Nee, vaak brengt 1 van de echtgenoten ons (groep van 4), maar 2 zijn op vakantie en de 3e moest er eerder zijn, omdat hij tot vanavond voorzitter was en zaken moest voorbespreken. Alleen wist ik dat laatste niet en zat ik dus voor Jan met de korte achternaam op hem te wachten. Toen bleek dat we niet samen zouden gaan , was het al te laat voor het OV.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geen trein/bus/taxi? Of was het het dat niet waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door wyccie op 30-03-2013 00:28:25 ]
moguhquote:
dat mag ook wel een keer na witte donderdag en goede vrijdagquote:
Gelukkig staat er 'zon' in je post, combi kou/sneeuw + The A-Team is anders te veel van het goede...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de mensen die de sneeuw zat zijn en zon hebben in een weekendje top televisie: Zet je tv op Comedy Central want daar kun je het hele weekend kijken naar de The A-Team marathon![]()
![]()
Ik heb er deze week zelfs 2 gehad. Ben de eerste jaren wel weer klaar er mee...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig om te lezen dat er dus wel mensen naar ALV's gaan. Ik heb jarenlang in het bestuur van een vereniging gezeten en daar kwam nooit niemand naar de ALV
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef wyccie het volgende:
Voor Etcie die benieuwd was hoe mijn haar er nu uitziet.
Na een dag mijn haar in een klein staartje te hebben gedragen ziet het er zo uit.
Ik voel me net een kerstboom.
Kerstboom kapsel, ook voor tijdens de Paasdagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop job vind ik wat minder goed gelukt...
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef wyccie het volgende:
Soempie, dit kun je voor M haken.![]()
http://pinterest.com/pin/135811744983537387/
Voor Etcie die benieuwd was hoe mijn haar er nu uitziet.
Na een dag mijn haar in een klein staartje te hebben gedragen ziet het er zo uit.
Ik voel me net een kerstboom.
ik snap je volkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toch denk ik dat het niet raar staat hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de mensen die de sneeuw zat zijn en zin hebben in een weekendje top televisie: Zet je tv op Comedy Central want daar kun je het hele weekend kijken naar de The A-Team marathon![]()
![]()
quote:
Gelukkig heb je het grootste deel van de dag iets bij je waar je op uit kunt rusten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Vandaag een drukke dag voor de boeg: eerst drummen in een band, dan een bank naar boven slepen, naar Hoofddorp om de bank voor mijn ouders te halen, naar Wijk om die uit te laden en dan weer naar Utrecht voor een feestje. Word er nu al moe van
Lol dat scheelt jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het grootste deel van de dag iets bij je waar je op uit kunt rusten.
Ey, ik ben nog geen 40.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zulk haar kan inderdaad heel leuk staan. Lekker vlot
Net 19 toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ey, ik ben nog geen 40.![]()
In een betere uitvoering zou het leuk kunnen staan, het probleem is dat het ook aan de achterkant halverwege zo omhoog wipt.
Misschien even paaseitjes halen en in mijn haar hangen. Wordt het toch nog een gezellige Pasen.
Thanks! Ben ook benieuwd. Vind het wel spannend aangezien G. gitaar gaat spelen en natuurlijk duizend keer verder is dan ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie
En MaJo, succes met je dag! Ben benieuwd hoe het drummen in een bandje is!
Pics!quote:
Even wachten en het is weer normaalquote:In een betere uitvoering zou het leuk kunnen staan, het probleem is dat het ook aan de achterkant halverwege zo omhoog wipt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer leer ik nou eens vooruit te denken als ik iets ga bakken...
Kan nu weer gaan zitten wachten tot de boter op kamertemperatuur is
In kleine stukjes heel voorzichtig in de magnetron doe ik het vaak.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer leer ik nou eens vooruit te denken als ik iets ga bakken...
Kan nu weer gaan zitten wachten tot de boter op kamertemperatuur is
Da"s mooi die betrokkenheid. Je hebt ook ALV's waar nooit iemand komtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig om te lezen dat er dus wel mensen naar ALV's gaan. Ik heb jarenlang in het bestuur van een vereniging gezeten en daar kwam nooit niemand naar de ALV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Jah, dat kan ook wel misschien...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In kleine stukjes heel voorzichtig in de magnetron doe ik het vaak.
Heel herkenbaar. ALV van VvE van 200 appartementen. Als er 20 kwamen was het veelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alleen in kleine stukjes snijden verkort de wachtduur ook al. Meer oppervlak met de warmere lucht in de kamer > boter warmt sneller op. Soms is boter op kamertemperatuur niet eens nodig, maar dat hangt van het recept af. LB, als je wil kan je bij mij een pakje boter op kamertemperatuur komen halenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In kleine stukjes heel voorzichtig in de magnetron doe ik het vaak.
Captain obvious in de bocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen in kleine stukjes snijden verkort de wachtduur ook al. Meer oppervlak met de warmere lucht in de kamer > boter warmt sneller op.
Kaas/ uienbrood is één van mijn grote favorieten.quote:Overigens ben ik zelf bezig met het maken van een kaas/uienbreekbrood. Nog niet eerder gedaan, dus ben benieuwd naar het eindresultaat. Daarnaast heb ik nog ander deeg dat staat te rijzen en ga ik later vandaag een olijventapenade in elkaar proberen te kitten en twee hartige taarten te maken. De gelegenheid: een moorddiner bij iemand thuis
quote:
Het is nog work in progress, maar bij het omdraaien zag het er al goed uit. Moorddiner is erg leuk om te doen, maar je hebt er best wat planning voor nodig. Met een persoon meer of minder is het immers niet te doen, dus je moet een datum vinden waarop iedereen kan.quote:[..]
Kaas/ uienbrood is één van mijn grote favorieten.(En de rest klinkt ook bepaald niet slecht!)
Moorddiner lijkt me best leuk trouwens, nog nooit gedaan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Da"s mooi die betrokkenheid. Je hebt ook ALV's waar nooit iemand komtja, je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Beetje suiker er bij ter compensatie?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij nader inzien was 1 of misschien 1,5 teen knoflook ook voldoende geweest voor de hoeveelheid tapenade die ik in elkaar heb gedraaid. De twee die er nu in zitten maken het vrij heftig spul
Heb je die bolletjes eerst, ten tijde van stadium deeg, aan elkaar geplakt?quote:
Sure!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
De nieuwe actiebagel vanaf maandag. Eén april anyone?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die bolletjes eerst, ten tijde van stadium deeg, aan elkaar geplakt?
quote:Ziet er goed en lekker uit...
Nice! Gevulde bolletjes?quote:
Meer tapenade maken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij nader inzien was 1 of misschien 1,5 teen knoflook ook voldoende geweest voor de hoeveelheid tapenade die ik in elkaar heb gedraaid. De twee die er nu in zitten maken het vrij heftig spul
quote:
Dan moet ik weer naar de supermarkt om olijven te halen. Als iemand erover klaagt geef ik ruiterlijk toe dat het wat te veel was, en anders eet ik lekker veel knoflookquote:[..]
Meer tapenade maken?
En trouwens, knoflook is lekker!
Door de inkepingen vooraf dan, neem ik aan...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Dat heeft gist voor mij gedaan
[..]
Je legt losse bolletjes op een plaat en door de gist rijzen ze aan elkaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de inkepingen vooraf dan, neem ik aan...
_Ophelia_ +1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je legt losse bolletjes op een plaat en door de gist rijzen ze aan elkaar.
Ik leer weer een hoop, dank!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je legt losse bolletjes op een plaat en door de gist rijzen ze aan elkaar.
Leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik begin zo zoetjes aan weer wat vaker mijn handen vrij te hebben, kan ik ook weer meer gaan bakken.
Ze heeft al een schortje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuk. Zeker als dat t.z.t. met Otje kan
Dat heb ik altijd tijdens het koken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga ik lekker eten zo heb ik veel teveel zitten snaaien van tevoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |