Oh, niets dus.quote:
Das wel vaker maar volgens mij kun je na het eerste optreden op iedereen stemmenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Pheno het volgende:
Dus vanaf ze hebben opgetreden mag je op dat team stemmen? Beetje vaag, dan kun je dus langer voor het eerste optreden stemmen
Dat heb ik ook nooit begrepen. Hoewel mensen misschien gewoon het meeste stemmen vlak na het optreden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Pheno het volgende:
Dus vanaf ze hebben opgetreden mag je op dat team stemmen? Beetje vaag, dan kun je dus langer voor het eerste optreden stemmen
Inderdaad, erg scheef.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft te veel op zichzelf gefapt, kleurenblind, alles.quote:
De doelgroep van dit programma is 14 jarige VMBOertjes. 'Groen' en rood is al moeilijk genoeg om te begrijpen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Pheno het volgende:
Het was een blauwe en rode pil. Daar nmiet van afwijken graag
Ik had op z'n minst Rammstein met Du Hast verwacht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef Prolapsje het volgende:
Thema is de Matrix en dan komen ze met Reggeaton
Dat is correct.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |