Alle opties staan nog open....quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef 200013 het volgende:
Hoop niet dat hij slachtoffer is van criminelen, het huis staat best afgelegen en 's avonds misschien de deur opengedaan voor iemand of tijdens zijn wandeling.
Zou er onrustig van worden als famillie zijnde, denk dat al dit soort dingen en vragen de revue in je hoofd passeren.
Als het zelfmoord zou zijn, wat moet hij zich van binnen dan alleen hebben gevoeld, niet om hulp kunnen vragen, wat vreselijk zou dit voor de familllie zijn. Ook vreselijk erg voor zijn ouders.
Hij kan ook van huis weggegaan zijn, ergens heen, hoeft geen zelfmoord te zijn.....
Ja maar bedoel je met 'jou' Knoblauch of zo? Of zit hier familie?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ik bedoel het eigenlijk precies zoals het er staat geloof ik ...Dit topic doet de familie veel verdriet en aangezien ik de TS ben/ was bied ik hierbij mijn excuses aan.
[..]
Ooooh...! Ik wist niet dat zij mogelijk meelazen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Denk dat hij bedoeld "dat ik jou, Monique etc" doelend op Monique dus?
Tenminste zo lees ik het
(en nee, hij bedoeld mij bepaald niet hoor)
Dat weet niemand, toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ooooh...! Ik wist niet dat zij mogelijk meelazen.
Ik denk ook dat Hij (ik) een Zij isquote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tenminste zo lees ik het
(en nee, hij bedoeld mij bepaald echt niet hoor)
Zo las ik het wel. Jou als in Knoflookje en daarna de familie van Diks.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tenminste zo lees ik het
(en nee, hij bedoeld mij bepaald echt niet hoor)
Oké. Komtie dan: Is Gia eigenlijk al verhoord wegens laster en smaad?quote:
HAHAHAHA LOLquote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oké. Komtie dan: Is Gia eigenlijk al verhoord wegens laster en smaad?
De familie zal vast knoflook persen of snijden maar verder heb ik er heulemaal niks mee te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo las ik het wel. Jou als in Knoflookje en daarna de familie van Diks.
Grammatica is ook erg lastig tegenwoordig met al die verneukingen zoals: me moeder, de huis, het kip, laat stáán het gebruik óf het juist lezen van leestekens (voor zover die ueberhaupt heden ten dage nog gebruikt wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo las ik het wel. Jou als in Knoflookje en daarna de familie van Diks.
Dát is niet lolligquote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik moest er stiekum wel om gniffelen...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moderators die met twee maten meten ook niet.quote:
Kloptquote:Op donderdag 4 april 2013 22:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Grammatica is ook erg lastig tegenwoordig met al die verneukingen zoals: me moeder, de huis, het kip, laat stáán het gebruik óf het juist lezen van leestekens (voor zover die ueberhaupt heden ten dage nog gebruikt worden)
In ieder geval geen waarheidsvinding. Jullie moderators meten inderdaad met 2 matenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
waar ligt nu eigenlijk de prioriteit hier?
die vermissing onder de aandacht brengen of ruzie maken om niets?
ik ben serieus benieuwd
Omg, ik kom net thuis en lig hier meteen in een deuk.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
HAHAHAHA LOL
nou ik denk het niet hoor maar wie weet HAHAHAHAHA
Hahaha, ik vind van wel!quote:
Ik zou ElizabethR en Poen graag willen verwijzen naar het topic aangehaald door El_Matador.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef El_Matador het volgende:
Zo'n OP zou hier niet misstaan:
NWS / Vier lijken aangetroffen bij Meer van Annecy #3
De zaak interesseert me te weinig en met een baan van 60 uur werk niet te combineren. Wellicht een mooie taak voor Jik32 (TS) of een andere enthousiasteling?
En waarheidsvinding? Wanneer dient een discussieforum op internet aan waarheidsvinding te moeten voldoen? Het is een -discussie-forum! Niemand pretendeert hier de gedegen waarheidsvindingskennis te hebben van een daadwerkelijke reallife rechercheur. Dat laten we mooi over aan de echte politie.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:53 schreef Poen het volgende:
[..]
In ieder geval geen waarheidsvinding. Jullie moderators meten inderdaad met 2 maten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |