Ja, die hebben ze dus. Niet je pik achterna lopen maar nadenken voordat je met wie dan ook het bed in duikt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:35 schreef Five_Horizons het volgende:
dat voordoen alsof mannen wél een keuze hebben...
Huhu, andersom werkt het ook zo hè?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze dus. Niet je pik achterna lopen maar nadenken voordat je met wie dan ook het bed in duikt.
Is dat nou echt zo vreselijk moeilijk?
Jazeker. Ik heb nooit iets anders beweerd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, andersom werkt het ook zo hè?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb nooit iets anders beweerd.
Ohh en het geldt niet voor vrouwen die constant rond lopen met een jeukende kut. Net alsof je dat altijd merktquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze dus. Niet je pik achterna lopen maar nadenken voordat je met wie dan ook het bed in duikt.
Is dat nou echt zo vreselijk moeilijk?
Preciesquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, andersom werkt het ook zo hè?
Dit is een beetje alsof je wordt ingelicht over oplichters voor je op vakantie gaat. Kies de goede er uit! Te herkennen aan het keurmerk! De rest is niet te vertrouwen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Precies
Seks is niet per se bedoeld voor kinderen, hoor. Tegenwoordig is dat gewoon een keuze. Daarnaast zou dat ook gewoon net zo goed aan de man moeten zijn of je meebetaalt aan een kind. De man heeft gewoon niets te kiezen. Alsof er niet genoeg vrouwen zijn die je alsnog erin luizen. Dat afschilderen aks vrouwenhaat is echt een stuitend zwaktebod.
Ach kom nou, zeg.quote:
Het punt is dus dat jij in theorie kan rondneuken wat je wil en dat daar, enkel door jouw wil, geen kind uit voort hoeft te komen. Bij een man is dit niet zo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ach kom nou, zeg.
Ook je hersens in je pik? kom op zeg, je kan toch wel nadenken voor je iets doet.
Voor de goede orde: dat doe ik dus wel, als vrouw. Heel simpel, dat hield/houdt dus ook in dat ik niks wilde/wou/nog steeds niks beginnen (lees: bed-activiteiten exploreren) met mannetjes die een 'gezinnetje' wilden starten. No Way, wegwezen, doei.![]()
Om de een of andere reden schijnt ea bij mannelijke zoogdieren (= oa mens) volledig tegengesteld te zijn. Met goede reden dat ik, als vrouwtjesdier, altijd behoorlijk kritisch ben geweest tov potentiele bedpartners.
Heeft me geen windeieren gelegd.pardon me for the pun
Ik ben inmiddels 50 jaar oud - eicelletjes zijn eindelijk OP, gelukkig! - en hij is nog steeds niet bij me weggelopen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat jouw bedpartner nog steeds hetzelfde erover denkt?
Je begrijpt neem ik aan dat je dezelfde vraag aan een man va 30 kunt stellen? Die al tien jaar weet geen kinderen te willen? En waarvan de partner daar ineens anders over denkt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 50 jaar oud - eicelletjes zijn eindelijk OP, gelukkig! - en hij is nog steeds niet bij me weggelopen.
Je hebt een punt. Maar een groter punt is dat de meeste vrouwen 'rondneuken' helemaal niet zo aantrekkelijk/interessant vinden, maar veeleer op zoek zijn naar een steady relatie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het punt is dus dat jij in theorie kan rondneuken wat je wil en dat daar, enkel door jouw wil, geen kind uit voort hoeft te komen. Bij een man is dit niet zo.
Ja eh, moet ie maar beter nadenken voor hij met iemand het bed induikt hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je begrijpt neem ik aan dat je dezelfde vraag aan een man va 30 kunt stellen? Die al tien jaar weet geen kinderen te willen? En waarvan de partner daar ineens anders over denkt?
Oeps?
Ah, even iedereen over één kam scheren. Goede argumentatiemethodequote:Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar een groter punt is dat de meeste vrouwen 'rondneuken' helemaal niet zo aantrekkelijk/interessant vinden, maar veeleer op zoek zijn naar een steady relatie.
Bij mannen heb ik regelmatig het tegendeel gehoord, die schijnen het 'stoer' te vinden om zoveel mogelijk bedpartners te hebben. Tsja...
Als mannen zoveel verschillende neuken, dan doen vrouwen dat toch ook?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar een groter punt is dat de meeste vrouwen 'rondneuken' helemaal niet zo aantrekkelijk/interessant vinden, maar veeleer op zoek zijn naar een steady relatie.
Bij mannen heb ik regelmatig het tegendeel gehoord, die schijnen het 'stoer' te vinden om zoveel mogelijk bedpartners te hebben. Tsja...
Naja 1 man kan met 7 verschillende vrouwen neuken en dan heb je 1x7 en 7x1. Is niet helemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als mannen zoveel verschillende neuken, dan doen vrouwen dat toch ook?
Ik geloof echt dat je een volgende seksuele revolutie het gemist, hoor. Vrouwen doen net zo hard mee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Misschien ben ik een uitzondering, maar ik heb vanaf het eerste moment vanaf mijn eerste contact met mijn eerste vriendjes - okee, op 22-jarige leeftijd, ik was een late bloomer - meteen aan de orde gebracht dat ik dus GEEN KINDEREN wou. Oftewel, als vriendje X, Y, of Z dat wel wou, dan moest-ie verder kijken, jammer, tabee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je begrijpt neem ik aan dat je dezelfde vraag aan een man va 30 kunt stellen? Die al tien jaar weet geen kinderen te willen? En waarvan de partner daar ineens anders over denkt?
Oeps?
er zíjn, hoe ongelooflijk ook, echt vrouwen die het menen als ze zeggen dat ze het alleen willen doen en dus niet achter alimentatie aan gaanquote:
Ik hoop het ook voor TSquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
er zíjn, hoe ongelooflijk ook, echt vrouwen die het menen als ze zeggen dat ze het alleen willen doen en dus niet achter alimentatie aan gaan![]()
Laten we duimen voor TS dan dat deze zo is. Voor TS. Niet voor het kind.
nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je vindt dat de verwekker het recht heeft om het te weten. Kan hij altijd nog kijkenof hij er iets mee wil.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:59 schreef davo1979 het volgende:
Stel dat het verhaal waar is, zij wil het in haar eentje doen. Oke goed dan hoefde ze TS dus toch niet te informeren maar gewoon het kind "stiekum"te houden en nooit meer wat van haarzelf te laten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |