Daarom kan het besef nog wel later komen als een ouder het anders (positiever) brengt of kan een kind het anders ervaren dan een ander kind: de een vindt het dramatisch en de ander beseft het zich nog niet helemaal. Lijkt mij geen onlogisch of moeilijk iets om te begrijpen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
toen ik die leeftijd was wist ik echt wel wat een vermissing of een scheiding inhield...
Nee ik vergelijk een kind van 12 niet met 6 ik reageerde op Ole die het had over een kind van 4.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
toen ik die leeftijd was wist ik echt wel wat een vermissing of een scheiding inhield...
[..]
ja want een kind van 6 kun je ook echt vergelijken met een kind van 12
misschien dat jij een slechte band had/hebt met je vader, maar het idee mijn vader te moeten missen op die leeftijd was al voldoende om me aan het janken te krijgen toendertijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:35 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Bewust ja, toen mijn vader weg ging zeker, maar blij zijn dat hij zijn favo muziek bij ons had laten liggen vond ik in die tijd ook belangrijk.... (als ik er nu aan terug denk brrrrr vreselijk kind
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:36 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
misschien dat jij een slechte band had/hebt met je vader, maar het idee mijn vader te moeten missen op die leeftijd was al voldoende om me aan het janken te krijgen toendertijd
Nope geen slechte band toen, wel slecht uitgelegd door mijn maquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:36 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
misschien dat jij een slechte band had/hebt met je vader, maar het idee mijn vader te moeten missen op die leeftijd was al voldoende om me aan het janken te krijgen toendertijd
Oh niemand zegt dat hij niet door heeft wat er speelt!!! Dit ging om de eerste paar dagen na de verdwijning van Patrick.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Ole het volgende:
Laten we het er maar op houden dat kinderen van 12 niet allemaal even volwassen zijn. Maar het is in elk geval een (zeer waarschijnlijke) mogelijkheid dat een kind van 12 dondersgoed doorheeft wat er speelt.
Zeker met al die aandacht uit de media. Ook zou het me niet verbazen als er op school over gesproken is.
Volgens mij ben ik niet de eerste, noch de enige die namen noemt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel. Dat is namelijk zijn mening. En jouw eigen woorden waren dat vrijheid van meningsuiting is toegestaan. Kun je verder even aangeven waar ik heb lopen schelden? Want dat heb ik niet.
Dan wil ik nog even kwijt dat ik het met naam en toenaam benoemen van de mensen die bij deze zaak betrokken zijn echt niet vind kunnen. Zij worden in de pers toch ook niet benaamd? Mogen zij nog wat privacy overhouden?? Er vallen vast al veel te veel Gia's over hen heen met allerlei verwijten over hun gedrag. Ze zijn beter af met anonimiteit.
Net als deze reactie. Is ook niet relevant en heeft ook geen toegevoegde waardequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom is het überhaupt relevant hoe de kinderen reageren?
Zelfs in je wildste fantasieën kun je wel uitsluiten dat die in het 'complot' zitten hoor. Dat zou niet erg verstandig zijn van de berekenende volwassenen, wel?
En zelfs als je wél, in een rare uithoek van het brein, denkt dat die kinderen niet zuiver op de graat zijn, dan ontkracht de reactie van dat joch op de telefoon, onmiddellijk deze gedachte. Hij speelt het dan namelijk niet erg slim, wel?
Het is gewoon niet relevant, noch interessant. Niet linksom en niet rechtsom.
Ik heb nooit beweerd dat die kinderen in wat voor een complot dan ook zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom is het überhaupt relevant hoe de kinderen reageren?
Zelfs in je wildste fantasieën kun je wel uitsluiten dat die in het 'complot' zitten hoor. Dat zou niet erg verstandig zijn van de berekenende volwassenen, wel?
En zelfs als je wél, in een rare uithoek van het brein, denkt dat die kinderen niet zuiver op de graat zijn, dan ontkracht de reactie van dat joch op de telefoon, onmiddellijk deze gedachte. Hij speelt het dan namelijk niet erg slim, wel?
Het is gewoon niet relevant, noch interessant. Niet linksom en niet rechtsom.
Ohhh heb je nu echt niets anders te doen dan je (ik zal het FOK waardig zeggen) niet intelligente brein hier op los te latenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat die kinderen in wat voor een complot dan ook zitten.
Denk, zeg het maar effe voordat me dit straks ook weer in de mond wordt gelegd.
Maar goed, zal nog maar een keer uitleggen waarom ik dat erbij haal.
STEL, ik zeg niet dat dit zo is, maar STEL dat P is verdwenen met de bedoeling straks een flinke som aan levensverzekering op te strijken (dit soort zaken komen voor), dan kan ik me voorstellen dat die kinderen gerust gesteld zijn door te vertellen dat het heus allemaal wel goed komt. Hoeven ze nog niet eens alles te weten.
Als moeder, ooms en tantes, grootouders, in alle staten zijn, dan voelen die kinderen dat gemis ook. En dat idee heb ik niet.
Sorry, maar IK ben niet zo dom dat ik mijn hele handel en wandel, compleet met stamboom, enz. op internet ga zetten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:49 schreef Poen het volgende:
[..]
Ohhh heb je nu echt niets anders te doen dan je (ik zal het FOK waardig zeggen) niet intelligente brein hier op los te laten
Now were talking. Meid ik ben het voor het eerst helemaal met je eens. "Daar blijkt m.i. het lage IQ van de gesprekspartners uit ".quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry, maar IK ben niet zo dom dat ik mijn hele handel en wandel, compleet met stamboom, enz. op internet ga zetten.
Verder vind IK het beneden alle peil om, als je een discussie niet met woorden aan kunt, je te verlagen tot schelden en of beledigen.
Daar blijkt m.i. het lage IQ van de gesprekspartners uit.
Nee hoor, je zet jezelf voor gek! Eigenlijk heel triest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:35 schreef Poen het volgende:
[..]
Now were talking. Meid ik ben het voor het eerst helemaal met je eens. "Daar blijkt m.i. het lage IQ van de gesprekspartners uit ".
Jij bent mijn gesprekspartner dus moet ik mijzelf ook aanpassen aan jouw niveau. En dat is nu net wat ik probeer te doen. Wel moeilijk hoor maar volgens mij lukt dit me aardig
Inderdaad, steeds denk je 'misschien is er nieuws' en dan blijkt dat er gewoon een pagina aan gezeik is toegevoegd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is deze trieste reeks verworden tot een treurig potje verpissen.
Och, al verscheidene keren geprobeerd on topic te gaan, maar helaas.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is deze trieste reeks verworden tot een treurig potje verpissen.
Daar wil ik graag mijn excuses voor aanbieden. Maar dan moet er inderdaad ook nieuws zijn en geen hersenspinsels.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, steeds denk je 'misschien is er nieuws' en dan blijkt dat er gewoon een pagina aan gezeik is toegevoegd.
Ze houden alle opties open en volgen meer sporen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:48 schreef Maria2.0 het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)erche-weer-hoop.html
Kan ook zijn dat hij nooit wordt gevonden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze houden alle opties open en volgen meer sporen.
Vroeg of laat wordt hij gevonden.
Volgens mij zijn de meeste verwijderde reacties van jouw kant.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Poen het volgende:
[..]
Daar wil ik graag mijn excuses voor aanbieden. Maar dan moet er inderdaad ook nieuws zijn en geen hersenspinsels.
Ja, omdat je hier geen kritiek mag leveren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste verwijderde reacties van jouw kant.
Uit je link:quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Nieuwe tips dus. En op de achtergrond andere sporen. Ik hoop dat dit ergens toe leidt.
Van alle eventuele opties lijkt me zelfmoord eigenlijk nog de meest vergezochte. Hij heeft geen psychische of financiële problemen. Wat zou dan nog een reden kunnen zijn voor zelfmoord?quote:Wat voor tips dat zijn, wil de woordvoerder niet zeggen. Of er vanuit gegaan wordt dat Diks zichzelf van het leven heeft beroofd wil hij evenmin bevestigen. "We houden nog altijd alle opties open."...................Volgens de familie had Diks geen financiële of psychische problemen.
Waarop?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, omdat je hier geen kritiek mag leveren.
Klopt daar heb je gelijk in. Je mag nl wel over iemand vuil praten maar je mag niet tegen iemand praten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste verwijderde reacties van jouw kant.
Mensen die zichzelf echt van het leven willen beroven zijn meester in het doen alsof alles prima gaat. Die willen namelijk echt dood.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Uit je link:
[..]
Van alle eventuele opties lijkt me zelfmoord eigenlijk nog de meest vergezochte. Hij heeft geen psychische of financiële problemen. Wat zou dan nog een reden kunnen zijn voor zelfmoord?
Ik verwacht dat je toch wel in bepaalde psychische staat moet verkeren om je vrouw én kinderen achter te laten door zelfmoord te plegen.
Oh zo ja. Ja dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat die kinderen in wat voor een complot dan ook zitten.
Denk, zeg het maar effe voordat me dit straks ook weer in de mond wordt gelegd.
Maar goed, zal nog maar een keer uitleggen waarom ik dat erbij haal.
STEL, ik zeg niet dat dit zo is, maar STEL dat P is verdwenen met de bedoeling straks een flinke som aan levensverzekering op te strijken (dit soort zaken komen voor), dan kan ik me voorstellen dat die kinderen gerust gesteld zijn door te vertellen dat het heus allemaal wel goed komt. Hoeven ze nog niet eens alles te weten.
Als moeder, ooms en tantes, grootouders, in alle staten zijn, dan voelen die kinderen dat gemis ook. En dat idee heb ik niet.
Dat zou best kunnen, maar dan zou ik toch verwachten dat er na 2 maanden inmiddels iets gevonden moet zijn dat daarop wijst.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf echt van het leven willen beroven zijn meester in het doen alsof alles prima gaat. Die willen namelijk echt dood.
M.i. heb je dan toch echt een psychisch probleem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf echt van het leven willen beroven zijn meester in het doen alsof alles prima gaat. Die willen namelijk echt dood.
Ja, maar daar hoeft je familie niet van op de hoogte te zijn. Dat is wat ik zeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:03 schreef Gia het volgende:
[..]
M.i. heb je dan toch echt een psychisch probleem.
Als je dood wilt heb je een psychisch probleem?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:03 schreef Gia het volgende:
[..]
M.i. heb je dan toch echt een psychisch probleem.
Ik denk dat ze bedoelt als een verder lichamelijk gezond persoon dood wilt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dood wilt heb je een psychisch probleem?
Zo.
Ligt eraan, vaak genoeg zag de directe omgeving het wel aankomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja, en vaak ook niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan, vaak genoeg zag de directe omgeving het wel aankomen.
Of de signalen waren er.
Lichamelijk gezond zegt niks over de mentale toestand.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt als een verder lichamelijk gezond persoon dood wilt.
Nee, zeg ik dat?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lichamelijk gezond zegt niks over de mentale toestand.
Joh denk je?????quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze houden alle opties open en volgen meer sporen.
Vroeg of laat wordt hij gevonden.
Nou ja, hij zou niet de eerste zijn. Dit soort verdwijningen komen vaker voor en over het algemeen niet in de arbeidersklasse, dus zo vergezocht vind ik dit zelf niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh zo ja. Ja dat zou kunnen.
Maar ik kan het me haast niet voorstellen joh. Ook als het een complot is van vrouw/ouders/wie dan ook, zou de spanning thuis te snijden zijn. Misschien dan juist. En dat zouden die kinderen echt wel meekrijgen.
Ik denk eerlik gezegd dat het je als ouder beter lukt om de kinderen wat te beschermen tegen de ellende van een verdwijning, dan tegen de spanning van een spannende verdwijntruc waar je zelf aan meedoet.
Waarom zou dat überhaupt met opzet zijn?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:09 schreef Ziba het volgende:
Waarom zou je jezelf doden op een plek waar je niet wordt teruggevonden?
Jouw redenatie is zo curieus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Verder wat Montagui zegt: als financieel alles voor de wind gaat, hij geen psychische problemen heeft en hij eigenlijk heel gelukkig zou moeten zijn, waarom zou je dan zelfmoord plegen?
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou dat überhaupt met opzet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |