oke. ik versla je toch welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O NOU DAN GAAN WE OVER OP VEGTE!!
Neequote:
Dan zou mijn leven niks meer waard zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:02 schreef Drabit het volgende:
Ik schrok me kapot toen ik geen slowchat zag, dacht bijna dat het gestopt was oid
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou mijn leven niks meer waard zijn
Ahww, maar de regelmatige bezoekers van de slowchat hebben elkaars nummer toch? Dus je kan waarschijnlijk je furomvrienden daar nog sprekenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou mijn leven niks meer waard zijn
Was ook maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ahww, maar de regelmatige bezoekers van de slowchat hebben elkaars nummer toch? Dus je kan waarschijnlijk je furomvrienden daar nog spreken
Gelukkig maarquote:
Er zijn altijd nog alternatievenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou waarschijnlijk huilend in een hoekje gaan liggen.
Eraf hakkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb eind november mijn kleine teen heel hard gestoten en kon een week niet normaal lopenEn hij is nu nog steeds blauw
wtf
Dat is bijna de hele tijd dat je hier post, omg. Misschien moet je stoppen met posten hierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb eind november mijn kleine teen heel hard gestoten en kon een week niet normaal lopenEn hij is nu nog steeds blauw
wtf
Ja zal ik dat doen.quote:
Ja ik ga nu stoppen. Goed idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is bijna de hele tijd dat je hier post, omg. Misschien moet je stoppen met posten hier![]()
NEEEEE
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga nu stoppen. Goed idee.
Doei
Wtf man dat kan helemaal niet man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef Drabit het volgende:
De huid op mijn handen gaat kapot door de kouMn handen gaan er zelfs van bloeden
Kutkou!!
Als het hier echt zó gezellig is zou ik maar eens vaker moeten komenquote:
Jawel, het gebeurt toch bij mij!quote:
Waarom zo vroeg sof, nu wordt het misschien wel saai.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
ok nee ik ga niet stoppen maar ik ga wel slapenSlaap lekker
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
ok nee ik ga niet stoppen maar ik ga wel slapenSlaap lekker
Omdat ik vandaag tien uur gewerkt heb, morgen weer om kwart voor zes op moet om vervolgens weer tien uur te werken en 's avond ook moet oppassen en nu al super moe ben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg sof, nu wordt het misschien wel saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
ik ben niet zo snel van de kaart, maar wat jij doet bij mij is echt raakIk geef niet zo om die muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Onee het is morgen geen zondag hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag tien uur gewerkt heb, morgen weer om kwart voor zes op moet om vervolgens weer tien uur te werken en 's avond ook moet oppassen en nu al super moe ben.
Daarom
and oru hearts still beat the saemequote:
googoo dolls na dizzy up the girlquote:
Nederlandstalige liedjes vind ik vaak niet leuk, maar het nummer dat jij postte vind ik toch wel een heel erg slecht Nederlands liedjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe bedoel jedat ik die tekst hier drop of om Nederlandstalige liedjes
![]()
Stoere meid!quote:
Ik heb een gevoel dat ze bij mij mijn telefoon niet af durven te pakken, hehequote:
Ja stoere grote jongen jij toggquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat ze bij mij mijn telefoon niet af durven te pakken, hehe
Stoer nietquote:
haha, boer!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Stoer nietBen alleen iets sterker omdat ik op een boerderij woon en vaak help
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Stoer nietBen alleen iets sterker omdat ik op een boerderij woon en vaak help
Ik ben er best blij meequote:
mijn gehoor is aangetast komt omdat ik een box met koptelefoon 100volume deedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow ben je D O O F hij zegt "der führer"
oke respecgtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn gehoor is aangetast komt omdat ik een box met koptelefoon 100volume deed
Ja, sneu ben ik hea. Niet te geloven.quote:
Boerenleven lijkt mij ook wel tof hoor, heb wel een vriend op een boerderijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ben er best blij meeIk heb een (zuip)schuur op het land gebouwd waar ik regelmatig feestjes geef. Ik kijk films met een meisje die regelmatig langskomt op de beamer die wij thuis hebben. Dus ik heb niets te klagen
En jij vecht zeker ook als een boer?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, sneu ben ik hea. Niet te geloven.
weetje wat rijmt op neuk? flikker dan op joh focking irritant nerd ga je ma ballenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet je wat rijmt op leuk?????? ik geef geen neuk
Om eerlijk te zijn kan ik mij heel goed inhoudenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En jij vecht zeker ook als een boer?
Ga je weer zo laat naar bed? XD XDquote:
Nee dat rijmt niet, nog een keer. Tevens balt hij jouw moeder alquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weetje wat rijmt op neuk? flikker dan op joh focking irritant nerd ga je ma ballen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weetje wat rijmt op neuk? flikker dan op joh focking irritant nerd ga je ma ballen
duitseland keer duitseland is jijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat rijmt niet, nog een keer. Tevens balt hij jouw moeder al
Mes in je schouder ofzo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kan ik mij heel goed inhoudenMaar als ik sla ben ik echt heel boos en houd ik mij ook niet in, maar dan moet je wel heel ver gaan.
Nederlands, moederneuker, spreek je het?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
duitseland keer duitseland is jij
Bij onze schuur is het altijd heel gezelligquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Boerenleven lijkt mij ook wel tof hoor, heb wel een vriend op een boerderij
Ben ook naar zo'n zuipkeet geweest
Oeh een meisjevertel meer
lolz you got le tricked XDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ans even with the distance darling, slowly wearing out your namequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
and oru hearts still beat the saeme
Fuckbuddy?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij onze schuur is het altijd heel gezelligGezellig clubje daar.
En dat meisje,ze komt gewoon langs af en toe, ze whatsappte me net of ze morgen avond langs mocht komen. Daar zeg ik geen nee op natuurlijk.
Finlandquote:
je doet het verkeerdwwat ik zei is de laatste regel1!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ans even with the distance darling, slowly wearing out your name
Pizzaquote:
sorry schat ben half afwezig. beetje moequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza![]()
Zo`n warm omhaal krijg ik blijkbaar niet van iedereen
Nee, als iemand irritant doet en blijft doorgaan met irritant doen na minimaal 5 waarschuwingen. Dan kan ik wel eens doordraaien. Dan gebruik ik alles om mij heen om te slaan, heb mijn broer een keer met de stofzuigerstang geslagen.quote:
Ik vond het een kutregel nou goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je doet het verkeerdwwat ik zei is de laatste regel1!!
Ja, jij hebt het recht om afgepeigerd te zijn gr grquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorry schat ben half afwezig. beetje moe
Nee, heb nog nooit gefucked, ik weet het ik faal.quote:
Ok danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza![]()
Graufen nerdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kindercola in de roompot kinderdisco toch
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kindercola in de roompot kinderdisco toch
'omdat je het waard bent' alles goed?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza![]()
Was DV zo vermoeiend?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorry schat ben half afwezig. beetje moe
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit gefucked, ik weet het ik faal.
Je eigen bloed slaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, als iemand irritant doet en blijft doorgaan met irritant doen na minimaal 5 waarschuwingen. Dan kan ik wel eens doordraaien. Dan gebruik ik alles om mij heen om te slaan, heb mijn broer een keer met de stofzuigerstang geslagen.
16quote:
Dat is iets `te'' warmquote:
Kon tochquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit gefucked, ik weet het ik faal.
Ach, hij ging gewoon te ver. En hij is ouder dus hij moest beter weten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je eigen bloed slaan_
Hier hoef je dat niet te flikken.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'omdat je het waard bent' alles goed?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond het een kutregel nou goed
nee oke, kampvuren zijn ook wel gezelligquote:
Ja had gekundquote:
L'oraal Parisquote:
Dat is geen excuus manquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ach, hij ging gewoon te ver. En hij is ouder dus hij moest beter weten.
Ja, het komt allemaal wel een keerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, als je nou 20 was ofzo
Met wie?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
L'oraal Paris
Nee ben fucking misselijk want ik deed zo'n wedstrijd van wie kan zich het vaakst opdrukken, maar ik had wijn op, en nu ben ik fucking misselijk
Vooral in de zomer en het is een warme zwoele zomeravond, het koelt af, je hebt een biertje in je hand, een meisje naast je, een paar vrienden die gitaarspelen, een meisje dat zingt, en een stuk of 10 dronken mensen rondom het kampvuurquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee oke, kampvuren zijn ook wel gezellig
allah ipv alaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is geen excuus man![]()
Je bloed moet je beschermen of het nou ouder of jonger is, dat moet je niet slaan, kijk een tik af en toe a lá maar echt slaan
Zoiets jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vooral in de zomer en het is een warme zwoele zomeravond, het koelt af, je hebt een biertje in je hand, een meisje naast je, een paar vrienden die gitaarspelen, een meisje dat zingt, en een stuk of 10 dronken mensen rondom het kampvuur
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, het komt allemaal wel een keerJij doet zeker aan geen sex voor je huwelijk omdat je christelijk ent, of niet?
Zo'n vriend die zei dat ik een ecto wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wie?
En wijn? Je bent toch geen wijf man
Ik heb toch al verteld, het is moeilijk om mij boos te krijgen, maar als ik eenmaal doordraai dan ben ik ook echt boos. Ik sla normaal helemaal niemand, dus neem maar van mij aan dat hij echt ver ging.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is geen excuus man![]()
Je bloed moet je beschermen of het nou ouder of jonger is, dat moet je niet slaan, kijk een tik af en toe a lá maar echt slaan
Jahoor was gezelligquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het recht om afgepeigerd te zijn gr gr
Nee grapjewas het leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Er gaan naaktfoto`s van jou rondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja mijn mobiel was gevallen en nu licht ie vlak bij mijn bed maar geen zin om op te staan, dus mensen in de whapchat nog wat gebeurd?
We zijn over jou aan het roddelen, verder niet echt iets.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja mijn mobiel was gevallen en nu licht ie vlak bij mijn bed maar geen zin om op te staan, dus mensen in de whapchat nog wat gebeurd?
Dat is dan zeker meer voor de gereformeerden?quote:
woede aanval bel de popo 1-21 voor de boeren popo met hooivorken jwz a mattie do not fuck with boerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb toch al verteld, het is moeilijk om mij boos te krijgen, maar als ik eenmaal doordraai dan ben ik ook echt boos. Ik sla normaal helemaal niemand, dus neem maar van mij aan dat hij echt ver ging.
Dat gebeurt dus echt nooit en nergensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vooral in de zomer en het is een warme zwoele zomeravond, het koelt af, je hebt een biertje in je hand, een meisje naast je, een paar vrienden die gitaarspelen, een meisje dat zingt, en een stuk of 10 dronken mensen rondom het kampvuur
nee kan er niet tegenquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jahoor was gezelligEerste keer een FOK!ker gemeet
Je spelt gedaan verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Geen idee, ben niet giga-Christelijk hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is dan zeker meer voor de gereformeerden?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We zijn over jou aan het roddelen, verder niet echt iets.
Och och ochquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
woede aanval bel de popo 1-21 voor de boeren popo met hooivorken jwz a mattie do not fuck with boeren
GMTAquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee kan er niet tegen
Heb dan nog liever rose
wow jij bent echt kutquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
woede aanval bel de popo 1-21 voor de boeren popo met hooivorken jwz a mattie do not fuck with boeren
De olijke tweelingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[..]
Och och och
Het duo is weer bezig
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef Drabit het volgende:
[..]Het nummer van de boerenpopo is niet 1-21
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef Drabit het volgende:
[..]Het nummer van de boerenpopo is niet 1-21
Oh ja dat, we geven er geen neuk omquote:
Ik en Krabs hadden vannacht de geniaalste GMTA ever.quote:
ik geef neuk door aan jou moederquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ja dat, we geven er geen neuk om
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[..]
Och och och
Het duo is weer bezig
ik was al fan van sjors peter toen hij nog niet bekend wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ja dat, we geven er geen neuk om
Hierom waardeer ik je dus somsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jouw*quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik geef neuk door aan jou moeder
Dude, ga niet stoer doen. Maakt echt geen indruk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik geef neuk door aan jou moeder
Ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik was al fan van sjors peter toen hij nog niet bekend was
Die zag ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik en Krabs hadden vannacht de geniaalste GMTA ever.
Ik wil je aanrakenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik was al fan van sjors peter toen hij nog niet bekend was
amattie je weet mij niet voor de jij weet jij bent probleem jij niet weten wie tegen over deze beeltscherm zittern jij gaat weten bij 010quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dude, ga niet stoer doen. Maakt echt geen indruk.
Hij was nice hequote:
Grauf isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Negeer OF gewoon
Like who the fuck cares
OFquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Negeer OF gewoon
Like who the fuck cares
XDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Negeer OF gewoon
Like who the fuck cares
Volgens mij probeer je me iets te vertellen manquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
amattie je weet mij niet voor de jij weet jij bent probleem jij niet weten wie tegen over deze beeltscherm zittern jij gaat weten bij 010
Soort zoekt soortquote:
Geheime boodschap als je hem ontraadseld heb je kans om te winnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je me iets te vertellen man
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij hoort net zo hard in dat rijtje thuis
GMTA enzo OH EM GIEquote:
okquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Rihanna's album Rated R. is zo donker, grauw en somber.
Die kutbordjes zekerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geheime boodschap als je hem ontraadseld heb je kans om te winnen
quote:
Hij is grappig want hij denkt dat hij stoer is.quote:
Hihi, danke.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij hoort net zo hard in dat rijtje thuis
Omdat je buitenlands bent. #Racistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dikke haat tegen mij en for what?
Je bent kenkervervelend daaromquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Er zijn altijd mensen die andere mensen hatenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je bent finquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee hoor ik mag je zoals je bent, iedereen heeft z'n irritante trekjes. Mensen zouden meer van elkaar moeten pikken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Moet jij zeggen reservebelgquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat je buitenlands bent. #Racist
We houden van je wegens je potentieel, maar we minachten je om wie je werkelijk bent.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Schei toch uit manquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee hoor ik mag je zoals je bent, iedereen heeft z'n irritante trekjes. Mensen zouden meer van elkaar moeten pikken.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee hoor ik mag je zoals je bent, iedereen heeft z'n irritante trekjes. Mensen zouden meer van elkaar moeten pikken.
Maar in het echt ben ik niet zoals op dit forumquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We houden van je wegens je potentieel, maar we minachten je om wie je werkelijk bent.
ik hoop toch van nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar in het echt ben ik niet zoals op dit forum
Denk eens na manquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
haat for no reason #Racistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei toch uit manHEEL de SC kotst op hem. dus het ligt niet aan ons hoor
Het ligt aan hem
Hij doet basisquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee we haten je omdat je kader doet #Discrimineren4life
Ik kots in een emmer, niet op hem is te ver weg eh.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei toch uit manHEEL de SC kotst op hem. dus het ligt niet aan ons hoor
Het ligt aan hem
ik ga straks weer hoger hoor 3 maanden #NieyWetenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee we haten je omdat je kader doet #Discrimineren4life
Doe dat maar op whatsapp dat is altijd wel grappig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik reageer mijn frustatie op deze forum en het is fijn.
Dit is een Nederlands forum, spreek dat dan ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik reageer mijn frustatie op deze forum en het is fijn.
Niet is met een Tquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga straks weer hoger hoor 3 maanden #NieyWeten
Ik deed de quote verkeerd:quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kots in een emmer, niet op hem is te ver weg eh.
Hij is soms wel vervelend ja maar ik ben ook wel eens vervelend, daarom vind ik niet dat ik een reden heb om OF minderwaardig te vinden, te haten of wat dan ook
Ach wat bescheidenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is soms wel vervelend ja maar ik ben ook wel eens vervelend, daarom vind ik niet dat ik een reden heb om OF minderwaardig te vinden, te haten of wat dan ook
ja maar daar schrijf ik soms dingen dat ik zelf moet lachenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe dat maar op whatsapp dat is altijd wel grappig.
Dankjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
MSN bestaat niet meer argument verworpen, en nu normaal typenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zo schrijven msn mensen altijd.
Jij bent soms vervelend maar er zit nog wel een verschil tussen hem en jij. Aangezien jij ook normaal kan doen en hij niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
pussyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Okequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
MSN bestaat niet meer argument verworpen, en nu normaal typen
Ik kan normaal doen alleen jij reageert altijd boos.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent soms vervelend maar er zit nog wel een verschil tussen hem en jij. Aangezien jij ook normaal kan doen en hij niet.
Dat jij niet tegen andermans gedrag kan zegt ook iets over jou.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent soms vervelend maar er zit nog wel een verschil tussen hem en jij. Aangezien jij ook normaal kan doen en hij niet.
Ah dat vind ik dan wel weer fijn om te horenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om zo`n pisnicht als jij. Je bent echt niet beter dan OFquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan normaal doen alleen jij reageert altijd boos.
dat jij een irritant kutventje bent zegt wat over dat jij een irritant kutventje bentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat jij niet tegen andermans gedrag kan zegt ook iets over jou.
Wat ben je toch weer lekker normaal aan het doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om zo`n pisnicht als jij. Je bent echt niet beter dan OF
Goede logicaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat jij een irritant kutventje bent zegt wat over dat jij een irritant kutventje bent
Haat is iets dat niet meer langer gaat, dat is de reden dat ik mijn haat tot hier en niet verder laat.quote:
Volgensmij is er iets aan het breken nuquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De pilaren die de overkapping staande houden
Mooi rijmpje welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haat is iets dat niet meer langer gaat, dat is de reden dat ik mijn haat tot hier en niet verder laat.
zou jr wel wille hea xPpxdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hmm je mag je hand wel in mijn popcornzak stoppe:0:);):);0:))
Hij is inderdaad normaal aan het doen,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer lekker normaal aan het doen.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij is er iets aan het breken nu![]()
Amen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hij is inderdaad normaal aan het doen,
Gast je bent 14 en hebt het denkvermogen van een demente goudvis. je gedraagt je alsof geen vrienden heb (ik betwijfel ook of je ze werkelijk hebt) en komt alleen op het forum om te kutten. we zijn beter af zonder je
Ik zei gewoon hoi en praat mee?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gast je bent 14 en hebt het denkvermogen van een demente goudvis. je gedraagt je alsof geen vrienden heb (ik betwijfel ook of je ze werkelijk hebt) en komt alleen op het forum om te kutten. we zijn beter af zonder je
Ik vind dit toch wel een mooie samenvatting. Maar AC, af en toe doe je normaal, op dat soort momenten waardeer ik je.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat lief van je.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een mooie samenvatting. Maar AC, af en toe doe je normaal, op dat soort momenten waardeer ik je.
wazgetsemanequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zei gewoon hoi en praat mee?
wazdeze.
Je loopt gewoon te kutten, zoals je altijd hebt gedaan. vanaf het moment dat je in voormalig JNG kwam was je al aan het kutten en zieken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
wazdeze.
Ik weet het, ze discrimineren je gewoon omdat je vermogen niet toereikend isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
wazdeze.
msacras heeft een leven en komt hier alleen als d'r drukke sociale leven het toestaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat lief van je.
Waar zijn de leuke mensen als Msacras eigenlijk?
Ik heb haar al lang niet meer zien posten.
Ik heb haar gehosseldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat lief van je.
Waar zijn de leuke mensen als Msacras eigenlijk?
Ik heb haar al lang niet meer zien posten.
Essentieel weg te pesten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
Niet AC wegpesten, AC is essentieel in deze SC
Klopt, promisionexposed enalles zijn veel leuker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
er zijn wel steeds meer changerijnige mensen gekomen
ja egt ehquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik AC de laatste tijd geen kutkind vind hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
Nee dat is hij niet, hij is scheitirritantquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
Dan whatsapp ik haar wel ff.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
msacras heeft een leven en komt hier alleen als d'r drukke sociale leven het toestaat
Jaman, ik ben altijd heel erg chagrijnig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik scheit in je bek XDXDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet, hij is scheitirritant
Nee toch, prima userquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik AC de laatste tijd geen kutkind vind hoor![]()
Prima user
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Zo grappig Hoe AC altijd op Msacras terugvalt als zijn enige steun en toeverlaat hier
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt, promisionexposed enalles zijn veel leuker.
dan heb ik het niet over jou.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaman, ik ben altijd heel erg chagrijnig.
quote:
Jij nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaman, ik ben altijd heel erg chagrijnig.
Het leek erop omdat ik vrij nieuw benquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan heb ik het niet over jou.
Ja want appel is coolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Laatste tijd is appel er weinig, dat is wel ok
jij zit niet iedereen zwart te maken toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het leek erop omdat ik vrij nieuw ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |