oke. ik versla je toch welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O NOU DAN GAAN WE OVER OP VEGTE!!
Neequote:
Dan zou mijn leven niks meer waard zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:02 schreef Drabit het volgende:
Ik schrok me kapot toen ik geen slowchat zag, dacht bijna dat het gestopt was oid
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou mijn leven niks meer waard zijn
Ahww, maar de regelmatige bezoekers van de slowchat hebben elkaars nummer toch? Dus je kan waarschijnlijk je furomvrienden daar nog sprekenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou mijn leven niks meer waard zijn
Was ook maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ahww, maar de regelmatige bezoekers van de slowchat hebben elkaars nummer toch? Dus je kan waarschijnlijk je furomvrienden daar nog spreken
Gelukkig maarquote:
Er zijn altijd nog alternatievenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou waarschijnlijk huilend in een hoekje gaan liggen.
Eraf hakkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb eind november mijn kleine teen heel hard gestoten en kon een week niet normaal lopenEn hij is nu nog steeds blauw
wtf
Dat is bijna de hele tijd dat je hier post, omg. Misschien moet je stoppen met posten hierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb eind november mijn kleine teen heel hard gestoten en kon een week niet normaal lopenEn hij is nu nog steeds blauw
wtf
Ja zal ik dat doen.quote:
Ja ik ga nu stoppen. Goed idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is bijna de hele tijd dat je hier post, omg. Misschien moet je stoppen met posten hier![]()
NEEEEE
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga nu stoppen. Goed idee.
Doei
Wtf man dat kan helemaal niet man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef Drabit het volgende:
De huid op mijn handen gaat kapot door de kouMn handen gaan er zelfs van bloeden
Kutkou!!
Als het hier echt zó gezellig is zou ik maar eens vaker moeten komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |