Nee, vaak brengt 1 van de echtgenoten ons (groep van 4), maar 2 zijn op vakantie en de 3e moest er eerder zijn, omdat hij tot vanavond voorzitter was en zaken moest voorbespreken. Alleen wist ik dat laatste niet en zat ik dus voor Jan met de korte achternaam op hem te wachten. Toen bleek dat we niet samen zouden gaan , was het al te laat voor het OV.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geen trein/bus/taxi? Of was het het dat niet waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door wyccie op 30-03-2013 00:28:25 ]
moguhquote:
dat mag ook wel een keer na witte donderdag en goede vrijdagquote:
Gelukkig staat er 'zon' in je post, combi kou/sneeuw + The A-Team is anders te veel van het goede...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de mensen die de sneeuw zat zijn en zon hebben in een weekendje top televisie: Zet je tv op Comedy Central want daar kun je het hele weekend kijken naar de The A-Team marathon![]()
![]()
Ik heb er deze week zelfs 2 gehad. Ben de eerste jaren wel weer klaar er mee...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig om te lezen dat er dus wel mensen naar ALV's gaan. Ik heb jarenlang in het bestuur van een vereniging gezeten en daar kwam nooit niemand naar de ALV
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef wyccie het volgende:
Voor Etcie die benieuwd was hoe mijn haar er nu uitziet.
Na een dag mijn haar in een klein staartje te hebben gedragen ziet het er zo uit.
Ik voel me net een kerstboom.
Kerstboom kapsel, ook voor tijdens de Paasdagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop job vind ik wat minder goed gelukt...
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef wyccie het volgende:
Soempie, dit kun je voor M haken.![]()
http://pinterest.com/pin/135811744983537387/
Voor Etcie die benieuwd was hoe mijn haar er nu uitziet.
Na een dag mijn haar in een klein staartje te hebben gedragen ziet het er zo uit.
Ik voel me net een kerstboom.
ik snap je volkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toch denk ik dat het niet raar staat hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de mensen die de sneeuw zat zijn en zin hebben in een weekendje top televisie: Zet je tv op Comedy Central want daar kun je het hele weekend kijken naar de The A-Team marathon![]()
![]()
quote:
Gelukkig heb je het grootste deel van de dag iets bij je waar je op uit kunt rusten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Vandaag een drukke dag voor de boeg: eerst drummen in een band, dan een bank naar boven slepen, naar Hoofddorp om de bank voor mijn ouders te halen, naar Wijk om die uit te laden en dan weer naar Utrecht voor een feestje. Word er nu al moe van
Lol dat scheelt jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het grootste deel van de dag iets bij je waar je op uit kunt rusten.
Ey, ik ben nog geen 40.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zulk haar kan inderdaad heel leuk staan. Lekker vlot
Net 19 toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ey, ik ben nog geen 40.![]()
In een betere uitvoering zou het leuk kunnen staan, het probleem is dat het ook aan de achterkant halverwege zo omhoog wipt.
Misschien even paaseitjes halen en in mijn haar hangen. Wordt het toch nog een gezellige Pasen.
Thanks! Ben ook benieuwd. Vind het wel spannend aangezien G. gitaar gaat spelen en natuurlijk duizend keer verder is dan ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie
En MaJo, succes met je dag! Ben benieuwd hoe het drummen in een bandje is!
Pics!quote:
Even wachten en het is weer normaalquote:In een betere uitvoering zou het leuk kunnen staan, het probleem is dat het ook aan de achterkant halverwege zo omhoog wipt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer leer ik nou eens vooruit te denken als ik iets ga bakken...
Kan nu weer gaan zitten wachten tot de boter op kamertemperatuur is
In kleine stukjes heel voorzichtig in de magnetron doe ik het vaak.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Kan nu weer gaan zitten wachten tot de boter op kamertemperatuur is
Da"s mooi die betrokkenheid. Je hebt ook ALV's waar nooit iemand komtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig om te lezen dat er dus wel mensen naar ALV's gaan. Ik heb jarenlang in het bestuur van een vereniging gezeten en daar kwam nooit niemand naar de ALV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Jah, dat kan ook wel misschien...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In kleine stukjes heel voorzichtig in de magnetron doe ik het vaak.
Heel herkenbaar. ALV van VvE van 200 appartementen. Als er 20 kwamen was het veelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alleen in kleine stukjes snijden verkort de wachtduur ook al. Meer oppervlak met de warmere lucht in de kamer > boter warmt sneller op. Soms is boter op kamertemperatuur niet eens nodig, maar dat hangt van het recept af. LB, als je wil kan je bij mij een pakje boter op kamertemperatuur komen halenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In kleine stukjes heel voorzichtig in de magnetron doe ik het vaak.
Captain obvious in de bocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen in kleine stukjes snijden verkort de wachtduur ook al. Meer oppervlak met de warmere lucht in de kamer > boter warmt sneller op.
Kaas/ uienbrood is één van mijn grote favorieten.quote:Overigens ben ik zelf bezig met het maken van een kaas/uienbreekbrood. Nog niet eerder gedaan, dus ben benieuwd naar het eindresultaat. Daarnaast heb ik nog ander deeg dat staat te rijzen en ga ik later vandaag een olijventapenade in elkaar proberen te kitten en twee hartige taarten te maken. De gelegenheid: een moorddiner bij iemand thuis
quote:
Het is nog work in progress, maar bij het omdraaien zag het er al goed uit. Moorddiner is erg leuk om te doen, maar je hebt er best wat planning voor nodig. Met een persoon meer of minder is het immers niet te doen, dus je moet een datum vinden waarop iedereen kan.quote:[..]
Kaas/ uienbrood is één van mijn grote favorieten.(En de rest klinkt ook bepaald niet slecht!)
Moorddiner lijkt me best leuk trouwens, nog nooit gedaan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Da"s mooi die betrokkenheid. Je hebt ook ALV's waar nooit iemand komtja, je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Beetje suiker er bij ter compensatie?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij nader inzien was 1 of misschien 1,5 teen knoflook ook voldoende geweest voor de hoeveelheid tapenade die ik in elkaar heb gedraaid. De twee die er nu in zitten maken het vrij heftig spul
Heb je die bolletjes eerst, ten tijde van stadium deeg, aan elkaar geplakt?quote:
Sure!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
De nieuwe actiebagel vanaf maandag. Eén april anyone?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die bolletjes eerst, ten tijde van stadium deeg, aan elkaar geplakt?
quote:Ziet er goed en lekker uit...
Nice! Gevulde bolletjes?quote:
Meer tapenade maken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij nader inzien was 1 of misschien 1,5 teen knoflook ook voldoende geweest voor de hoeveelheid tapenade die ik in elkaar heb gedraaid. De twee die er nu in zitten maken het vrij heftig spul
quote:
Dan moet ik weer naar de supermarkt om olijven te halen. Als iemand erover klaagt geef ik ruiterlijk toe dat het wat te veel was, en anders eet ik lekker veel knoflookquote:[..]
Meer tapenade maken?
En trouwens, knoflook is lekker!
Door de inkepingen vooraf dan, neem ik aan...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Dat heeft gist voor mij gedaan
[..]
Je legt losse bolletjes op een plaat en door de gist rijzen ze aan elkaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de inkepingen vooraf dan, neem ik aan...
_Ophelia_ +1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je legt losse bolletjes op een plaat en door de gist rijzen ze aan elkaar.
Ik leer weer een hoop, dank!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je legt losse bolletjes op een plaat en door de gist rijzen ze aan elkaar.
Leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik begin zo zoetjes aan weer wat vaker mijn handen vrij te hebben, kan ik ook weer meer gaan bakken.
Ze heeft al een schortje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuk. Zeker als dat t.z.t. met Otje kan
Dat heb ik altijd tijdens het koken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga ik lekker eten zo heb ik veel teveel zitten snaaien van tevoren
Dat heb ik ook. Alsnog even naar de supermarkt voor suiker, slagroom etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ziet er goed uit!quote:
Dank je! Het diner is trouwens niet helemaal zelf georganiseerd, de rollen en zo komen gewoon uit een doosquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Een zelfgeorganiseerd moorddiner is gaaf. Ik heb dat bij een personeelsuitje ook wel eens gedaan, soort van... was namelijk met een speurtocht buiten.
Maar toch leuk dat je het zelf kunt doen. Ik ga maar eens bij de spelletjeswinkel hier kijken of ze ook zoiets hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank je! Het diner is trouwens niet helemaal zelf georganiseerd, de rollen en zo komen gewoon uit een doos
Ik ben net wakker.quote:
Nou zeg.quote:
Wijs besluit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PB hierheen gesommeerd om eens een goed gesprek over onze relatie te hebben en te besluiten of we door moeten
Succes!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PB hierheen gesommeerd om eens een goed gesprek over onze relatie te hebben en te besluiten of we door moeten
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef Soempie het volgende:
Een haarfoto van wyccie.Ik denk dat het wel leuk staat, maar dat is lastig te zien zo. Misschien een gezicht painten?
Ik ben de hele avond bezig geweest:
[ afbeelding ]
Heb ook nog losse appeltjes voor in de boom en een vogeltje, maar daarvoor moet ik nog klitteband op de boom maken. En dan nog het raam, de blaadjes en de stam, bloemen en nog 7 kanten afmaken.
Geweldig begin!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef Soempie het volgende:
Een haarfoto van wyccie.Ik denk dat het wel leuk staat, maar dat is lastig te zien zo. Misschien een gezicht painten?
[ afbeelding ]
Heb ook nog losse appeltjes voor in de boom en een vogeltje, maar daarvoor moet ik nog klitteband op de boom maken. En dan nog het raam, de blaadjes en de stam, bloemen en nog 7 kanten afmaken.
Ja! Taart is gebakken en de botercreme staat klaar. Morgen het marsepein kleuren en dan decorerenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Soempie het volgende:
LB, nog aan je taart gewerkt vandaag? Heb het vorige topic niet bijgelezen...
I know!quote:
Succes. En misschien moet je voor jezelf beslissen wat je wilt en eens een keer de knoop doorhakken. Ik heb het gevoel dat je altijd maar een beetje aan de ander hangt en je gemoedstoestand altijd door de ander laat bepalen en erin blijft hangen wat de ander doet en wil. Onafhankelijk zijn en je eigen leven leiden. Zo ben je, volgens mij, wel, maar alleen met relaties niet. Dat vind ik zo jammer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop dat we er uit komen ja... Maar het kan gewoon niet langer zo
Ik wil zo'n gave moeder als jij worden (alleen hoef ik nu echt geen kinderen). Lekker creatief zijn en leuke dingen maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, bijna de laatste dag.quote:
M'n lijstje:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
Soempie, wat slim om die stof voor de tuingrond te gebruiken.![]()
Heb je al een idee/patroon voor de andere kanten?
Misschien nog een schuurtje (extra deur), of een tractor achter een garagedeur, nog wat vogeltjes op een hekje.
Goeie tip.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Succes. En misschien moet je voor jezelf beslissen wat je wilt en eens een keer de knoop doorhakken.
Pffft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, denk toch aan de tere mannenzieltjes hier![]()
Wat leuk!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Soempie het volgende:
Korte kant: deur met brievenbus, zodat we briefjes naar binnen kunnen gooien.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef Soempie het volgende:
Kreeg net een berichtje van m'n ex dat m'n tekenmap nog bij hem ligt. We wonen al sinds 2006 niet meer samen?oeps.
Kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, denk toch aan de tere mannenzieltjes hier![]()
Maar: nee, echt nog helemaal niets aan voortekenen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef Soempie het volgende:
Wyccie, om alvast op te slaan:
http://bymiek.blogspot.nl/p/naailes.html
Dan kun je je eerst de kosten van naailes besparen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef Soempie het volgende:
Wyccie, om alvast op te slaan:
http://bymiek.blogspot.nl/p/naailes.html
Dan kun je je eerst de kosten van naailes besparen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Soempie het volgende:
Stel dat ik morgen opeens zin krijg om te quilten, dan heb ik geen 1/4 inch quiltvoet!
Ik kan daar onrustig en een beetje chagrijnig van worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Soempie het volgende:
Stel dat ik morgen opeens zin krijg om te quilten, dan heb ik geen 1/4 inch quiltvoet!
Ik heb wel eens in zo'n soort auto gereden en ik vond t ook maar raar...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
Raar dashboard?
Het lijkt allemaal digitaal in het scherm in het midden te staan. Kijkt toch niet prettig?
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Neen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef wyccie het volgende:
Maar ik denk dat ik de enige ben die een vliegtuig bestuurd heeft?![]()
Dat denk ik wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
Hier in de SC.
En de enige die weer aan het genieten is van aardbeien met suiker en kokosrasp.
Vorige week. Het waaide best hard, maar het besturen ging best licht. Natuurlijk was ik gewoon neergestort als er niet een piloot naast me zat.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh dat lijkt me best tof, een vliegruig besturen! Wanneer heb je dat gedaan??
Daar kom ik boven. 35 jaar rijden met gemiddeld zo'n 15.000-20.000 per jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik mee de meeste kilometers in SC gereden heb. Gok zo'n 400.000 a 500.000 kilometer.
Ik heb mezelf afgekeurd. Veel te slechte ogen, te korte benen en uhm luchtziek.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Na het vliegen in de simulator ben ik afgekeurd
ik zag mezelf al vliegen, maar de luchtmacht dus niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgekeurd. Veel te slechte ogen, te korte benen en uhm luchtziek.
Jammer. Maar er is nu ook absoluut geen werk in te vinden, dat is misschien een troost voor je.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:47 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zag mezelf al vliegen, maar de luchtmacht dus niet.
Maar nu ga ik een tijdje slapen
jawel, voor nu wel. Namelijk: niet hem. Dus niet elk avond onzeker of ik nou wat van hem ga horen, of hem maar moet smsen, of wat dan ook; namelijk: nee.quote:
ik zei ook mee de meeste en jij was er een van waarvan ik vermoedde dat je meer gereden zou hebbenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Daar kom ik boven. 35 jaar rijden met gemiddeld zo'n 15.000-20.000 per jaar.
quote:Op zondag 31 maart 2013 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Neefje en nichtje willen paaseieren zoeken, hoef ze niet te schilderen anders vallen ze zo op in de sneeuw. ..
IK rijd er jaarlijks 50 a 60000 (wonen in het zuiden en werken in de randstad) al een twintig jaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zei ook mee de meeste en jij was er een van waarvan ik vermoedde dat je meer gereden zou hebben
50 is niet zoveel toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 09:16 schreef Nint het volgende:
[..]
IK rijd er jaarlijks 50 a 60000 (wonen in het zuiden en werken in de randstad) al een twintig jaar.
Wel goed voor de zegeltjes.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:16 schreef Nint het volgende:
[..]
IK rijd er jaarlijks 50 a 60000 (wonen in het zuiden en werken in de randstad) al een twintig jaar.
quote:Op zondag 31 maart 2013 09:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
Ik was al om kwart voor zes wakker(klinkt wel een stuk beter dan gisteren, toen was het kwart voor vijf)
deze?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Vrolijk pasen allemaalwat voor invulling je er dan ook aan geeft.
Hier was het een vrolijk gedekte ontbijttafel met lekkere dingetjesOhja en nog eens de Matheus uit de speakers
Ik ga m nu even niet afspelen door de andere muziek heen, maar dat Erbarme dich zit inderdaad in de Matheusquote:Op zondag 31 maart 2013 11:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
deze?
Straks paaslunch, en vanavond gourmetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb één keer de Matheus in het echie gezien. Tijdens de uitvoering in de kerk van Naarden.Het is ook een verrekt lang stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister nu dit:
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb één keer de Matheus in het echie gezien. Tijdens de uitvoering in de kerk van Naarden.Heb je m daar gezien ja? Wel de beste plek opzich toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind m ook erg lang om live bij te wonen hoor... paar keer gedaan wel, maar dan zat ik óf de tekst mee te lezen, óf er deden bekenden mee waar ik dan naar zat te kijken/luisteren.
Het scheelt ook wel waar je m bijwoont, in een koude kerk op houten banken is iig geen aanraderLaatst wel zo de Johannes Passion gezien, maar die is gelukkig een uur korter
én er deden veel bekenden mee.
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je m daar gezien ja? Wel de beste plek opzich toch?
Maar ik vind m ook erg lang om live bij te wonen hoor... paar keer gedaan wel, maar dan zat ik óf de tekst mee te lezen, óf er deden bekenden mee waar ik dan naar zat te kijken/luisteren.
Het scheelt ook wel waar je m bijwoont, in een koude kerk op houten banken is iig geen aanraderLaatst wel zo de Johannes Passion gezien, maar die is gelukkig een uur korter
én er deden veel bekenden mee.
Terechte grap. Kutweer!!quote:Op zondag 31 maart 2013 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
Op het werk werd gisteren de grap gemaakt: "Morgen is het 1e kerstdag toch?"
Ik begin er niet eens aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]De uitvoering waar alle hoge pieten ook bij zijn. Ik zat toen 2 rijen achter Wim Kok toen hij mp was.
Het begon leuk, maar ik trok het na een tijd echt niet meer.
Ik zal het dan ook geen tweede keer doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan.
Heb een paar jaar geleden een uitnodiging voor het bijwonen de Mattheus gekregen, maar heb vriendelijk bedankt. Ik heb er niks mee, niet vanuit overtuiging en niet vanuit de muziek...
Dance of the Knights.quote:Doe mij maar de Radetzky Mars of Dance Macabre.
Notenkrakers Suite vind ik ook mooi, net als de 4 Jaargetijden van Vivaldi.
Populair klassiek, zeg maar...
Wat vindt jij dan bv van Wagner? (1 van mijn favo's qua klassieke muziek)quote:Op zondag 31 maart 2013 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan.
Heb een paar jaar geleden een uitnodiging voor het bijwonen de Mattheus gekregen, maar heb vriendelijk bedankt. Ik heb er niks mee, niet vanuit overtuiging en niet vanuit de muziek...
Doe mij maar de Radetzky Mars of Dance Macabre.
Notenkrakers Suite vind ik ook mooi, net als de 4 Jaargetijden van Vivaldi.
Populair klassiek, zeg maar...
Ben ook een keer in Naarden geweest, bijzonder om mee te maken. Maar inderdaad een lange zit.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]De uitvoering waar alle hoge pieten ook bij zijn. Ik zat toen 2 rijen achter Wim Kok toen hij mp was.
Het begon leuk, maar ik trok het na een tijd echt niet meer.
Kotszakje mee en lekker slapen onderweg.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ook een keer in Naarden geweest, bijzonder om mee te maken. Maar inderdaad een lange zit.
Wij gaan zo naar Maastricht maar helaas heb ik een fikse katerexpres niet veel gedronken gisteren maar blijkbaar is het verkeerd gevallen. Hing vanochtend met koude rillingen boven het toilet, voelde me zo beroerd
gelukkig gaat het nu wel ietsje beter.
Om eerlijk te zijn, geen idee.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat vindt jij dan bv van Wagner? (1 van mijn favo's qua klassieke muziek)
Good luck!quote:Op zondag 31 maart 2013 12:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ook een keer in Naarden geweest, bijzonder om mee te maken. Maar inderdaad een lange zit.
Wij gaan zo naar Maastricht maar helaas heb ik een fikse katerexpres niet veel gedronken gisteren maar blijkbaar is het verkeerd gevallen. Hing vanochtend met koude rillingen boven het toilet, voelde me zo beroerd
gelukkig gaat het nu wel ietsje beter.
quote:zondag 07 april tot en met zondag 14 april
Aanvankelijk grote kans op aanhoudend koud voorjaarsweer met kans op een bui. Later in de periode waarschijnlijk geleidelijk oplopende temperaturen.
Waarschijnlijk. Wat een mooi woord is dat toch ook. overal bruikbaar.quote:
Goed hè.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Wat een mooi woord is dat toch ook. overal bruikbaar.
Erg jammer.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed hè.
Maar geef toe, het is - weerbericht of niet - erg waarschijnlijk dat het binnenkort warmer wordt dan het nu is.
Hmm, alles heeft zijn seizoen zeg maar, ik vind lente prima nu. Ik hou van winter, maar ik ben wel even klaar met de koude vloer. Volgend jaar een geïsoleerde vloer!quote:
Oh, maar jij mag best gaan genieten van de warmte hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hmm, alles heeft zijn seizoen zeg maar, ik vind lente prima nu. Ik hou van winter, maar ik ben wel even klaar met de koude vloer. Volgend jaar een geïsoleerde vloer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
In je uppie? Wat ongezellig.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren zouden we bij een Argentijn gaan eten, maar die zat vol, dus werd het Griekswas goed te eten
Nog 2u Eindhoven ingeweest in m'n eentje, want had toch niet zoveel te doen
Een paletmes gekocht, die ga ik vandaag eens uitproberen!
En zoals voorspeld: snoeihard liggen slapen in de auto op de terugweg. 4u 's nachts (zomertijd) waren we thuisuur of 11 weer wakker en lekker ontbeten
Ah, op die fiets.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoor, wil prima. Niemand om rekening mee te houden, alle winkels in die ik in wil en weer terug als ik er genoeg van heb2 uurtjes rondgewandeld
Óf...die 20 soorten zijn gewoon uitgestorvenquote:De Rode Lijst waarop bedreigde wilde planten staan, is in 10 jaar tijd 20 soorten korter geworden. Het gaat dus iets beter met de wilde planten in Nederland.
Om daar aan te ontkomen komt ze hier.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
LB, dé datum!Word je al om de paar dagen door familie/ vrienden gebeld om te vragen of er al wat te gebeuren staat?
haha dat dacht ik ook meteen.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf...die 20 soorten zijn gewoon uitgestorven
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, maar jij mag best gaan genieten van de warmte hoor.Ik heb nergens gezegd dat ik van warmte hou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo las ik hem ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Ik dacht dat je na het eten alleen was wezen stappen.+1quote:
Heb je liever de kou dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik van warmte hou.
Dank.quote:Zo las ik hem ook.
Gelukkig heb ik de quote nog.quote:
Nee, elke dagquote:Op zondag 31 maart 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
LB, dé datum!Word je al om de paar dagen door familie/ vrienden gebeld om te vragen of er al wat te gebeuren staat?
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf...die 20 soorten zijn gewoon uitgestorven
O... nou is gelukkig een taart bakken ook leuk, maar ik vind dat altijd vreselijk irritant om rekening mee te houdenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde wat ophangen - en dus boren - maar volgens E. is dat niet zo netjes vandaag (en we weten niet wat de rest van het blok daarvan vindt). Dus ga ik nu maar een taart bakken
Streng gelovige buren?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde wat ophangen - en dus boren - maar volgens E. is dat niet zo netjes vandaag (en we weten niet wat de rest van het blok daarvan vindt). Dus ga ik nu maar een taart bakken
Ja, rare dag he? Ik voelde me aan het eind van de dag alsof iedereen m'n verjaardag was vergeten.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, elke dagmaargoed, ik vind dat nog niet vervelend, ben benieuwd of ik dat stadium ook nog ga bereiken
![]()
Wel een rare dag hoor
Geen ideequote:
Geen goed noaberschap in jouw dorp dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideevolgens mij niet, maar we spreken ze nooit
![]()
Ik zou de stekker uit de muur trekken.quote:
Tot je over een tijdje erg snel oppas nodig hebt voor jullie kinderen. Dan kan goed contact erg handig zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Etcetera het volgende:
We zwaaien, we hebben geen last van ze, prima geregeld
Aha..quote:
Netjes.quote:Eén keer de buurman links op de hoek aan de deur gehad, toen was E. nog aan het boren 's avonds - uur of 8, 9, niet overdreven laat - of dat misschien kon stoppen omdat z'n kleine er wakker van was geworden. Nou prima toch, dan boren we niet meer 's avonds
Onze buren hadden er geen problemen mee vanochtend. Precies toen het net leuk werd in de slaapkamer, zeg maarquote:Op zondag 31 maart 2013 14:16 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot je over een tijdje erg snel oppas nodig hebt voor jullie kinderen. Dan kan goed contact erg handig zijn.Dan heb je toch een mooie 9 maanden om de banden wat aan te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, rare dag he? Ik voelde me aan het eind van de dag alsof iedereen m'n verjaardag was vergeten.Ik hield echt wel rekening met de 42 weken, maar toch..
En elke dag gebeld worden.![]()
dat pleziertje werd je door de neus geboord?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Onze buren hadden er geen problemen mee vanochtend. Precies toen het net leuk werd in de slaapkamer, zeg maar
Eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Haha B., timing hebben die buren van jou![]()
Eigenlijk moet buren sowieso verboden worden
Oh..daarna was het vrij boring?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Onze buren hadden er geen problemen mee vanochtend. Precies toen het net leuk werd in de slaapkamer, zeg maar
En dat zegt de vrouw die op een geboorte zit te wachten...quote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Haha B., timing hebben die buren van jou![]()
Eigenlijk moet boren sowieso verboden worden
Vergeet de nageboorte niet!quote:Op zondag 31 maart 2013 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat zegt de vrouw die op een geboorte zit te wachten...
Persoonlijk boor ik die liever niet.quote:
goed. K3 en alle andere k** muziek kan altijd nogquote:Op zondag 31 maart 2013 15:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
The Pogues, zou dat nou goed of slecht zijn voor de muzikale ontwikkeling van een baby?
Wit links, bruin rechts werkte niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Eieren scheiden ging niet zoals het moest, dus nu heb ik geen idee hoe de taart wordt. En over de poedersuiker heengelezen voor de versiering, dus dat wordt maar eens pielen met kristalsuiker en een minifoodprocessor
Die techniek heb ik dus geprobeerd vandaagquote:Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Etc, voor de volgende taart:
http://m.youtube.com/watch?v=6v3oM3Bgj2c
Rondje van jou bij de bbq?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik krijg nog 500 euro extra terug van de belastingdienst
niet een twv 500 euro hoorquote:
en je moet morgen weer naar huis? Dan ben je meer aan t reizen dan dat je daar bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:39 schreef MaJo het volgende:
vanuit de trein. Het leek ons net zo makkelijk om met de trein te gaan (even snel en duur), ware het niet dat er dit weekend werkzaamheden zijn waardoor we zo vanuit Sittard nog de bus naar Maastricht moeten pakken
Nee we blijven 2 nachten gelukkig dus morgen hebben we de hele dagquote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en je moet morgen weer naar huis? Dan ben je meer aan t reizen dan dat je daar bent.
gelukkig, ik schrok alquote:Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee we blijven 2 nachten gelukkig dus morgen hebben we de hele dag
wij komen niet meer in Maastricht dit weekend. We zijn het park af geweest. Een volgende meet weerquote:Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee we blijven 2 nachten gelukkig dus morgen hebben we de hele dag
Jammerquote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Etcetera het volgende:
Taart: in de container. Niet lekker en zag er niet mooi uit, terwijl de randen wel al behoorlijk donkerbruin werden.
Dat zuigt. Wat voor taart was het?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Etcetera het volgende:
Taart: in de container. Niet lekker en zag er niet mooi uit, terwijl de randen wel al behoorlijk donkerbruin werden.
Voor vandaag iets (of desnoods iemand) anders versieren?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik baal ook behoorlijk, want had er ook nog van alles voor gekocht qua versiering. Nou ja, als ik zin heb probeer ik deze week nog wel een keer, en dan wordt het gewoon een taart, geen paas-taart.
Het is onwaarschijnlijk, maar ergens hoop ik dat Etsie hier mee bezig wasquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is onwaarschijnlijk, maar ergens hoop ik dat Etsie hier mee bezig was
Die heb ik zien staan bij de Jaminquote:Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is onwaarschijnlijk, maar ergens hoop ik dat Etsie hier mee bezig was
Je kan altijd proberen te redden wat er te redden valt. Soms werkt het, soms niet, maar ongeacht de uitkomst leer je er weer iets overquote:Op zondag 31 maart 2013 18:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik zien staan bij de Jamin![]()
En het was 'gewoon' een taartzelfrijzend bakmeel, eierdooiers, suiker, boter, daarna eiwitten kloppen en erdoorheen doen.
Het ging mis bij de eieren, dat ging niet goed en ik had te weinig om de schade te herstellen, dus gegokt dat het wel wilde. Niet dus
jawel, best goed maar voel me nu best wel kutquote:Op zondag 31 maart 2013 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is het meis, heb je een beetje geslapen?
Dat laatste was het probleem: bij het scheiden van de eieren (met een plastic flesje) gingen de dooiers stuk, dus daar ging de taart.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan altijd proberen te redden wat er te redden valt. Soms werkt het, soms niet, maar ongeacht de uitkomst leer je er weer iets over. Moest je de eiwitten ook stijf kloppen voor je ze aan het beslag toevoegde? Een heel klein beetje dooier is dan al genoeg om alles in de war te gooien
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, best goed maar voel me nu best wel kutTheoretisch ga ik hem vandaag zien omdat hij nog wel gewoon meehelpt aan mijn fotografie project, maar ik vind het echt niks hoor
![]()
Gelukkig komen bij mij mijn exen altijd weer terug op de een of andere manier
ja klopt ook wel. Ik weet heel goed dat dit de enige manier is om er uberhaupt wat aan te redden... Maar tochquote:Op zondag 31 maart 2013 18:23 schreef wyccie het volgende:
Maar ik denk dat je er wel goed aan hebt gedaan, PS. Lastig om los te laten, maar zo leken jullie ook nergens te komen.
Mijn ritme is helemaal verneukt. Toen jij wakker werd, sliep ik pas.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was al om kwart voor zes wakker(klinkt wel een stuk beter dan gisteren, toen was het kwart voor vijf)
Ik begrijp dat je een doe-het-zelver bentquote:Op zondag 31 maart 2013 16:38 schreef iamredleader het volgende:
Over dat boren: we hebben ruim een maand gigantisch zitten slopen en boren en vrezen in ons huis,
ik frees van welquote:Op zondag 31 maart 2013 19:54 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je een doe-het-zelver bent
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, best goed maar voel me nu best wel kutTheoretisch ga ik hem vandaag zien omdat hij nog wel gewoon meehelpt aan mijn fotografie project, maar ik vind het echt niks hoor
![]()
Gelukkig komen bij mij mijn exen altijd weer terug op de een of andere manier
Hoe werkt dat dan? Ik doe het altijd 'gewoon' in mijn hand.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij het scheiden van de eieren (met een plastic flesje)
Met de hand gaat het eigenlijk nooit mis bij mij. Dooier in de hand, eiwit loopt eruit (wel even goed handen wassen).quote:Op zondag 31 maart 2013 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kiep de eitjes altijd heen en weer tussen de twee helften van de eierschaal. Heb ook een tooltje ervoor, maar die werkt lang niet perfect.
Die mis ik ook ja!quote:Vroegah verkochten ze bij de Jumbo gepasteuriseerde eiwitten en eidooiers...Dan maakte ik heerlijke chocomousse
Zijn de eieren loeiheet als je ze erin stopt?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:17 schreef wyccie het volgende:
Mmmm, klinkt goed. Krijg honger.
Overigens had ik eivormpjes in de vorm van een autootje en een beertje, waren twee voor een euro bij de Blokker.
[ afbeelding ]
Maar het werkt niet goed.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:17 schreef wyccie het volgende:
Mmmm, klinkt goed. Krijg honger.
Overigens had ik eivormpjes in de vorm van een autootje en een beertje, waren twee voor een euro bij de Blokker.
[ afbeelding ]
Maar het werkt niet goed.
Ik zie dat ik het verkeerd doe. Ze moeten al gekookt zijn voor ze in de vorm gaan.![]()
Ergens in dit topic is een filmpje gepost hoe het wél moetquote:Op zondag 31 maart 2013 19:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe werkt dat dan? Ik doe het altijd 'gewoon' in mijn hand.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef Mark het volgende:
Ik denk vaak in de SC dat ik in CUL verzeild ben
Klinkt goed!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
Zal ik dan ook nog even benoemen dat mijn soep van pompoen en zoete aardappel érg geslaagd was? En gecombineerd met quesadillas een lekkere maaltijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het echt heel omslachtig klinken.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ergens in dit topic is een filmpje gepost hoe het wél moet![]()
Je breekt het ei in een schaaltje, pakt een plastich flesje, knijpt daarin en zet 'm op/tegen de eierdooier. Dan zorg je dat er weer lucht in het flesje komt (dus dat je 'm niet meer toeknijpt en het flesje zijn oude vorm weer aanneemt), en het eigeel zuigt zich in het flesje, zonder eiwit.
Als het werkt is het heel handig. Als je te snel wilt, dan maak je de dooier stuk
[..]
Kijk daarom het filmpje eens, want het valt wel meequote:Op zondag 31 maart 2013 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel omslachtig klinken.
.
Lief.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Terwijl ik vandaag in m'n campingsmoking de ronde van Vlaanderen zat te kijken heeft m'n vriendin een kapstok voor me gemaakt![]()
Een houten plank waaruit 4 halve kleerhangers lijken uit te steken
Binnenkort maar eens aan de muur schroeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |