abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2013 @ 21:38:36 #251
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124770984
Ach. Ook op dat laatste stukje kan het als het puntje bij het paaltje komt ook wel. Nergens is de bodem erger dan in de omgeving van Woerden, daar rijdt ook nog dagelijks een trein met 140 km/h.
  Redactie Sport maandag 1 april 2013 @ 21:48:28 #252
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_124771574
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, dan moet je grote delen van de lijn verdubbelen en waar mogelijk de snelheid verhogen. Op het stukje Zwolle - Heino lijkt dat laatste door de slappe ondergrond niet te kunnen, tenzij je natuurlijk flink met de flappen loopt te wapperen en zettingsvrije platen aanlegt.
Een sneltrein Enschede-Zwolle kun je 1x per uur inleggen bij een spoorverdubbeling Raalte-Nijverdal. Het nadeel is alleen dat je op Wierden-Enschede in het pad van de sprinter van/naar Apeldoorn komt te zitten, waardoor de sneltrein net als de Pimpel nogal uitgebogen moet worden (4-5 minuten langzamer dan aan rijtijd nodig is). De reisduur Enschede-Zwolle zou uitkomen op precies een uur, maar wel zonder enige aansluiting in Zwolle: aankomst om .23, vertrek om .38

De tijdswinst op Enschede-Zwolle is 10 minuten

blauw=stoptrein (ingetekend tot Almelo, rijdt uiteraard gewoon verder)
rood=sneltrein
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 1 april 2013 @ 21:59:12 #253
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124772275
Je kan ook de snelheid op Zwolle-Heino verhogen en Heino-Raalte kunnen verdubbelen. Dan past het twee keer per uur mits je wel zorgt voor korte opvolgtijden op Zwolle-Heino. Dan lig je ook in de Zwolse knoop. Overigens kan jouw overkruising op Zwolle-aansluiting seintechnisch niet.
pi_124772808
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand toevallig wat dit voor apparaat is of waar het voor dient? Het staat te Amsterdam Centraal tussen spoortje 26 en 31 naast het Westelijk Eiland.
Is het niet toevallig een 380v aansluiting of iets dergelijks?
  maandag 1 april 2013 @ 22:08:29 #255
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124772828
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef GekkeHaan het volgende:

[..]

Is het niet toevallig een 380v aansluiting of iets dergelijks?
Depotvoeding. Dat zou kunnen ja.
pi_124773121
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef GekkeHaan het volgende:

[..]

Is het niet toevallig een 380v aansluiting of iets dergelijks?
Geen idee. Het deed me denken aan een verwarmingsinstallatie of een apparaat waarmee je zo'n netje om een kerstboom kan maken! :')
  maandag 1 april 2013 @ 22:14:40 #257
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_124773179
Syntus stel 36 is terug van revisie
pi_124773808
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja maar dat was ook wel een klein beetje een kansloze missie volgens mij. Zwolle - Enschede is misschien nog wel wat voor Arriva. Ik gok zo dat NS er niet op gaat meebieden, misschien via Syntus.
Zwolle-Enschede moet net als de Maaslijn HRN worden.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  maandag 1 april 2013 @ 22:34:22 #259
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124774208
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Je kan ook de snelheid op Zwolle-Heino verhogen en Heino-Raalte kunnen verdubbelen. Dan past het twee keer per uur mits je wel zorgt voor korte opvolgtijden op Zwolle-Heino. Dan lig je ook in de Zwolse knoop. Overigens kan jouw overkruising op Zwolle-aansluiting seintechnisch niet.
Oohja.. Een stukje dubbelspoor op Nijverdal-Wierden is ook wel handig.
pi_124774316
De hele spoorlijn dubbelsporig maken. Geen gezeik. En waslijn erboven.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  maandag 1 april 2013 @ 22:42:18 #261
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124774642
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
De hele spoorlijn dubbelsporig maken. Geen gezeik. En waslijn erboven.
Dat is voor de dienstregeling niet nodig. Voor robuustheid kan het handig zijn, maar dan zit de meeste winst toch echt in een kilometertje meer dubbel spoor dan strikt noodzakelijk. Ten westen van Heino of oosten van Raalte dus.

Je hoeft op deze plek niet zomaar een grote dienstregelingswijziging te verwachten omdat alles om Zwolle heen is gebouwd.
pi_124774719
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Dat is voor de dienstregeling niet nodig. Voor robuustheid kan het handig zijn, maar dan zit de meeste winst toch echt in een kilometertje meer dubbel spoor dan strikt noodzakelijk. Ten westen van Heino of oosten van Raalte dus.

Je hoeft op deze plek niet zomaar een grote dienstregelingswijziging te verwachten omdat alles om Zwolle heen is gebouwd.
Alles we ipv alles om zwolle heen bouwen zwolle om alles heen bouwen. Lost dat niet heel veel problemen op?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 april 2013 @ 22:44:57 #263
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124774756
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:

Je hoeft op deze plek niet zomaar een grote dienstregelingswijziging te verwachten omdat alles om Zwolle heen is gebouwd.
en knoop Hengelo natuurlijk :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport maandag 1 april 2013 @ 22:47:08 #264
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_124774856
Foto's van de gereviseerde Lint 36 voor Oldenzaal-Zutphen, met toilet!
http://www.flickr.com/pho(...)5071/in/photostream/

Eh ja, dat wat hij zelf dus ook al postte hierboven, ben niet echt wakker volgens mij :@
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_124774963
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Dat is voor de dienstregeling niet nodig. Voor robuustheid kan het handig zijn, maar dan zit de meeste winst toch echt in een kilometertje meer dubbel spoor dan strikt noodzakelijk. Ten westen van Heino of oosten van Raalte dus.

Je hoeft op deze plek niet zomaar een grote dienstregelingswijziging te verwachten omdat alles om Zwolle heen is gebouwd.
Natuurlijk is dat wel nodig. Hoe wil je anders vanuit Enschede snel in het westen komen?
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  maandag 1 april 2013 @ 22:49:18 #266
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124774983
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef b2py het volgende:

[..]

Alles we ipv alles om zwolle heen bouwen zwolle om alles heen bouwen. Lost dat niet heel veel problemen op?
Ga jij uitleggen dat we jarenlang verkeerd hebben geïnvesteerd en dat de aansluitingen in Zwolle, Utrecht en Groningen gesloopt worden?
  maandag 1 april 2013 @ 22:50:14 #267
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124775023
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat wel nodig. Hoe wil je anders vanuit Enschede snel in het westen komen?
Dat heb ik zojuist uitgelegd. Dan ben je alle knelpunten kwijt waar je een trein tegen zou kunnen komen. Dubbel spoor op plekken neerleggen waar je geen tegentrein tegen gaat komen is een beetje onzinnig als dat veel geld gaat kosten.
  maandag 1 april 2013 @ 22:50:30 #268
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_124775038
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat wel nodig. Hoe wil je anders vanuit Enschede snel in het westen komen?
Gewoon via Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Utrecht, en dan naar Rotterdam en Den Haag
pi_124775134
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Dat heb ik zojuist uitgelegd. Dan ben je alle knelpunten kwijt waar je een trein tegen zou kunnen komen. Dubbel spoor op plekken neerleggen waar je geen tegentrein tegen gaat komen is een beetje onzinnig als dat veel geld gaat kosten.
Oh jah, nu moeten we opeens gaan verantwoorden waar het geld vandaan komt :(
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_124775158
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef Hr-Flip het volgende:

[..]

Gewoon via Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Utrecht, en dan naar Rotterdam en Den Haag
Schiphol, Amsterdam en Den Haag zijn sneller via Zwolle.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  maandag 1 april 2013 @ 22:54:23 #271
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124775238
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Oh jah, nu moeten we opeens gaan verantwoorden waar het geld vandaan komt :(
Zo werkt het in de grote mensenwereld ja. :s)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 april 2013 @ 22:54:35 #272
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124775252
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Schiphol, Amsterdam en Den Haag zijn sneller via Zwolle.
Alleen Amsterdam is sneller via Zwolle. De rest wordt prima door de bestaande IC's van Twente naar de Randstad bediend.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 1 april 2013 @ 22:55:05 #273
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124775272
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Alleen Amsterdam is sneller via Zwolle. De rest wordt prima door de bestaande IC's van Twente naar de Randstad bedient.
Als je een sneltrein laat rijden slimpie! Al vind ik Den Haag dan nog wat twijfelachtig.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 april 2013 @ 22:55:43 #274
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124775296
quote:
12s.gif Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Als je een sneltrein laat rijden slimpie!
dan wordt het een ander verhaal, mits ook de sneltrein in de knoop Zwolle kan vallen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_124775322
Okay, Den Haag is misschien twijfelachtig. Dat is nu vijf minuten langer dan de vroegere directe trein?
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  maandag 1 april 2013 @ 22:56:50 #276
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_124775346
Als ik naar schiphol zou willen, dan ga ik vaak met een compleet gezin, inclusief koffers. Dan zit ik niet te wachten op een extra overstap in Zwolle.

Laat die bovenleiding en dat dubbelspoor maar weg.
pi_124775365
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Ga jij uitleggen dat we jarenlang verkeerd hebben geïnvesteerd en dat de aansluitingen in Zwolle, Utrecht en Groningen gesloopt worden?
Ja.
  maandag 1 april 2013 @ 23:00:51 #278
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124775547
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dan wordt het een ander verhaal, mits ook de sneltrein in de knoop Zwolle kan vallen
Dat kan als je de juiste investering doet dus wel. Overigens denk ik dat een sneltrein die niet in de knoop valt behoorlijke geldverspilling is. Dan belanden de doorgaande reizigers richting Flevoland en het Noorden alsnog in de stoptrein.
pi_124775586
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef Hr-Flip het volgende:
Als ik naar schiphol zou willen, dan ga ik vaak met een compleet gezin, inclusief koffers. Dan zit ik niet te wachten op een extra overstap in Zwolle.

Laat die bovenleiding en dat dubbelspoor maar weg.
Het is dan niet de bedoeling dat je gaat overstappen. Dubbelspoor en waslijn betekent directe treinen via Zwolle, zonder overstap dus.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 april 2013 @ 23:02:35 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124775643
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:00 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Dat kan als je de juiste investering doet dus wel. Overigens denk ik dat een sneltrein die niet in de knoop valt behoorlijke geldverspilling is. Dan belanden de doorgaande reizigers richting Flevoland en het Noorden alsnog in de stoptrein.
de sneltreinen tussen Leeuwarden en Groningen vallen nu bijvoorbeeld ook niet helemaal in de knopen in beide steden :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_124775687
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:00 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Dat kan als je de juiste investering doet dus wel. Overigens denk ik dat een sneltrein die niet in de knoop valt behoorlijke geldverspilling is. Dan belanden de doorgaande reizigers richting Flevoland en het Noorden alsnog in de stoptrein.
Ik praat uiteraard in als'en en misschien's, maar áls dat zou gebeuren zou het misschien verstandig zijn om niet vast te houden aan die knoop zodat er ieder kwartier een trein richting het westen is in plaats van twee (of meer) per half uur.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  maandag 1 april 2013 @ 23:13:47 #282
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124776185
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de sneltreinen tussen Leeuwarden en Groningen vallen nu bijvoorbeeld ook niet helemaal in de knopen in beide steden :')
Maar je gaat ook niet van Groningen via Leeuwarden naar Zwolle. Je gaat wel van Enschede via Zwolle naar Groningen.
pi_124776208
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef dennistd het volgende:
Foto's van de gereviseerde Lint 36 voor Oldenzaal-Zutphen, met toilet!
http://www.flickr.com/pho(...)5071/in/photostream/

Eh ja, dat wat hij zelf dus ook al postte hierboven, ben niet echt wakker volgens mij :@
Wat staat het terzijde gesteld mat van Syntus in Arnhem eigenlijk te wachten? Staan ook nog een stuk of 15 Lintjes zand te stofferen. Dingen zijn nog modern genoeg om gewoon in Nederland te blijven rijden...
pi_124776422
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef GlenSpey het volgende:
Wat staat het terzijde gesteld mat van Syntus in Arnhem eigenlijk te wachten? Staan ook nog een stuk of 15 Lintjes zand te stofferen. Dingen zijn nog modern genoeg om gewoon in Nederland te blijven rijden...
Bij gebrek aan concessies voor Syntus...

Ik denk dat er momenteel zelfs een overschot is aan dieselmaterieel in Nederland. Er staan ook een heel wat stellen DM '90 stof te vangen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 april 2013 @ 23:24:08 #285
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124776675
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Maar je gaat ook niet van Groningen via Leeuwarden naar Zwolle. Je gaat wel van Enschede via Zwolle naar Groningen.
was ook alleen maar bedoeld om aan te geven dat er regelmatig treinen buiten de knoop vallen ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_124776708
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Maar je gaat ook niet van Groningen via Leeuwarden naar Zwolle. Je gaat wel van Enschede via Zwolle naar Groningen.
Hoe groot is de stroom enschede - meppel en hoger? Als die nihil is kan je kiezen om de sneltrein uit de knoop te laten om die reizigers sneller naar Zwolle te brengen buiten de knoop.
pi_124776793
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef b2py het volgende:

[..]

Hoe groot is de stroom enschede - meppel en hoger? Als die nihil is kan je kiezen om de sneltrein uit de knoop te laten om die reizigers sneller naar Zwolle te brengen buiten de knoop.
Die stroom is absoluut niet nihil. Ik ken zelf persoonlijk al tientallen mensen die heel blij zijn dat er weer een (haalbare) aansluiting is in Zwolle van Groningen naar Enschede.
  maandag 1 april 2013 @ 23:35:15 #288
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_124777216
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:00 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Dat kan als je de juiste investering doet dus wel. Overigens denk ik dat een sneltrein die niet in de knoop valt behoorlijke geldverspilling is. Dan belanden de doorgaande reizigers richting Flevoland en het Noorden alsnog in de stoptrein.
De grootste blunder is het slechts tweesporig maken van de nieuwe spoorbrug bij Zwolle. Had drie- of viersporig moeten zijn. Dan had je er wat aan gehad!
  maandag 1 april 2013 @ 23:39:02 #289
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124777384
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:35 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

De grootste blunder is het slechts tweesporig maken van de nieuwe spoorbrug bij Zwolle. Had drie- of viersporig moeten zijn. Dan had je er wat aan gehad!
Dan had de IC naar Amersfoort drie minuten eerder weggekunt. Ik vind eerlijk gezegd Zwolle-Herfte een groter drama.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 april 2013 @ 23:42:26 #290
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124777539
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 23:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Dan had de IC naar Amersfoort drie minuten eerder weggekunt.
en hadden de treinen uit Lelydorp en Amersfoort tegelijk binnen kunnen komen. Verder had het de punctualiteit van de stopper Utrecht - Zwolle verbeterd.
quote:
Ik vind eerlijk gezegd Zwolle-Herfte een groter drama.
absoluut. Dat moet iig driesporig worden met een gevorkte fly-over. Heb je de meeste problemen aldaar ondervangen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 1 april 2013 @ 23:44:54 #291
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124777646
Maar de sprinter uit Amsterdam ligt vast in Weesp. Je hebt er niets aan als die later binnen kan komen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 april 2013 @ 23:50:43 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124777887
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Maar de sprinter uit Amsterdam ligt vast in Weesp. Je hebt er niets aan als die later binnen kan komen.
nu misschien niet, maar herontwerp van de knoop Weesp plus een snelheidsverhoging op de Hanzelijn kan mogelijk hieraan iets veranderen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 1 april 2013 @ 23:56:43 #293
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_124778103
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

nu misschien niet, maar herontwerp van de knoop Weesp plus een snelheidsverhoging op de Hanzelijn kan mogelijk hieraan iets veranderen.
Je moet de hele Flevolijn anders op gaan zetten om er iets mee te kunnen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 april 2013 @ 00:11:16 #294
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124778759
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Je moet de hele Flevolijn anders op gaan zetten om er iets mee te kunnen.
dan schiet het niet veel op :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_124778840
Kom op zeg, gewoon heel Flevoland weer terug geven aan de Zuiderzee... Kutpolder! :7
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:27:23 #296
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_124779540
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 19:47 schreef James1988 het volgende:
Helemaal geen ICRm meer in de 3500 (Schiphol - Eindhoven)? Scheiße.

Volgende week zaterdag open dag bij AnsaldoBreda in Pistoia. Komt allen!
En wat staat daar gerangeerd?

http://goo.gl/maps/jwSuq

Afgelopen zomer daar geweest en kom er nu pas achter dat AnsoldoBreda in Pistoia zit. Ben volgens mij zelfs op de racefiets langs de fabriek gekomen, maar die fabriek is mij niet echt opgevallen. Zo ontdek je nog eens wat...
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:28:12 #297
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_124779575
Even een stom iets he

Maar wat Arriva is van Deutsche Bahn, is zoals Abellio van NS? Die situatie kan je met elkaar vergelijken?
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:29:27 #298
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_124779626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:27 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

En wat staat daar gerangeerd?

http://goo.gl/maps/jwSuq

Is nummertje 4816 uberhaubt al hier gesignaleerd?
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:31:46 #299
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_124779733
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Is nummertje 4816 uberhaubt al hier gesignaleerd?
Op deze foto staat een gerangeerde Fyra en de kaartgegevens zijn uit 2013. Het zou om dezelfde trein kunnen gaan.

http://goo.gl/maps/rgszW

Misschien klaar om opgehaald te worden? Geen bovenleiding.
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:36:51 #300
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_124779924
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:31 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Op deze foto staat een gerangeerde Fyra en de kaartgegevens zijn uit 2013. Het zou om dezelfde trein kunnen gaan.

http://goo.gl/maps/rgszW

Misschien klaar om opgehaald te worden? Geen bovenleiding.
Maar er staat Fotodatum Juni 2012 :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')