Ik hoop het, maar dit soort mensen zijn écht zo achterlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
. Damn.
Oh wacht, het is natuurlijk een één april grap!![]()
Echt hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar dit soort mensen zijn écht zo achterlijk.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:55 schreef spierbal het volgende:
Weet je wat ze mogen krijgen
DE TYFUS![]()
Stelletje tering eisers dat het zijn.
Dus het kan nog zotter!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zover ik weet is in Turkije het enige waar men moeilijk over doet is of mensen die van dezelfde moeder melk hebben gedronken mogen trouwen of niet.
Dus volgens die wijze moslims zullen wij westerlingen later uitgroeien tot een koe?quote:Volgens Turkse islamgeleerden zou een baby die melk van een atheïst drinkt later uitgroeien tot een ongelovige.
Verdraai de zaken lekker maar, wat een eng mens ben jij. Typetje dat uit de gordijnen kijkt om te kijken of de buren wat fouts doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus het kan nog zotter!!
Neef en nicht mogen gerust trouwen en inteeltkindjes krijgen, maar als je van dezelfde moeder melk hebt gehad, gesteld dat het niet om broer en zus gaat, is trouwen een probleem!
Combinatie, maar het laatste is volgens mij niet helemaal onwaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:48 schreef Richestorags het volgende:
Is er een haatcampagne gaande tegen Turkije in de media of wordt het land daadwerkelijk achterlijker? Ik twijfel nog een beetje.
Omdat je niet goed zoekt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:01 schreef Peunage het volgende:
Hoe komt het dat ik dit artikel nergens anders kan vinden?
Omdat het gewoon dikke onzin is van RTL en Trouw, lekker makkelijk scoren over de rug van anderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:01 schreef Peunage het volgende:
Hoe komt het dat ik dit artikel nergens anders kan vinden?
Ja ik weet dat RTL het van Trouw heeft. Maar verder? Turkse bron? Engels? Arabisch? Frans?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat je niet goed zoekt?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)elk-moet-halal.dhtml
Ik lees het stuk nu in de papieren versie van de Trouw. Daar mogen uiteraard geen links van op fok! geplaatst worden. Maar het stuk is door Erdal Balci geschreven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vraag me af waar RTL dit bericht vandaan haalt. Zover ik weet is in Turkije het enige waar men moeilijk over doet is of mensen die van dezelfde moeder melk hebben gedronken mogen trouwen of niet. Halal donormelk hoor ik voor het eerst
Ziet er eerder naar uit dat dit gewoon anti-Turkije propaganda is van onze vrinden van RTL.
Erdal Balci, correspondent in Istanbulquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik weet dat RTL het van Trouw heeft. Maar verder? Turkse bron? Engels? Arabisch? Frans?
Ik zie wel overal dat er inderdaad een melk bank zou komen, maar het halal verhaal niet.
Ik neem aan dat die artsen beweren dat het onzin is en die islamtheologen het tegendeel. Het is immers een discussie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Letterlijk overgenomen:
'' De laatste dagen zijn Islamtheologen en artsen op de Turkse televisie in debat over de vraag of moedermelk het dna van de kinderen zodanig kan beinvloeden dat de drinker van de melk van een atheist later ook uitgroeit tot een ongelovige''
En dat is geen grap dus, hoe dom moeten die artsen in Turkije wel niet zijn om zoiets te beweren?
Mijn broertje van 10 weet dat dat de grootste onzin is.
Laten we het in vredesnaam hopen voor Turkije, anders voorzie ik desastreuze gevolgen voor de toekomst van de Turkse volksgezondheid. Alhoewel ik daar sowieso al enigzins pessimistisch over ben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die artsen beweren dat het onzin is en die islamtheologen het tegendeel. Het is immers een discussie.
Dit bericht is gewoon pure bullshit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Letterlijk overgenomen:
'' De laatste dagen zijn Islamtheologen en artsen op de Turkse televisie in debat over de vraag of moedermelk het dna van de kinderen zodanig kan beinvloeden dat de drinker van de melk van een atheist later ook uitgroeit tot een ongelovige''
En dat is geen grap dus, hoe dom moeten die artsen in Turkije wel niet zijn om zoiets te beweren?
Wij kunnen ook wel lezen chef. Maar ik kom er niets over tegen verder. Niet in het Turks, Nederlands of Engels.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Letterlijk overgenomen:
Ik neem zelfs aan dat iemand met deze vraag heeft gebeld en dat de artsen en theologen hebben gezegd dat het onzin is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die artsen beweren dat het onzin is en die islamtheologen het tegendeel. Het is immers een discussie.
Het is het zoveelste kijk ze in Turkije eens achterlijk zijn bericht van Trouw. Sinds de komst van Erdogan eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel lezen chef. Maar ik kom er niets over tegen verder. Niet in het Turks, Nederlands of Engels.
Sowieso klinkt die discussie over of melk DNA kan veranderen zware bullshit. Stel dat zo'n discussie wel plaats vind, dan hebben Islamtheologen daar niks over te vertellen omdat het niet hun vakgebied is.
Trouw staat bekend als een kwaliteitskrant.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit bericht is gewoon pure bullshit.
Een arts zal zoiets nooit hebben beweerd. Hooguit is er een talkshow op TV geweest waar een beller thuis deze vraag heeft gesteld of iets dergelijks.
Damn wat een onzin wordt hier weer de wereld in geslingerd.
nou enquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We kunnen in ieder geval wel concluderen dat dit bericht een onzin bericht is waarin men het wil laten lijken alsof de uitspraken van de Turkse overheid komen. Erdal wil duidelijk lekker makkelijk scoren.
Ik zou me er ook pas druk over maken wanneer Erdogan zou eisen dat we in Nederland ook de halal-moedermelk van de Christenmelk, Jodenmelk en Atheïstenmelk scheiden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:24 schreef PizzaMizza het volgende:
Goed plan van de Turken, zolang het maar hun eigen volk betreft. Bemoei jullie er niet mee.
Trouw staat inderdaad bekend als een kwaliteitskrant maar hier slaan ze vaak de plank helemaal is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trouw staat bekend als een kwaliteitskrant.
Met eerbied voor de fok!-policy is het bericht hier via een omweg te vinden:
http://www.maroc.nl/forum(...)moet-halal-zijn.html
Moet nu echt weg, zal later dit topic teruglezen.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkije is nou eenmaal een steeds islamitischer land aan het worden, dat willen de burgers graag.
Dommigheid is moeilijk te stoppen.
Slegs vir mosselmannen.
En jij koopt het.... hoe dom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |