Nee, natuurlijk niet.quote:is er een contract of iets dergelijks waarin je kan aangeven dat je niet financieel aansprakelijk
gesteld kan worden voor het kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
Triest dat je niks met je eigen kind te maken wilt hebben.
Triest dat je als man niks in te brengen hebt.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
ik kan het me best voorstellen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
Zonder dat je als man wat inbrengt, komt er geen kind hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Triest dat je als man niks in te brengen hebt.
Het is wel triest, voor het kind. Vind ik. Die kiest er ook niet voor op die manier geboren te worden, net zoals TS er niet voor kiest op deze manier vader te worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat niet triest. Ze gebruiken een condoom. Dat gaat mis. TS vraagt of de dame aan de pil is. Is het geval, dus het is niet nodig samen ergens een MAP vandaan te trekken. Als ze dan toch zwanger blijkt te zijn, heeft ze blijkbaar iets verzwegen.
Ik vind eigenlijk de moeder de meest verwijtbare in deze situatiequote:Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is wel triest, voor het kind. Vind ik. Die kiest er ook niet voor op die manier geboren te worden, net zoals TS er niet voor kiest op deze manier vader te worden.
Triest dat dat wijf een kind van een wildvreemde wil houden.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
Maar je bent wel de vader, of jij daar nou voor gekozen hebt of niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef summerof69 het volgende:
Ik heb hierover een gesprek met haar gehad, zij het persé houden, kan ik me wel wat bij voorstellen. Alleen dat is het wel haar beslissing en niet de mijne. Ik heb niet voor niks een condoom gebruikt en gevraagd of ze de pil slikte.
Ook ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Triest dat dat wijf een kind van een wildvreemde wil houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |