Ik vind het altijd bijzonder inspirerend.quote:
Ruw aan de kantjes is geen probleem,quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder inspirerend.
Ietwat ruw aan de kantjes, maar ja [ afbeelding ]
thanks 33, ik negeer Zeta gewoonquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:14 schreef 33 het volgende:
[..]
Ruw aan de kantjes is geen probleem,. Maar het past totaal niet bij zo'n iemand,
.
Kunnen de meningen over verdeeld zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:14 schreef 33 het volgende:
[..]
Ruw aan de kantjes is geen probleem,. Maar het past totaal niet bij zo'n iemand,
.
mwah, mij stoot het meer af. maar goed, ik ben dan ook geen kerel, misschien ligt het daar aan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kunnen de meningen over verdeeld zijnIk wou bijvoorbeeld dat iemand zoals Zeta op die manier tegen me gepraat had toen ik nog een dikke fatso was.
Had me een boel jaren ploeteren gescheeld
Misschien ja, als je een bodybuilder wil(de) worden ja. Zijn opmerkingen slaan als een tang op een varken voor iemand die 'gewoon' wil afvallen i.p.v. ripped worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kunnen de meningen over verdeeld zijnIk wou bijvoorbeeld dat iemand zoals Zeta op die manier tegen me gepraat had toen ik nog een dikke fatso was.
Precies de reden waarom ik van kritiek, opmerkingen en eventueel afkraken van een foto van mezelf hou. Uiteraard vind ik het niet leuk, maar het geeft je wel de 'godverdomme' om nog harder te trainen en je doelstelling wat te versnellen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wat een slap geouwehoerquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:21 schreef 33 het volgende:
Ik kan haar ook tips geven om elke calorie te gaan te tellen en al haar macro's bij te houden in een bepaalde ratio en om 5x per week 7 sets te gaan deadliften om een powerlifter te worden. Maar dat was niet haar fucking vraag en is niet toepasbaar op haar situatie.
Je gaat er prima mee om. Je laat je niet wegjagen, je zegt je ding erover en verder negeer je het. Pcies zoals je je op FOK! zou moeten instellen. Gewoon concentreren op de mensen die je helpen en tips geven, de rest links laten liggen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mwah, mij stoot het meer af. maar goed, ik ben dan ook geen kerel, misschien ligt het daar aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door kwakz0r op 02-05-2013 22:50:54 ]Kwak
Slap geouwehoer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat een slap geouwehoer
waarom zou je geen kcal tellen als je serieus wilt afvallen?
macro's bijhouden is ook helemaal geen verkeerd idee
je klinkt als een fitnessinstructeur man, die maken mensen ook wijs dat squats en deadlifts ziek gevaarlijke oefeningen voor grote powerlifters zijn en dat ze het allemaal niet zo nauw hoeven te nemen met hun voeding
gevolg:
0,0 fanatisme
0,0 motivatie
0,0 resultaat
en dat die posts van zeta alles behalve serieus waren, dat ziet iedereen
Heel veel respect voor je lef om foto's te plaatsen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks Snakey
ik had ook nog een foto beloofd, dit was ik een paar jaar geleden, mijn bmi is hier obees.
dit ter illustratie dat niet iedereen met een bmi van 31 eruit ziet zoals het plaatje in de spoiler (ik zie er nu denk ik ongeveer zo uit als dat plaatje, maar met iets dunnere armen en meer tiet), ik zou echt heel blij zijn als ik weer ongeveer het figuur bereik wat ik op die eerste foto heb - liever nog wat dunner, maar in eerste instantie teken ik hiervoor!
die tweede ben ik niet zelf hoor! ik heb gegoogledquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heel veel respect voor je lef om foto's te plaatsen.![]()
Je hebt een hoop te doen. Maar met de juiste inzet, doorzettingsvermogen en vooral de juiste voeding ben je sneller op een redelijk gewicht dan je zou denken.
Ah okee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die tweede ben ik niet zelf hoor! ik heb gegoogleddie eerste vind ik niet beschamend, vind het een mooie foto. Maar thanks, vandaag een goeie start gemaakt, zaterdag ga ik weer!
Ik denk niet dat je gewend bent tussen de regels door te lezen, en bovendien verzin je er nu domweg zaken bij die nergens gezegd zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:21 schreef 33 het volgende:
[..]
Misschien ja, als je een bodybuilder wil(de) worden ja. Zijn opmerkingen slaan als een tang op een varken voor iemand die 'gewoon' wil afvallen i.p.v. ripped worden.
Ik kan haar ook tips geven om elke calorie te gaan te tellen en al haar macro's bij te houden in een bepaalde ratio en om 5x per week 7 sets te gaan deadliften om een powerlifter te worden. Maar dat was niet haar fucking vraag en is niet toepasbaar op haar situatie.
Ze wil gewoon (rustig) afvallen zonder (anavar) pillen en stacks..
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks Snakey
ik had ook nog een foto beloofd, dit was ik een paar jaar geleden, mijn bmi is hier obees.
dit ter illustratie dat niet iedereen met een bmi van 31 eruit ziet zoals het plaatje in de spoiler (ik zie er nu denk ik ongeveer zo uit als dat plaatje, maar met iets dunnere armen en meer tiet), ik zou echt heel blij zijn als ik weer ongeveer het figuur bereik wat ik op die eerste foto heb - liever nog wat dunner, maar in eerste instantie teken ik hiervoor!
[ afbeelding ]Ha, het was problematischer geweest als je een lelijk hoofd had, want daar valt weinig aan te doen. Nu zelf nog een bijpassend lichaam maken en je hebt nog een jaartje of 10 voordat de ouderdom je voor altijd inhaalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
Thanksquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, het was problematischer geweest als je een lelijk hoofd had, want daar valt weinig aan te doen. Nu zelf nog een bijpassend lichaam maken en je hebt nog een jaartje of 10 voordat de ouderdom je voor altijd inhaalt.![]()
Ik zou dat je arts vragen. Misschien kunnen die pinnen er ondertussen uit. Ik heb een paar schroeven in m´n heup, nergens last van.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Hallo, ik ben een jongen van 22 jaar die vanaf zijn 5e heeft gevoetbald. 3 jaar geleden mijn arm gebroken waardoor ik niet meer mag voetballen van de dokter. Er zitten ook pinnen in enzo. Heb wel een beetje hardgelopen om mijn conditie op peil te houden enzo maar wil nu graag beginnen in de sportschool. Ben wel een echte ecto 1.75m 60 kilo. Iemand tips? Ik ben bang dat ik mijn arm kan beschadigen ofzo omdat er nog pinnen inzitten.
De dokter zei dat als ik dan zou vallen op mijn arm die schroeven voor een nog ergere breuk zouden kunnen zorgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou dat je arts vragen. Misschien kunnen die pinnen er ondertussen uit. Ik heb een paar schroeven in m´n heup, nergens last van.
Raar trouwens dat je niet zou mogen voetballen vanwege pinnen in je arm.
Okee. Ik heb geen idee hoe ze er in zitten uiteraard. En wat krachttraining betreft, ik zou het echt je arts even vragen. Hoewel ik eigebwijs genoeg zou zijn om het gewoon te proberen. Je bent zelf degene die het het beste aanvoelt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
De dokter zei dat als ik dan zou vallen op mijn arm die schroeven voor een nog ergere breuk zouden kunnen zorgen.
Oke, bedankt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Ik heb geen idee hoe ze er in zitten uiteraard. En wat krachttraining betreft, ik zou het echt je arts even vragen. Hoewel ik eigebwijs genoeg zou zijn om het gewoon te proberen. Je bent zelf degene die het het beste aanvoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |