oke. ik versla je toch welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O NOU DAN GAAN WE OVER OP VEGTE!!
Neequote:
Dan zou mijn leven niks meer waard zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:02 schreef Drabit het volgende:
Ik schrok me kapot toen ik geen slowchat zag, dacht bijna dat het gestopt was oid
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou mijn leven niks meer waard zijn
Ahww, maar de regelmatige bezoekers van de slowchat hebben elkaars nummer toch? Dus je kan waarschijnlijk je furomvrienden daar nog sprekenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou mijn leven niks meer waard zijn
Was ook maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ahww, maar de regelmatige bezoekers van de slowchat hebben elkaars nummer toch? Dus je kan waarschijnlijk je furomvrienden daar nog spreken
Gelukkig maarquote:
Er zijn altijd nog alternatievenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou waarschijnlijk huilend in een hoekje gaan liggen.
Eraf hakkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb eind november mijn kleine teen heel hard gestoten en kon een week niet normaal lopenEn hij is nu nog steeds blauw
wtf
Dat is bijna de hele tijd dat je hier post, omg. Misschien moet je stoppen met posten hierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb eind november mijn kleine teen heel hard gestoten en kon een week niet normaal lopenEn hij is nu nog steeds blauw
wtf
Ja zal ik dat doen.quote:
Ja ik ga nu stoppen. Goed idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is bijna de hele tijd dat je hier post, omg. Misschien moet je stoppen met posten hier![]()
NEEEEE
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga nu stoppen. Goed idee.
Doei
Wtf man dat kan helemaal niet man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef Drabit het volgende:
De huid op mijn handen gaat kapot door de kouMn handen gaan er zelfs van bloeden
Kutkou!!
Als het hier echt zó gezellig is zou ik maar eens vaker moeten komenquote:
Jawel, het gebeurt toch bij mij!quote:
Waarom zo vroeg sof, nu wordt het misschien wel saai.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
ok nee ik ga niet stoppen maar ik ga wel slapenSlaap lekker
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
ok nee ik ga niet stoppen maar ik ga wel slapenSlaap lekker
Omdat ik vandaag tien uur gewerkt heb, morgen weer om kwart voor zes op moet om vervolgens weer tien uur te werken en 's avond ook moet oppassen en nu al super moe ben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg sof, nu wordt het misschien wel saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
ik ben niet zo snel van de kaart, maar wat jij doet bij mij is echt raakIk geef niet zo om die muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Onee het is morgen geen zondag hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag tien uur gewerkt heb, morgen weer om kwart voor zes op moet om vervolgens weer tien uur te werken en 's avond ook moet oppassen en nu al super moe ben.
Daarom
and oru hearts still beat the saemequote:
googoo dolls na dizzy up the girlquote:
Nederlandstalige liedjes vind ik vaak niet leuk, maar het nummer dat jij postte vind ik toch wel een heel erg slecht Nederlands liedjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe bedoel jedat ik die tekst hier drop of om Nederlandstalige liedjes
![]()
Stoere meid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |