abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2013 @ 19:42:27 #181
163650 Greys
pi_124887658
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Poen, wees dan zo stoer aan te geven in welke hoedanigheid jij dan "meer" "weet" dan de rest.

Behalve jouw halve agressieve reacties heb ik nog niks van jou gelezen om mij de indruk te geven dát jij direct betrokken bent en ben dus daarvan niet overtuigd. Hé, het is FOK! :+
Lees even goed terug hierboven. Poen heeft een mail geplaatst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 april 2013 @ 19:44:56 #182
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_124887745
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

dat is volgens mij een quote van FB. maar zie wel meer dingen staan namelijk die via een famvriend voor mij te zien zijn maar dat gooi ik niet bloot op tafel. En wie zegt dat het een echte mail is?
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2013 @ 19:46:50 #183
163650 Greys
pi_124887805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef Jik32 het volgende:

[..]

dat is volgens mij een quote van FB. maar zie wel meer dingen staan namelijk die via een famvriend voor mij te zien zijn maar dat gooi ik niet bloot op tafel. En wie zegt dat het een echte mail is?
Dat zeg ik toch nergens dat het gegarandeerd 'echt' is? :P
Ik reageer op een post die claimt dat Poen alleen maar boze reacties post. En wat hij/zij ook doet, ook al reageert ze normaal, dan is het ook weer niet goed, want dan zal de mail wel nep zijn.

Als iedereen (knoblauch in dit geval dus) nou eens stopt met zo op elkaar letten ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124887818
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Die zie ik dus niet en zo kippig ben ik nu ook weer niet.
Hint?
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 19:47:35 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124887820
laten we er gewoon voor het gemak vanuit gaan dat iedereen is wie iedereen zegt dat hij of zij is

ik ben sp3c
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124887852
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef sp3c het volgende:
laten we er gewoon voor het gemak vanuit gaan dat iedereen is wie iedereen zegt dat hij of zij is

ik ben sp3c
Joh, écht 8-) :* ...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2013 @ 19:51:41 #187
163650 Greys
pi_124887978
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Die zie ik dus niet en zo kippig ben ik nu ook weer niet.
Hint?
Onderaan deze post :)
NWS / Vermist: Patrick Diks #3

Maar jij post dan net dat je je aan geen énkele mening stoort waarna je Poen wel aan zijn/haar oren trekt. Stoor je daar dan ook niet aan, dat zou helpen om het topic wat meer ontopic te krijgen. Yes? O+

Dat gewijs naar elkaar gaat helemaal nergens meer over.
En sp3c raakt ondervoed zo :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 april 2013 @ 19:52:18 #188
393141 Jik32
pi_124887998
vond niet echt dat ze leuk op mij reageerde eigenlijk :P maar daar zet ik me nu overheen :o

Dus de feiten: Feit 1 hij heet Patrick Diks, komt uit Vianen
2 sinds 9Feb rond 21 uur niet meer gezien
3 honden sloegen paar keer aan bij de put ( wat ik nog steeds niet begrijp waarom ze nog niks konden vinden)

4. vreselijk gemist door zijn familie en vrienden!!!!
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_124888060
Ik deed ergens iets fout met ergens op klikken :+
Dus ergens een reactie en geen idee waar naar toe dus sorry als er ergens iets fout ging. Volgens mij heb ik mezelf gemeld :+

Excuses voor de verwarring, back to topic. :@
  donderdag 4 april 2013 @ 19:54:33 #190
393141 Jik32
pi_124888079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar jij post dan net dat je je aan geen énkele mening stoort waarna je Poen wel aan zijn/haar oren trekt. Stoor je daar dan ook niet aan, dat zou helpen om het topic wat meer ontopic te krijgen. Yes? O+

Agossie, ja dat kan natuurlijk niet :P Iedereen koest tot Sp3c gegeten en gedronken heeft, want hij heeft zijn buik vol van ons en daar word niemand groot van ;)
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 19:57:08 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124888192
nou ik zou niet wachten tot ik uitgedronken ben want de goede man moet natuurlijk ook nog gevonden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124888284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, dát. Maar dat is ergens toch logisch? Ik stoor me aan niemand maar stoor me wél aan mensen die claimen meer te weten zonder enige onderbouwing/vaagheid/bewijs. Dat mag, dat kan en is geenszins een vingerwijzing doch slechts een bescheiden gevoel. En daarin beweer ik bepaald niet dat ik gelijk heb.
Maar al dat gespeculeer of whatever brengt geen enige duidelijkheid en juist duidelijkheid zou zo fijn zijn voor alle direct betrokkenen.
Ik hoop dan ook dat er duidelijkheid komt, vooral voor de kinderen maar dat zei ik al eerder.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:59:14 #193
393141 Jik32
pi_124888287
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef sp3c het volgende:
nou ik zou niet wachten tot ik uitgedronken ben want de goede man moet natuurlijk ook nog gevonden
Ja maar dat gebeurt niet door ons ;) Weet iemand nog wat meer feiten? Echte feiten dus ;)
pi_124888931
Dat zou fijn zijn, als iemand met échte feiten boven tafel zou komen maar helaas. Het meest trieste is in mijn ogen dat iemand zo maar spoorloos verdwijnt en dát is het ergste wat je kan gebeuren, erger dan de wetenschap dat iemand overleden is . Al die velen die nooit ooit zullen weten wat er met hun geliefden is gebeurd maar ze moeten blijven missen zonder enige zekerheid. Er zij vele mensen die zo moeten leven, ik geef het je te doen.
Het is intens triest.
  donderdag 4 april 2013 @ 20:27:29 #195
393141 Jik32
pi_124889690
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat zou fijn zijn, als iemand met échte feiten boven tafel zou komen maar helaas. Het meest trieste is in mijn ogen dat iemand zo maar spoorloos verdwijnt en dát is het ergste wat je kan gebeuren, erger dan de wetenschap dat iemand overleden is . Al die velen die nooit ooit zullen weten wat er met hun geliefden is gebeurd maar ze moeten blijven missen zonder enige zekerheid. Er zij vele mensen die zo moeten leven, ik geef het je te doen.
Het is intens triest.
Helemaal mee eens!!

En wil bij deze mijn excuses aan bieden aan de familie dat ik ( ook al was het goed bedoeld) een topic ben gestart hier.
Het was nooit mijn bedoeling geweest om jou, Monique, Dennis, M en T, zijn ouders en Patrick zelf) hier mee te kwetsen. Het spijt me en ik leef (en veel meer mensen/buitenstaanders met mij) iedere dag met jullie mee. Sterkte!
pi_124890507
Nee, het is niet jouw schuld, in welke zin ook, niet. Het is simpelweg gezegd hetzelfde effect als een file bij een aanrijding. Zelfs degene die claimt niet te kijken kijkt toch, als er ergens een ambulance staat staan er altijd een hoop mensen bij, en maar speculeren wat er gebeurd is, zonder enige kennis. (geloof mij, kan je nog veel ergere dingen vertellen uit puur eigen ervaring wat dat betreft )
Het is mensen eigen een drama in hun (niet directe) eigen omgeving dan wel verderop te "beleven", soms liefst te aanschouwen en om 18.00 uur gewoon aan de tafel te gaan zitten met hun gezin, te eten en vervolgens het 20.00 uur journaal te zien in de hoop dat hetgeen wat ze in de file gezien hebben in beeld komt.
Het houdt je bezig, zeker zoiets naars als een spoorloos iemand. Zo denk ik nog steeds vaak aan Marjo Winkens, vermist (1974) in de buurt van mijn grootouders, nooit gevonden, vele theorieën en haar ouders zijn overleden zonder ooit te hebben geweten wat er met haar gebeurd is. Ze verdween 2 jaar na het overlijden van mijn broer en mijn ouders hebben altijd gezegd dat dát 100.000.000 keer erger was, en dat is ook zo. Die ouders van Marjo waren totaal kapót en zonder enige duidelijkheid over hun kind gestorven. Dat is erg en daarom houden vermissingen mensen ook zo bezig.
We zijn allemaal maar mensen en hebben onszelf niet in elkaar geknutseld en jou treft imo totaal geen enkele blaam puur vanwege het openen van dit topic :* .

[ Bericht 14% gewijzigd door knoblaucha6 op 04-04-2013 20:55:51 ]
  donderdag 4 april 2013 @ 20:58:55 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_124891407
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!

En wil bij deze mijn excuses aan bieden aan de familie dat ik ( ook al was het goed bedoeld) een topic ben gestart hier.
Het was nooit mijn bedoeling geweest om jou, Monique, Dennis, M en T, zijn ouders en Patrick zelf) hier mee te kwetsen. Het spijt me en ik leef (en veel meer mensen/buitenstaanders met mij) iedere dag met jullie mee. Sterkte!
Wie bedoel je met 'jou'?

Sorry, ik mis vast van alles wat al gezegd is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 4 april 2013 @ 21:16:23 #198
393141 Jik32
pi_124892333
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wie bedoel je met 'jou'?

Sorry, ik mis vast van alles wat al gezegd is.
Ik bedoel het eigenlijk precies zoals het er staat geloof ik ... ;) Dit topic doet de familie veel verdriet en aangezien ik de TS ben/ was bied ik hierbij mijn excuses aan.

quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, het is niet jouw schuld, in welke zin ook, niet. Het is simpelweg gezegd hetzelfde effect als een file bij een aanrijding. Zelfs degene die claimt niet te kijken kijkt toch, als er ergens een ambulance staat staan er altijd een hoop mensen bij, en maar speculeren wat er gebeurd is, zonder enige kennis. (geloof mij, kan je nog veel ergere dingen vertellen uit puur eigen ervaring wat dat betreft )
Het is mensen eigen een drama in hun (niet directe) eigen omgeving dan wel verderop te "beleven", soms liefst te aanschouwen en om 18.00 uur gewoon aan de tafel te gaan zitten met hun gezin, te eten en vervolgens het 20.00 uur journaal te zien in de hoop dat hetgeen wat ze in de file gezien hebben in beeld komt.
Het houdt je bezig, zeker zoiets naars als een spoorloos iemand. Zo denk ik nog steeds vaak aan Marjo Winkens, vermist (1974) in de buurt van mijn grootouders, nooit gevonden, vele theorieën en haar ouders zijn overleden zonder ooit te hebben geweten wat er met haar gebeurd is. Ze verdween 2 jaar na het overlijden van mijn broer en mijn ouders hebben altijd gezegd dat dát 100.000.000 keer erger was, en dat is ook zo. Die ouders van Marjo waren totaal kapót en zonder enige duidelijkheid over hun kind gestorven. Dat is erg en daarom houden vermissingen mensen ook zo bezig.
We zijn allemaal maar mensen en hebben onszelf niet in elkaar geknutseld en jou treft imo totaal geen enkele blaam puur vanwege het openen van dit topic :* .
Dankjewel :) En toch voel ik me er rot door!

Het moet vreselijk zijn voor ieder gezin, familie, vrienden om een geliefde te moeten missen en nooit kunnen weten wat er gebeurt is ;( Vreselijk voor die ouders wat je net beschrijft pfffff. Als ik denk aan al die kinderen die vermist raken/zijn.... Knoop in mijn maag. Het idee alleen al. En niemand kan voelen wat iemand in zo'n situatie voelt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jik32 op 04-04-2013 21:34:12 (mijn eigen zaagverhaal eruit gehaald ) ]
  donderdag 4 april 2013 @ 21:29:00 #199
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124893025
OMFG :')
L'Enfer, c'est les autres.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:30:40 #200
393141 Jik32
pi_124893097
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Maria2.0 het volgende:
OMFG :')
?
pi_124893316
Hoop niet dat hij slachtoffer is van criminelen, het huis staat best afgelegen en 's avonds misschien de deur opengedaan voor iemand of tijdens zijn wandeling.

Zou er onrustig van worden als famillie zijnde, denk dat al dit soort dingen en vragen de revue in je hoofd passeren.

Als het zelfmoord zou zijn, wat moet hij zich van binnen dan alleen hebben gevoeld, niet om hulp kunnen vragen, wat vreselijk zou dit voor de familllie zijn. Ook vreselijk erg voor zijn ouders.

Hij kan ook van huis weggegaan zijn, ergens heen, hoeft geen zelfmoord te zijn.....
  donderdag 4 april 2013 @ 21:35:35 #202
393141 Jik32
pi_124893412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef 200013 het volgende:
Hoop niet dat hij slachtoffer is van criminelen, het huis staat best afgelegen en 's avonds misschien de deur opengedaan voor iemand of tijdens zijn wandeling.

Zou er onrustig van worden als famillie zijnde, denk dat al dit soort dingen en vragen de revue in je hoofd passeren.

Als het zelfmoord zou zijn, wat moet hij zich van binnen dan alleen hebben gevoeld, niet om hulp kunnen vragen, wat vreselijk zou dit voor de familllie zijn. Ook vreselijk erg voor zijn ouders.

Hij kan ook van huis weggegaan zijn, ergens heen, hoeft geen zelfmoord te zijn.....
Alle opties staan nog open....
pi_124895727
Alle opties blijven open, klopt. Maar de mensen die van hem hielden (of liever: houden) rusten niet tot er zekerheid is. Speculeren vind ik dus niet onlogisch, zeker omdat Patrick in de financiele wereld zat en bovengemiddeld bedeeld was wordt er al heel snel gespeculeerd. Dat is niet mijn insteek, met nadruk niet maar het is gewoon de realiteit, net als waarom het huis te koop staat, waarom die discussie, wellicht wilden ze graag weer in de stad wonen, rust en stilte kan ook gaan vervelen, maar alle speculaties zijn precies dát: speculaties en niks meer.
En die hoeven bepaald geen realiteit te zijn, ook niet nu hij spoorloos is. Of de tijd het zal leren is afwachten.
Feit is wel dat er meer mensen volkomen spoorloos blijven dan dat er hele verdwijntrucs voor welke verzekering ook worden uitgehaald want dat komt altijd uit dus waarom zulke rare moves maken. Dat is onlogisch en niet realistisch en ik kan me ook niet voorstellen dat er een truc wordt uitgehaald ten koste van je eigen kinderen, no way.
Verder heb ik, net als velen ook zo mijn midden-in-de-nacht-scenario's maar dat is de tol van teveel detectives kijken, hoewel niets kan worden uitgesloten. Dat is het gevolg van spoorloos verdwijnen: alles kan.
Feitit blijft dat Patrick spoorloos is en iedereen (naar ik mag hopen) hoopt dat hij gevonden wordt.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:22:12 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_124895927
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Ik bedoel het eigenlijk precies zoals het er staat geloof ik ... ;) Dit topic doet de familie veel verdriet en aangezien ik de TS ben/ was bied ik hierbij mijn excuses aan.

[..]
Ja maar bedoel je met 'jou' Knoblauch of zo? Of zit hier familie?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_124896248
Denk dat hij bedoeld "dat ik jou, Monique etc" doelend op Monique dus?
Tenminste zo lees ik het
(en nee, hij bedoeld mij bepaald echt niet hoor :+ )
  donderdag 4 april 2013 @ 22:27:50 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_124896320
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tenminste zo lees ik het
(en nee, hij bedoeld mij bepaald niet hoor :+ )
Ooooh...! Ik wist niet dat zij mogelijk meelazen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_124896379
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ooooh...! Ik wist niet dat zij mogelijk meelazen. :)
Dat weet niemand, toch?
Gevalletje just-in-case wellicht. Het is internet dus kan me heel best voorstellen dat de familie alles leest wat over Patrick en zijn vermissing geschreven wordt.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:30:03 #208
393141 Jik32
pi_124896450
quote:
Tenminste zo lees ik het
Ik denk ook dat Hij (ik) een Zij is :P maar idd bedoelde als in Jou Monique en de rest)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jik32 op 05-04-2013 11:27:56 ]
  donderdag 4 april 2013 @ 22:30:31 #209
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_124896478
quote:
Tenminste zo lees ik het
Zo las ik het wel. Jou als in Knoflookje en daarna de familie van Diks.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 4 april 2013 @ 22:31:33 #210
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124896573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:53 schreef sp3c het volgende:
grapje op zijn tijd moet kunnen
Oké. Komtie dan: Is Gia eigenlijk al verhoord wegens laster en smaad? :P
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')