abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:17:50 #226
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124901711
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Omg, ik kom net thuis en lig hier meteen in een deuk.
Gelukkig maar :)
Nou, ouwe zeurkous, valt er nog wat te speculeren laster te zaaien? Heb je er goed over nagedacht wat je nu weer te berde kunt brengen? Ik ben benieuwd.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:28:52 #227
3542 Gia
User under construction
pi_124902120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:53 schreef Poen het volgende:

[..]

In ieder geval geen waarheidsvinding. Jullie moderators meten inderdaad met 2 maten
Neehee, schelden en op de man, in dit geval dame, spelen, mag gewoon niet.
Ik heb, tamelijk regelmatig, een mening die niet iedereen deelt. In dit topic zitten mensen die het zich persoonlijk aantrekken dat ik buiten de lijntjes kleur, maar me wel aan de fok-policy hou.

Ontopic.
Inmiddels weten we wel iets meer:
- zijn ouders zijn de laatsten in de familie die hem gezien hebben.
- mogelijk heeft hij dit OF zo gepland om te verdwijnen, zonder iemands medeweten, ervan uitgaand dat hij na een jaar wordt doodverklaard, en zijn familie zich, zonder schulden bij hem kan voegen, OF hij heeft zelfmoord gepleegd.

Als hij hier meeleest :) , weet hij ondertussen, wat betreft mogelijkheid 1, wel dat hij hiermee niet wegkomt. En dan kan hij m.i. beter meteen weer opduiken, in het belang van vrouw en kinderen.

Is het tweede idee aan de orde, dan hoop ik dat hij zo snel mogelijk wordt gevonden, in het belang van vrouw en kinderen.

Zie je, ik denk vooral aan het belang van vrouw en kinderen.

Mogelijkheid 3, hij heeft een ander en is gevlucht naar een bananenrepubliek.
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:33:45 #228
3542 Gia
User under construction
pi_124902310
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Gelukkig maar :)
Nou, ouwe zeurkous, valt er nog wat te speculeren laster te zaaien? Heb je er goed over nagedacht wat je nu weer te berde kunt brengen? Ik ben benieuwd.
Meid, je doet je best maar. Ik heb hooguit een vermoeden, claim nergens dat het is zoals ik vermoed. Dus hoe jij van iemands vermoeden laster dan wel smaad wilt maken....geen idee.
  vrijdag 5 april 2013 @ 01:02:06 #229
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124902985
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 5 april 2013 00:28 schreef Gia het volgende

Ik heb, tamelijk regelmatig, een mening die niet iedereen deelt. In dit topic zitten mensen die het zich persoonlijk aantrekken dat ik buiten de lijntjes kleur, maar me wel aan de fok-policy hou

persoonlijk aantrekken? Whahaha!!! Je kent jezelf iets teveel eer toe.

Het gaat erom dat jij mensen vrolijk bij voorbaat en zonder feitelijke kennis beschuldigd van fraude omdat ze zich niet zo droevig gedragen als jij had gewild. Dus moeten ze in jouw ogen wel iets op hun kerfstok hebben. En dat is walgelijk. En daar zeg ik wat van. Want wellicht doe jij integere mensen wel heel veel pijn met je ongenuanceerde uitspraken. Mensen die het toch al heel moeilijk hebben.verder mag je van mij speculeren wat je wilt. Maar bij voorbaat valselijk beschuldigen van geldelijk gewin is veel te voorbarig en gewoon lasterlijk.
  vrijdag 5 april 2013 @ 01:37:37 #230
3542 Gia
User under construction
pi_124903604
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 01:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

persoonlijk aantrekken? Whahaha!!! Je kent jezelf iets teveel eer toe.

Het gaat erom dat jij mensen vrolijk bij voorbaat en zonder feitelijke kennis beschuldigd van fraude omdat ze zich niet zo droevig gedragen als jij had gewild. Dus moeten ze in jouw ogen wel iets op hun kerfstok hebben. En dat is walgelijk. En daar zeg ik wat van. Want wellicht doe jij integere mensen wel heel veel pijn met je ongenuanceerde uitspraken. Mensen die het toch al heel moeilijk hebben.verder mag je van mij speculeren wat je wilt. Maar bij voorbaat valselijk beschuldigen van geldelijk gewin is veel te voorbarig en gewoon lasterlijk.
Ik geef aan dat ik het raar vind dat een jochie van, een jaar of 12?, kort na de verdwijning van zijn vader, wat toch verdrietig is, zo blij kan reageren dat hij nu zijn vaders dure mobiel mag hebben.
En ja, ik vind het ook vreemd dat al dat topsporten doorgaat, alsof er niets aan de hand is. Knap hoor, ik weet zeker dat ik dat niet op zou kunnen brengen.

IK vind dat raar, dat is mijn mening, en dat mag ik vinden.
En vanuit die gedachte, samen met de daling van die verkoopsprijs, neig ik naar een scenario van 'oplichting'.

Daarmee beschuldig ik niemand ergens van.
Ik heb niet gezegd dat Monique waar dan ook schuldig aan is, of Patrick, of wie dan ook. Ik uit slechts mijn vermoeden. En dat is vrijheid van meningsuiting.
  vrijdag 5 april 2013 @ 08:16:40 #231
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_124904937
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 01:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik geef aan dat ik het raar vind dat een jochie van, een jaar of 12?, kort na de verdwijning van zijn vader, wat toch verdrietig is, zo blij kan reageren dat hij nu zijn vaders dure mobiel mag hebben.
En ja, ik vind het ook vreemd dat al dat topsporten doorgaat, alsof er niets aan de hand is. Knap hoor, ik weet zeker dat ik dat niet op zou kunnen brengen.

IK vind dat raar, dat is mijn mening, en dat mag ik vinden.
En vanuit die gedachte, samen met de daling van die verkoopsprijs, neig ik naar een scenario van 'oplichting'.

Daarmee beschuldig ik niemand ergens van.
Ik heb niet gezegd dat Monique waar dan ook schuldig aan is, of Patrick, of wie dan ook. Ik uit slechts mijn vermoeden. En dat is vrijheid van meningsuiting.
Goedemorgen :)

Euh Gia waar zie jij staan ( in zijn FB) dat hij DE mobiele telefoon van zijn vader heeft? Zou het niet kunnen dat Mike de oude telefoon van paps heeft? Dus die voooor de nieuwe van Patrick. Lijkt me stug dat direct na verdwijning van zijn vader hij ineens de gsm van paps heeft, want die hoort (in mijn ogen) de politie op dat moment te hebben.

En ik kan niet zien bij zijn tekst dat hij super blij reageert, want dan zou je hem in levende lijve moeten zien om dat te weten ;) Iedereen die een bericht stuurt kan Yes en hoera hoera tikken bijvoorbeeld zonder zich ook daadwerkelijk zo te voelen.

Nog een punt.... Het zou kunnen dat in de eerste dagen M en T niet wisten dat papa echt spoorloos was. Misschien hebben Monique en Dennis nog even geprobeerd ze van de werkelijkheid af te houden??

Een mening heeft iedereen, maar het ging meer over de manier hoe je het bracht ;) Wat nu overigens totaal anders is (behalve die ene met :p ) :)
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  vrijdag 5 april 2013 @ 08:33:30 #232
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_124905119
Alsof een kind van 12 zich bewust is van alles. :')
Hij zal best gehoord hebben dat papa vermist is en misschien niet meer terug komt.
Logische vraag voor een kind van die leeftijd is dan : oke, en krijg ik dan zijn mobieltje?
Vind ik wel, zo'n kind beseft helemaal niet wat er werkelijk aan de hand is, niet in deze omvang.

Veel vaders snijden vaak nog steeds alleen op zondag het vlees of gaan 1 x in de week mee naar het voetbalveld.Verder is moeder vaak de belangrijkste persoon.
Voor een kind is dit allemaal te hoog gegrepen.
Kinderen hebben andere behoeftes, probleempjes die voor hen zwaarder wegen dan een papa die weg is.
Papa zal wel vaker weggeweest zijn en hoe moet zo'n kind nu beseffen dat het deze keer heel anders is?
Ik vind het allemaal wel begrijpelijk hoor.
  vrijdag 5 april 2013 @ 08:37:46 #233
393141 Jik32
pi_124905171
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 08:33 schreef Flow3r het volgende:
Hij zal best gehoord hebben dat papa vermist is en misschien niet meer terug komt.
Logische vraag voor een kind van die leeftijd is dan : oke, en krijg ik dan zijn mobieltje?
Vind ik wel, zo'n kind beseft helemaal niet wat er werkelijk aan de hand is, niet in deze omvang.

Veel vaders snijden vaak nog steeds alleen op zondag het vlees of gaan 1 x in de week mee naar het voetbalveld.Verder is moeder vaak de belangrijkste persoon.
Kinderen hebben andere behoeftes, probleempjes die voor hen zwaarder wegen dan een papa die weg is.
Papa zal wel vaker weggeweest zijn en hoe moet zo'n kind nu beseffen dat het deze keer heel anders is?
Ja dat is eigenlijk ook zo :) En hij was zelfs nog 11 toen het gebeurde. Was even vergeten hoe het is om 11 of 12 te zijn ;)
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:42:26 #234
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124906246
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 01:37 schreef Gia het volgende:

[..]

En ik blijf vinden dat je dan een zeer labiel persoon bent er vanuit gaand dat jij in ieder geval ouder bent dan 12. Het is voor jou dan ook maar te hopen dat je zo iets niet mee maakt want je zou volgens mij achter ieder boom en hoop stront iets verdachts zien.

Gezien het feit dat je je hier al allerlei scenario´s in je hoofd haalt zal voor jou de wereld ophouden te bestaan. Gelukkig zijn er ook sterke mensen op deze wereld die zelf hun eigen boontjes kunnen doppen en niet van anderen afhankelijk zijn.

Verder blijf ik jouw interpretatie´s hopeloos vinden en absoluut geen enkele toegevoegde waarde hebben naar de eventuele verblijfplaats of opsporing van Patrick.

Wat zal jou wereld er kleurloos uitzien.

Hoop maar dat ik nu ook binnen de lijntjes blijf van Fok.
Feiten
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:24:02 #235
3542 Gia
User under construction
pi_124907147
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:42 schreef Poen het volgende:

[..]

En ik blijf vinden dat je dan een zeer labiel persoon bent er vanuit gaand dat jij in ieder geval ouder bent dan 12. Het is voor jou dan ook maar te hopen dat je zo iets niet mee maakt want je zou volgens mij achter ieder boom en hoop stront iets verdachts zien.

Gezien het feit dat je je hier al allerlei scenario´s in je hoofd haalt zal voor jou de wereld ophouden te bestaan. Gelukkig zijn er ook sterke mensen op deze wereld die zelf hun eigen boontjes kunnen doppen en niet van anderen afhankelijk zijn.

Verder blijf ik jouw interpretatie´s hopeloos vinden en absoluut geen enkele toegevoegde waarde hebben naar de eventuele verblijfplaats of opsporing van Patrick.

Wat zal jou wereld er kleurloos uitzien.

Hoop maar dat ik nu ook binnen de lijntjes blijf van Fok.
Bijna, iemand uitmaken voor een labiel persoon om willens en wetens te kwetsen, mag dus niet.

Verder moet ik je teleurstellen, ik ben een heel sterke persoonlijkheid, zowel irl als op Fok, omdat ik me vrijwel nooit laat verleiden tot schelden op of kwetsen van mede-users, wat ik van, bijvoorbeeld jou en ElizabethR niet kan zeggen.
En ik heb een heel leuk leven, met ups en zware down, echter geestelijk helemaal gezond.

En ik stop toch niet met mijn ideeën verkondigen of mogelijke scenario's bedenken, want o.a. daarvoor is Fok juist bedoeld.

Dat is mijn uitspraak en daar zul je het mee moeten doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 05-04-2013 13:21:48 ]
pi_124907232
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:24 schreef Gia het volgende:

Dat is mijn uitspraak en daar zul je het mee moeten doen.
Je bent vergeten om minimaal 6x "echter" te zeggen.... :{
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:41:36 #237
3542 Gia
User under construction
pi_124907543
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je bent vergeten om minimaal 6x "echter" te zeggen.... :{
Ik kan een 'maar' in 'echter' veranderen....
pi_124908469
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik kan een 'maar' in 'echter' veranderen....
Doe maar, dan lijk je meer op meester V. :)
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:16:37 #239
393141 Jik32
pi_124908512
ik zie er 2 :P hihi toch van de rijdende rechter? of ben ik in de beans
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:20:13 #240
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124908628
Ik ga met de dames lopen bij de put, ben benieuwd of ze er nog bezig zijn van Signi.
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:20:14 #241
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124908630
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Bijna, iemand uitmaken voor een labiel persoon om willens en wetens te kwetsen, mag dus niet.

Jawel. Dat is namelijk zijn mening. En jouw eigen woorden waren dat vrijheid van meningsuiting is toegestaan. Kun je verder even aangeven waar ik heb lopen schelden? Want dat heb ik niet.

Dan wil ik nog even kwijt dat ik het met naam en toenaam benoemen van de mensen die bij deze zaak betrokken zijn echt niet vind kunnen. Zij worden in de pers toch ook niet benaamd? Mogen zij nog wat privacy overhouden?? Er vallen vast al veel te veel Gia's over hen heen met allerlei verwijten over hun gedrag. Ze zijn beter af met anonimiteit.
pi_124908676
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jawel. Dat is namelijk zijn mening. En jouw eigen woorden waren dat vrijheid van meningsuiting is toegestaan. Kun je verder even aangeven waar ik heb lopen schelden? Want dat heb ik niet.

Dan wil ik nog even kwijt dat ik het met naam en toenaam benoemen van de mensen die bij deze zaak betrokken zijn echt niet vind kunnen. Zij worden in de pers toch ook niet benaamd? Mogen zij nog wat privacy overhouden?? Er vallen vast al veel te veel Gia's over hen heen met allerlei verwijten over hun gedrag. Ze zijn beter af met anonimiteit.
Dit vind ik ook. Al helemaal zodra mensen gaan beschuldigen. Laat die namen dan maar achterwege, het is allemaal terug te vinden. Maar ja: de mods vinden het wel prima blijkbaar.
pi_124908679
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 08:33 schreef Flow3r het volgende:

denk je nu echt dat een kind van 12 achterlijk is? :?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 april 2013 @ 11:29:32 #244
22592 crew  Ole
pi_124908881
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:21 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Dat! Toen ik 12 was zat ik in 1 VWO en was ik verre van achterlijk.

Een kind van een jaar of 4 kan al best wel doorhebben dat er iets ergs is hoor. Juist die kunnen niet erg lang zonder één van hun ouders als ze dat niet gewend zijn.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:31:26 #245
393141 Jik32
pi_124908949
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:21 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Niet achterlijk, maar het precies begrijpen en gevoel komt wat later aan. Dat bedacht ik me later ook pas nadat Flower haar bericht tikte. bijvoorbeeld een scheiding is voor een kind in die leeftijd ook niet direct een drama. Dat gevoel van missen en begrijpen komt (bij veel kinderen) later pas.
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:32:43 #246
393141 Jik32
pi_124908988
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:29 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat! Toen ik 12 was zat ik in 1 VWO en was ik verre van achterlijk.

Een kind van een jaar of 4 kan al best wel doorhebben dat er iets ergs is hoor. Juist die kunnen niet erg lang zonder één van hun ouders als ze dat niet gewend zijn.
Mijn dochter ( is nu bijna 6) maar zolang zij bij mama is is er niks aan de hand en komt vaak pas uren later vragen waar papa eigenlijk is :P

EDIT: Slim zijn in leren heeft niks met je emotionele gevoelens te maken.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 april 2013 @ 11:33:15 #247
22592 crew  Ole
pi_124909009
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Niet achterlijk, maar het precies begrijpen en gevoel komt wat later aan. Dat bedacht ik me later ook pas nadat Flower haar bericht tikte. bijvoorbeeld een scheiding is voor een kind in die leeftijd ook niet direct een drama. Dat gevoel van missen en begrijpen komt (bij veel kinderen) later pas.
Meegemaakt met een vriendinnetje van me. Was zich volledig bewust hoor! Ik weet niet hoe jullie waren toen jullie 12 waren :?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_124909015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef Jik32 het volgende:

[..]

toen ik die leeftijd was wist ik echt wel wat een vermissing of een scheiding inhield...
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:32 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Mijn dochter ( is nu bijna 6) maar zolang zij bij mama is is er niks aan de hand en komt vaak pas uren later vragen waar papa eigenlijk is :P
ja want een kind van 6 kun je ook echt vergelijken met een kind van 12 :')
pi_124909032
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef Ole het volgende:

[..]

Meegemaakt met een vriendinnetje van me. Was zich volledig bewust hoor! Ik weet niet hoe jullie waren toen jullie 12 waren :?
blijkbaar volledig retarded :')
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:35:21 #250
393141 Jik32
pi_124909076
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef Ole het volgende:

[..]

Bewust ja, toen mijn vader weg ging zeker, maar blij zijn dat hij zijn favo muziek bij ons had laten liggen vond ik in die tijd ook belangrijk.... (als ik er nu aan terug denk brrrrr vreselijk kind :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')