maakt niet uitquote:
niet van jouquote:Op zondag 31 maart 2013 00:41 schreef Bitterlemon het volgende:
Eigenlijk is LB een beetje een slet. Ze houdt van vrijwel iedereen.
Pffquote:
Zweinig tieten hoor L;)quote:
leer typenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zweinig tieten hoor L;)
was grapje
Ja, mobiel FOK! is sws vervelend vind ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:43 schreef supersof het volgende:
Ik kan ook niet typen trouwens op mn mobielelk woord moet ik verbeteren
stomme kleine toetsen
wat?quote:
nja in bed doe ik meestal mobiel fok, als ik niet kan slapen of in de ochtendquote:Op zondag 31 maart 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, mobiel FOK! is sws vervelend vind ik.
Joseph Gordon-Levitt.quote:
oh oh is goed!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joseph Gordon-Levitt.
Premium Rush. Leuk filmpjeniet al te bijzonder qua verhaal, maar wel vette scenes door New York
Ik doe alleen mobiel FOK! als ik ergens anders benquote:Op zondag 31 maart 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nja in bed doe ik meestal mobiel fok, als ik niet kan slapen of in de ochtendOnder de dekens lekker warm enzo
en?quote:
''achter de rug'' klinkt niet veelbelovendquote:
Nja hij heeft alles goed voor elkaar, knap, komt uit een goed gezien, goed werk, een Bmw Z3 2.8quote:
Er zijn nog 4 andere topics actief hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
Ohjay er moeten echt weer nieuwe JNG-topics komen, de SC is zowat de enige actieve topic in JNG! straks gaan ze JNG sluiten
Het is nogal kansloos als je opeens dan weer 500 nieuwe topics krijgt waarvan er 400 bagger zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
Ohjay er moeten echt weer nieuwe JNG-topics komen, de SC is zowat de enige actieve topic in JNG! straks gaan ze JNG sluiten
Is niet genoeg, hup, topics openen jij.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
Er zijn nog 4 andere topics actief hoor.
Daarom moeten jullie uitstekende breintjes nu eventjes hard aan het werk op zoek naar leuke ideeen voor nieuwe topics in het JNG-supforumquote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nogal kansloos als je opeens dan weer 500 nieuwe topics krijgt waarvan er 400 bagger zijn.
awh kwam het omdat hij wat deed?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja hij heeft alles goed voor elkaar, knap, komt uit een goed gezien, goed werk, een Bmw Z3 2.8
Maar er was geen klik en ik voelde me niet echt op mn gemak
Ik? Ik denk dat ik dan eerst eens een goed onderwerp moet hebben.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja hij heeft alles goed voor elkaar, knap, komt uit een goed gezien, goed werk, een Bmw Z3 2.8
Niet om 10 voor 1 snachtsquote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daarom moeten jullie uitstekende breintjes nu eventjes hard aan het werk op zoek naar leuke ideeen voor nieuwe topics in het JNG-supforum
Dan ook niet doen, fuck money, maakt veel meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel een film kijken zo laat nog, maar geen topics openenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet om 10 voor 1 snachtsIk ga zo film kijken
Nee hij deed helemaal niks, probeerde ook niksquote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
awh kwam het omdat hij wat deed?
quote:
misschien voelde hij ook geen klikquote:Op zondag 31 maart 2013 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee hij deed helemaal niks, probeerde ook niks
aan de ene kant wel fijn maar aan de andere kant dacht ik serieus dat er wat mis met mij was terwijl hij zo graag wou afspreken en wanhopig overkomt op whatsapp
Zelfs toen ik uit de auto stapte deed hij niks
LB is op de glittertourquote:
Hij is hommoquote:Op zondag 31 maart 2013 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee hij deed helemaal niks, probeerde ook niks
aan de ene kant wel fijn maar aan de andere kant dacht ik serieus dat er wat mis met mij was terwijl hij zo graag wou afspreken en wanhopig overkomt op whatsapp
Zelfs toen ik uit de auto stapte deed hij niks
quote:
Jullie kinnen het meteen goed vinden he?quote:
godvergodvergodverquote:Op zondag 31 maart 2013 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
misschien voelde hij ook geen klikwel jammer
quote:
verlegen boiiquote:Op zondag 31 maart 2013 00:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
godvergodvergodver
hij zegt net via wa dat hij me wel graag een kusje had willen geven
hier heb ik zo'n hekel aan hezeg die dingen niet achteraf maar doe ze gewoon fucking pussy
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nu zit ik steeds aan mijn neus
Er was geen klik maar je wil nog wel een tweede date?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja 2e date staat alweer gepland dus hopelijk komt hij meer los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Toch wel? Die auto maakt dan toch wel heel veel indrukquote:Op zondag 31 maart 2013 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja 2e date staat alweer gepland dus hopelijk komt hij meer los
Ja dat deed ik ook voor aniet expess, Had ik gisteren moeten doenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
wat is er met zn neus eigenlijk
oke leukquote:Op zondag 31 maart 2013 00:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
plak cake van 10cm eten
ik ken geen schaamte
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:56 schreef supersof het volgende:
wtfIk kom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
nja is lastig want ik kende hem van uitgaan donderdag en beetje ongemakkelijk om elkaar weer te spreken dan want je was dronken etc dus misschien moeten we even die drempel overquote:Op zondag 31 maart 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er was geen klik maar je wil nog wel een tweede date?
ja godver ik voelde me net een voetbalvrouwquote:Op zondag 31 maart 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toch wel? Die auto maakt dan toch wel heel veel indruk
wat deed je?quote:[..]
Ja dat deed ik ook voor aniet expess, Had ik gisteren moeten doen
Nouja ozpich, je hoeft ook niet alles van 1 afspraakje af te laten hangen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nja is lastig want ik kende hem van uitgaan donderdag en beetje ongemakkelijk om elkaar weer te spreken dan want je was dronken etc dus misschien moeten we even die drempel over
of ik geef mensen gewoon teveel kansen
over mijn bovenarm wrijven netquote:Op zondag 31 maart 2013 00:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja godver ik voelde me net een voetbalvrouw
is toch wel erg aantrekkelijk als iemand zn leven op een rijtje heeft want het vrouwlijk oerinstinct komt dan weer in me op
[..]
wat deed je?
nee preciesquote:Op zondag 31 maart 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja ozpich, je hoeft ook niet alles van 1 afspraakje af te laten hangen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
over mijn bovenarm wrijven net
quote:
Je weet dat ik apart benquote:
quote:
omgbbqgrmblr Hoiquote:
voel me wel vereerd dat ik je heb ontmaagd op meet gebiedquote:
Wat is veilig? Onvoorbereid maar een pizzeriaatje opzoeken?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voel me wel vereerd dat ik je heb ontmaagd op meet gebied
ben blij dat we het veilig hebben gedaan
Morning after-meet pilquote:Op zondag 31 maart 2013 01:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voel me wel vereerd dat ik je heb ontmaagd op meet gebied
ben blij dat we het veilig hebben gedaan
nee veilig dat we het rustig aan hebben gedaanquote:Op zondag 31 maart 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is veilig? Onvoorbereid maar een pizzeriaatje opzoeken?
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee veilig dat we het rustig aan hebben gedaan
Ik beaam ditquote:
jij vindt mn gifjes leuk hequote:
ohquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:10 schreef JRRY het volgende:
Godver, mensen die dit soort plaatjes delen op FB of Twitter moeten een verbod krijgen
[ afbeelding ]
kapotquote:
quote:
quote:
okequote:
quote:
quote:
WC gaan, hopen op een luchtverfrisserquote:Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb jullie hulp even nodig.
Ik ben nu op een logeerdate. Eigenlijk moet ik een enorme wind laten, maarja, als ze terugkomt van de keuken ruikt ze dit.
Ophouden geen optie...
Met je kont uit het raam hangenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu op een logeerdate. Eigenlijk moet ik een enorme wind laten, maarja, als ze terugkomt van de keuken ruikt ze dit.
Ophouden geen optie...
wc?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Ophouden geen optie...
Ik zeg neuqenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Dus ik moet een wind in haar gezicht laten zeggen jullie ?
Kan ik ook in d'r kont plassen ?
goed plan jaquote:Op zondag 31 maart 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Damn right, it's better than yoursquote:Op zondag 31 maart 2013 01:19 schreef JRRY het volgende:
My milkshake brings all the boys in the yard.
Ja nu heb ik zin in een milkshakequote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nu heb ik zin in een milkshake
Dan neem je diequote:Op zondag 31 maart 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nu heb ik zin in een milkshake
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nu heb ik zin om met JRRY te slapen xd xdxd
is het misschien moira?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet wel oppassen wat ik zeg, ze zit ook op Fok
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
non, merci, mais je vais coucher maintenant.quote:
Het is half 2quote:
nee sof, neeeeequote:Op zondag 31 maart 2013 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
non, merci, mais je vais coucher maintenant.
Dan weet ze heus wel hoe je bentquote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
omg neee het is al zo laat. En morgenochtend moet ik voor elf uur hond uitlatenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is half 2
Zo tijdreizen
Ik wil het zien verspingen naar 3:00
quote:
Arme schatquote:Op zondag 31 maart 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
omg neee het is al zo laat. En morgenochtend moet ik voor elf uur hond uitlaten
And they're like; it's better than yours.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:19 schreef JRRY het volgende:
My milkshake brings all the boys in the yard.
Ja bah. en maandag ook alquote:
schatje ik hou van je ik wil je nooit meer kwijt wij zijn niet te breken hou van mij booquote:
Ja leuk liedjequote:Op zondag 31 maart 2013 01:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
And they're like; it's better than yours.
Damn right, it's better than yours.
I can teach you, but I have to charge.
Lala,
Lalala.
doei monoquote:
Ik zal er voor je zijnquote:
Wij voor altijd strijdend door de levenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
schatje ik hou van je ik wil je nooit meer kwijt wij zijn niet te breken hou van mij boo
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Ophouden geen optie...
Godverquote:Op zondag 31 maart 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Oke dan mag jij hem wel uitlatenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal er voor je zijn
[..]
Wij voor altijd strijdend door de leven
Ja, hou je toevallig ook van Beyoncé, Lauryn Hill, Joss Stone, Amy Winehouse, Missy Elliott, Foxy Brown, Lil'Kim en Pussycat Dollsquote:
Tof man! Dat vind ik echt leukquote:Op zondag 31 maart 2013 01:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TRouwens mono, had nog geluisterd toen je het over Fratz had op R49, tof
Ik ken er wel wat nummers van, jaquote:Op zondag 31 maart 2013 01:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, hou je toevallig ook van Beyoncé, Lauryn Hill, Joss Stone, Amy Winehouse, Missy Elliott, Foxy Brown, Lil'Kim en Pussycat Dolls?
Oke doe maarquote:Op zondag 31 maart 2013 01:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil Pluto best uitlaten![]()
![]()
Achter Mono zit gewoon een echte goedzak denk ikquote:
Nelly, Jennifer., Cherylquote:Op zondag 31 maart 2013 01:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, hou je toevallig ook van Beyoncé, Lauryn Hill, Joss Stone, Amy Winehouse, Missy Elliott, Foxy Brown, Lil'Kim en Pussycat Dolls?
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achter Mono zit gewoon een echte goedzak denk ik
Ja maar ik ben vandaag in een andere mood, ben meer in de R&B/urban/hiphop mood vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nelly, Jennifer., Cheryl
Je vergeet ze gewoon
Ook wel wat, maar van alle genoemde meer van toen ze nog in de top 40 stonden en ik ze toen uit m'n hoofd had geleerd ofzoquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik ben vandaag in een andere mood, ben meer in de R&B/urban/hiphop mood vandaag.
Beyonce en Amy Winehouse's liedjes ken je sws nu nog wel tochquote:Op zondag 31 maart 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook wel wat, maar van alle genoemde meer van toen ze nog in de top 40 stonden en ik ze toen uit m'n hoofd had geleerd ofzo
Jaquote:Op zondag 31 maart 2013 01:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce en Amy Winehouse's liedjes ken je sws nu nog wel toch
Die andere zijn opzich wel gedateerd maar wel van die liedjes van: O JA!
Omdat je onder een steen hebt geleefd?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij bent zo cool waarom kende ik jou nog niet
De JNG SC steen jaquote:Op zondag 31 maart 2013 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je onder een steen hebt geleefd?
Och en wee och en weequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Och en wee och en weeOh wat slecht het is hier nu veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ONZ is echt zo saai vind ikquote:Op zondag 31 maart 2013 01:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk werd ineens sterk naar ONZ toe getrokken
![]()
De ONZ gloriedagen zijn lang geleden ben ik bangquote:
Zijn die er ooit geweest danquote:Op zondag 31 maart 2013 01:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De ONZ gloriedagen zijn lang geleden ben ik bang
Tijd geleden al, 2 jaar geleden ofzo. Ben er voor januari een jaar haast niet geweest verderquote:
Ik ben ze momenteel aan het herleven thoughquote:Op zondag 31 maart 2013 01:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De ONZ gloriedagen zijn lang geleden ben ik bang
Ik houd nu al van jequote:Op zondag 31 maart 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ze momenteel aan het herleven though
Ik lig hier ook gewoon echt kenserhard te chillen gewoonquote:Op zondag 31 maart 2013 01:56 schreef JRRY het volgende:
Hoe langer ik opblijf hoe heerlijker om te slapen
Ik ga om 3.00 slapen.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik lig hier ook gewoon echt kenserhard te chillen gewoon
Ik wil het om zien slaanquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil het om zien slaan
Als mij PC naar 2:00 gaat ben ik teleurgesteld
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 31 maart 2013 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil het om zien slaan
Als mij PC naar 2:00 gaat ben ik teleurgesteld
Mijn PC vindt dat het 2:00 is, maar JRRY is baasquote:Op zondag 31 maart 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar
Serieus? Mijn OS X sloeg direct naar 3.00quote:Op zondag 31 maart 2013 03:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn PC vindt dat het 2:00 is, maar JRRY is baas
Vast iets met sync instelling, als ik hem opnieuwe opstart is het weer topquote:Op zondag 31 maart 2013 03:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Serieus? Mijn OS X sloeg direct naar 3.00
DAN GAquote:Op zondag 31 maart 2013 03:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IK WIL TIJDENS KONINGINNENACHT NAAR DE OOSTERPOOOOOOOOOORT IN GRONINGEN
De enige die ik ken in groningen is DV dus hopen dat die zin heeftquote:
Hoop ik ook voor jouquote:Op zondag 31 maart 2013 03:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige die ik ken in groningen is DV dus hopen dat die zin heeft
En nu ga ik slapen, weltrusten Anniequote:
Ik ookquote:Op zondag 31 maart 2013 03:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen, weltrusten Annie![]()
Die zal voorlopig een isterie blijvenquote:Op zondag 31 maart 2013 03:11 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik ook
Welterusten Voornaam (geen achternaam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |