abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:36:48 #176
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124779920
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:35 schreef Five_Horizons het volgende:
dat voordoen alsof mannen wél een keuze hebben...
Ja, die hebben ze dus. Niet je pik achterna lopen maar nadenken voordat je met wie dan ook het bed in duikt.
Is dat nou echt zo vreselijk moeilijk?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:37:20 #177
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_124779946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja, die hebben ze dus. Niet je pik achterna lopen maar nadenken voordat je met wie dan ook het bed in duikt.
Huhu, andersom werkt het ook zo hè? :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:38:07 #178
323439 HetKlusKonijn
pi_124779973
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Jazeker. Ik heb nooit iets anders beweerd. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:38:28 #179
179075 hugecooll
pi_124779984
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Jazeker. Ik heb nooit iets anders beweerd. ;)
:')
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:38:38 #180
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_124779991
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ohh en het geldt niet voor vrouwen die constant rond lopen met een jeukende kut. Net alsof je dat altijd merkt :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_124779992
Ging ze na de seks toevallig ook nog even uitgebreid haar bekken kantelen?
pi_124780130
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Precies :')

Seks is niet per se bedoeld voor kinderen, hoor. Tegenwoordig is dat gewoon een keuze. Daarnaast zou dat ook gewoon net zo goed aan de man moeten zijn of je meebetaalt aan een kind. De man heeft gewoon niets te kiezen. Alsof er niet genoeg vrouwen zijn die je alsnog erin luizen. Dat afschilderen aks vrouwenhaat is echt een stuitend zwaktebod.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:43:49 #183
179075 hugecooll
pi_124780167
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:42 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Precies :')

Seks is niet per se bedoeld voor kinderen, hoor. Tegenwoordig is dat gewoon een keuze. Daarnaast zou dat ook gewoon net zo goed aan de man moeten zijn of je meebetaalt aan een kind. De man heeft gewoon niets te kiezen. Alsof er niet genoeg vrouwen zijn die je alsnog erin luizen. Dat afschilderen aks vrouwenhaat is echt een stuitend zwaktebod.
Dit is een beetje alsof je wordt ingelicht over oplichters voor je op vakantie gaat. Kies de goede er uit! Te herkennen aan het keurmerk! De rest is niet te vertrouwen! :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:46:35 #184
323439 HetKlusKonijn
pi_124780262
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

:')
Ach kom nou, zeg.
Ook je hersens in je pik? kom op zeg, je kan toch wel nadenken voor je iets doet.
Voor de goede orde: dat doe ik dus wel, als vrouw. Heel simpel, dat hield/houdt dus ook in dat ik niks wilde/wou/nog steeds niks beginnen (lees: bed-activiteiten exploreren) met mannetjes die een 'gezinnetje' wilden starten. No Way, wegwezen, doei. :W

Om de een of andere reden schijnt ea bij mannelijke zoogdieren (= oa mens) volledig tegengesteld te zijn. Met goede reden dat ik, als vrouwtjesdier, altijd behoorlijk kritisch ben geweest tov potentiele bedpartners.

Heeft me geen windeieren gelegd. :P pardon me for the pun :P
pi_124780354
Hoe weet jij zo zeker dat jouw bedpartner nog steeds hetzelfde erover denkt?
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:50:03 #186
179075 hugecooll
pi_124780356
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ach kom nou, zeg.
Ook je hersens in je pik? kom op zeg, je kan toch wel nadenken voor je iets doet.
Voor de goede orde: dat doe ik dus wel, als vrouw. Heel simpel, dat hield/houdt dus ook in dat ik niks wilde/wou/nog steeds niks beginnen (lees: bed-activiteiten exploreren) met mannetjes die een 'gezinnetje' wilden starten. No Way, wegwezen, doei. :W

Om de een of andere reden schijnt ea bij mannelijke zoogdieren (= oa mens) volledig tegengesteld te zijn. Met goede reden dat ik, als vrouwtjesdier, altijd behoorlijk kritisch ben geweest tov potentiele bedpartners.

Heeft me geen windeieren gelegd. :P pardon me for the pun :P
Het punt is dus dat jij in theorie kan rondneuken wat je wil en dat daar, enkel door jouw wil, geen kind uit voort hoeft te komen. Bij een man is dit niet zo.
pi_124780401
Nee, dat is echt heel wat anders... :{w
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:51:38 #188
323439 HetKlusKonijn
pi_124780402
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat jouw bedpartner nog steeds hetzelfde erover denkt?
Ik ben inmiddels 50 jaar oud - eicelletjes zijn eindelijk OP, gelukkig! - en hij is nog steeds niet bij me weggelopen. ;)
pi_124780479
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels 50 jaar oud - eicelletjes zijn eindelijk OP, gelukkig! - en hij is nog steeds niet bij me weggelopen. ;)
Je begrijpt neem ik aan dat je dezelfde vraag aan een man va 30 kunt stellen? Die al tien jaar weet geen kinderen te willen? En waarvan de partner daar ineens anders over denkt?

Oeps?
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:54:27 #190
323439 HetKlusKonijn
pi_124780490
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Het punt is dus dat jij in theorie kan rondneuken wat je wil en dat daar, enkel door jouw wil, geen kind uit voort hoeft te komen. Bij een man is dit niet zo.
Je hebt een punt. Maar een groter punt is dat de meeste vrouwen 'rondneuken' helemaal niet zo aantrekkelijk/interessant vinden, maar veeleer op zoek zijn naar een steady relatie.

Bij mannen heb ik regelmatig het tegendeel gehoord, die schijnen het 'stoer' te vinden om zoveel mogelijk bedpartners te hebben. Tsja...
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:55:00 #191
179075 hugecooll
pi_124780507
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:53 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Je begrijpt neem ik aan dat je dezelfde vraag aan een man va 30 kunt stellen? Die al tien jaar weet geen kinderen te willen? En waarvan de partner daar ineens anders over denkt?

Oeps?
Ja eh, moet ie maar beter nadenken voor hij met iemand het bed induikt hoor :{w
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Je hebt een punt. Maar een groter punt is dat de meeste vrouwen 'rondneuken' helemaal niet zo aantrekkelijk/interessant vinden, maar veeleer op zoek zijn naar een steady relatie.

Bij mannen heb ik regelmatig het tegendeel gehoord, die schijnen het 'stoer' te vinden om zoveel mogelijk bedpartners te hebben. Tsja...
Ah, even iedereen over één kam scheren. Goede argumentatiemethode :7
pi_124780539
quote:

[..]

Als mannen zoveel verschillende neuken, dan doen vrouwen dat toch ook? :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:56:37 #193
179075 hugecooll
pi_124780560
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Als mannen zoveel verschillende neuken, dan doen vrouwen dat toch ook? :')
Naja 1 man kan met 7 verschillende vrouwen neuken en dan heb je 1x7 en 7x1. Is niet helemaal hetzelfde :P
pi_124780564
quote:

[..]

Ik geloof echt dat je een volgende seksuele revolutie het gemist, hoor. Vrouwen doen net zo hard mee. :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:57:30 #195
323439 HetKlusKonijn
pi_124780578
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:53 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Oeps?
Misschien ben ik een uitzondering, maar ik heb vanaf het eerste moment vanaf mijn eerste contact met mijn eerste vriendjes - okee, op 22-jarige leeftijd, ik was een late bloomer - meteen aan de orde gebracht dat ik dus GEEN KINDEREN wou. Oftewel, als vriendje X, Y, of Z dat wel wou, dan moest-ie verder kijken, jammer, tabee.

Klaar, uit. Kan 't niet helpen.

Maarre... terug OT zou ik zo zeggen. :)
pi_124780618
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef KoningPils het volgende:
Helaas, dat wordt betalen.
er zíjn, hoe ongelooflijk ook, echt vrouwen die het menen als ze zeggen dat ze het alleen willen doen en dus niet achter alimentatie aan gaan ^O^
Laten we duimen voor TS dan dat deze zo is. Voor TS. Niet voor het kind.
Lekker
pi_124780643
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

er zíjn, hoe ongelooflijk ook, echt vrouwen die het menen als ze zeggen dat ze het alleen willen doen en dus niet achter alimentatie aan gaan ^O^
Laten we duimen voor TS dan dat deze zo is. Voor TS. Niet voor het kind.
Ik hoop het ook voor TS

En ik hoop dat TS desondanks zich toch bekommerd om het kind en moeder en kind toch wat geld toestopt.
Rustig aan.
pi_124780647
Vrouwen zijn er tegenwoordig zelfs nog wat onbeschaamder in haast. Ik verbleef op vakantie altijd in hostels, en vooral dan bizar hoe vrouwen de ene ONS na de andere hebben met elke jongen die ze maar aantrekkelijk genoeg vinden. Ook een chick die zei van 'ja m'n vriendin snapt dat niet, maar het is normaal in het hockeywereldje'.

En in de kroeg kan je ook niet altijd gewoon rustig een biertje drinken zonder dat een chick tegen je aan komt schuren uit het niets :P
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:05:26 #199
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_124780778
TS moet de komende tijd gewoon nog 100 vrouwen oid zwanger maken. Tenzij TS gigantisch verdient kunnen ze dan nooit allemaal hun alimentatie checks innen.
The more debt, the better
pi_124780818
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:59 schreef davo1979 het volgende:
Stel dat het verhaal waar is, zij wil het in haar eentje doen. Oke goed dan hoefde ze TS dus toch niet te informeren maar gewoon het kind "stiekum"te houden en nooit meer wat van haarzelf te laten horen.
nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je vindt dat de verwekker het recht heeft om het te weten. Kan hij altijd nog kijkenof hij er iets mee wil.
Lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')