??quote:
Dat ben jijquote:
Gaat om 2 uur vannacht hoor. Springt van 01:59 naar 3:00quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:49 schreef ThePast het volgende:
Best raar, is het zo 12 uur, en dan is over een uur nog steeds
Beschrijving staat: A new and improved lucid dream induction audio. - HEADPHONES REQUIRED.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef ThePast het volgende:
[..]
haha, ik heb gewoon naast me luidspreker aan
ohja ,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat om 2 uur vannacht hoor. Springt van 01:59 naar 3:00
omgquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat om 2 uur vannacht hoor. Springt van 01:59 naar 3:00
quote:
Eerste paasdag, lekker uitslapenquote:
oh, bedankt die wist ik nog nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Beschrijving staat: A new and improved lucid dream induction audio. - HEADPHONES REQUIRED.
Graag gedaanquote:
quote:
Mijn ouders vonden het zweverig en bullshit, ga ze dan maar eens overtuigenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Graag gedaanMaar ik snap niet hoe die dingen in kunnen blijven 's nachts
Vannacht poging 2. Mijn ouders vinden het maar eng gedoe
Ik heb het er dus niet meer over met ze.
Kom alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou, dan niet. Als jij een kans zo wil verneuken is dat aan jou.
je loogquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou, dan niet. Als jij een kans zo wil verneuken is dat aan jou.
Gaat lastig, ik begin er daarom ook niet aan. Maar discussiëren met mijn ouders is sowieso al onbegonnen werk...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef ThePast het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het zweverig en bullshit, ga ze dan maar eens overtuigen
kom danquote:
ja we gaan hier thuis toch niks doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste paasdag, lekker uitslapen
Herken het hier haha, heb je al wat gelezen over droomkruid?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gaat lastig, ik begin er daarom ook niet aan. Maar discussiëren met mijn ouders is sowieso al onbegonnen werk...
Ik krijg hier een full english breakfastquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja we gaan hier thuis toch niks doen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klaag maar bij LB. Ik ben diep gekwetst.
ah bah met bonen enzo? en vlees?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg hier een full english breakfast
Ja vlees jaquote:
Nog niets over gelezen, dat forum moeten mijn ouders al helemaal niet zien haha, dan denken ze gelijk dat ik een junkie ben als ik lucide wil gaan dromen. Als er thee van gezet moet worden wordt het misschien een beetje lastig om te doen aangezien ik geen waterkoker op mijn slaapkamer heb en mijn ouders waarschijnlijk dat spul afpakken als ze zien dat ik er suf en slaperig van word. Maar lijkt me wel leuk om te proberenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef ThePast het volgende:
[..]
Herken het hier haha, heb je al wat gelezen over droomkruid?
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=5336
ieeeehquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja vlees jaWitte bonen-tomatensaus
Jawel, zoete dingenquote:
Gewoon roken joh, werd vroeger gebruikt bij de aboriginals enzo om dromen op te wekken omdat ze toen geloofden dat er in dromen wat werd verteld wat belangrijk is.( wat ook klopt)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nog niets over gelezen, dat forum moeten mijn ouders al helemaal niet zien haha, dan denken ze gelijk dat ik een junkie ben als ik lucide wil gaan dromen. Als er thee van gezet moet worden wordt het misschien een beetje lastig om te doen aangezien ik geen waterkoker op mijn slaapkamer heb en mijn ouders waarschijnlijk dat spul afpakken als ze zien dat ik er suf en slaperig van word. Maar lijkt me wel leuk om te proberen
door mijn lichaamsbouwquote:
Ik rook niet, en als ik ga roken betalen mijn ouders mijn rijbewijs niet meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef ThePast het volgende:
[..]
Gewoon roken joh, werd vroeger gebruikt bij de aboriginals enzo om dromen op te wekken omdat ze toen geloofden dat er in dromen wat werd verteld wat belangrijk is.( wat ook klopt)
Daarom ben ik breedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
door mijn lichaamsbouwvan mn ouders gekregen
Snap t , als laatste kun je het ook eten, maar ik zal er ook niet snel mee beginnen hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik rook niet, en als ik ga roken betalen mijn ouders mijn rijbewijs niet meerDat wil ik niet riskeren, wat mij logisch lijkt
Ik denk dat een dromendagboek en reality checks vaak doen helpen misschien.
Nu ik er zo over lees, het is gewoon drugs toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef ThePast het volgende:
[..]
Snap t , als laatste kun je het ook eten, maar ik zal er ook niet snel mee beginnen hoor.
Mn ouders zouden me ook vermoorden
w a t e e n k u t m u z i e kquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
sof, moet jij leuk vinden, met die goser van The Script en Jessie J en will.i.am
paracetamol zijn ook drugsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nu ik er zo over lees, het is gewoon drugs toch?
Ja daar valt t inderdaad onder, gewoon bij de shop te halen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nu ik er zo over lees, het is gewoon drugs toch?
niet zo leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
sof, moet jij leuk vinden, met die goser van The Script en Jessie J en will.i.am
kom je nu?quote:
Oh, wist ik niet. Is een goed argument tegen mijn ouders als ik het zou halen. Maar die kans is niet zo groot.quote:
Dan is de kans erg klein dat ik het ga proberen. Ik kan er dan waarschijnlijk niet erg makkelijk aan komen. Dus ik ga maar eens alternatieven proberenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef ThePast het volgende:
[..]
Ja daar valt t inderdaad onder, gewoon bij de shop te halen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Is een goed argument tegen mijn ouders als ik het zou halen.
omdat het gebaseerd is op je zoekgeschiedenis flikkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
Waarom staat op YT Bumba als aanbevolen vid?
Juist makkelijk om aan te komen, als je 18 bent zelf even naar toe lopen en done it.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Is een goed argument tegen mijn ouders als ik het zou halen. Maar die kans is niet zo groot.
[..]
Dan is de kans erg klein dat ik het ga proberen. Ik kan er dan waarschijnlijk niet erg makkelijk aan komen. Dus ik ga maar eens alternatieven proberen
Ja echt erg dat ik dat niet wist. Ik zou er ook van gaan huilenquote:
Ik ben geen 18quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef ThePast het volgende:
[..]
Juist makkelijk om aan te komen, als je 18 bent zelf even naar toe lopen en done it.
En je hoeft het niet aan je ouder te vertellen, maar haha ik snap je ik zou het ook niet doen.
meer het argument gedeelte, je kunt alles misbruiken als drugquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja echt erg dat ik dat niet wist. Ik zou er ook van gaan huilen
als je niet normaal kan doen flikker dan effe op, idioot.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat het gebaseerd is op je zoekgeschiedenis flikker
dames dames, hou m rustigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
als je niet normaal kan doen flikker dan effe op, idioot.
Met dat argument bedoelde ik dus dat als mijn ouders zeggen van: Het is drugs dus het is slecht voor je. Dat ik dan kan zeggen dat niet alle drugs slecht zijn, zoals paracetamol.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meer het argument gedeelte, je kunt alles misbruiken als drug
quote:
maar wiens schuld is dat dan, niet mijne toch of wel danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef ThePast het volgende:
[..]
het gaat inderdaad nergens over dit.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
als je niet normaal kan doen flikker dan effe op, idioot.
Nee schat niet die van jouquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar wiens schuld is dat dan, niet mijne toch of wel dan
ben je boosquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar wiens schuld is dat dan, niet mijne toch of wel dan
Kut manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik zit mijn hele kamer te slopen uit agressie man.
android xdxdxdxdquote:
jammerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik zit mijn hele kamer te slopen uit agressie man.
Uhh, the creators van youtube?quote:
hij is toch sc?quote:
akkeurdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
srry ben ff muziek aant luisteren!!!!! als mij ouders na bed zijn ok???
Ik snap niet wat je zei maar moest lachenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
reine kwint, overmatige kwart, of half verminderd????? ben echt een muziekgeek lolppp
je bent echt een leek :pquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zei maar moest lachen
Nou leuk man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef Trollscience het volgende:
DON'T EVER LET ANYONE TELL YOU YOU DESERVE THAAAAAAAAAAT
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JEFRHG RIOTYHGISGHUROESHOTHTGRquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
DAN GA IK OOK MAAR GEKKE TEKSTEN SCHREEUWEN
IN A NIGHTMAAAAAAAAAARE I AM FAAAAAALLIIIIIIIIIIIIING FROM THE CEIIIIIIILING IN THE BEEEEEEED BESIIIIIIIIIIIIIDE YOUUUUUUUUquote:
overratedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
AND I DON'T WANT THE WORLD TO SEE ME CAUSE I DON'T THINK THAT THEYD UNDERSTANAAAAANDDD
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
NOU EN, FACK DAT, ALS IK DAT MOOI VIND. DAN IS DAT VOOR MIJ NIET OVERRATED!
Morgen lekker ochtend ontbijtje met poolse gerechten en daarna door naar mijn moeder in Wijchen, daar me kapot vervelen en daarna weer naar huis, om me daar weer vol te vreten met zureck (poolse soep) en volgende dag boswandelingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kunnen we weer normaal praten, das veel leuker :S
En wat ga jij doen dan dit Paasweekend?
Ben je pools? Denk van wel dus, maar achquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:47 schreef ThePast het volgende:
[..]
Morgen lekker ochtend ontbijtje met poolse gerechten en daarna door naar mijn moeder in Wijchen, daar me kapot vervelen en daarna weer naar huis, om me daar weer vol te vreten met zureck (poolse soep) en volgende dag boswandeling
jij?
Alle dagen op familiebezoekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:47 schreef ThePast het volgende:
[..]
Morgen lekker ochtend ontbijtje met poolse gerechten en daarna door naar mijn moeder in Wijchen, daar me kapot vervelen en daarna weer naar huis, om me daar weer vol te vreten met zureck (poolse soep) en volgende dag boswandeling
jij?
Nee ik ben geen pool, mijn stief moeder wel, ik snap de vooroordelen, als ik geen poolse stiefma had gehad had ik ze ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je pools? Denk van wel dus, maar ach
Nee valt het wel mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef ThePast het volgende:
[..]
Nee ik ben geen pool, mijn stief moeder wel, ik snap de vooroordelen, als ik geen poolse stiefma had gehad had ik ze ook.
Dus 2 dagen met dezelfde mensen maar dan in 2 verschillende huizen, wtf :Squote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:48 schreef Drabit het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te vertellen wat ik ga doenIk ga naar mijn tante waar ook mijn opa en oma komen. Daar kapot vervelen. Maandag komen mijn tante en opa en oma naar mijn huis, waar ik me iets minder kapot ga vervelen.
Niks over vooroordelen. Een gastarbeider zal hier niet zitten met goed nederlands. Gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef ThePast het volgende:
[..]
Nee ik ben geen pool, mijn stief moeder wel, ik snap de vooroordelen, als ik geen poolse stiefma had gehad had ik ze ook.
Precies! Zo gaat dat. Helemaal geweldig altijd... Bij kerst hetzelfde...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus 2 dagen met dezelfde mensen maar dan in 2 verschillende huizen, wtf :S
Oke dan is cool haha, ik ben het een beetje gewend die kritiek enzo, dus dan ga je al sneller in de aanvalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks over vooroordelen. Een gastarbeider zal hier niet zitten met goed nederlands. Gewoon nieuwsgierig
Vind je echt of ben je sarcastischquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Precies! Zo gaat dat. Helemaal geweldig altijd... Bij kerst hetzelfde...
Owja, sarcasme over internet werkt niet echt... Het was sarcastisch ja. Het is echt heel saai. Normaal neem ik mijn laptop mee en ga daar iets op doen, maar ook dat verveelt als je dat een hele dag moet doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind je echt of ben je sarcastisch
Is toch facking saai.. :s zijn er niet meer mensen waarmee je ouders kunnen afspreken dan
Vervelend voor anderen die ook wel eens met je ouders willen afspreken ;Pquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Owja, sarcasme over internet werkt niet echt... Het was sarcastisch ja. Het is echt heel saai. Normaal neem ik mijn laptop mee en ga daar iets op doen, maar ook dat verveelt als je dat een hele dag moet doen.
Mijn ouders hebben wel andere vrienden, maar dit is traditie die ze niet snel weg zullen doen :$
Dan zitten we met zn alle morgen gewoon weer op fok, ik pak ook gewoon mn laptop meequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Owja, sarcasme over internet werkt niet echt... Het was sarcastisch ja. Het is echt heel saai. Normaal neem ik mijn laptop mee en ga daar iets op doen, maar ook dat verveelt als je dat een hele dag moet doen.
Mijn ouders hebben wel andere vrienden, maar dit is traditie die ze niet snel weg zullen doen :$
Dat is waar ja, maar mijn ouders zeggen dan gewoon dat ze geen tijd hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vervelend voor anderen die ook wel eens met je ouders willen afspreken ;P
Lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef ThePast het volgende:
[..]
Dan zitten we met zn alle morgen gewoon weer op fok, ik pak ook gewoon mn laptop mee
Haha wat stom zeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar mijn ouders zeggen dan gewoon dat ze geen tijd hebben.
Vertel jij anderen dat je FOK!t :Squote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Lijkt me gezelligMijn broer gaat dan waarschijnlijk weer zeggen: Zit je weer op die onzin site? Maar dat maakt mij niets uit
Ach, tweede paasdag ben ik thuis dus dan ga ik naar ons huisje waar de buurjongen ook komt en misschien ook dat meisje weerquote:
Mijn broerquote:
Oh das wel tof. Zijn dat trouwens ook allemaal boeren?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ach, tweede paasdag ben ik thuis dus dan ga ik naar ons huisje waar de buurjongen ook komt en misschien ook dat meisje weer
Nee hoor, mijn buurjongen is gewoon normaal, dat meisje ook. Ik ben zelf ook redelijk normaal en mijn broer ook (enige verschil is dat ik en mijn broer iets sterker zijn dan de meeste leeftijdsgenoten, nee dit is niet om op te scheppen.) We zien er niet boerig uit. Ik heb normale kleren aan en doe gewoon mijn haartjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh das wel tof. Zijn dat trouwens ook allemaal boeren?
Ehm ik vroeg gewoon of ze ook boeren warenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn buurjongen is gewoon normaal, dat meisje ook. Ik ben zelf ook redelijk normaal en mijn broer ook (enige verschil is dat ik en mijn broer iets sterker zijn dan de meeste leeftijdsgenoten, nee dit is niet om op te scheppen.) We zien er niet boerig uit. Ik heb normale kleren aan en doe gewoon mijn haartjes
Oww, nee. Ik en mijn broer zijn de enige boeren.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehm ik vroeg gewoon of ze ook boeren waren
Ach snap ik ook wel, zit genoeg goeds tussen. Derest werkt bij het distributiecentrum van de AHquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef ThePast het volgende:
[..]
Oke dan is cool haha, ik ben het een beetje gewend die kritiek enzo, dus dan ga je al sneller in de aanval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stoer!
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stoer!
Ik snap niet wat er daar aan de hand is eigenlijk... Die gast is boos en moet de auto in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stoer!Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
huilbabySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stoer!Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Justin Bieber is een beetje opgefokt enzoquote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er daar aan de hand is eigenlijk... Die gast is boos en moet de auto in?
Oh, stoere boy!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Justin Bieber is een beetje opgefokt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stoer!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Je was ineenker weg van de SCquote:Op zondag 31 maart 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
Dus ik zit nu via een kabel ofzoen die werkt wel lekker dom
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was ineenker weg van de SCIk mis je
ja gvd dus nu hebben we heel de tijd geen wifiquote:Op zondag 31 maart 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was ineenker weg van de SCIk mis je
Je whapp ontving ook al niksquote:Op zondag 31 maart 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd dus nu hebben we heel de tijd geen wifi
ja even huilen omdat ik misschien een paar dagen geen whatsapp hebquote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je whapp ontving ook al niks
Ik weet niet of je technisch bent, maar de router aan en uit zetten helpt bij mij thuis vaakquote:Op zondag 31 maart 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd dus nu hebben we heel de tijd geen wifi
Hoezo niet dan je hebt je mobiel intrenet toch.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja even huilen omdat ik misschien een paar dagen geen whatsapp heb
Hebben mn vader en ik al gedaan. Maar internet lampje blijft knipperenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik weet niet of je technisch bent, maar de router aan en uit zetten helpt bij mij thuis vaak
Nee heb ik niet man.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo niet dan je hebt je mobiel intrenet toch.
Ja moet je maar mobiel internet hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja even huilen omdat ik misschien een paar dagen geen whatsapp heb
Ze is niet thuisquote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik weet niet of je technisch bent, maar de router aan en uit zetten helpt bij mij thuis vaak
ja sorry hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja moet je maar mobiel internet hebben.
Ik had eerst 3 werken geen internet, dan is 3 G een uitkomst
Als dat niet werkt laat ik de router altijd even 5 minuten uit en zet hem dan weer aan. Als dat niet werkt bel ik altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Hebben mn vader en ik al gedaan. Maar internet lampje blijft knipperen
Misschien werkt het ook in andere huizenquote:
Nou ik ben geen mobiel verslaafde dat ten eerstequote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]Hoe kan je zonder
![]()
Respect![]()
Hoe kunnen je ouders je dan bereiken, als je van huis bent
Jawel ik ben nu weer thuisquote:
Tja. Maar niet in de auto, of trein of in de stad/hetcentrumquote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik ben geen mobiel verslaafde dat ten eersteEn vind het niet nodig. Alleen op zulke momenten. voor de rest ben ik toch thuis of op werk waar ik geen mobiel mag gebruiken
Hmmm ja ik kijk morgen wel evenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als dat niet werkt laat ik de router altijd even 5 minuten uit en zet hem dan weer aan. Als dat niet werkt bel ik altijd
Ik zeg alleen dat het handig isquote:
Gast, ik kan echt wel even zonder mobiel hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja. Maar niet in de auto, of trein of in de stad/hetcentrum
Ik weet niet waar overal een modem staatquote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Misschien werkt het ook in andere huizen
Succesquote:
Gastvrouw, gelukkig hebben we nog SMS.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Gast, ik kan echt wel even zonder mobiel hoorEn zo vaak ben ik niet weg.
Hoofdschakelaar van het huis even uitzetten dan toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet waar overal een modem staat
Ja gelukkig. Mijn weekend is net begonnenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
SuccesMorgen is een vrije dag dus tijd genoeg om te kijken
ja als je beltegoed hebt hequote:
Dat moment dat je pas op zondag 00:19 kan zeggen dat je weekend pas net begonnen is, lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gelukkig. Mijn weekend is net begonnen
Die van mij gister alquote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gelukkig. Mijn weekend is net begonnen
ja kut leven bah.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat moment dat je pas op zondag 00:19 kan zeggen dat je weekend pas net begonnen is, lijkt me echt verschrikkelijk.
ochja maar dat heb ik altijd, want ik gebruik alleen mijn mobiel internet nog, SMS nauwelijks nog tbh.quote:
hahahaha lekker domquote:Op zondag 31 maart 2013 00:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die van mij gister al(Wel een beetje jammer dat ik er net achter kwam dat ik afgelopen donderdag een verslag in moest leveren...)
je houdt wel van stress en drukte op 't werkquote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kut leven bah.
nee vandaag was leuk
Jep, best wel. Die man komt met de regel: Doe je nee dan krijg je minimaal factor twee. Dus dat word een 2x zo groot verslag maken. Gelukkig heb ik morgen wel een beetje tijd.quote:
ja lekker doorwerkenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
je houdt wel van stress en drukte op 't werk?
wtf dat is echt domquote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jep, best wel. Die man komt met de regel: Doe je nee dan krijg je minimaal factor twee. Dus dat word een 2x zo groot verslag maken. Gelukkig heb ik morgen wel een beetje tijd.
hey babequote:
jouw pa is tofquote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Mijn vader is opeens kei hard aan het lachen beneden wtfhij is echt gek. Iedereen weer wakker ofzo
Er is zover ik weet totaal 1 iemand die het heeft ingeleverd, dus heel mijn klas is domquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Mijn vader is opeens kei hard aan het lachen beneden wtfhij is echt gek. Iedereen weer wakker ofzo
quote:
je vader heeft marijuana gerooktquote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Ook 's avonds laat zijn er leuke programma's voor..quote:Op zondag 31 maart 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders gaan nu nog tv kijken. Ga slapen ofzo
is goedquote:
hey kalequote:
quote:
Hoi JRRY springerquote:
Jaquote:
pls stahpquote:
ja man ik dacht noooo, mijn weekend en ik heb niks te doen en met pasen kunnen die kpn mensen je vast niet helpen blablaquote:
niet gelijk zo boos doenquote:
Achso, anders had je toch WiFi van de buren kunnen lenen (als je in een appartement of rijtjeshuis of 2-onder-1-kapsel woont !quote:Op zondag 31 maart 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man ik dacht noooo, mijn weekend en ik heb niks te doen en met pasen kunnen die kpn mensen je vast niet helpen blabla
Lukt alleen als je in een green zone woontquote:
He geile beer.quote:
ik kon internetcode niet vinden in meterkast van de burenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achso, anders had je toch WiFi van de buren kunnen lenen (als je in een appartement of rijtjeshuis of 2-onder-1-kapsel woont !)
in een watquote:Op zondag 31 maart 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lukt alleen als je in een green zone woont
Decadent heur.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kon internetcode niet vinden in meterkast van de buren
en we wonen vrijstaand
quote:
168quote:
5 of 6 gebieden op de wereld waar iedereen gewoon standaard zo oud wordtquote:
waar kan je dat zien?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
OW MY GOWD! Ik sta voor de eerste keer in de top 100 van de dag...
Welcome to the clubquote:Op zondag 31 maart 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
OW MY GOWD! Ik sta voor de eerste keer in de top 100 van de dag...
GC / Dagcijfers #227quote:
Gaat goed hoorquote:
Ik weet niet of ik dit als prestatie moet zien, of juist als levenloosquote:
Prestatie onder levenlozenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als prestatie moet zien, of juist als levenloos
Ik ook zo,quote:
zo wat allemaalquote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook zo,
Welke moet je nog van mijn lijst?
Goed verwoord!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prestatie onder levenlozen
Stuur dat lijstje nog eensquote:
is toch een serie?quote:
Daar moet je wel echt even voor zittenquote:
Ik moet er heel erg aan wennenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef ThePast het volgende:
[..]
Jaaaa oke, maar je bent er met de eerste aflevering verliefd op
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GoT is gewoo een epische serie met dipegang en tieten.
Dat die 2 oooit samen konden
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GoT is gewoo een epische serie met dipegang en tieten.
Dat die 2 oooit samen konden
moet ik inderdaad nog kijken, net als walking deadquote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef ThePast het volgende:
[..]
Jaaaa oke, maar je bent er met de eerste aflevering verliefd op
quote:
Is gewoon een leuke serie hoorquote:
Na aflevering 5 komt die ook wel iets losser, moest echt even af en toe het geluid zachter zetten, want dan dacht me pa weer dat ik porno aan het kijken was ipv GoTquote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet er heel erg aan wennenEerste 5 afleveringen nu gezien van seizoen 1
ja vastquote:Op zondag 31 maart 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon een leuke serie hoor
emogif. 2.0quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Drabit het volgende:
Ik zal game of thrones ook eens gaan kijken. Ik heb zelfs nog nooit lord of the rings helemaal gezienSteeds geen tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |