quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Dat zegt denk ik meer over het niveau van het Nederlands elftal.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:20 schreef shaderon het volgende:
[..]
Om te janken ja? 7 spelers in het nederlands elftal..
Dat elk kwalificatieduel wint, iddquote:Op zondag 31 maart 2013 01:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zegt denk ik meer over het niveau van het Nederlands elftal.
Als we met deze klaplullen naar het WK gaan zet ik de tv niet eens aan.quote:
Liever dit dan een team met de jong, heitinga, vd wiel, huntelaar, vn bommel, elia en nog meer troep dat van marwijk gebruiktequote:Op zondag 31 maart 2013 01:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Als we met deze klaplullen naar het WK gaan zet ik de tv niet eens aan.
Dat is geen graadmeter. Heb je gezien waar voor een trieste landen er bij Nederland in de poule zittenquote:
Detailsquote:Op zondag 31 maart 2013 01:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat is geen graadmeter. Heb je gezien waar voor een trieste landen er bij Nederland in de poule zitten?
Het spijt haar dat ze jou geslagen heeft ja, das wel lief.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:38 schreef Zaran het volgende:
Mijn vriendin stuurt me nu steeds whatsapp berichten dat het haar spijt, nu voel ik me best schuldig
Waar zit ze nu?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:38 schreef Zaran het volgende:
Mijn vriendin stuurt me nu steeds whatsapp berichten dat het haar spijt, nu voel ik me best schuldig
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:39 schreef Equites het volgende:
[..]
Het spijt haar dat ze jou geslagen heeft ja, das wel lief.
schaken net een 5,5?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:40 schreef Maastoren het volgende:
Mathijsen scoorde als enige een voldoende vandaag. De rest was gewoon treurig
Clasie![]()
Boetius![]()
Verhoek![]()
![]()
Hoe Feyenoord speelde vandaag![]()
![]()
Tsja Schaken. Wat moet je ermee. Heeft 5-10 leuke wedstrijden per seizoen. Voor de rest heb je er ook niks aan. Maar vandaag was hij niet bijzonder slecht.quote:
Joh, nog een jaar om te groeien, al dan niet in de eredivisie (al zou de kwartfinale al heel wat zijn).quote:Op zondag 31 maart 2013 01:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Pelle is inderdaad ontzettend belangrijk, maar toch vind ik dat je van deze gasten meer mag verwachten. Okay, behalve van Verhoek dan. Pluspunt is dat Vormer ondanks het collectieve falen toch vrij aardig speelde. Dat geeft hoop voor de resterende wedstrijden (mét Pelle).quote:Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef Equites het volgende:
[..]
De basis van Feyenoord is ook om te janken. Hoe kunnen jullie dat niet zien man. Pelle is de man die dit team leidt en vertrouwen geeft.
Van het WK moet je ook niks verwachten. Daar is het merendeel van deze jongens nog te jong en te onervaren voor.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele zorgvuldig opgebouwde aanval gezien, niet gek als je na 3x de bal alweer inlevert. Koeman zei: We durfden hier gewoon niet te voetballen. Het geloof was er niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:07 schreef Zaran het volgende:
Maar ik vond het echt frusterend om te zien hoe er elke minuut twee feyenoord spelers op de grond lagen en dat je dan ook nog verhoek inbrengt![]()
Onze vleugelspelers weten gewoon niet wat ze moeten doen als er niemand staat om de ballen in te koppen, je zag Schaken gewoon twijfelen
Het baart mij gewoon zorgen dat de jongens van het team bij het WK 2010 op de leeftijd van deze Feyenoorders al zoveel verder waren...we hebben het gewoon getroffen met de laatste lichting bij het NL elftal.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:01 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Van het WK moet je ook niks verwachten. Daar is het merendeel van deze jongens nog te jong en te onervaren voor.
Pff, WK 2010 had Oranje heel veel mazzel. Ze hebben alleen een halve wedstrijd tegen Brazilie en een hele wedstrijd tegen Uruguay goed gespeeld. Gasten van de generatie Van Basten en de generatie Seedorf waren zoveel beter. Maar goed, het gaat hier over Feyenoord.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:22 schreef Equites het volgende:
[..]
Het baart mij gewoon zorgen dat de jongens van het team bij het WK 2010 op de leeftijd van deze Feyenoorders al zoveel verder waren...we hebben het gewoon getroffen met de laatste lichting bij het NL elftal.
Precies mijn mening.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:22 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele zorgvuldig opgebouwde aanval gezien, niet gek als je na 3x de bal alweer inlevert. Koeman zei: We durfden hier gewoon niet te voetballen. Het geloof was er niet.
Ik zeg dat ze het gewoon niet konden. Als je steeds zo makkelijk de bal inlevert, dan doen de verdedigers een aantal stappen achteruit. Dat is weer kut voor de middenvelders. Vervelend dat Heerenveen er zo kort op zat, maar als je goed staat kan je alsnog combineren en kunnen zij er achteraan. Heb ook teveel lange ballen gezien alsof Pelle er nog stond. Bijna elke keer resulteerde dat in balverlies.
Ik hoor en lees dat het tempo hoog lag, maar het enige tempo dat hoog lag was het tempo van balverlies. Heervenveen vond ik echt niet goed spelen, hooguit minder dramatisch dan Feyenoord.
De verdediging stond op zich goed, zekere centrale duo idd en Janmaat zoals gewoonlijk. Ook speelde Vormer erg sterk, aan hem heeft het absoluut niet gelegen. Won duels, goede intercepties en ook weer een aantal maal een heerlijke trap in zijn benen.quote:Op zondag 31 maart 2013 06:04 schreef Toekito het volgende:
Op die fout na was De Vrij goed. Janmaat goed, Mathijssen goed. BMI degelijk. Jordy zat overal tussen maar gaf veel ballen terug en verder was het dramatisch waardoor je nooit kon winnen daar
Wat? Hoe De Vrij de 2-0 weggaf was kinderlijk, hoe slap Feyenoord is zonder Pelle (zou het in de koppies zitten) hoe slap Clasie al speelt ivm vorig seizoen. Dan mag je hen echt wel wat verwijten.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:29 schreef fantasyboy het volgende:
Dit elftal kan je helemaal niets verwijten.
Te jong en te onervaren om echt met de titel mee te doen. Dat ze in deze fase van de competitie nog om het kampioenschap is eigenlijk gewoon een wonder.
De komende jaren moeten deze spelers vooral fysiek veel sterker worden. Vooral Vilhenna, Boetius en Clasie komen op dat punt heel veel te kort op dit moment.
Clasie is het hele seizoen eigenlijk al geblesseerd.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Hoe De Vrij de 2-0 weggaf was kinderlijk, hoe slap Feyenoord is zonder Pelle (zou het in de koppies zitten) hoe slap Clasie al speelt ivm vorig seizoen. Dan mag je hen echt wel wat verwijten.
Als bij Ajax 2 belangrijke spelers weg vallen winnen ze geen wedstrijd meer..en je weet zelf welke spelers ik bedoel....quote:Op zondag 31 maart 2013 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Hoe De Vrij de 2-0 weggaf was kinderlijk, hoe slap Feyenoord is zonder Pelle (zou het in de koppies zitten) hoe slap Clasie al speelt ivm vorig seizoen. Dan mag je hen echt wel wat verwijten.
Wie bedoel je dan? Jij onderschat de eindsprint van Ajax jongen.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:33 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Als bij Ajax 2 belangrijke spelers weg vallen winnen ze geen wedstrijd meer..en je weet zelf welke spelers ik bedoel....
Ajax gaat uit de laaste 7 wedstrijden geen 21 punten halen, het kampioenschap wordt beslist in de laaste 3 wedstrijden.
Ajax PSV en Feyenoord hebben geen wonderploegen zoals in het verleden wel het geval...quote:Op zondag 31 maart 2013 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie bedoel je dan? Jij onderschat de eindsprint van Ajax jongen.
Immers kwam gewoon verkeerd neer. Had ook kunnen gebeuren bij een kopduel.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Blijkt Pelle toch echt de achilleshiel, net als Bony bij vitesse.
Die immers is wel een sukkeltje, jezelf de ziekenboeg in trappen...
Maar de grote vraag is wat de vrienden uit 020 en eindhoven nu gaan doen
Ook met Pelle had je niet gewonnen. Daarvoor speelden de meeste 'grote' jongens te slecht.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Blijkt Pelle toch echt de achilleshiel, net als Bony bij vitesse.
Die immers is wel een sukkeltje, jezelf de ziekenboeg in trappen...
Maar de grote vraag is wat de vrienden uit 020 en eindhoven nu gaan doen
was wel klungelig wat hij deed, is er al iets bekend over zijn toestand?quote:Op zondag 31 maart 2013 10:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Immers kwam gewoon verkeerd neer. Had ook kunnen gebeuren bij een kopduel.
Er is maar 1 grote jongen, dat bleek dus gisterenquote:Op zondag 31 maart 2013 10:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook met Pelle had je niet gewonnen. Daarvoor speelden de meeste 'grote' jongens te slecht.
Gisteren werd in dit topic gemeld dat het nog niet zeker is, maar men gaat uit van einde seizoen.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel klungelig wat hij deed, is er al iets bekend over zijn toestand?
Misschien dat Pelle die 'grote' jongens beter maakt en meetrekt in een positieve spiraal tijdens een wedstrijd?quote:Op zondag 31 maart 2013 10:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook met Pelle had je niet gewonnen. Daarvoor speelden de meeste 'grote' jongens te slecht.
Kan. Maar gisteren gingen zelfs passes over anderhalve meter fout. Ballen sprongen constant van de voet. Het was barslecht, zelfs met Pelle had je er niet gewonnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Misschien dat Pelle die 'grote' jongens beter maakt en meetrekt in een positieve spiraal tijdens een wedstrijd?
ik vond ruud het goed doen gister. Zonder hem was het 4-0 gewordenquote:Op zondag 31 maart 2013 10:53 schreef fantasyboy het volgende:
Koeman heeft gisteren zijn elftal teveel omgegooid.
Ik had Immers gewoon op zijn eigen positie laten staan en gewoon Fernandez, Anchabar of Cisse in de spits gegooid. Die Vormer bakt er ook gewoon geen klote van. Snap ook niet dat hij achter elke vrije trap gaat staan. Traag als een slak, Feyenoord verloor op het middenveld alles.
Niet helemaal eens over Vormer, die moest veel fouten van Clasie herstellen. Alleen komt Vormer in aanvallend opzich te weinig in de bal, waardoor de opbouw fout loopt. Overigens wel opmerkelijk dat na 10 minuten werd overgestapt van 4-4-2 op 4-3-3.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:53 schreef fantasyboy het volgende:
Koeman heeft gisteren zijn elftal teveel omgegooid.
Ik had Immers gewoon op zijn eigen positie laten staan en gewoon Fernandez, Anchabar of Cisse in de spits gegooid. Die Vormer bakt er ook gewoon geen klote van. Snap ook niet dat hij achter elke vrije trap gaat staan. Traag als een slak, Feyenoord verloor op het middenveld alles.
Nou ik niet....quote:Op zondag 31 maart 2013 10:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond ruud het goed doen gister. Zonder hem was het 4-0 geworden
We zullen het nooit wetenquote:Op zondag 31 maart 2013 10:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan. Maar gisteren gingen zelfs passes over anderhalve meter fout. Ballen sprongen constant van de voet. Het was barslecht, zelfs met Pelle had je er niet gewonnen.
Is het ondertussen niet tijd om Clasie een week of 2 vrij te geven? Misschien dat hij dan een hele wedstrijd goed kan presterenquote:Op zondag 31 maart 2013 11:14 schreef Jimbo het volgende:
Achja immers er niet meer bij, kan er niet heel rouwerig om zijn.
Hoop dat goosens een kans krijgt, en dan de week ernaa weer gewoon vormer clasie vilhena
die boy zit in zn kop al in het buitenland...helaasquote:Op zondag 31 maart 2013 11:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is het ondertussen niet tijd om Clasie een week of 2 vrij te geven? Misschien dat hij dan een hele wedstrijd goed kan presteren
Waar heb je precies vertrouwen in?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat speelden we slechtMaar op de één of andere manier heb ik nog wel vertrouwen in. We moeten 6x kunnen winnen. Bij Heerenveen uit verloren Vitesse, Twente en PSV ook.
sinterklaas bestaat ook nog zekerquote:Op zondag 31 maart 2013 12:37 schreef shaderon het volgende:
In principe nog niets aan de hand, er kan vandaag nog van alles gebeuren
Heeft de Vrij niet gezegd.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:31 schreef mister_popcorn het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Immers ervoor staat. Moet ondertussen wel iets bekend zijn? Of eerst wachten totdat het ei op de enkel weg is? Ben zelf op jongere leeftijd ook vaak door mijn enkels geklapt, ben toch redelijk snel hersteld altijd (binnen de week).
Verder was Vormer gisteren redelijk, moet alleen leren iets strakker en harder in te spelen. Verder prima. De jonkies (clasie en vilhena) waren minder tot slecht, misschien toch teveel op hun toppen van hun kunnen moet lopen bij oranje? Boëtius ook matig. Tja.
Nog 6 wedstrijden. We zien 't wel, voorlopig is in ieder geval de druk vd ketel af, misschien dat het ook maar goed is.
Nog 1 laatste dan: de Vrij die zegt dat hij de eredivisie wel gezien heeft... Oei.
Ik ben bang dat het juist het omgekeerde is, dat ze zonder CL eerder weg zullen gaan...quote:Op zondag 31 maart 2013 13:46 schreef Haringkop het volgende:
Ach ja, eigenlijk wisten we het ook een beetje. We zijn heel goed op weg, maar voor een kampioenschap missen we gewoon de kwaliteit en ervaring. Die goals zijn niet nodig, maar gezien het wedstrijdbeeld gewoon terecht.
Hopelijk is dit ook een eyeopener voor veel jongens dat er eredivisie nog voldoende te leren valt voor ze voordat ze volgende stap in hun carrière maken.
Ben ik ook bang voor, maar dan vrees ik toch dat ze de stap te vroeg maken. Ze spelen nog lang niet dominant. De Vrij zou meer moeten doorschuiven, BMI moet meedogenloze worden, Clasie nog veel bepalender. Wat dat betreft bepalen ze zelf op welk niveau ze uitkomen met Feyenoord. Alleen lijkt CL geen haalbare kaart.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het juist het omgekeerde is, dat ze zonder CL eerder weg zullen gaan...
Time will tell.
Same here.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef Grifte het volgende:
Ik kan er in de verste verte niet eens blij mee zijn na gisteravond.
Die krijgen een makkelijk middagje vrees ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef fantasyboy het volgende:
psv ontsnapt...
ajax krijgt het straks ook moeilijk let maar op....
Als psv um wint heb je er geen moer aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:28 schreef shaderon het volgende:
de wedstrijd psv - ajax komt ons nou wel heel goed uit zeg
kunnen we mooi 2e worden. neem aan dat we met de pel die laatste wedstrijden wel in de knip hebben
en dan ook nog winnen van vitesse om van hen af te raken, ideaal scenario
Gelijk is het beste, dan kan je in ieder geval sowieso nog over PSV heen. Je bent dan afhankelijk van Ajax dat zij ergens nog iets laten liggen. Die moeten dan sowieso nog een keer verliezen.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als psv um wint heb je er geen moer aan.
Die verliezen nog wel meer punten.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als psv um wint heb je er geen moer aan.
Preciesquote:Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Die verliezen nog wel meer punten.
Maar we moeten niet naar de andere ploegen kijken. Gewoon zes maal winnen en dan kijken.
Waarom zou een rechtsbuiten nu in de basis staan als een aanvallende middenvelder geblesseerd raaktquote:Op zondag 31 maart 2013 14:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Staat Verhoek vanaf nu in de basis na het uitvallen van Tim ?
Nee, laat maar, wordt natuurlijk Vormer.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom zou een rechtsbuiten nu in de basis staan als een aanvallende middenvelder geblesseerd raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |