voor de extra service die nu geleverd wordt mag best betaald wordenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Waarom gaan we geen toeslag heffen?
Men klungelt maar wat raak, en één ding is altijd hetzelfde: De reiziger is de lul.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef greavy het volgende:
En wel als reisadvies de Fyra melden, en er dan bij vermelden "U dient wel een toeslag te kopen aan het loket of de kaartautomaat."
In Breda was het ook niet beter geregeld, ook daar sprak iedereen elkaar tegen. Pas in de loop van de dag werd de omroep aangepast en kwam een bericht in de Railpocket dat de toeslag niet nodig was ...
het systeem is belangrijker dan wat je er uiteindelijk mee kunt.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef greavy het volgende:
Ja, want waarom zouden we moeite doen voor de reiziger? Zij zijn alleen maar lastig.
De opdrachtgever is de staat, dus in theorie zou je er wat aan kunnen doen door je stem aan een andere partij te gunnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:10 schreef James1988 het volgende:
En het mooie is, de reiziger kan er niks aan doen
Jawel: voortaan met de auto gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:10 schreef James1988 het volgende:
Ik heb op de VVD gestemd in de hoop dat er zou worden afgezien van de onderhandse gunning.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:22 schreef b2py het volgende:
[..]
De opdrachtgever is de staat, dus in theorie zou je er wat aan kunnen doen door je stem aan een andere partij te gunnen.
Maar dit is bijna normaal hoor. Als Delft ofzo eruit ligt, en de 1900 IC Den Haag - Venlo vv geknipt moet worden, gebeurd dat in Breda. En geen pendel naar Dordrecht ofzo. Want NS wil niet met de IC in Dordrecht keren, want ze hebben daar maar 6 minuten en is vertragingsgevoelig en meer van zulk geneuzel.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
als er niks anders rijdt dan is 2x per uur Breda - Dordrecht wel het minimum
Ik stem om hele andere redenen dan als achtergrond het spoor eigenlijk..quote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb op de VVD gestemd in de hoop dat er zou worden afgezien van de onderhandse gunning.
Natuurlijk wel om meerdere redenen.![]()
Je stem van één ding af laten hangen is sowieso dom.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik stem om hele andere redenen dan als achtergrond het spoor eigenlijk..
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je stem van één ding af laten hangenVVD stemmen is sowieso dom.
jammer dat er geen stoppendeltje Breda - Lage Zwaluwe ingelegd wordt. Is nog altijd beter dan niets.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar dit is bijna normaal hoor. Als Delft ofzo eruit ligt, en de 1900 IC Den Haag - Venlo vv geknipt moet worden, gebeurd dat in Breda. En geen pendel naar Dordrecht ofzo. Want NS wil niet met de IC in Dordrecht keren, want ze hebben daar maar 6 minuten en is vertragingsgevoelig en meer van zulk geneuzel.
Nu staat de Sprinter 56 minuten in Dordrecht stof te happen![]()
![]()
x.39 vertrek naar Breda, x.43 aankomst uit Breda.
Even ter vergelijking: Dordrecht - Breda met de Sprinter, rechtstreeks: 23 minuten
Dordrecht - Breda via Rotterdam: 53 minuten
Dordrecht - Breda via Roosendaal: 43 minuten
Nee, de reiziger schiet er geen donder mee op.
Door de Sprinter te nemen had ik +30 tov normaal reisplan. Via Rotterdam zou dat ca +50 worden, en via Roosendaal zou je +65
Jij hier ook nogquote:
En dan op de 5100 Roosendaal-Den Haag overstappen? Die zit iets van 18 minuten achter de 5000 Breda - Dordrecht (- Den Haag, enkel op werkdagen tot 20:00). Dat ga je niet redden. Momenteel heb je van de IC naar de 1x/u sprinter 13 minuten overstap.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jammer dat er geen stoppendeltje Breda - Lage Zwaluwe ingelegd wordt. Is nog altijd beter dan niets.
Tuurlijk wel. Gewoon wat van die NSH mongolen in elkaar meppen.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:10 schreef James1988 het volgende:
Oh jammer zegquote:Op zondag 31 maart 2013 19:41 schreef trainfreak het volgende:
een huisje voor ons alleen(nee, niet voor mij en Fles
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |