Owquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Ik liep te klooien in JNG.. was ff in de war
Lemme zienquote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb wel een heul erg mooie agenda hoor.
Op de eerste pagina naast Justin Bieber, because I'm a belieber. Zou Anne Frank nog wat van kunnen leren.quote:
Ja, maar weet je hoe dat ging? Zijn CD stond in de boekenkast. Dat was de geheime hendel. Immers: wie pakt die CD nou. NOU! Dat deden die stomme mensen die haar ophaaldenquote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op de eerste pagina naast Justin Bieber, because I'm a belieber. Zou Anne Frank nog wat van kunnen leren.
Bewijst maar weer eens dat tijdreizigers bestaan.quote:Op maandag 15 april 2013 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoe dat ging? Zijn CD stond in de boekenkast. Dat was de geheime hendel. Immers: wie pakt die CD nou. NOU! Dat deden die stomme mensen die haar ophaalden
Baby baby baby oooooooohquote:Op maandag 15 april 2013 21:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat tijdreizigers bestaan.![]()
![]()
dag liefquote:
gewaagde facebookposts van jou vandaagquote:
Ja, deed ik er omquote:Op maandag 15 april 2013 21:07 schreef leeell het volgende:
[..]
gewaagde facebookposts van jou vandaag
gekkiequote:
Omdat ze dan leren voor hun rolquote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Ezell het volgende:
Even een vraagje: hoe komt het dat roltrappen vaak niet werken?
quote:
balade sowieso welquote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
enige genot is natuurlijk ricky genot
quote:
nou ja zegquote:
volgende keer in Utrecht moet ik me dan maar bewijzenquote:
De hoeren zitten een paar straten verderop.quote:Op maandag 15 april 2013 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
volgende keer in Utrecht moet ik me dan maar bewijzen
daar doe ik dan weer niet aan, dus je zal je dan maar vrijwillig of niet moeten opwerpenquote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
De hoeren zitten een paar straten verderop.
nahquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef leeell het volgende:
[..]
daar doe ik dan weer niet aan, dus je zal je dan maar vrijwillig of niet moeten opwerpen
lesbienne hequote:
Nee, ik ook niet. Het waren trouwens zijn beide benen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik kan niet zeggen dat ik erg genoot van de foto met een man zonder been
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |