik dan weer niet aan, dus je zal je dan maar vrijwillig of niet moeten opwerpenquote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
De hoeren zitten een paar straten verderop.
nahquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef leeell het volgende:
[..]
daar doe ik dan weer niet aan, dus je zal je dan maar vrijwillig of niet moeten opwerpen
lesbienne hequote:
Nee, ik ook niet. Het waren trouwens zijn beide benen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik kan niet zeggen dat ik erg genoot van de foto met een man zonder been
Is dit voor of na de finishlijn? Zou toch zuur zijn als ze het niet eens hebben uitgelopen. Vragen, vragen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik gok dat ze het zuurder vinden dat ze daar liggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:17 schreef Kaasrol het volgende:
Klopt!
[..]
Is dit voor of na de finishlijn? Zou toch zuur zijn als ze het niet eens hebben uitgelopen. Vragen, vragen...
Hahahhahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ach, er is altijd nog de herkansing
[ afbeelding ]
Godverdomme, deze kan echt niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ach, er is altijd nog de herkansing
[ afbeelding ]
bahquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De W van wakker, stamppot eten.
huhquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KON / [brekend] John Ewbank trekt Koningslied terug na kritiek
de w van wakkor worden en als de wiedeweerga die ooraids aanhoren, zodat je mee kan praten met je freunden van de alkoholvielzuvielkonsumpsuskringequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
huh![]()
Heb dat lied overigens nog steeds niet geluisterd.
Terwijl de zin nochtans net zo goed gecomponeerd is als een liedje van John Ewbank.quote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
Het lukt mij maar niet om die zin aan een stuk door te lezen.Ik ga slapen.
Wat, waar ong. woon jij?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:13 schreef Kaasrol het volgende:
Supermooi, heb sinds 3 weken een kamer in het centrum van utereg. Bij jou?
Cooollllquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:13 schreef Kaasrol het volgende:
Supermooi, heb sinds 3 weken een kamer in het centrum van utereg. Bij jou?
Jes. Doe je goed! Bevalt het nog daar?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
CooollllEindelijk op jezelf.
Nog steeds zelfde studie?
Hier gaat ook goed hoor.Kan m'n P nog in 1 jaar halen en nog altijd naar m'n zin in het hoge Noorden.
Sure.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jes. Doe je goed! Bevalt het nog daar?
Vlakbij Wittevrouwengracht. Jij nog altijd zelfde buurt?quote:
Jup, bevalt me ook prima.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vlakbij Wittevrouwengracht. Jij nog altijd zelfde buurt?
Haha nice, zelfde was bij mij vorig jaar. Heb het wel wat drukker nu.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sure.Laatste maanden zit ik alleen maar uit m'n neus te eten en toch haal ik nog steeds ruime voldoendes voor m'n tentamens, dus studie gaat me te makkelijk af.
Binnenkort ga ik weer verhuizen, dus ook druk bezig met nieuwe woonruimte.
Zal best, volgend jaar wil ik ook in het bestuur van mn studentenvereniging zitten, dus nog drukkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha nice, zelfde was bij mij vorig jaar. Heb het wel wat drukker nu.
Druk ineens trouwens
Zo gaat dat somsquote:
Oh serieus, kun je dan niet beter tijdelijk stopzetten? Is een regeling voor dacht ik. Mij niet gezien hahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal best, volgend jaar wil ik ook in het bestuur van mn studentenvereniging zitten, dus nog drukker![]()
Zit je bij een vereniging?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je trouwe EXA lotgenoot niet herkennen, ik ga huilen
*een vliegende kat voor dit topic*
Geen idee, zolang ik m'n P maar heb, dan ben ik safe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh serieus, kun je dan niet beter tijdelijk stopzetten? Is een regeling voor dacht ik. Mij niet gezien haha
Deze wel?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je afbeelding herkende ik niet
8 uur opgestaan, om 2 uur 3 broodjes, toen om 6 uur 6 tosti's.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
wtf![]()
Ik een croissant alleen.
Wel wat andere dingen ernaast hoor, maar wtf.
wtfquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
wtf![]()
Ik een croissant alleen.
Wel wat andere dingen ernaast hoor, maar wtf.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
8 uur opgestaan, om 2 uur 3 broodjes, toen om 6 uur 6 tosti's.
En verder niets.
En ik eet nog best veel voor een meisje hè.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
wtf
Ik zou dat echt niet trekken.
Ook al eet ik nog zoveel ernaast, wtf.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ovens die niet door zusjes worden gesloopt.
Ben jij een meisje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
En ik eet nog best veel voor een meisje hè.
quote:
Daily business hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
Gisteren sliep ik om half 3. En ik moest er om 7 uit.
Special skillquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:29 schreef Etsu het volgende:
Ezell vergeet bijna niksIk begin het eng te vinden.
Het is de schuld van je moeder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:41 schreef Dastan het volgende:
exa is weer opgestaan
de dag die ik wist dat zou komen is hier
Bijna twee jaar op gewachtquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:41 schreef Dastan het volgende:
exa is weer opgestaan
de dag die ik wist dat zou komen is hier
Heeft ie dat gezegd?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moest wel lollerlachen om die Lollerbank, waarom de dag die je wist dat zou komen in het lied stond en niet de dag waarvan...
Ja, nee, de dag waarvan vond ik niet zo lekker klinken.
Tranen gelachen.
Dat heeft ie echt gezegd ja. Bij DWDD ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Krijg de vinketering arrogant viswijf
Neequote:Op dinsdag 23 april 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zijn dit mensen die juichen omdat zo'n dader van Boston is opgepakt?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zijn dit mensen die juichen omdat zo'n dader van Boston is opgepakt?
quote:
Televisie en radio maken. Mag je lekker veel in scéne zetten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Net een televisiezender, die knippen gewoon stukken uit films om een betere kijkwijzerrating te krijgen
Toch niet?quote:
Ik kijk niet zo graag televisie. Snap niet hoe je naar iers als 'Achter gesloten deuren' kunt kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Televisie en radio maken. Mag je lekker veel in scéne zetten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |